Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Mazda 6: Ιαπωνική αντεπίθεση

This is a discussion on Mazda 6: Ιαπωνική αντεπίθεση within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Υιοθετώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα του κατασκευαστή του, το Mazda 6 έχει βελτιώσει την αεροδυναμική του επίδοση. O συντελεστής οπισθέλκουσας ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 30-11-2007, 18:05:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Mazda 6: Ιαπωνική αντεπίθεση



Υιοθετώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα του κατασκευαστή του, το Mazda 6 έχει βελτιώσει την αεροδυναμική του επίδοση. O συντελεστής οπισθέλκουσας περιορίστηκε στα 0,27 cd, από τα 0,30 cd του απερχόμενου μοντέλου (τιμές τετράθυρου αμαξώματος)

Κείμενο: Γιάννης Αδάναλης
Φωτογραφίες: Κώστας Δημητρέλης, Mazda

Το περασμένο εξάμηνο υπήρξε για την Mazda το πιο ενδιαφέρον των τελευταίων ετών στην ελληνική αγορά καθώς τρεις νέες προτάσεις έφεραν την εταιρεία στον αφρό της επικαιρότητας και έδωσαν την ευκαιρία στο κοινό να ανακαλύψει -ξανά- τις δυνατότητές της.

Η... ιαπωνική αντεπίθεση ξεκίνησε με το CX-7, ένα SUV με κινητήρα 260 ίππων, που ξάφνιασε ευχάριστα με την οδική του συμπεριφορά και τις κορυφαίες, για την κατηγορία του, επιδόσεις.

Η συνέχεια δόθηκε με τη δεύτερη γενιά του Mazda 2. Εξίσου εντυπωσιακό, παρά το μικρό του μέγεθος, φαντάζει πλέον ως το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, που συνδυάζει τις περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις με τις... "απεριόριστες" δυνατότητές του στο δρόμο.

Από τη διαδικασία της ολικής επαναφοράς της ιαπωνικής φίρμας δεν θα μπορούσε να λείπει και το Mazda 6. Μετρώντας ήδη 5 χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, βρέθηκε απέναντι σε ισχυρότατους ανταγωνιστές (όπως τα Ford Mondeo και VW Passat), γεγονός που δεν άργησε να φέρει την αντικατάστασή του.

Όπως εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει, παρατηρώντας το σχεδιασμό του αμαξώματος, δεν έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση που καινοτομεί, αλλά που εξελίσσει τα μέχρι τώρα δεδομένα του ιαπωνικού μοντέλου.

Ακολουθώντας τις βασικές σχεδιαστικές αρχές του Ιάπωνα κατασκευαστή, έρχεται να αποτελέσει τη φυσική συνέχεια του απερχόμενου μοντέλου, θυμίζοντας σε αρκετά τμήματα -όπως οι τονισμένοι θόλοι των τροχών- το CX-7 και το μικρότερο "2".

Λιγότερο αισθητή από τη σχεδιαστική διαφοροποίηση είναι η αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων, που προέκυψαν από την εξέλιξη του δαπέδου, πάνω στο οποίο είχε βασιστεί και η προηγούμενη γενιά του "6".

Το αυξημένο, κατά πέντε εκατοστά, μεταξόνιο έχει οδηγήσει στην αντίστοιχη επιμήκυνση του αμαξώματος, που φτάνει πλέον τα 4,735 μέτρα. Μικρότερη είναι η διαφορά στο ύψος και στην απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Όπως στο εξωτερικό τμήμα, έτσι και στο εσωτερικό η σχεδίαση εναρμονίζεται με την ιαπωνική λογική. Η εικόνα είναι σαφώς καλύτερη σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν, ωστόσο, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις ευρωπαϊκές προτάσεις της κατηγορίας.

Αντίθετα, ο εξοπλισμός δεν παρουσιάζει ελλείψεις, περιλαμβάνοντας στη βασική έκδοση Touring, έξι αερόσακους, ABS, DSC, Traction Control, air condition, ηχοσύστημα και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Το ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό φιλοξενεί χωρίς δυσκολία πέντε ενήλικες, με το χώρο των αποσκευών να φτάνει στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος τα 519 λίτρα.

Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος και τον οικογενειακό προσανατολισμό, που συνήθως υιοθετεί μια πρόταση της μεσαίας κατηγορίας, το Mazda 6 δεν έχει χάσει το σπορτίφ χαρακτήρα του, ξεχωρίζοντας με την οδική συμπεριφορά του.

Με ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους τέσσερις τροχούς (διπλά ψαλίδια στους μπροστινούς και πολλαπλούς συνδέσμους στους πίσω), φανερώνει από την πρώτη κιόλας στιγμή τις δυνατότητες του πλαισίου, που έχει ενισχυθεί με την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο δεν παρουσιάζει την αναμενόμενη ασάφεια, παρέχοντας στον οδηγό την απαιτούμενη πληροφόρηση.

Στην πράξη όλα αυτά μεταφράζονται σε μια άνετη και ευχάριστη μετακίνηση, που θα ικανοποιήσει τόσο τον... φιλήσυχο οικογενειάρχη, όσο και αυτόν που αρέσκεται στο δυναμικό τρόπο κίνησης.

Εμπόδιο στην προσπάθεια αυτή δεν θα σταθεί ακόμα και ο μικρότερος σε κυβισμό και ισχύ κινητήρας των 1.800 κ.εκ. Η απόδοσή του φτάνει τους 120 ίππους και τα 165 Nm ροπής, κινώντας με αξιοπρεπείς ρυθμούς το Mazda 6 των 1.280 κιλών.

Εξίσου ικανοποιητικό, τόσο σε κλιμάκωση όσο και σε αίσθηση, είναι το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων, που υπάρχει στη συγκεκριμένη έκδοση.

Στα 2,0 λίτρα και τους 147 ίππους το χειροκίνητο κιβώτιο είναι έξι σχέσεων (μόνο σε αυτό διατίθεται και αυτόματο πέντε σχέσεων), όπως άλλωστε και στην κορυφαία, μέχρι στιγμής, έκδοση των 2,5 λίτρων με τους 170 ίππους.

Προς το παρόν το ιαπωνικό μοντέλο δεν διαθέτει υπερτροφοδοτούμενη έκδοση MPS. Αντίθετα, πέρα από την τετράθυρη εκδοχή του, μπορεί κανείς να επιλέξει σε δυο ακόμα τύπους αμαξώματος, hatchback και στο Station Wagon, που θα είναι διαθέσιμοι από τις αρχές του χρόνου.

Στη χώρα μας το τετράθυρο Mazda 6 διατίθεται με τιμή εκκίνησης στα 20.990 ευρώ για την έκδοση Touring των 1.800 κ.εκ., φτάνοντας στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο Τouring Clima τα 22.990 ευρώ. Από τα 26.990 ευρώ ξεκινά η έκδοση Touring Clima των 2.000 κ.εκ., ενώ αυτή των 2,5 λίτρων προσφέρεται στα 31.990 (Sport) και στα 32.990 ευρώ (Luxury).
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στην αντεπίθεση η Αθήνα για τις τουρκικές προκλήσεις LATEAM RSS NEWS 0 26-03-2010 10:05:
Η ιαπωνική κουλτούρα ζωντανεύει στο Μέγαρο Μουσικής! LATEAM RSS NEWS 0 23-11-2009 14:40:
Νέα αντεπίθεση της AMD με 4πήρυνους PhenonX4... antonis ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 05-07-2008 18:36:
Mazda 2 -Κουκλί antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 13-11-2007 14:50:
Mazda MX-5 LSD ilias ΕΛΛΑΔΑ 0 17-11-2006 11:40:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:24:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam