Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Ayrton Senna - Master of Monaco

This is a discussion on Ayrton Senna - Master of Monaco within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Ήμουν πιτσιρικάς ακόμα και η αλήθεια είναι ότι ιδιαίτερη σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τη φόρμουλα 1 δεν είχα. ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 17-03-2008, 15:32:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Ayrton Senna - Master of Monaco



Ήμουν πιτσιρικάς ακόμα και η αλήθεια είναι ότι ιδιαίτερη σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τη φόρμουλα 1 δεν είχα. Ούτε παρακολουθούσα φανατικά, ούτε είχα αγωνία για το ποιος βρίσκεται στην pole position, ούτε την ημέρα που θα έβγαινε ο παγκόσμιος πρωταθλητής την περίμενα πως και πως.

Απλά όταν κάποιος με ρωτούσε ποιον υποστηρίζω, έπρεπε να πω ένα όνομα και αν ήθελα να είμαι «αγαπητός» στην παρέα έπρεπε να πω ένα γερό όνομα. Έτσι διάλεξα ένα στην τύχη (όχι και τόσο στην τύχη, αλλά τέλος πάντων…) και όποιος με ρωτούσε έλεγα....Ayrton Senna. Χρόνια αργότερα το όνομα που διάλεξα έχει εξελιχθεί σε μύθο. Με αφορμή λοιπόν τα γενέθλιά του που θα ήταν σε λίγες μέρες, ελάτε να θυμηθούμε τον "Magic Senna".

Ο Ayrton Senna da Silva γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου του 1960 στο Sao Paolo της Βραζιλίας και σε λίγες μέρες θα έκλεινε τα 48 του χρόνια αν δεν υπήρχε εκείνο το φοβερό ατύχημα την πρώτη Μαΐου του 1994 στο Grand Prix της Imola του San Marino.

Ο Senna κατάγονταν από ευκατάστατη οικογένεια και από μικρός είχε αναπτύξει μια συμπάθεια για τις μηχανές. Η γυμναστική, οι τέχνες και η χημεία ήταν τα αγαπημένα του μαθήματα ενώ δεν έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια για τα αγγλικά και τα μαθηματικά.
Σε ηλικία 13 χρόνων άρχισε να παίρνει μέρος σε αγώνες kart. Το 1977 κέρδισε το πρωτάθλημα kart της Νοτίου Αμερικής. Αργότερα τερμάτισε δεύτερος και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Το 1981 άρχισε να παίρνει μέρος σε αγώνες στην Ευρώπη συμμετέχοντας στο βρετανικό πρωτάθλημα Formula Ford 1600. Τον επόμενο χρόνο ήταν πρωταθλητής και στη βρετανική αλλά και στην ευρωπαϊκή Formula Ford 2000, υιοθετώντας μάλιστα το μεσαίο του όνομα (που ήταν της μητέρας του) καθώς το da Silva ήταν πολύ κοινό. Οι διακρίσεις άρχισαν να έρχονται και το 1983 κατακτά το βρετανικό πρωτάθλημα της Formula 3.

O Senna τράβηξε την προσοχή των ανθρώπων της Formula 1 και έτσι δοκιμάστηκε από τέσσερις εταιρίες, την Williams, την McLaren, την Brabbam και την Toleman. Από τις τέσσερις αυτές εταιρίες μόνο η Toleman του προσέφερε συμβόλαιο και έτσι το 1984 ο Ayrton Senna έγινε μέλος της νεοσύστατης Toleman.

Ο πρώτος του βαθμός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατακτήθηκε στο Grand Prix της Νοτίου Αφρικής . Αν και την πρώτη του χρονιά ο Senna στερούνταν εμπειριών αλλά και μιας καλής εταιρίας, εντούτοις κατάφερε να κάνει αισθητή την παρουσία του όπως στο Grand Prix του Monaco όπου από 13ος στην pole έφτασε μέχρι την δεύτερη θέση κυνηγώντας τον πρώτο Alain Prost.
Το 1985 ο Senna υπογράφει σε μια σαφώς μεγαλύτερη εταιρία τη Lotus στην οποία έμελε να μείνει για τρία χρόνια και μέχρι το 1988.

Την πρώτη του χρονιά τερμάτισε τέταρτος έχοντας 2 νίκες και 7 pole positions ενώ παράλληλα τερμάτισε 2 φορές δεύτερος και άλλες δύο τρίτος.
Το 1986, στη δεύτερη χρονιά του στη Lotus ο Senna ηγείται για πρώτη φορά στην κούρσα του παγκοσμίου πρωταθλήματος μετά τη νίκη του επί της Honda του Nigel Mansell με διαφορά 0.014 δευτερόλεπτα, μια από τις μικρότερες διαφορές που έχουν σημειωθεί ποτέ.

Τελικά σε μια καλή χρονιά τερματίζει στην τέταρτη θέση πίσω από τον Prost, τον Mansell και τον Piquet.
Την επόμενη χρονιά η Lotus με καλύτερες μηχανές και ο Senna με μεγαλύτερη εμπειρία άφηναν υποσχέσεις για κάτι πολύ καλό. Τελικά η Lotus πήρε την τρίτη στους κατασκευαστές και ο Senna την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αφήνοντας πίσω τον Alain Prost. Πρώτος τερμάτισε ο Piquet και δεύτερος ο Mansell.

Το 1988 ανοίγει μια καινούρια σελίδα στην αγωνιστική ζωή του Ayrton Senna, ο οποίος με την συγκατάθεση του πρώτου οδηγού της McLaren Alain Prost υπογράφει στη θρυλική εταιρία. Από τότε άρχισε να αναπτύσσεται μεγάλος ανταγωνισμός ανάμεσα στους δύο οδηγούς και δεν είναι λίγα τα περιστατικά που εκτυλίχθηκαν μεταξύ τους. Το 1988 το θρυλικό δίδυμο νικάει στους 15 από τους 16 αγώνες με τον Senna να κατακτά το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Formula 1.

Την επόμενη χρονιά ήταν η σειρά του Prost με τον Senna να τερματίζει δεύτερος. Η αντιπαλότητα των 2 οδηγών ήταν εμφανής. Αυτή η χρονιά σημαδεύτηκε από τον ανταγωνισμό των δύο οδηγών και από τον πόλεμο που είχε ξεσπάσει μεταξύ τους τόσο μέσα στους αγώνες όσο και στον ψυχολογικό τομέα. Στα μέσα της χρονιάς και ενώ ήταν εμφανές ότι ο Senna αποτελούσε το αγαπημενο παιδί της McLaren ο Prost ανακοινώνει ότι θα υπογράψει με τη Ferrari και έτσι γίνεται....


Το 1990 οι δύο οδηγοί και πάλι μονοπολούν το ενδιαφέρον με τον Βραζιλιάνο να κατακτά το δεύτερο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Μάλιστα τη χρονιά αυτή οι δύο οδηγοί είχαν μια σύγκρουση που έχει μείνει στην ιστορία καθώς ήταν αυτή που χάρισε στον Βραζιλιάνο τον τίτλο.

Στο Grand Prix της Suzuka ο Senna είχε την pole position αλλά η Ferrari του Prost ήταν αυτή που ξεκίνησε καλύτερα. Στην πρώτη κιόλας στροφή όμως ο Senna κράτησε τη γραμμή του οδηγώντας στα όρια και εν τέλει σε σύγκρουση των δύο αυτοκινήτων με 270 χλμ/ώρα. Και τα δύο αυτοκίνητα τέθηκαν εκτός αγώνα κάτι το οποίο χάρισε στον Senna τον τίτλο. Για το συγκεκριμένο περιστατικό ο Prost είχε δηλώσει:
«Αυτό που έκανε ήταν αηδιαστικό. Είναι ένας άντρας χωρίς αξίες».

Ο Senna από την άλλη υπεραμύνθηκε της θέσης του λέγοντας:
«Στη Suzuka είχα ζητήσει από τους υπεύθυνους να αλλάξουν την pole position από τα δεξιά στα αριστερά και αυτό γιατί στα δεξιά πάντα πιάνει λίγο βρωμιά με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κάνεις καλή εκκίνηση. Αυτοί μου είπαν ok αλλά η αλλαγή ποτέ δεν έγινε εξαιτίας του Balestre. Δεν μπορείς να ιδρώνει για να πάρεις την pole position και να ξεκινάς με μειονέκτημα. Έτσι και εγώ είπα πως ότι και να γίνει, την πρώτη στροφή θα την πάρω πρώτος, έστω κι αν τρακάρω, όπως και έγινε.

Όταν κάποιος με ρώτησε γιατί το προκάλεσα του είπα ότι όταν το σύστημα σε γαμάει κάθε φορά που κάνει τη δουλειά σου δεν μπορείς να μένεις απαθής και να λες και ευχαριστώ.»
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε την αντιπαλότητα του Senna και με τον πρόεδρο της FIA Jean-Marie Balestre τον οποίο ο Senna κατηγόρησε πολλές φορές ότι επίτηδες του δημιουργούσε προβλήματα.

Το 1991 ο Senna πήρε το τρίτο του πρωτάθλημα με τον Prost πια να μην είναι σε φόρμα και ουσιαστικά να μην αποτελεί ιδιαίτερη απειλή για τον Βραζιλιάνο. Τον 1992 και το 1993 ο Senna δεν κατάφερε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα εξαιτίας, όπως ισχυρίζεται των προβλημάτων που παρουσίαζαν τα μονοθέσια της McLaren.

Πολλές φορές ο Senna είχε έρθει σε σύγκρουση με τους ανθρώπους της McLaren για αυτό το θέμα. Μάλιστα θα είχε πάει στη Williams (εκεί ήταν και ο Prost) από το 1993 αν δεν υπήρχε όρος στο συμβόλαιο του Prost που απαγόρευε στην ομάδα να πάρει τον Senna! Τελικά ο όρος στο συμβόλαιο του Prost δεν ανανεώθηκε το 1994 και έτσι ο Γάλλος προτίμησε να αποσυρθεί από το να είναι στην ίδια ομάδα με τον άσπονδο εχθρό του Ayrton Senna.



Το 1994 με τον Senna στη Williams, την κατά τεκμήριο καλύτερη ομάδα, ο τίτλος του πρωταθλητή ήταν αναμενόμενος για τον Βραζιλιάνο. Στο πρώτο Grand Prix, στη Βραζιλία, o Senna πήρε την pole position αλλά ο Σουμάχερ με τη Benneton τον προσπέρασε όταν ο Ayrton ήταν στα pits.

Αυτό ο Senna δεν το χώνεψε, πίεσε το αμάξι στα όριά του με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Στο δεύτερο Grand Prix και πάλι ο Senna ήταν στην pole position αλλά ο Mika Hakkinen τον χτύπησε από πίσω με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει ο Βραζιλιάνος. Ο Hakkinen τερμάτισε δεύτερος με πρώτο και πάλι τον Schumi. Ήταν το χειρότερο ξεκίνημα του Senna στη Formula 1 έχοντας εγκαταλείψει στους 2 πρώτους αγώνες!

[center:3ca0016d92]H τραγική ειρωνεία και ο θάνατος[/center:3ca0016d92]


Στο τρίτο Grand Prix της Imola ο Senna είχε δηλώσει πως «τώρα ξεκινάει το πρωτάθλημα με 14 αγώνες αντί για 16». Πήρε και πάλι την pole position αλλά υπήρξαν 2 γεγονότα που τάραξαν ψυχολογικά τον Βραζιλιάνο.
-Ο προστατευόμενος και νεαρός τότε οδηγός ο Rubens Barrichello είχε ένα σοβαρό ατύχημα που του στέρησε τη συμμετοχή στον αγώνα.
-Στα προκριματικά της Imola o Αυστριακός οδηγός Roland Ratzenberger είχε θανατηφόρο ατύχημα τρακάρωντας με 320 χλμ/ώρα σε τοίχο και σπάζοντας τον αυχένα του.

