Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 13-11-2007, 14:52:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Γαλλικό ΤΤ

Μην αγχώνεστε. Το Peugeot 308 RC Z είναι ένα πρωτότυπο. Προς το παρόν.
Eχοντας ήδη μπει στη διαδικασία της εμφάνισης στην αγορά του επόμενου μικρομεσαίου τους, οι υπεύθυνοι της Peugeot είπαν να κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο γύρω από το όνομα του 308. Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής είναι το (ομολογουμένως) εντυπωσιακό πρωτότυπο.




Η ομοιότητα με το κουπέ της Audi στηρίζεται κυρίως στο σχήμα της οροφής, όπου οι δύο «αψίδες» δημιουργούν το χαρακτηριστικό προφίλ. Αρκετά πρωτότυπη πάντως είναι η σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ το οποίο σχηματίζει ένα βαθούλωμα στο κέντρο του. Σχεδιαστική επιλογή που επέβαλε την κατασκευή του από συνθετικά υλικά αντί για κρύσταλλο. Κατά τους Γάλλους, η συγκεκριμένη επιλογή πέρα από το θέμα της ξεχωριστής εμφάνισης υιοθετήθηκε για λόγους αεροδυναμικής.

Το 308 RC Z μοιράζεται σαφώς περισσότερα κοινά στοιχεία με το hatchback, σε σχέση με ό,τι η εξωτική του εμφάνιση υπονοεί. Τα μηχανικά μέρη και το πάτωμα είναι τα ίδια ενώ στο εσωτερικό μπορεί κανείς να δει ότι το ταμπλό του βασίζεται στην ίδια σχεδίαση. Βέβαια μια σειρά από αισθητικές παρεμβάσεις και η σαφώς πιο ακριβή επιλογή υλικών το κάνουν να δείχνει πολύ πιο premium από ό,τι ένα απλό 308 θα μπορούσε ποτέ. Τα εμπρός μπάκετ καθίσματα είναι ντυμένα με δέρμα κορυφαίας ποιότητας ενώ το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις επιφάνειες στο ταμπλό. Ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς έχει τοποθετηθεί ένα μεγάλο αναλογικό ρολόι της ελβετικής Bell&Ross (το οποίο μάλλον θα κοστίζει όσο ένα απλό 308) ενώ τα όργανα με το σκουρόχρωμο μεταλλικό διάκοσμο κινούνται στο ίδιο ύφος.

Οι προδιαγραφές του RC Z μιλούν για ένα κουπέ 2+2 και πράγματι πίσω από τους εμπρός επιβάτες υπάρχουν δύο θέσεις. Η ίδια η Peugeot τις χαρακτηρίζει ευκαιριακές, κάτι που στην πραγματικότητα σημαίνει ότι για να χωρέσει κανείς θα πρέπει να έχει εντρυφήσει στη γιόγκα, αλλά πολύ μικρή σημασία έχει ο πρακτικός χαρακτήρας σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιδόσεις. Κάτω από το καπό μπορεί να βρει κανείς μια ειδικά βελτιωμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου 1.600άρη που η Peugeot εξέλιξε σε συνεργασία με την BMW. Για την περίσταση το μοτέρ έχει ανέβει στους 218 ίππους (από 175) και η Peugeot ανακοινώνει ότι για το 0-100 χρειάζονται 7" ενώ η τελική φτάνει τα 235 χλμ./ώρα.

Ακόμα δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν ένα τέτοιο Peugeot θα βγει ποτέ στην παραγωγή.
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links