Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Mitsubishi i-MiEV

This is a discussion on Mitsubishi i-MiEV within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; πορεί να αποτελεί άγνωστη ποσότητα στην Ευρώπη, αλλά στην Ιαπωνία το Mitsubishi i είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μίνι ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 21-01-2009, 18:24:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Mitsubishi i-MiEV


πορεί να αποτελεί άγνωστη ποσότητα στην Ευρώπη, αλλά στην Ιαπωνία το Mitsubishi i είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μίνι και θα γίνει ακόμα πιο πολύ όταν η πειραματική ηλεκτρι-κή έκδοσή του, η i-MiEV, βγει κανονικά στην αγορά.

Mitsubishi i-MiEVΗ τελευταία εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 64 ίππων, ο οποίος τροφοδο-τείται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου που έχουν το ρεζερβουάρ της βενζινοκί-νητης έκδοσης.
Στην πόλη, το ευέλικτο i-MiEV διαπρέπει. Η λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος είναι στρωτή. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει τρία προγράμματα: το Drive όπου προ-σφέρει πλήρη ισχύ, το Eco όπου περιορίζει τον ηλεκτροκινητήρα στους 25 ίππους και το Brake που επαναφορτίζει ταχύτερα τις μπαταρίες σε κατηφορικές διαδρομές και παρατετα-μένο φρενάρισμα. Σύμφωνα με την Mitsubishi, η αυτονομία του i-MiEV κυμαίνεται από 130 έως 160 km, αρκεί ο οδηγός να είναι φειδωλός με το γκάζι.
Στο επαρχιακό δίκτυο αποδεικνύεται σταθερό και ευχάριστο, χωρίς να δυσκολεύεται να α-κολουθήσει τη ροή της κίνησης. Η άμεση απόκριση του ηλεκτρικού κινητήρα, η πίσω κίνηση και το χαμηλό κέντρο βάρους, από την τοποθέτηση των μπαταριών που ζυγίζουν 200 κιλά στη θέση του ρεζερβουάρ, προσφέρουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά στο ιαπωνικό μίνι.




autocar
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ανάκληση αυτοκινήτων MITSUBISHI μοντέλο CR L200 Diesel mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 15-12-2008 22:16:
Mitsubishi Lancer Ralliart: Το προσιτό EVO ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 15-01-2008 16:36:
Mitsubishi Outlander ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-02-2007 11:22:
Ανάκληση αυτοκινήτων Mitsubishi ilias ΕΛΛΑΔΑ 0 30-01-2007 21:08:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 16:46:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam