Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

NEO AUDI A4

This is a discussion on NEO AUDI A4 within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Μεγαλύτερο και πιο δυναμικό Οταν η Audi παρουσίαζε τη 2η γενιά του Α4 το φθινόπωρο του 2000, το μότο του ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 05-11-2007, 19:38:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή NEO AUDI A4


Μεγαλύτερο και πιο δυναμικό

Οταν η Audi παρουσίαζε τη 2η γενιά του Α4 το φθινόπωρο του 2000, το μότο του διαφημιστικού της σποτ ήταν «το αυτοκίνητο ολοκληρώθηκε».

Πράγματι το μεσαίο γερμανικό μοντέλο αποτέλεσε τότε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός όχι μόνο για τη μάρκα αλλά και για ολόκληρη την κατηγορία.

Είχε όμως και ένα πολύ βαρύ φορτίο στην πλάτη του, που δεν ήταν άλλο από τη μεγάλη εμπορική επιτυχία της 1ης γενιάς του Α4, που παρέμεινε στην αγορά από το 1994 έως το 2000. Συνολικά 1.680.989 Α4 πουλήθηκαν στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Η 2η γενιά, με σημαντικά αυξημένες διαστάσεις και μία πλήρη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων, κατάφερε να συνεχίσει στα χνάρια του προκατόχου της, ωστόσο, η Audi έσπευσε να το βγάλει πρόωρα στη σύνταξη, παρουσιάζοντας την 3η γενιά του μοντέλου τον χειμώνα του 2004.

Σίγουρα η κίνηση αυτή προκάλεσε κάποια ερωτηματικά, αφήνοντας υπόνοιες πως το αυτοκίνητο δεν είχε ακόμα... ολοκληρωθεί, όμως τα σημαντικότερα δεν είχαν έρθει ακόμα.

Ο χρόνος ζωής της 3ης γενιάς του Α4 ήταν μόλις 3 χρόνια, με το καινούργιο Α4 να παρουσιάζεται στους εκπροσώπους του Τύπου το φθινόπωρο του 2007. Και δεν μιλάμε για facelift, αλλά για ένα εξολοκλήρου νέο μοντέλο.

Δεν γνωρίζουμε αν στις προθέσεις της Audi είναι τα μοντέλα της στη μεσαία κατηγορία να έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής απ ό,τι τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας τους, σίγουρα όμως, μία τέτοια τακτική είναι βέβαιο πως δεν κάνει τους αγοραστές ενός premium μοντέλου να αισθάνονται και τόσο όμορφα.

Σε κάθε περίπτωση και έχοντας αφήσει ξεκάθαρα μία αιχμή όσον αφορά στη συγκεκριμένη επιλογή της Audi, ας επιχειρήσουμε να διεισδύσουμε στην 4η γενιά του Α4.

Σχεδίαση
Σχεδιαστικά, το νέο Α4 έρχεται σε μεγαλύτερη ρήξη με το προηγούμενο μοντέλο, απ ό,τι είχε συμβεί στις προηγούμενες γενιές. Κι αυτό γιατί ως βάση χρησιμοποιήθηκε το κουπέ Α5, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην αγορά.

Το νέο Α4 είναι πιο επιθετικό από ποτέ. Δείχνει σαν κάποιος να έχει πιέσει την οροφή του, μειώνοντας το ύψος και αυξάνοντας το πλάτος του.

Η τραπεζοειδής μάσκα, σήμα κατατεθέν όλων των σύγχρονων Audi, συνδυάζεται με τα εντυπωσιακά και άμεσα αναγνωρίσιμα πλέον ως στοιχείο εξοπλισμού των μοντέλων της εταιρείας φώτα LED, συνθέτοντας ένα πολύ όμορφο σύνολο.

Στο πλάι, το νεύρο χαμηλά στις πόρτες φέρνει στον νου κάτι από BMW, ενώ το πίσω μέρος συνεχίζει και αυτό από εκεί που σταμάτησε το Α5. Θα λέγαμε πως το Α4 μοιάζει ως η 4θυρη εκδοχή του Α5.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι σχεδόν όμοια με εκείνη του νέου κουπέ της εταιρείας.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος, η κεντρική κονσόλα έχει αυτή την ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, στοιχείο που δίνει την driver oriented αίσθηση που τόσο μας έχει λείψει τα τελευταία χρόνια από την BMW που την εισήγαγε πρώτη, αλλά την εγκατέλειψε.

Οπως ήταν φυσικό, το ΜΜΙ (Multi Media Interface) έχει τοποθετηθεί και στο Α4, με τη μεγάλη οθόνη στο επάνω μέρος του ταμπλό να έχει ενσωματωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να μοιάζει σαν ξένο σώμα.

Την εικόνα συνολικής αναβάθμισης συμπληρώνουν τα διάφορα ηλεκτρονικά καλούδια και gadget τύπου ηλεκτρικού χειρόφρενου και δορυφορικού συστήματος πλοήγησης.

Ποιότητα κατασκευής και υλικών βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα, δίνοντας στους επιβάτες την αίσθηση ενός πολυτελούς σεντάν.

Οι χώροι είναι με τη σειρά τους βελτιωμένοι και πώς να μην είναι, όταν το μήκος του νέου Α4 έχει αυξηθεί κατά 11,7 εκ. φτάνοντας τα 4,7 μ. Αντίστοιχα βελτιωμένος είναι και ο χώρος αποσκευών, που πλέον ανέρχεται σε 480 λίτρα.

Σημαντικά, αν και όχι τόσο ευχάριστα για την ελληνική αγορά, είναι τα νέα και από το μέτωπο των κινητήρων.

Οταν το νέο Α4 έρθει στην αγορά, κάτι που αναμένεται να συμβεί τον Ιανουάριο του 2008, η βασική του έκδοση θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.8 TFSI απόδοσης 160 ίππων (είναι ο ίδιος που στο Α5 αποδίδει 170 ίππους).

Ο συγκεκριμένος κινητήρας καταφέρνει να διαχειριστεί ικανοποιητικά τα 1.410 κιλά βάρους του αμαξώματος, με μοναδικό αρνητικό τον αυξημένο θόρυβο στις υψηλές στροφές. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί λύση ανάγκης, όπως συνέβαινε με τον 1.6.

Μελλοντικά θα υπάρξει και έκδοση με τον δίλιτρο FSI με τούρμπο και απόδοση 200 ίππων, ωστόσο κατά το λανσάρισμα, εκτός από τον 1.8 θα είναι διαθέσιμος και ο 3.2 FSI με 265 ίππους και μόνιμη τετρακίνηση (Quattro).

Στον δρόμο
Οι πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από το νέο Α4 είναι σαφέστατα θετικές, με το άμεσο και σαφές σύστημα διεύθυνσης και το συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου να κερδίζουν τον οδηγό.

Το Α4 σπάνια έρχεται σε δύσκολη θέση, ακόμη κι αν πιεστεί, ενώ η απόσβεση της ανάρτησης μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό, δυνατότητα που δίνεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Οι επιλογές αφορούν τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις (Comfort, Normal, Sport) και η αλλαγή στο set up ανάλογα με τη ρύθμιση είναι εμφανής στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Οπως αναφέρουμε και πιο πάνω, το νέο Α4 θα έρθει στην αγορά στις αρχές του 2008, με τιμές που δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί.

Η λογική πάντως λέει ότι η απόκλιση δεν θα πρέπει να είναι μεγάλη από την τιμή της έκδοσης 1.8 του υπάρχοντος μοντέλου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΑUDΙ Α4

Κυβισμός: 1.798 κ.εκ.
Ισχύς: 160 ίπποι / 4.500 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm / 1.500 σ.α.λ.
Τελική: 225 χ.α.ω.
0-100: 8,6 δευτερόλεπτα
ΤΙΜΗ: -

Κυβισμός: 3.197 κ.εκ.
Ισχύς: 265 ίπποι / 6.500 σ.α.λ.
Ροπή: 330 Nm / 3.000 σ.α.λ.
Τελική: 250 χ.α.ω.
0-100: 6,2 δευτερόλεπτα
ΤΙΜΗ: -


new.e-go.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Audi R8 V12 TDI antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 05-05-2008 23:15:
Νέο Audi A3 Cabriolet ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 11-12-2007 13:07:
Audi S5 Lab & Passion antonis ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 31-07-2007 13:38:
Audi TT Type 8J By LSD ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 12-02-2007 18:52:
Το νέο Audi TT cRc ΕΛΛΑΔΑ 3 28-11-2006 23:01:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:59:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam