Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Παλιά 02-05-2009, 19:40:   #1
Κων/νος
ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ
 
Το avatar του χρήστη Κων/νος
 
Εγγραφή: Mar 2008
Περιοχή: ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ 103 Μαγνησία
Μηνύματα: 347
Thanks: 0
Thanked 100 Times in 68 Posts
My Mood:
Κων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished road
Arrow Δεν εγκαταλείπουν τη διπλή ζεύξη οι Βολιώτες Τονίζουν πως ο Ε-65 αποτελεί έργο καθαρά ανταγωνιστικό με τη διπλή ζεύξη του Μαλιακού...

Στην κατασκευή νέου διανομαρχιακού δρόμου που θα συνδέσει τον αυτοκινητόδρομο Ε-65 με τον Αλμυρό και τη Μαγνησία, στοχεύει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας χωρίς να εγκαταλείπεται ο στόχος της διπλής ζεύξης του Μαλιακού, με την προοπτική και της πεδινής χάραξης του ΟΣΕ. Αυτό είναι το αποτέλεσμα σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στον Αλμυρό, με τη συμμετοχή του νομάρχη Μαγνησίας Απ. Παπατόλια και των δημάρχων της περιοχής.
Πρόσβαση
Η Μαγνησία και ιδιαίτερα ο Αλμυρός, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων πρέπει να αναζητήσει και να αποκτήσει πρόσβαση στον μεγάλο αυτοκινητόδρομο Ε-65, ο οποίος θα συνδέει την Εγνατία με τις βόρειες όμορες χώρες, με τον ΠΑΘΕ (περιοχή Λαμίας), την Αθήνα και τη Ν. Ελλάδα, τονίζοντας ιδιαίτερα ότι «είναι φανερό ότι ο Ε-65, που τώρα άρχισε να υλοποιείται, επιβάλλει μερική αλλαγή πλεύσης για τη Μαγνησία, δηλαδή επαναπροσδιορισμό της πολιτικής μας».
Μάλιστα επισημάνθηκε ακόμα πως η κατασκευή του Ε-65 έχει ανατεθεί με σύμβαση παραχώρησης και αποτελεί έργο καθαρά ανταγωνιστικό με τη διπλή ζεύξη του Μαλιακού, όμως αυτό δεν σημαίνει, όπως προστέθηκε, ότι εγκαταλείπεται ο στόχος της διπλής ζεύξης, συνδυαζόμενος μάλιστα με την πεδινή χάραξη του ΟΣΕ (Λάρισα-Βελεστίνο-Αλμυρός-Μαλιακός-Αθήνα).
Στόχος
Άλλος στόχος της Μαγνησίας, που πρέπει τώρα να τεθεί σε νέες βάσεις, είναι ο άξονας Ηγουμενίτσας-Βόλου. Με την προϋπόθεση υλοποίησης της δέσμευσης του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά για την αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο του διανομαρχιακού δρόμου Καλαμπάκα -Τρίκαλα-Λάρισα (ΠΑΘΕ) καλύπτεται η σύνδεση Ηγουμενίτσας-Βόλου μέσω Εγνατίας, Ε65 και ΠΑΘΕ.
«Αυτή η διαδρομή όμως συνδέει και εξυπηρετεί ένα μόνο τμήμα της Θεσσαλίας με τη Μαγνησία, το Βόλο, το λιμάνι και το Αεροδρόμιο (Τρίκαλα, Λάρισα). Οι άλλες περιοχές της Θεσσαλίας που είχαν παραδοσιακά οικονομικές σχέσεις με τη Μαγνησία, τον Αλμυρό και σήμερα με το αεροδρόμιο εξυπηρετούνται από ένα οδικό δίκτυο πεπαλαιωμένο δίκτυο (Μικροθήβες-Φάρσαλα-Σοφάδες) ή δεν εξυπηρετούνται με υποτυπώδες δίκτυο (Αλμυρός-Σκοπιά) και στη συνέχεια με επαρχιακό δίκτυο μέχρι Δομοκό. Στοχεύουμε λοιπόν στη σύνδεση του Αλμυρού δια μέσου των ανισόπεδων κόμβων κατά μήκος του Ε65, στο Σμόκοβο και την Ξυνιάδα», υπογράμμισε με κατηγορηματικό τρόπο ο κ. Παπατόλιας.
Όπως είπε, απαιτείται ένας ανασχεδιασμός με σύγχρονες προδιαγραφές, με παρακάμψεις όλων των οικισμών και γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενός καλού επαρχιακού δρόμου. «Η κατασκευή ενός τέτοιου δρόμου ως κλάδου του Ε-65 με τη Μαγνησία πρέπει να αποτελέσει το νέο στόχο του νομού», υπογράμμισε.
Αναλυτικά
Ο αντινομάρχης Ηλ. Ξηρακιάς που παρουσίασε αναλυτικά την πρόταση, τόνισε πως η κατασκευή του Ε-65 σε συνδυασμό με τη λειτουργία της Εγνατίας οδού θα προκαλέσει πλήρη ανατροπή στο σημερινό οδικό δίκτυο της Θεσσαλίας και της σύνδεσής του με τη Βόρειο Ελλάδα και την Ήπειρο. Σημείωσε δε ότι ο νέος οδικός άξονας, Ε-65, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΕΧΩΔΕ, θα είναι τμηματικά έτοιμος προς χρήση τα επόμενα 4 με 5 χρόνια.
Ο χρήστης Κων/νος δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links