Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Φαντασμαγορία

This is a discussion on Φαντασμαγορία within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Η Rolls Royce Phantom Coupe έχει δικό της ουρανό -------------------------------------------------------------------------- Οπτικές ίνες. Ορίστε το μυστικό της Phantom Coupé, κατευθείαν από ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 01-04-2008, 16:51:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Φαντασμαγορία

Η Rolls Royce Phantom Coupe έχει δικό της ουρανό
--------------------------------------------------------------------------

Οπτικές ίνες. Ορίστε το μυστικό της Phantom Coupé, κατευθείαν από την πρώτη πρόταση. Οπτικές ίνες που κάνουν την οροφή της Rolls να λάμπει σαν έναστρος ουρανός, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη της την απόλυτη ψευδαίσθηση ότι «πιο ψηλά, απλά δεν γίνεται». Προσέξτε αυτό το «ψηλά», γιατί αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η Phantom Coupé έχει τόσο ξεχωριστή παρουσία. Δεν είναι τόσο το επιβλητικό της σχήμα, είναι και το «μπόι» της. Μιλάμε για μεγάλο όγκο.



«Δεν πρόκειται για ένα σπορ αυτοκίνητο», δηλώνει απερίφραστα ο Ian Robertson, ο επικεφαλής της Rolls-Royce Motor Cars, παρόλο που στέκεται δίπλα σε ένα δίθυρο όχημα με 453 άλογα.

«Τα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι χαρακτηριστικό ούτε της Rolls-Royce ως μάρκας ούτε της παράδοσής της» εξηγεί ο Robertson «παρ' όλα αυτά όμως, η Coupé είναι ένα πολύ πιο δυναμικό αυτοκίνητο από την τετράθυρη Phantom ή την ανοιχτή, την Drophead Coupé. Είναι ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, είναι φτιαγμένη για μεγάλα, άνετα ταξίδια».

Τώρα αυτό το «άνετα» δεν είναι το άκρον-άωτον της υποκριτικής μετριοφροσύνης; Όταν είσαι υποχρεωμένος να καταβάλεις περί τις 400.000 € για να αγοράσεις μια Rolls, τότε η άνεση είναι το ελάχιστο που απαιτείς. Γι' αυτό και η Coupé παρέχει αξιολογότατες ανέσεις, παρά τις περικοπές που έχουν γίνει για χάρη του πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Για να μην μπερδευτεί κανείς με αυτά που αναλύουμε εδώ περί άνεσης, το να οδηγείς μια Rolls-Royce Coupé σε κάνει να νιώθεις ότι πετάς. Μιλώντας για πτήσεις: Όχι, η οροφή δεν αποσύρεται στα ενδότερα όπως συμβαίνει στην Drophead. Αντί γι' αυτό, η επένδυση στην εσωτερική επιφάνειά της είναι κατάστικτη από οπτικές ίνες, οι οποίες δημιουργούν έναν κανονικό γαλαξία.

Ναι, η σιλουέτα της Coupé θυμίζει πολύ την Drophead με κλειστή τη μαλακή της οροφή. Εξάλλου, πέρα από τη σαγηνευτική καμπύλη του πάνω μέρους, τα δύο αυτοκίνητα είναι πανομοιότυπα.

Από κει και πέρα, οι τεχνικοί της εταιρείας ισχυρίζονται ότι ο χαρακτήρας της Coupé είναι ξεχωριστός, καθώς είναι το αυτοκίνητο «που παίρνει ο κύριος όταν επιθυμεί να οδηγήσει ο ίδιος, χωρίς σοφέρ». Υπεισερχόμενοι σε περισσότερο τεχνικά στοιχεία, διαθέτει λίγο πιο χοντρή αντιστρεπτική πίσω και μια ιδέα πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια. Τελικά, ναι, πρόκειται για μια σπορτίφ Rolls και ασορτί με αυτή την πλευρά της προσωπικότητάς της πηγαίνει και η μετάδοση.

Επίσης, το τιμόνι έχει βαρύνει κατά τι, ενώ έχει υποστεί την κατάλληλη περιποίηση και ως εξάρτημα αυτό καθαυτό: Καινούργια δερμάτινη επένδυση και μεγαλύτερο πάχος. Εάν, όμως, θέλετε κάτι πιο πειστικό, υπάρχει η μείωση του μεταξονίου κατά 250 χιλιοστά, που βελτιώνει σημαντικά την ευελιξία της.

Η αλήθεια είναι ότι, όσο και εάν ακούγεται περίεργο, η κλασική Phantom, η limo δηλαδή, μπορεί κανείς να το οδηγήσει με ζωντάνια και νεύρο. Κανείς όμως δεν το τολμά. Με την Coupé, κατά τη δική μου γνώμη, θα το τολμήσει. Στην περίπτωση αυτή, ο οδηγός πρέπει να απαιτήσει περισσότερα από τον V12 των 6,8 λίτρων και των 453 ίππων. Στην πράξη, ακόμη και όταν κινείσαι πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, έχεις το 90% της διαθέσιμης ισχύος κάτω από το δεξί σου πόδι και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση από αυτό. Άντε πάλι αυτή η λέξη: Άνεση.

Υπάρχουν συμβιβασμοί σε αυτό τον τομέα - ειδάλλως δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί η όποια σπορτίφ αίσθηση. Έτσι η Coupé δεν διαθέτει την απεραντοσύνη των χώρων της σεντάν. Ωστόσο, η άνεση δεν παύει να σχετίζεται με την ποιότητα ζωής και είναι βέβαιο ότι ακόμα κι έτσι θα περιτυλίξει τους επιβάτες της σε πολλαπλά στρώματα συναισθηματικής πλήρωσης. Με λιγότερο ποιητικά λόγια, σου κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη, ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης άπειρων παραμέτρων.

Η πατροπαράδοτη μέθοδος της Rolls, άλλωστε, επιτάσσει να ανατίθενται τα πάντα στο αυτοκίνητο, ενώ αντίστοιχα ο οδηγός απολαμβάνει την αταραξία του. Φαντάσου ότι, ύστερα από κάποια συμπαντική συνωμοσία, έχεις στη διάθεσή σου μια θεία Phantom Coupé, έτοιμη, να λειτουργεί στο ρελαντί και με τα ρεζερβουάρ της σχεδόν ξέχειλα από καύσιμο - μια υπόσχεση ατελείωτων περιπετειών. Μπορείς να μην νιώθεις υπέροχα; Προσωπικά, δεν μπορώ να καταπνίξω την επιθυμία να καθίσω στο τιμόνι και να φύγω έως εκεί που τελειώνει ο δρόμος! Ναι, η Coupé είναι το αυτοκίνητο των επικών ταξιδιών.

Tη φαντάζομαι να παρκάρει με στόμφο σε αριστοκρατικά εστιατόρια, τη φαντάζομαι όμως εξίσου εύκολα να σταματά σκονισμένη δίπλα σε ανώνυμα φαγάδικα στην άκρη του δρόμου. Η κορινθιακού ρυθμού χρωμιωμένη κιονοστοιχία της πρόσοψης, ακόμη και σε ένα τόσο ανοίκειο περιβάλλον, δεν θα μοιάζει παράταιρη.

Οι υπερ-πλούσιοι αυτού του πλανήτη θα τη φαντασιώνονται ήδη στη ζωή τους. Εκατοντάδες από αυτούς έχουν καταθέσει την παραγγελία τους από τότε που ήταν ακόμη ένα σχεδιαστικό πρωτότυπο. Επί του παρόντος, πάντως, η Coupé ολοκληρώνει την γκάμα της Phantom, ενώ το επόμενο βήμα της Rolls-Royce θα είναι μια μικρότερη λιμουζίνα, με συμβατικό αντί για αλουμινένιο πλαίσιο, έτσι ώστε το 2009 να διευρυνθεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται η μάρκα.

Για μια στιγμή: Μικρότερο αυτοκίνητο από μια εταιρεία που μας δίδαξε ότι το μέγεθος μετράει; Εντάξει, το «μικρότερο» είναι σχετικό: Και πάλι οι διαστάσεις θα είναι στα μεγέθη της 7άρας - και πάνω. Στο μεταξύ υποδεχτείτε τη Phantom Coupé και βλέπετε για τα υπόλοιπα.

πηγή=yupi.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 11:29:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam