Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Νέα Porsche 911 Turbo

This is a discussion on Νέα Porsche 911 Turbo within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; H Porshe παρουσίασε ένα νέο κορυφαίο μοντέλο, τη "ναυαρχίδα" της ευρείας σειράς σπορ αυτοκινήτων παραγωγής που κατασκευάζει: Τη νέα Porsche ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-09-2009, 00:11:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Νέα Porsche 911 Turbo


H Porshe παρουσίασε ένα νέο κορυφαίο μοντέλο, τη "ναυαρχίδα" της ευρείας σειράς σπορ αυτοκινήτων παραγωγής που κατασκευάζει: Τη νέα Porsche 911 Turbo. Όλα τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων είναι σημαντικά βελτιωμένα, ενώ η νέα 911 Turbo συνδυάζει τη σημαντικά βελτιωμένη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου και το μικρότερο βάρος με περισσότερη ισχύ, ακόμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Ειδικά σε ό,τι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και τις δυναμικές επιδόσεις, η νέα, κορυφαία 911 από το Zuffenhausen ξεχωρίζει πλέον από τους ανταγωνιστές της ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Το νέο κορυφαίο μοντέλο της Porsche παρουσιάζεται στο κοινό για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης, από τις 17 έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Η καρδιά αλλά και το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό της έβδομης γενιάς της 911 Turbo είναι ο νέος κινητήρας 3,8 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 500 ίππων. Ο πρώτος αυτός ολοκαίνουργιος κινητήρας στην 35ετή ιστορία της Turbo διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Porsche σε βενζινοκινητήρα. Προαιρετικά δε, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί για πρώτη φορά με το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK (Doppelkupplungsgetriebe) της Porsche.

Τα μοντέλα με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK διατίθενται επίσης και με ένα νέο, προαιρετικό τριάκτινο τιμόνι, το οποίο διαθέτει paddles και αποτελεί μια εναλλακτική λύση στο τιμόνι του βασικού εξοπλισμού με τους δοκιμασμένους διακόπτες αλλαγής σχέσεων. Τοποθετημένα σταθερά στο τιμόνι, το δεξί paddle χρησιμοποιείται για την επιλογή μεγαλύτερων σχέσεων, ενώ το αριστερό για την επιλογή μικρότερων. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Turbo, τόσο το τιμόνι με τα paddles όσο και το τιμόνι με τους διακόπτες αλλαγής σχέσεων του PDK διαθέτουν ενσωματωμένες ενδείξεις για το σύστημα Launch Control και για τα προγράμματα Sport/Sport Plus, για τα οποία, ωστόσο, ο σχεδιασμός είναι διαφορετικός στους δύο τύπους τιμονιού.

Με το συνδυασμό του κιβωτίου ταχυτήτων PDK, του συστήματος άμεσου ψεκασμού καυσίμου και της υπερπλήρωσης του κινητήρα εξασφαλίζεται ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο αποδοτικότητας, ευκινησίας, απόκρισης και επιδόσεων, ενώ στην Porsche 911 Turbo οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά σχεδόν 18%. Έτσι, το νέο μοντέλο είναι μοναδικό στην κατηγορία του και σε αυτόν τον τομέα. Ανάλογα με τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου, το νέο κορυφαίο μοντέλο χρειάζεται μόλις 11,4 – 11,7 λίτρα /100 χλμ. με βάση την προδιαγραφή EU5. Και σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, η νέα Turbo παραμένει ακόμα πιο κάτω από το κρίσιμο επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, πάνω από το οποίο επιβάλλεται ειδικός φόρος καυσίμου σε αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση στις ΗΠΑ. Και όλα αυτά παρά τα 3,4 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός της νέας Turbo θα απολαμβάνει επίσης βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, λεπτομερείς βελτιώσεις του συστήματος τετρακίνησης, καθώς και το Σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (PSM), το οποίο πλέον υποστηρίζεται από το προαιρετικό νέο σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring). Το σύστημα αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευκινησία του αυτοκινήτου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση.

Οι πωλήσεις της νέας Porsche 911 Turbo, στις εκδόσεις Coupé και Cabriolet, θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Νοεμβρίου 2009.




skai
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to ilias For This Useful Post:
korn (28-09-2009)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Porsche 911 Turbo σε τιμή ευκαιρίας! Stella ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 20-08-2010 14:16:
1,2 turbo από το group PSA ironitsa ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 15-04-2010 18:28:
Η νέα BMW ALPINA B3 Bi-turbo ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 30-01-2008 15:46:
Το νέο Nissan GT-R είναι ταχύτερο από την Porsche Turbo! antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 30-10-2007 17:26:
Porsche 911 Turbo by 9ff ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 12-02-2007 20:45:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:16:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam