Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Mοναδική τεχνολογία ασφαλείας

This is a discussion on Mοναδική τεχνολογία ασφαλείας within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Ένα μεταμφιεσμένο πρωτότυπο αυτού του νέου σπορ σεντάν κυκλοφορεί στους δρόμους της πρωτεύουσας της Δανίας για να μπορέσει να δοκιμαστεί ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 20-11-2009, 01:00:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.918
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Mοναδική τεχνολογία ασφαλείας



Ένα μεταμφιεσμένο πρωτότυπο αυτού του νέου σπορ σεντάν κυκλοφορεί στους δρόμους της πρωτεύουσας της Δανίας για να μπορέσει να δοκιμαστεί μια νέα επαναστατική τεχνολογία ασφαλείας

Οι πιο παρατηρητικοί κάτοικοι της Κοπεγχάγης είχαν πρόσφατα την ευκαιρία να πάρουν μια ιδέα από το επερχόμενο σπορ Volvo S60 - το οποίο δεν πρόκειται να παρουσιαστεί πουθενά στον κόσμο πριν από την επόμενη χρονιά.




Ένα μεταμφιεσμένο πρωτότυπο αυτού του νέου σπορ σεντάν κυκλοφορεί στους δρόμους της πρωτεύουσας της Δανίας για να μπορέσει να δοκιμαστεί μια νέα επαναστατική τεχνολογία ασφαλείας, η οποία μπορεί να ανιχνεύσει έναν πεζό εμπρός από το αυτοκίνητο και να φρενάρει αυτόματα, αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, ώστε να αποτραπεί το ατύχημα.

Πρόκειται για το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης CW (Collision Warning) με αυτόματη πέδηση με πλήρη ισχύ FAB (Full Auto Brake) και ανίχνευση πεζών PD (Pedestrian Detection), το οποίο θα παρουσιαστεί μαζί με το νέο Volvo S60 το 2010. Οι ειδικοί ασφαλείας της Volvo Cars εργάζονται δέκα χρόνια πάνω στην τεχνολογία ανίχνευσης πεζών και την έχουν δοκιμάσει σε διάφορα μοντέλα σε ολόκληρο τον κόσμο - τελευταία στους πολυσύχναστους δρόμους της Κοπεγχάγης.

Το επόμενο βήμα - προστασία στους απροστάτευτους

Οι νέες λειτουργίες ασφαλείας του συστήματος προειδοποίησης σύγκρουσης CW (Collision Warning) με αυτόματη πέδηση FAB (Full Auto Brake) και ανίχνευση πεζών PD (Pedestrian Detection) αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο στη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας από τη Volvo Cars και έχει σκοπό να εντοπίζει επικίνδυνες καταστάσεις και να βοηθά τον οδηγό να αποφύγει το ατύχημα ή τουλάχιστον να μετριάσει τις συνέπειες, παρέχοντάς του κάθε υποστήριξη για να μπορέσει να αποφασίσει γρήγορα και αποτελεσματικά.

Πρώτα προειδοποίηση και μετά αυτόματο φρενάρισμα

Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση με πλήρη ισχύ και προστασία των πεζών διαθέτει μια νέα μονάδα ραντάρ διπλής λειτουργίας, ενσωματωμένη στη μάσκα του αυτοκινήτου, μια κάμερα πίσω από τον εσωτερικό καθρέφτη και μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Ραντάρ και κάμερα παρακολουθούν συνεχώς τον δρόμο εμπρός από το αυτοκίνητο. Ο ρόλος του ραντάρ είναι να ανιχνεύει αντικείμενα στον δρόμο και να μετρά την απόσταση από αυτά. Η κάμερα προσδιορίζει για τι είδους αντικείμενα πρόκειται.

Σε μια επικίνδυνη κατάσταση, ο οδηγός δέχεται πρώτα μια ακουστική προειδοποίηση σε συνδυασμό με μια φωτεινή ένδειξη που προβάλλεται πάνω στο παρμπρίζ και αναβοσβήνει. Προκειμένου να προκαλέσει την άμεση διαισθητική αντίδραση του οδηγού, η φωτεινή ένδειξη είναι σχεδιασμένη να μοιάζει με το στοπ προπορευόμενου αυτοκινήτου που ανάβει. Αν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στην προειδοποίηση και το σύστημα κρίνει ότι επίκειται σύγκρουση, εφαρμόζονται τα φρένα του αυτοκινήτου με όλη τη δύναμη.

Τα φρένα εφαρμόζονται μόνο αν ένα αντικείμενο επιβεβαιωθεί τόσο από το ραντάρ όσο και από την κάμερα. Χάρη σε αυτή την κορυφαία τεχνολογία, το σύστημα μπορεί πλέον να φρενάρει το αυτοκίνητο με όλη του τη δύναμη.

Τα ατυχήματα με πεζούς είναι κάτι κοινό στην πόλη

Στις πρωτεύουσες των χωρών μελών της ΕΕ, 1.560 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε τροχαία ατυχήματα το 2007. Από αυτούς, το 43% ήταν πεζοί. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε ένα τροχαίο ατύχημα και ο κίνδυνος να σκοτωθεί ένας πεζός σε ένα ατύχημα όταν το αυτοκίνητο τρέχει με 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι κατά 85% μεγαλύτερος σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο που κινείται με 25 χιλιόμετρα την ώρα.


Πηγή : skai.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to geodon For This Useful Post:
Smell (20-11-2009)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Σοβαρό κενό ασφαλείας στο πρότυπο ασφαλείας WPA2 Stella COMPUTERS 0 30-07-2010 15:18:
Η τεχνολογία σήμερα και η τεχνολογία που θα ήθελα αύριο LATEAM RSS NEWS 0 31-12-2008 13:33:
Η τεχνολογία σήμερα και η τεχνολογία που θα ήθελα αύριο LATEAM RSS NEWS 0 31-12-2008 12:50:
Μια τεχνολογία για το καλοκαίρι antonis COMPUTERS 0 18-05-2008 20:18:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 4G Smell ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 31-08-2006 21:01:


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:33:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam