Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Δεν ρυπαίνει, έχει μεγάλη αυτονομία, επιδόσεις, πολυτέλεια…

This is a discussion on Δεν ρυπαίνει, έχει μεγάλη αυτονομία, επιδόσεις, πολυτέλεια… within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Με την BMW Hydrogen 7 η BMW έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τις καθαρές πηγές ενέργειας. Χρησιμοποίησε το υδρογόνο, σε ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 10-05-2008, 19:25:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Δεν ρυπαίνει, έχει μεγάλη αυτονομία, επιδόσεις, πολυτέλεια…


Με την BMW Hydrogen 7 η BMW έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τις καθαρές πηγές ενέργειας. Χρησιμοποίησε το υδρογόνο, σε συνδυασμό με την βενζίνη για καύσιμα και πέτυχε ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε μειώσει κατά πολύ τις εκπομπές ρύπων και παράλληλα έδειξε ότι οι κινητήρες που κινούνται με υδρογόνο δεν είναι επιστημονική φαντασία αλλά μια τεχνολογία που είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη.
Και εκεί που χαρήκαμε με αυτή την υλοποίηση, σκεπτόμενοι ότι θα ανοίξει τον δρόμο για υβριδικά με υδρογόνο και σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής κάποια στιγμή, η BMW εντυπωσίασε ξανά κατασκευάζοντας το απόλυτα οικολογικό αυτοκίνητο. Την BMW Hydrogen 7 Mono-Fuel!

Όπως ίσως μαντέψατε οι πιο υποψιασμένοι, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο υδρογόνο για να κινηθεί, έχοντας κόψει κάθε είδους δεσμό με την βενζίνη, κάτι που το μαρτυρά η ονομασία Mono Fuel.

Αν και κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο , παράγοντας μόνο καθαρό νεράκι από την εξάτμιση, οι σχεδιαστές δεν έκαναν την παραμικρή παραχώρηση όσον αφορά τις ανέσεις και την ισχύ του κινητήρα. Οτιδήποτε υπήρχε στη σειρά 7 της εταιρείας συνεχίζει να είναι παρόν και σε αυτό το μοντέλο. Το τονίζουμε αυτό γιατί σε άλλες πράσινες υλοποιήσεις αυτοκινήτων, προκειμένου να αυξηθεί η απόδοση και η αυτονομία, κάνουν το αυτοκίνητο ελαφρύτερο και με λιγότερες ανέσεις. Αυτό όμως δεν ισχύει για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα εργαστήρια της Argonne National Laboratory (ανεξάρτητη έρευνα από την BMW) και από τα αποτελέσματα των μετρήσεων βρέθηκε ότι έχει την χαμηλότερη εκπομπή ρύπων σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί ως τώρα, το οποίο έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Επίσης όσον αφορά τον κινητήρα, τροφοδοτείται με αέρα από την ατμόσφαιρα, προκειμένου να επιτευχθεί η καύση του υδρογόνου, αλλά μετά την όλη διαδικασία ο αέρας που βγαίνει από την εξάτμιση είναι καθαρότερος από αυτόν που μπήκε (τουλάχιστον για αρκετές χημικές ενώσεις, και αυτό γιατί το άζωτο που φυσιολογικά υπάρχει στην ατμόσφαιρα, κατά την καύση παράγει αζωτούχες ενώσεις σε πολύ μικρές ποσότητες βέβαια).

Αν θελήσουμε τώρα να συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο, μπορούμε να πούμε ότι τα δεύτερα είναι λιγότερο ρυπογόνα. Αυτό συμβαίνει γιατί , φορτίζοντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ουσιαστικά τραβάει ενέργεια από το ηλεκτρικό δίκτυο, το οποίο τροφοδοτείται με ρεύμα από τα εργοστάσια παραγωγής τα οποία σε ένα μεγάλο μέρος τους τουλάχιστον στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο δεν χρησιμοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας για να παράγουν ρεύμα. Το υδρογόνο αντίθετα, μπορεί σχετικά εύκολα να παραχθεί από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Ελπίζουμε και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθήσουν την ίδια οδό για οικολογικά αυτοκίνητα ούτως ώστε σύντομα να μπορούμε να απολαμβάνουμε όλοι μας καθαρά αυτοκίνητα και καθαρότερο περιβάλλον.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο με τις δοκιμές που έγιναν όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων του BMW Hydrogen 7 Mono Fuel στα εργαστήρια της Argonne.



πηγη=medgreece.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to antonis For This Useful Post:
jim_pap_2 (11-05-2008)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
"Η Ευρώπη δεν έχει την πολυτέλεια να μην πάρει τις σωστές αποφάσεις", τόνισαν σε κοινή συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Παπανδρέου και ο LATEAM RSS NEWS 0 04-03-2011 21:21:
Mediterranean Palace Thessaloniki: φιλόξενη πολυτέλεια LATEAM RSS NEWS 0 01-01-2011 11:17:
Κοιτάξτε πόσο μεγάλη την έχει ..... Κατερίνα ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 04-01-2009 22:45:
FUJITSU SIEMENS U9200: 10 ΩΡΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ antonis ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 27-08-2007 07:57:
Fujitsu Siemens Si1848+u: 5 ώρες αυτονομία ilias ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 11-02-2007 23:22:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:00:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam