Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 09-06-2008, 08:46:   #202
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ιστορική στιγμή για την BMW, αφού έπειτα από περίπου 2,5 χρόνια "ανεξαρτησίας" στη Formula 1, κατέκτησε την πρώτη νίκη της σε grand prix. Μετά από έναν αναπάντεχης εξέλιξης αγώνα στο μητροπολιτικό πάρκο του Μόντρεαλ, ο Robert Kubica είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού και σκόρπισε ντελίριο ενθουσιασμού στις τάξεις της γερμανικής ομάδας.

Το τέλειο σενάριο ολοκληρώθηκε για τη BMW με τη δεύτερη θέση που πήρε ο Nick Heidfeld, ο οποίος οδήγησε για αρκετή ώρα, μην μπορώντας όμως στο κρίσιμο κομμάτι - όταν ο Πολωνός ομόσταυλός τους μπήκε για τελευταία φορά στα pits - δεν κατόρθωσε να καλύψει την απόσταση και να επανέλθει στην κεφαλή της κατάταξης. Για 16 γύρους, πάντως, ουδείς διαισθανόταν τι ακριβώς θα συμβεί. Ο Lewis Hamilton, αν και πιέστηκε στην εκκίνηση, φρόντισε να διατηρήσει τη θέση του (είχε την pole position) και σε κάθε γύρο να ξεμακραίνει. Είναι χαρακτηριστικό πως στον 5ο γύρο είχε ήδη αποκτήσει διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Kubica και περισσότερα από 5 από τον Raikkonen.

Η είσοδος, ωστόσο, του αυτοκινήτου ασφαλείας, εξαιτίας αναγκαστικής εξόδου του Sutil σε επικίνδυνο σημείο, απέβη καθοριστική για την εξέλιξη του αγώνα. Όταν επιτράπηκε η είσοδος στα pits, οι περισσότεροι οδηγοί, μεταξύ των οποίων οι πρωτοπόροι Hamilton, Kubica, Raikkonen και Rosberg, θέλησαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία ανεφοδιάζοντας τα ρεζερβουάρ και αλλάζοντας ελαστικά.

Οι Raikkonen και Kubica έφυγαν μαζί και γρηγορότερα από τους υπόλοιπους, αλλά το φανάρι πριν από έξοδο ήταν κόκκινο, με αποτέλεσμα να ακινητοποιήσουν υποχρεωτικά τα μονοθέσιά τους. Ο Hamilton που ακολουθούσε, προφανώς δεν αντιλήφθηκε το φρενάρισμα, και χτύπησε από πίσω τον Φινλανδό της Ferrari και αμφότεροι τέθηκαν πολύ νωρίς εκτός αγώνα. Ευθύνη του Βρετανού η πρόκληση του ατυχήματος.
Έκτοτε ο δρόμος για τον Kubica, που γλίτωσε σαν από θαύμα την εμπλοκή στο τρακάρισμα, άνοιξε διάπλατα. Ο Πολωνός ωφελήθηκε και από τον 43ο γύρο, όταν αναρριχήθηκε για πρώτη φορά στην κορυφή δεν έχασε την πρωτοπορία. Οδηγώντας μεθοδικά, έφερε την BMW του χωρίς προβλήματα στον τερματισμό, την ίδια ώρα που ο τρίτος Alonso εγκατέλειψε μετά από λάθος στην είσοδο μιας στροφής, ο εντός των βαθμών Nakajima έχασε το εμπρός μέρος του μονοθεσίου του μετά από επαφή, και ο Fisichella δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον αγώνα του.

Πολύ καλό αγώνα από τον David Coulthard, ο οποίος προσέφερε στη Red Bull τους έξι βαθμούς της τρίτης, αλλά και από τον Timo Glock, ο οποίος έφερε την Toyota του στην τέταρτη. ¶ξια συγχαρητηρίων η προσπάθεια του Felipe Massa, ο οποίος παρότι έχασε πολύ χρόνο κατά τη διάρκεια του... μεγάλου χαμού, κατάφερε με διαδοχικά προσπεράσματα (ένα εξ αυτών διπλό σε Barichello και Kovalainen) να τερματίσει 5ος. Την 8άδα συμπλήρωσαν οι Trulli, Barrichello και Vettel.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση