Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Το Νέο C5

This is a discussion on Το Νέο C5 within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Πώς τα πάει κόντρα στον ανταγωνισμό; Η σχεδίαση της νέας C5 κερδίζει τις εντυπώσεις της πρώτης ματιάς, καθώς οι γραμμές ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 16-08-2008, 19:40:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Το Νέο C5

Πώς τα πάει κόντρα στον ανταγωνισμό;



Η σχεδίαση της νέας C5 κερδίζει τις εντυπώσεις της πρώτης ματιάς, καθώς οι γραμμές της δείχνουν -και είναι- αρμονικές, ενώ ταυτόχρονα κρύβουν με επιτυχία τις μεγάλες διαστάσεις.

Παράλληλα υπάρχουν και οι απαραίτητες λεπτομέρειες -όπως τα φωτιστικά σώματα ή το κοίλο πίσω παρμπρίζ- που κάνουν ένα μοντέλο ακόμα πιο ελκυστικό και ξεχωριστό. Στο εσωτερικό τώρα, τα ογκώδη καθίσματα έχουν τον πρώτο λόγο: Φροντίζουν θεωρητικά για την αναπαυτική μετακίνηση των επιβατών, ενώ, την ίδια στιγμή, τα εμπρός «κόβουν» πολύτιμους πόντους από το χώρο για τα πόδια των πίσω. Έτσι, οι τελευταίοι έχουν απλώς επαρκή αέρα, αλλά αξίζει να σημειώσουμε πως ο τυχόν τρίτος θα μετακινηθεί συγκριτικά πιο άνετα σε σχέση με το Mazda 6.

Το ταμπλό της C5 είναι γεμάτο αισθητικές καινοτομίες, ενώ -του διακόπτη για τα alarm εξαιρουμένου- φροντισμένη είναι και η εργονομία. Κι αυτό γιατί τα πλήκτρα στο σταθερό κεντρικό τμήμα του τιμονιού είναι ορθολογιστικά σχεδιασμένα. Η μεγάλη έκπληξη για τον οδηγό, ειδικά αν έχει εμπειρία από την προηγούμενη, έρχεται, πάντως, από την εικόνα της νέας C5 στο δρόμο. Tο πρώτο στοιχείο που προσέχει κανείς, είναι το τιμόνι με την ακρίβεια και την αμεσότητά του.

Αμέσως μετά, αυτό που παρατηρεί ο οδηγός, είναι η παντελής απουσία της υποστροφής, ακόμα και όταν υπερβάλλει κανείς. Από την άλλη, όμως ο βασικός κινητήρας αν και δεν υστερεί από πλευράς χαρακτηριστικών λειτουργίας τα καταφέρνει σχεδόν οριακά με τα 1.510 κιλά του αμαξώματος. Έτσι από πλευράς επιδόσεων η C5 διακρίνεται μόνο για τις ρεπρίζ της με 4η και 5η που είναι κοντές (δείτε τον αναλυτικό πίνακα στο τέλος). Ο οδηγός της πάντως μπορεί να κινηθεί με την κεκτημένη, εκμεταλλευόμενος την ισορροπία της στον ανοιχτό δρόμο, ενώ για να γίνει αισθητή η επέμβαση του συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESP), θα πρέπει και να κάνει ιδιαίτερα άγαρμπες κινήσεις με το τιμόνι και ο δρόμος να γλιστράει πολύ.

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν το ESP ενεργοποιείται και σώζει την κατάσταση πριν αυτή κλιμακωθεί, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της μαλακής ανάρτησης, ο οδηγός αντιλαμβάνεται την επενέργειά του σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Παρά την απουσία υδροπνευματικής ανάρτησης -διατίθεται ως έξτρα- η συμβατική τα καταφέρνει αρκετά καλά στον έλεγχο του αμαξώματος. Οι κλίσεις ενώ φαίνονται στους επιβάτες δραματικές, αποδεικνύονται συγκρατημένες, ενώ η νέα C5 ταξιδεύει με υποδειγματική άνεση, καταπίνοντας τα χιλιόμετρα εύκολα και ξεκούραστα. Στις μεγάλες διαδρομές, όμως, τα καθίσματα που υπόσχονται πολλά τελικά δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και μπορεί να κουράσουν.

Έχοντας λοιπόν ως «αχίλλειο πτέρνα» το βάρος που σε συνδυασμό με την αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου κάνει τον ικανοποιητικό σε απόδοση κινητήρα της να φαίνεται οριακός, η C5 δε μπορεί να διεκδικήσει κάτι καλύτερο σε τούτη εδώ τη σύγκριση. Είναι καλή στους περισσότερους τομείς, διακρίνεται για την άνεση από την ανάρτηση αλλά και για την οδική συμπεριφορά της, ενώ προσφέρεται και σε καλή τιμή. Αγοράζεις πολύ αυτοκίνητο με 20.300 € αλλά εν γνώσει σου κάνεις παραχωρήσεις σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και -υπό συνθήκες- την κατανάλωση.

Κι αυτό γιατί ο 1.800άρης θέλει πίεση και η πίεση χρειάζεται καύσιμο. Το ρεζερβουάρ των 70 λίτρων κολακεύει μεν την αυτονομία αλλά αν ο οδηγός αποφασίσει να πιέσει η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά (μέση 12,5). Ειδικά για τις εποχές που ζούμε αυτό είναι ένα σημαντικό μείον, ενώ πέρα από αυτό η C5 τοποθετείται πολύ καλά απέναντι στον ανταγωνισμό και βάζει τη Citroën για τα καλά στο παιχνίδι της κατηγορίας.

Citroën C5 1.8

Τιμή: από 20.300 €,

ισχύς: 127 ίπποι, 0-100 σε 11,0”

πηγη=yupi.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to antonis For This Useful Post:
Donstefano (16-08-2008)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:56:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam