Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Mondeo 5d 2,5T

This is a discussion on Δοκιμάζουμε το νέο Ford Mondeo 5d 2,5T within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Μερικούς μόνο μήνες μετά το λανσάρισμα της νέας γενιάς του Mondeo, η Ford κάνει ένα σημαντικό "δώρο" στο μεσαίο της ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 30-12-2007, 10:19:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Δοκιμάζουμε το νέο Ford Mondeo 5d 2,5T

Μερικούς μόνο μήνες μετά το λανσάρισμα της νέας γενιάς του Mondeo, η Ford κάνει ένα σημαντικό "δώρο" στο μεσαίο της μοντέλο. Το "δώρο" δεν είναι άλλο από την προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,5 λίτρων, που πρωτογνωρίσαμε κάτω από το καπό του Focus ST.




Στην περίπτωση του νέου Mondeo, ο κινητήρας αποδίδει 214 δυναμομετρημένους ίππους, ενώ η ροπή είναι ίση με 312/3.120 σ.α.λ. Nm. Η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και πολύ καλή ελαστικότητα, ενώ τα υψηλά αποθέματα ροπής που διαθέτει, γίνονται έντονα αντιληπτά, χάρη και στην κοντή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, με το οποίο συνεργάζεται ο εν λόγω κινητήρας.

Αισθητικά, το νέο Μοndeo 2,5 Τ δε διαφέρει ιδιαίτερα από τις εκδόσεις αντίστοιχου κυβισμού. Αν εξαιρέσει κανείς το λογότυπο 2,5Τ στα φτερά, μόνο οι πολλοί "ψαγμένοι" θα προσέξουν τη δεύτερη και επίσης μικρή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τις ζάντες αλουμινίου με διάσταση 18 ιντσών. Άλλωστε, προφανής στόχος της Ford ήταν να διατηρήσει τον οικογενειακό χαρακτήρα του μοντέλου της, προσανατολίζοντάς το αποκλειστικά σε όσους δεν αρκούνται από τη δύναμη του δίλιτρου κινητήρα, με τους 145 ίππους που γνωρίζαμε μέχρι τώρα.



Οδική συμπεριφορά
Η ασφαλής οδική συμπεριφορά είναι σπουδαίο ζήτημα για κάθε οικογενειακό αυτοκίνητο και ειδικά για ένα μοντέλο με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων. Το Mondeo, με τον εν λόγω κινητήρα, αν και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί ούτε καν σπορτίφ, δύναται να κινηθεί σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς, τόσο στην εθνική οδό, όσο και σε κομμάτια με στροφές. Οι ικανότητες αυτές προέρχονται κυρίως από τη βελτιωμένη ακαμψία του πλαισίου (ενισχυμένα υποπλαίσια στην εμπρός και πίσω ανάρτηση). Το τιμόνι ανταποκρίνεται σωστά στις επιταγές του οδηγού, αν και η πληροφόρηση που παρέχει δεν είναι κορυφαία. Σε κάθε περίπτωση όμως, το μεσαίο Ford επιδέχεται αρκετής πίεσης, αφού ακόμα και τότε παραμένει σταθερό, προβλέψιμο και ασφαλές, χάρη και στα αποτελεσματικά φρένα που διαθέτει. Μικρές τάσεις υποστροφής κάνουν την εμφάνισή τους προοδευτικά και, όταν τα πράγματα δυσκολέψουν, το ESP αναλαμβάνει να διορθώσει τα "κακώς κείμενα" που δεν προέβλεψε ο οδηγός. Όσο για την ανάρτηση, αυτή ικανοποιεί πολύ με την απόσβεσή της, ακόμη και σε σημεία με συνεχόμενες ανωμαλίες. Γενικότερα, το Mondeo 2,5T δείχνει πως το φυσικό του περιβάλλον είναι τόσο οι στροφές, όσο και ο αυτοκινητόδρομος, αφού το βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι, χάρη στον κινητήρα αυτό, καταπίνει με χαρακτηριστική ευκολία και δίχως ίχνος κόπωσης τις χιλιομετρικές αποστάσεις.







Εσωτερικό
Το εσωτερικό του νέου Mondeo διακρίνεται για τα μαλακά υλικά που διαθέτει κατά μήκος του ταμπλό, ακόμη και σε "κρυφά" σημεία. Το φινίρισμα ικανοποιεί, ενώ οι μοναδικές διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μεσαίου μοντέλου εντοπίζονται στον πίνακα οργάνων. Εκεί, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι μικρότερα και ανασχεδιασμένα, ενώ ανάμεσά τους η οθόνη πληροφόρησης του οδηγού έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις. Όσο για τους χώρους, θυμίζουμε ότι η νέα γενιά του Mondeo μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες, με το χώρο αποσκευών στην 5θυρη έκδοση να έχει όγκο 528 λίτρων (με ρεζέρβα ανάγκης ή 540 λτ. με κιτ επισκευής).


Πηγή=autotriti.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 PS ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 30-03-2011 19:43:
New Ford Ka antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 07-09-2008 17:30:
Πέντε αστέρια για Ford Mondeo και VW Tiguan antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 13-11-2007 15:22:
Ford Mondeo ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 19-02-2007 23:22:
Ford ilias ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 12-12-2006 23:41:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:24:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam