Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Ελεύθερος Καβαλάρης

This is a discussion on Ελεύθερος Καβαλάρης within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Το αδιανόητο KTM X-Bow -------------------------------------------------------------------------- Η Aυστριακή KTM που ξεκίνησε το 1953 να κατασκευάζει 3 μοτοσικλέτες τη μέρα αποφάσισε να ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 03-05-2008, 18:48:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Ελεύθερος Καβαλάρης

Το αδιανόητο KTM X-Bow
--------------------------------------------------------------------------

Η Aυστριακή KTM που ξεκίνησε το 1953 να κατασκευάζει 3 μοτοσικλέτες τη μέρα αποφάσισε να περάσει το δικό της Ρουβίκωνα και να φτιάξει το πρώτο ουσιαστικά αυτοκίνητο παραγωγής που περνάει την καθαροαιμία του αγωνιστικού motocross σε ένα πακέτο που μοιάζει να ξεπήδησε από μινιατούρα της Φόρμουλα 1.



Θα μου πεις και τα Caterham και τα Westfield κάτι τέτοιο δεν είναι; Δεν είναι. Γιατί οι περισσότερες βρετανικές αυτές κατασκευές συντηρούν στην αιωνιότητα ιδέες σαν το Super Seven του Colin Chapman με ένα concept που ναι μεν πάει γρήγορα αλλά δείχνει και είναι ντεμοντέ. Το X-Bow που είδα σε τελική πια μορφή στο περίπτερο της εταιρείας πριν από ένα μήνα στη Γενεύη σού δείχνει πως είναι το απόλυτο playstation. Δείχνει εξωφρενικά μοντέρνο, τελείως αλλού ακόμα και αν το βάλεις δίπλα σε παραδοσιακά exotics και την ίδια στιγμή στα σωθικά του έχει συμφιλιώσει το ιδανικό βιογραφικό: Πλαίσιο εξελιγμένο μαζί με την Dallara που είναι μια κινητή εγκυκλοπαίδεια από την εμπλοκή της στην F1, στο Le Mans και στα GP2, κινητήρας-διαβατήριο από την Audi καθώς πρόκειται για το δίλιτρο T FSI των 200 ίππων, αεροδυναμική που παράγει 200 κιλά αρνητικής άντωσης στα 200 χλμ./ώρα, ενώ μέσα από τα ειδικά κράνη της Dainese το μακάριο και σπιντάτο ζεύγος μπορεί να συνδέεται με κινητό τηλέφωνο και iPod. Πολύ cool, ε;

Από κοντά το X-Bow δεν δείχνει σαν ένα kit car που το συναρμολογείς με πέντε εργαλεία στο παρατημένο σου γκαράζ αλλά έχει σαν βάση ένα εξονυχιστικά δουλεμένο μονοκόκ από ανθρακόνημα. Όχι μόνο φαίνεται εξαιρετικά ποιοτικό αλλά διαθέτει και αυτή τη γερμανική τελειοθηρία στις λεπτομέρειες που σε πείθει ότι εδώ έγινε ένας έξυπνος γάμος. Δοκιμασμένα αλλά σύγχρονα μηχανικά μέρη όπως το 6τάχυτο κιβώτιο του group της VW (διατίθεται και το σειριακό DSG), ντιζάιν που σε κάνει να κόβεις φλέβες και αγωνιστική κουλτούρα που σε κάνει να νιώθεις σαν το λεοντόκαρδο του Nurburgring. Στην κουβέντα μου με τους ανθρώπους της KTM που έδειχναν περήφανοι για το νέο τους άλμα -μεγαλύτερο και από αυτά που συνηθίζει ο παγκόσμιος πρωταθλητής David Knight στα λασπωμένα γιαμπς- απέφυγαν σχολαστικά να πουν τι χρόνο πετυχαίνει στην Πράσινη Κόλαση.

Ίσως γιατί ο TFSI θα έχει τη δυνατότητα με ένα προσεκτικό remapping και δυο τρία ευγενή μέταλλα να πλησιάσει τους 300 ίππους οπότε είναι καλύτερα το σοκ στην ευρωπαϊκή πισταδόρικη κοινότητα να περιμένει για λίγο. Ήδη, πάντως, με βάρος μόλις 750 κιλά το X-Bow σκοτώνει όχι μόνο στo 0-100 με χρόνο 3,9" αλλά περνάει σαν άνεμος εκεί που τα υπερ-αυτοκίνητα κουράζουν φρένα, τρώνε λάστιχα και προσθέτουν δευτερόλεπτα. Το ΚΤΜ είναι τελικό, δεν είναι επιστημονική φαντασία και δεν μοιάζει εύθραυστο αλλά rock solid και ήδη υπάρχουν 300 παραγγελίες που έχουν μάλιστα προπληρωθεί. Οι εκατό πρώτες θα έχουν το χαρακτηρισμό «special edition», ενώ από το καλοκαίρι και μετά θα αρχίσουν οι παραδόσεις. Η ΚΤΜ υπολογίζει σε μια ετήσια παραγωγή των 500 μονάδων και οι τρόφιμοι της αδρεναλίνης μπορούν να ονειρεύονται.

Αν ψάχνεστε η (ευρωπαϊκή) τιμή είναι 45.800 € που δεν είναι και λίγα για ένα αυτοκίνητο χωρίς πόρτες, παράθυρα και παρμπρίζ παρά μόνο με μια φλούδα εβδομήντα χιλιοστών σε ρόλο ανεμοθραύστη για να μην τρως τα μυγάκια με το κουτάλι. Σωστά καταλάβατε. Τίποτα δεν μοιάζει με δαύτο, τίποτα δεν μεταφέρει την μεταφυσική εμπειρία μιας superbike σε σώμα αυτοκινήτου, πιθανότατα ο μόνος τρόπος να αισθανθείς πιο ελεύθερος είναι να αποδράσεις από τον Κορυδαλλό.

πηγη=yupi.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ελεύθερος ο Π. Παπαγεωργίου LATEAM RSS NEWS 0 01-11-2010 11:22:
Ελεύθερος ο Μιχ. Χριστοφοράκος LATEAM RSS NEWS 0 21-10-2009 10:43:
Ελεύθερος ο εργατολόγος LATEAM RSS NEWS 0 11-07-2008 15:48:
Ο πράσινος καβαλάρης geodon ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 11-01-2008 20:07:
ελεύθερος σκοπευτής Stella ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 1 31-08-2006 11:01:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:43:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam