Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 12-05-2007, 17:27:   #1
cRc
Think Different..
 
Το avatar του χρήστη cRc
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: ΑΛΜΥΡΟΣ
Μηνύματα: 4.208
Thanks: 1.784
Thanked 1.341 Times in 846 Posts
My Mood:
cRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the rough
Προεπιλογή H LG φέρνει το service των notebooks στην πόρτα σας!

[right:dc35083a53]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/948/I1/276550-16345159.jpg[/right:dc35083a53] Η LG Electronics Ελλάς τηρώντας τη δέσμευσή της για την προσφορά προϊόντων υψηλής ποιότητας προς τους Έλληνες καταναλωτές, δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης για όλα τα μοντέλα φορητών υπολογιστών της, θέτοντας ακόμη πιο ψηλά τον πήχη τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών και υποστήριξης.

Χρειάζεστε service για το φορητό υπολογιστή σας; Δεν χρειάζεται να προβληματίζεστε πια για τις μεταφορές και τις μετακινήσεις, καθώς αυτό παρέχεται από την LG εύκολα και γρήγορα με δύο τρόπους: Είτε με την εγγύηση 2 χρόνων με παραλαβή και παράδοση στον χώρο του πελάτη (2 ways on site collection), είτε με Remote Support για την αποκατάσταση προβλημάτων λογισμικού στο χώρο του χρήστη. Μέσω της σύνδεσης Ιντερνετ την οποία και πρέπει να έχετε η LG προσφέρει τεχνική υποστήριξη από απόσταση.

Αυτό γίνεται μέσω ενός ειδικού προγράμματος απομακρυσμένης βοήθειας (χειρισμός δηλαδή του ηλεκτρονικού υπολογιστή από απόσταση) με το οποίο προσφέρεται βοήθεια σε προβλήματα που αφορούν το λειτουργικό σύστημα του φορητού σας υπολογιστή. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί άμεσα, χωρίς να χρειάζεται κάποια μετατροπή στον υπολογιστή σας, μπορείτε να παρακολουθείτε τις ενέργειες του συνεργάτη μας στον υπολογιστή σας, και να συζητήσετε μαζί του, ενώ παρέχει ασφάλεια με τη χρήση κρυπτογράφησης που δεν επιτρέπει τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Η διαδικασία είναι απλή: Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία επικοινωνήστε πρώτα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (801 11 200 900) για να δημιουργηθεί η αίτηση για Remote Support στο Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης . Το Κέντρο Εξυπηρέτησης έπειτα από επικοινωνία μαζί σας θα σας προμηθεύσει με ένα προσωρινό κωδικό πρόσβασης στην υπηρεσία αυτή, θέτοντας την έτσι σε λειτουργία.

Επίσης, η LG προσφέρει την εγγύηση «0» pixel, όπου αν διαπιστώσετε καμένο pixel στην οθόνη του φορητού σας υπολογιστή, σε διάρκεια 30 ημερών από την αγορά του προϊόντος, η εταιρεία θα αντικαταστήσει την οθόνη.
__________________

Ο χρήστης cRc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links