Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

JAC MOTORS: Στο δρόμο του μεταξιού

This is a discussion on JAC MOTORS: Στο δρόμο του μεταξιού within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Σε περισσότερες από 100 χώρες εξάγονται τα επιβατικά και τα επαγγελματικά οχήματα της JAC Motors. Η αρχή έγινε από την ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 02-04-2010, 18:17:   #1
P@ntelis Web
Administrator
 
Το avatar του χρήστη P@ntelis Web
 
Εγγραφή: Oct 2006
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 1.372
Thanks: 439
Thanked 690 Times in 351 Posts
My Mood:
P@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the rough
Προεπιλογή JAC MOTORS: Στο δρόμο του μεταξιού


Σε περισσότερες από 100 χώρες εξάγονται τα επιβατικά και τα επαγγελματικά οχήματα της JAC Motors. Η αρχή έγινε από την Βολιβία το 1990

Διασχίζοντας την ασιατική ήπειρο με τελικό προορισμό την Κίνα πολύ γρήγορα συνειδητοποιείς πως οι προσδοκίες σου για τον αγαθό( γίγαντα της Ανατολής δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες ενός ταχύτατα αναπτυσσόμενου κράτους.
Σε απόσταση 420 χιλιομέτρων από τη Σαγκάη, η Χεφέι των πέντε εκατομμυρίων κατοίκων θυμίζει έρημη πόλη, μόλις το σκοτάδι -σε συνδυασμό με το πυκνό στρώμα αιθαλομίχλης- καλύψει τα βιομηχανικά της προάστια.
Στο φως της ημέρας η ζωή επιστρέφει στους δρόμους της πόλης, λίγο πριν "περιχαρακωθεί" εκ νέου και για τις επόμενες 9,5 ώρες στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής.
Η κίνηση πυκνώνει το ίδιο και η αβεβαιότητα που σου δημιουργεί η άναρχη συνύπαρξη των δικύκλων με κάθε γνωστό ή άγνωστο, σε εμάς, είδος τετράτροχου.
Οι σωροί άχρηστων, πια, οικοδομικών υλικών δίπλα στις αμέτρητες νεοαναγειρόμενες κατοικίες σηματοδοτούν τη μετάβαση από το κομμουνιστικό παρελθόν της χώρας σε ένα ιδιότυπο καπιταλιστικό μοντέλο, όπου η ιδιοκτησία "στριμώχνεται" σε πολυώροφες και πολυτελείς -κατά κύριο- λόγο κατασκευές.
Σε ένα πολλά υποσχόμενο οικονομικό περιβάλλον, το οποίο μάλιστα προστατεύεται επαρκώς από τις επεκτατικές βλέψεις της Δύσης, η JAC Motors αποφάσισε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην παραγωγή επιβατικών οχημάτων.
Ξεκινώντας το 1964 με την κατασκευή φορτηγών, η ανεξάρτητη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία της Χεφέι διαθέτει αυτή τη στιγμή πέντε, συνολικά, μονάδες παραγωγής στις οποίες εργάζονται περισσότεροι από 20.000 υπάλληλοι.
Από το 2005, μάλιστα, η JAC Motors διατηρεί ένα σύγχρονο κέντρο έρευνας και εξέλιξης στo Τορίνο, ενώ ένα χρόνο αργότερα προστέθηκαν οι αντίστοιχες εγκαταστάσεις στο Τόκιο.
Το 2009 περισσότερα από 500.000 οχήματα πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής της κινεζικής φίρμας και περίπου 400.000 κινητήρες, γεγονός που την τοποθετεί μέσα στις πρώτες 10 αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας.
Όχι τυχαία, στην JAC Motors ανήκει το δημοφιλέστερο MPV της εγχώριας αγοράς, όπως άλλωστε και η πρώτη θέση στις εξαγωγές ελαφρών φορτηγών τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Ξεχωριστή θέση στην πολυσύνθετη γκάμα της φίρμας διεκδικεί, μεταξύ άλλων, και μια premium μπερλίνα 4,85 μέτρων, το οποίο εξοπλίζεται με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων.
Ανάλογο, βέβαια, είναι το παράδειγμα του μικρομεσαίου sedan, που έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με τον ιταλικό οίκο Pininfarina και διαθέτει δύο εκδόσεις 1,5 και 1,8 λίτρων, απόδοσης 105 και 145 ίππων, αντιστοίχως.
Το σύγχρονο και ελκυστικό, ταυτόχρονα, σχεδιαστικό του προφίλ, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος αγοράς -η τιμή του δεν ξεπερνά στην Κίνα τα 8.000 ευρώ όταν το Toyota Corolla ξεκινά εκεί από τα 16.000 ευρώ- και την αποδεκτή ποιότητα κατασκευής, δικαιολογούν τη δημοφιλία του.
