Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Δεν πέρασε τα Τest το Bravo!

This is a discussion on Δεν πέρασε τα Τest το Bravo! within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Το νέο Fiat Bravo 1.4 επιφύλαξε δυσάρεστες εκπλήξεις στους δοκιμαστές του Auto Motor und Sport, κατά την διάρκεια της τυποποιημένης ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-10-2007, 21:56:   #1
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή Δεν πέρασε τα Τest το Bravo!

Το νέο Fiat Bravo 1.4 επιφύλαξε δυσάρεστες εκπλήξεις στους δοκιμαστές του Auto Motor und Sport, κατά την διάρκεια της τυποποιημένης δοκιμασίας αντοχής των φρένων του. Στο 3°φρενάρισμα, το νέο Bravo 1.4, «έχασε» το πετάλ του φρένου, σοκάροντας τους δοκιμαστές του περιοδικού.

Στη δοκιμασία αυτή κάθε αυτοκίνητο με πλήρες φορτίο υποβάλλεται σε 10 διαδοχικά φρεναρίσματα από 100 χλμ./ώρα, και ελέγχεται αν (και πόσο) η καταπόνηση αυτή, επηρεάζει την ικανότητα των φρένων του.

Στην δοκιμασία αυτή το νέο Fiat Bravo 1.4, απέτυχε παταγωδώς, αφού στο 3° μόλις φρενάρισμα, χωρίς μάλιστα πλήρες φορτίο, «έχασε» τελείως το πετάλ του φρένου του, σοκάροντας τους δοκιμαστές του περιοδικού.

Το σημαντικό στην ιστορία είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα περνάνε χωρίς πρόβλημα την δοκιμασία αντοχής φρένων και σε κάθε περίπτωση, όταν σπάνια, παρουσιάζεται καταπόνηση των φρένων, το πετάλ χάνει σταδιακά την αποτελεσματικότητά του.
Στην περίπτωση του Bravo όμως στο 2° φρενάρισμα το αυτοκίνητο σταμάτησε κανονικά και στο 3°& καθόλου!, χωρίς να δείξει πριν κάποιο δείγμα κόπωσης.
Αυτό είναι πρωτόγνωρο και ιδιαίτερα επικίνδυνο βέβαια, αφού ακόμα και ένας ιδιαίτερα έμπειρος οδηγός δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει.

Σημασία έχει και η (μη) αντίδραση της Fiat στο θέμα, που ενώ ενημερώθηκε για το ατύχημα αυτό από την περασμένη Παρασκευή και ξανά δύο μέρες πριν της επισημάνθηκε πόσο σημαντικό και επικίνδυνο είναι, ανταποκρίθηκε μόλις πριν λίγο (μια βδομάδα μετά το ατύχημα) ζητώντας μας& γραπτή αναφορά(!) για το θέμα.

Τα περίεργα ωστόσο με το Bravo ξεκίνησαν μερικούς μήνες πριν, στην επίσημη παρουσίαση του, όπου οι εκατοντάδες προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν το αυτοκίνητο μόνο σε μία ευθεία! Πρακτικά δηλαδή δεν είχαν δυνατότητα να το οδηγήσουν. Αυτό ήταν κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ σε παρουσίαση νέου αυτοκινήτου και ήταν το πρώτο δείγμα τότε, ότι το αυτοκίνητο, ίσως δεν ήταν έτοιμο ακόμα.

Λίγους μήνες μετά το Bravo ήρθε και στην Ελλάδα και το πρώτο Bravo που μας δόθηκε για test ήταν το Turbo με τα 150 άλογα (που δεν παρουσίασε πρόβλημα αντοχής φρένων). Ασυνήθιστο και αυτό αφού πρώτα έρχονται (και μας δίνονται για test) τα εμπορικότερα μοντέλα και ακολουθούν τα μοντέλα -σαν το turbo- που απευθύνονται σε περιορισμένο κοινό. Πολιτική που ακολούθησε άλλωστε και η Fiat με το Grande Punto.

Κλείνοντας καλό είναι να θυμηθούμε όλοι την συμπεριφορά της Mercedes σε αντίστοιχη περίπτωση: όταν η νέα A class τούμπαρε στην Σουηδία, (προσπαθώντας να αποφύγει ένα τάρανδο) κατά την διάρκεια των πρώτων δημοσιογραφικών test, η Mercedes σταμάτησε την διάθεση του μοντέλου για δύο μήνες, εφοδίασε την A class με ESP και πέρασε στην συνέχεια με επιτυχία κάθε test «ταράνδου», σημειώνοντας μάλιστα την καλύτερη επίδοση σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά της μοντέλα.
Η περίπτωση της μάλιστα διδάσκεται πλέον στα πανεπιστήμια, στα κεφάλαια του Crisis-management.

autotriti.gr
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Bravo 2: (Eurobird 1) LATEAM RSS SATNEWS 0 05-01-2011 19:41:
Bravo UK +1: (Astra 2A) LATEAM RSS SATNEWS 0 05-01-2011 19:41:
TNT Bravo: (Thor 3) LATEAM RSS SATNEWS 0 29-03-2010 23:57:
Bravo Kia! ironitsa ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 02-03-2010 15:08:
Fiat Bravo ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 19-03-2007 10:29:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 13:30:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam