Τρίθυρο ή πεντάθυρο, το νέο Golf "οφείλει" να προχωρήσει με διαφορετικούς ρυθμούς αν θέλει να οδηγήσει την κούρσα στη μικρομεσαία κατηγορία. Οι πωλήσεις του άλλωστε πέφτουν και ο ανταγωνισμός καραδοκεί...
Αυτές ίσως να μην είναι οι πρώτες φωτογραφίες που αφορούν στην έκτη γενιά του δημοφιλούς VW Golf. Είναι, όμως, σίγουρα οι πρώτες που απεικονίζουν ταυτόχρονα την τρίθυρη και την πεντάθυρη έκδοση κατά την διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, στην έρημο της Καλιφόρνια.
Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις του Golf εξελίσσονται ικανοποιητικά αλλά στην Ευρώπη εμφανίζουν κάμψη -με 179.049 μονάδες να έχουν πουληθεί το πρώτο πεντάμηνο του 2007 έναντι 184.399 μονάδων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2006- ενώ ο χρόνος κατασκευής του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερος ή και σχεδόν διπλάσιος από εκείνον που απαιτείται για άλλα μοντέλα της κατηγορίας του.
Εσωτερικές πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση του γερμανικού ομίλου έχει δώσει σαφείς οδηγίες για απλούστευση της διαδικασίας παραγωγής και για μείωση του χρόνου συναρμολόγησης της επόμενης γενιάς Golf, η οποία θα βασίζεται στην υπάρχουσα αλλά αναβαθμισμένη πλατφόρμα του σημερινού μοντέλου.
Δεδομένη επίσης πρέπει να θεωρείται τόσο η προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής όσο και η επιθυμία για ένα Golf περισσότερο συναρπαστικό από πλευράς εμφάνισης με πιο επιθετικά χαρακτηριστικά.
Οι ίδιες πληροφορίες αφήνουν να εννοηθεί ότι το Golf VI θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2008, αρκετούς μήνες πριν διατεθεί εκτός γηραιάς ηπείρου.