Τη μικρομεσαία γκάμα της JAC συμπληρώνει μια ακόμη πολυμορφική πρόταση που παρουσιάζει εξίσου ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να δώσει συνέχεια στην πετυχημένη παρουσία της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
Επένδυση ύψους 18 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύει η αστικών προδιαγραφών πρόταση της JAC MOTORS. Το Τοjoy, όπως ονομάζεται στην κινεζική αγορά, προσφέρεται σε πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα, την κίνηση των οποίων εξασφαλίζει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.299 κ.εκ.
Πληρώντας τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU5, το συγκεκριμένο μοτέρ διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, αποδίδοντας 94 ίππους και 114 Nm ροπής.
Αν θα έπρεπε, ωστόσο, να ξεχωρίσουμε μια πρόταση από τη φιλόδοξη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της JAC Motors, αυτή θα ήταν το Α0.
Έχοντας παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης το 2009, το πρωτότυπο μέχρι σήμερα Α0 πρόκειται να περάσει στην παραγωγή στο τέλος του 2010 και να διατεθεί στην ελληνική αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Ουσιαστικά αποτελεί τη δεύτερη πρόταση της φίρμας που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με το σχεδιαστικό οίκο Pininfarina, γεγονός που δικαιολογεί σε ένα μεγάλο βαθμό το σύγχρονο και νεανικό παρουσιαστικό του.
Αντίστοιχα, η ποιότητα και το φινίρισμα των πλαστικών στο εσωτερικό δεν απέχουν από τα ευρωπαϊκά πρότυπα της κατηγορίας, την ίδια στιγμή που οι διαθέσιμοι χώροι δείχνουν ικανοί να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες που μπορούν να προκύψουν μέσα στην πόλη.
Στις εκδόσεις που θα εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων την κίνηση του A0 θα εξασφαλίζει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,0 λίτρου με ισχύ 68 ίππους, ενώ οι εκδόσεις με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο θα συνδυάζονται με κινητήρα 1.100 κ.εκ., απόδοσης 72 ίππων.
Με εξαίρεση το Rein, ένα προσιτό SUV με δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης που διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και το A0, το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του 2011, οι υπόλοιπες προτάσεις της JAC MOTORS αναμένονται στη χώρα μας μέσα στους επόμενους μήνες.
Η αρχή θα γίνει τον Ιούνιο από το Α01 -το προαναφερόμενοΤοjoy- σε τετράθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, ενώ στο τέλος του καλοκαιριού σειρά θα έχει το μεγαλομεσαίο sedan της κινεζικής φίρμας.
Mέσω του επίσημου δικτύου της China Motors θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο και το εμπορικό λανσάρισμα των μικρομεσαίων προτάσεων της JAC, καθώς η πολλά υποσχόμενη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα αποτελέσει την κύρια φίρμα που θα εισάγει στη χώρα μας η Dealmar Α.Ε.
Κείμενο: Γιάννης Αδάναλης
Φωτογραφίες: Γιάννης Αδάναλης, JAC MOTORS
assets.in.gr

Rein Greek Club
__________________
Ο χρήστης P@ntelis Web δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στο σωστό δρόμο LATEAM RSS NEWS 0 26-07-2010 10:47:
Φάρσα στο δρόμο Κατερίνα VIDEO POINT !!!!!!!!! 0 12-08-2008 08:23:
Καλό δρόμο.... P@ntelis Web ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 28-05-2008 00:56:
ζωγραφικη στο δρομο! Stefania ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 09-05-2007 15:09:
προσοχη στο δρομο ilias ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 23-11-2006 15:07:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:04:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam