Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Grande Punto με υπερσυμπιεστή

This is a discussion on Grande Punto με υπερσυμπιεστή within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Η Fiat στο Grande Punto ακολούθησε την τάση της εποχής που θέλει την επιπλέον δύναμη να προέρχεται από την προσθήκη ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 24-11-2008, 22:18:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Grande Punto με υπερσυμπιεστή


Η Fiat στο Grande Punto ακολούθησε την τάση της εποχής που θέλει την επιπλέον δύναμη να προέρχεται από την προσθήκη υπερσυμπιεστή καυσαερίων και λάνσαρε έναν 1.400άρη απόδοσης 120 ή 150 ίππων. Η πιο αδύναμη εκδοχή του βρίσκεται ήδη κάτω από το καπό του Grande Punto με σκοπό να το φέρει στην κορυφή των προσιτών, σβέλτων και ευχάριστων σουπερμίνι.

Ο κινητήρας είναι εύστροφος και γραμμικός, έχει όμως, να αντιμετωπίσει τα 1.220 κιλά του αμαξώματος που μετριάζουν τις επιδόσεις από στάση. Τo μοτέρ για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ καλό, αν και μέχρι τις 2500-3000 rpm είναι σχετικά αργό, αλλά μετά αρχίζει το πάρτι.
Για τα 0-100 km/h απαιτούνται 10,0 sec, τιμή που υπολείπεται από τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας. Στις ρεπρίζ όμως, η ροπή των 21,0 kgm ισορροπεί τα πράγματα και για τα 80-110 km/h με 3η, 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο με το μέτριο σε ακρίβεια και κούμπωμα επιλογέα, το ιταλικό σουπερμίνι χρειάζεται 5,2, 6,8 και 9,1 sec.

Τα φρένα παρότι απότομα, είναι δυνατά και ανθεκτικά, ακινητοποιώντας το Fiat από τα 110 km/h σε 47,7 μέτρα.

Στο δρόμο το T-JET κρατάει καλά και οδηγείται γρήγορα, αν και δεν διακρίνεται για την αμεσότητα και την ακρίβεια στη συμπεριφορά του αφού οι κλίσεις στις στροφές είναι αισθητές, όπως και οι βυθίσεις του εμπρός μέρους στα δυνατά φρεναρίσματα. Θα θέλαμε επίσης το άμεσο τιμόνι να είχε καλύτερη αίσθηση και το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να μπορούσε να τεθεί εκτός λειτουργίας.

Από την άλλη, η ανάρτηση έχει αρκετή διαδρομή και με εξαίρεση κάποιες ξερές αντιδράσεις του πίσω άξονα στις χαμηλές ταχύτητες (λόγω και του χαμηλού προφίλ των ελαστικών), η απόσβεση των ανωμαλιών είναι καλή και η κύλιση ποιοτική.

Τέλος, το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες μερικές φορές αποδεικνύεται πολύ χρήσιμο αν και λίγο απότομο.

Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν ανεξαρτήτως αναστήματος, έχοντας αρκετό αέρα τόσο για τα πόδια όσο και για τα κεφάλια τους. Το πορτμπαγκάζ των 275 λίτρων είναι καλό για την κατηγορία, ενώ αναδιπλώνοντας το πίσω κάθισμα (προαιρετικά έναντι 150 ευρώ) φτάνει τα 1.030 λίτρα.

Η ορατότητα από τη θέση του οδηγού είναι αποδεκτή παρά τις κεκλιμένες κολόνες του παρμπρίζ, και σε αυτό βοηθούν και τα χωνευτά στο κάθισμα πίσω προσκέφαλα.

Μεμπτό σημείο αποτελεί η μέτρια εργονομία, που ζημιώνεται από τους πολλούς διακόπτες στο κάτω αριστερό τμήμα του ταμπλό. Οι θήκες για τα μικροαντικείμενα επαρκούν σε πλήθος, πρέπει όμως να αναφέρουμε ότι αν στη βάση της κεντρικής κονσόλας τοποθετηθεί ένα μικρό μπουκάλι νερού για παράδειγμα, η χρήση του επιλογέα ταχυτήτων δυσχεραίνεται αρκετά. Καλό θα ήταν επίσης, στις 3θυρες εκδόσεις τα πίσω παράθυρα να έχουν τη δυνατότητα ανάκλισης.

Η τιμή των 15.450 ευρώ του 3θυρου Sport T-JET (το βασικό 3θυρο Dynamic ξεκινά από τα 14.800 ευρώ) είναι πολύ καλή, ιδιαίτερα σε σχέση με τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του. Ο τελευταίος περιλαμβάνει από τις κλασικές ηλεκτρικές ευκολίες μέχρι και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17'' (νέας σχεδίασης) και ραδιο-CD με mp3. Ακόμα, θετικό είναι το γεγονός ότι τα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού έχουν πολύ λογικό κόστος.

Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας, περιλαμβάνοντας και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, όχι όμως και πλευρικούς αερόσακους που χρεώνονται 250 ευρώ (στάνταρ στην έκδοση Dynamic). Επιπλέον, σημαντική είναι και η 5ετής εγγύηση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά και η αραιή ανάγκη για συντήρηση.

Εκεί που υστερεί είναι στη μέση κατανάλωση, η οποία έφτασε κατά μέσο όρο τα 11,5 λίτρα/100 km.
Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και το βάρος του αμαξώματος, που αναγκάζει τον κινητήρα να "ζορίζεται" αρκετά. Από την άλλη, ο μικρός κυβισμός του τελευταίου σημαίνει μικρότερα πάγια έξοδα από τον κατά βάση 1.600άρη ανταγωνισμό.



skai
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Punto Sat Mantova: (Hotbird 9) LATEAM RSS SATNEWS 0 03-03-2009 20:37:
Punto Sat Mantova: Νέο sid (Hotbird 6) LATEAM RSS SATNEWS 0 30-01-2009 23:19:
Ανάκληση αυτοκινήτων FIAT Grande Punto & Punto Van mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 26-10-2008 17:59:
Ανάκληση αυτοκινήτων FIAT Grande Punto, Ducato mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 07-05-2008 21:11:
η ξανθιά και το punto Stella ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 17-08-2006 14:15:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:53:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam