Η προβολή μίας διαφήμισης για αντιγηραντική κρέμα απαγορεύτηκε με την αιτιολογία ότι παραπλανά τους καταναλωτές.
Η Nivea δέχτηκε κριτική επειδή προωθούσε την κρέμα ως προϊόν που θα επέφερε μόνιμα αποτελέσματα. Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στη βιομηχανία ομορφιάς. Μέσα στον τελευταίο χρόνο η RoC, Olay και η Estee Lauder έχουν επίσης επιπληχθεί...
Η διαφήμιση για τη Nivea DNAge Cell Renewal Day Cream προέβαλε ως καινοτομία τα μόνιμα αποτελέσματα. Ωστόσο, η Αρχή που καθορίζει τα στάνταρ των διαφημίσεων διέψευσε ότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι μόνιμα. Επίσης, υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να δικαιολογούν το περιεχόμενο της διαφήμισης.