Τα δύο αυτά γεγονότα φαίνεται να τάραξαν τον Βραζιλιάνο οποίος πέρασε όλο το πρωινό του με συναδέλφους του συζητώντας για το ατύχημα και τα μέτρα που πρέπει να παρθούν. Μάλιστα συμφώνησε ως ο πιο γνωστός σαν όνομα από τους οδηγούς να ηγηθεί της προσπάθειας δημιουργίας ενός Safety Group που θα είναι υπεύθυνο για την μεγαλύτερη ασφάλεια των οδηγών της Formula 1.

To Grand Prix ξεκίνησε. Εξαιτίας ενός ατυχήματος όμως, χρειάστηκε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο ακολουθούσαν οι οδηγοί για αρκετούς γύρους. Με την επανέναρξη του αγώνα ο Senna πήρε το προβάδισμα αφήνοντας πίσω τον Michael Schumacher.

Στον επόμενο γύρο και καθώς ο Senna έμπαινε στη στροφή Tamburello με ιλιγγιώδη ταχύτητα έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε πάνω σε τοίχο. Ο Senna μεταφέρθηκε στη Bologna όπου ανακοινώθηκε ότι είναι νεκρός. Στα συντρίμμια του αυτοκινήτου του βρέθηκε μια σημαία της Αυστρίας την οποία ο Senna θα κουνούσε μετά την πιθανή νίκη του στη μνήμη του αδικοχαμένου Roland Ratzenberger.

Ο Senna ήταν γνωστός για την ικανότητα και πειθαρχία του στα προκριματικά αγώνων. Σε 161 αγώνες κατάφερε να πάρει την pole position σε 65. Το ρεκόρ του κράτησε για 12 χρόνια πριν το καταρρίψει ο Michael Schumacher. Ένα ρεκορ που ακόμη κρατάει ο Βραζιλιάνος είναι οι 6 νίκες του στα Grand Prix του Μονακό αποδίδοντάς του τον χαρακτηρισμό «Master of Monaco».

Στη Βραζιλία ο Senna λατρεύονταν σα θεός και ο θάνατος σήμανε για τη χώρα εθνικό πένθος. Μετά το θάνατό του αποκαλύφθηκε ότι ο Senna είχε δωρίσει πολλά εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπίες για τα παιδιά (εκτιμάται περί τα 400 εκ. δολάρια), ένα γεγονός που ο ίδιος το είχε κρατήσει κρυφό.

Ο Senna ήταν ένα άνθρωπος που είχε προκαλέσει το θυμό ή το φθόνο ή τον εκνευρισμό ή τον θαυμασμό των συναδέλφων του, τη λατρεία του ή την αντιπάθεια του κόσμου, τον πόνο και τη θλίψη για τον ειρωνικό χαμό του.
Όταν ένας άνθρωπος καταφέρνει να προκαλεί τόσο μαζεμένα συναισθήματα και τέτοιας αντίθεσης δεν μπορεί, παρά να αποτελεί ένα star, ένα ίνδαλμα, ένα μύθο.


πηγή=viadelbet.com
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Supreme Master TV: (Hotbird 6) LATEAM RSS SATNEWS 0 19-08-2010 12:55:
Supreme Master TV: (Eurobird 1) LATEAM RSS SATNEWS 0 10-09-2009 21:18:
Grosso Grand Monaco: Με 2100 δολάρια δικό σας antonis PDA - SMART PHONES 0 02-09-2009 23:05:
Supreme Master TV: (EuroBird 2) LATEAM RSS SATNEWS 0 17-01-2009 14:05:
13 χρονια χωρις τον A. Senna mpcom ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 01-05-2007 11:05:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:58:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam