Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Renault Twingo 1.2 16V

This is a discussion on Renault Twingo 1.2 16V within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Μόνο τυχαία δεν συνέβη άλλωστε αυτό, καθώς ήταν από τα πρώτα που εξασφάλιζε, παρά τις μικρές διαστάσεις του, σεβαστούς χώρους ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 14-12-2007, 20:59:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Renault Twingo 1.2 16V

Μόνο τυχαία δεν συνέβη άλλωστε αυτό, καθώς ήταν από τα πρώτα που εξασφάλιζε, παρά τις μικρές διαστάσεις του, σεβαστούς χώρους για όλους τους επιβάτες ενώ και το design του ήταν πολύ έξυπνο. Μετά από αποχή περίπου δυο ετών από την αγορά, το Twingo επιστρέφει με την ιδία προσέγγιση και την προσαρμοσμένη στην εποχή κομψή εμφάνιση, αποτελώντας το πρώτο από τα μοντέλα που σταδιακά, μέχρι το 2009, θα σηματοδοτήσουν την νέα γενιά των Renault.



Το γαλλικό mini κατασκευάζεται στο Novo Mesto της Σλοβενίας και διαθέτει το προσόν να είναι το μεγαλύτερο μικρό της κατηγορίας A, καθώς είναι το πιο μακρύ και πλατύ από όλα. Όγκος που τονίζεται ακόμη περισσότερο από τη σχεδίασή του -ιδίως στο εμπρός μέρος- με τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, το μεγάλο προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς προβολείς και την υπερμεγέθη κυψελοειδή εισαγωγή αέρα. Μάλιστα, επιλέγει να ακολουθήσει ένα μοναχικό δρόμο, με το 3θυρο αμάξωμα να αποτελεί μονόδρομο, ακριβώς όπως συνέβαινε και στο παλιό, τη στιγμή που τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα του είτε διατίθενται (για λόγους πρακτικότητας) αποκλειστικά ως 5θυρα είτε δίνουν τη δυνατότητα επιλογής.



Αυτή η συνειδητή επιλογή βεβαίως δεν το εμποδίζει να ξεχωρίσει για την ευρυχωρία, και την πρακτικότητά του, ενώ δείχνει και καλά φτιαγμένο. Μπορεί η χρήση των ανοιχτόχρωμων σκληρών πλαστικών να είναι κάτι παραπάνω από εκτεταμένη, αλλά η σαγρέ υφή τους και η συναρμογή τους ικανοποιούν απόλυτα. Περισσότερο ικανοποιεί η εξαιρετική διαρρύθμιση του εσωτερικού, με το ψηφιακό ταχύμετρο και την οθόνη των 18 ενδείξεων να βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, τοποθετημένα σε μια νοητή ευθεία με τα υπόλοιπα συστήματα (κλιματισμό, ηχοσύστημα). Αυτό που ξενίζει κάπως είναι η μη ύπαρξη στροφόμετρου (στάνταρ μόνο στην κορυφαία έκδοση), καθώς και κάποια στοιχεία όπως η τοποθέτηση της κόρνας στο μοχλοδιακόπτη αριστερά του τιμονιού και το επικλινές ηχοσύστημα που θυμίζουν το παλιό Twingo. Εκεί που το νέο παίρνει άριστα -εκμεταλλευόμενο στο έπακρο ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας- είναι στην ευρυχωρία. Ειδικά οι ψηλοί θα εκτιμήσουν τον αέρα που έχουν για τα κεφάλια τους, τη στιγμή που τα πίσω δυο καθίσματα ακόμα και στις εκδόσεις που είναι μονοκόμματα προσφέρουν επαρκή άνεση. Η οποία γίνεται κορυφαία στην top εκδοχή, όπου το ενιαίο κάθισμα αντικαθίσταται από δύο ανεξάρτητα που αναδιπλώνονται, σύρονται κατά το διαμήκη άξονα, ενώ ρυθμίζεται και η κλίση της πλάτης τους σε πέντε διαφορετικές θέσεις.



Με όποια διάταξη πάντως και εάν προτιμήσετε το νέο Twingo, το σίγουρο είναι πως εξασφαλίζετε το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (230 λίτρα με σταθερή την πίσω σειρά, 165 έως 285 με μετακινούμενη) καθώς και 30 λίτρα επιπλέον αποθηκευτικού χώρου, «διασκορπισμένου» σε 11 θήκες. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον από όλες παρουσιάζουν αυτές στο πάνω μέρος του ταμπλό (μπροστά από το τιμόνι και κάτω από τον πίνακα ενδείξεων), όπως και οι δύο στο πλάι των πίσω καθισμάτων. Τέλος, επειδή ακριβώς τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα απευθύνονται σε νέες οικογένειες, υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση παιδικού καθίσματος προδιαγραφών Isofix εκτός από τις πίσω θέσεις και σε αυτή του συνοδηγού, που όταν αναδιπλωθεί μετατρέπεται σε τραπεζάκι.

Ο 16βάλβιδος 1.200άρης που κινεί το μικρό Renault αποδίδει 76 ίππους και εξασφαλίζει ικανοποιητική ελαστικότητα και αρκετά χαμηλή κατανάλωση. Έτσι, στην πράξη το Twingo αποδεικνύεται αρκετά σπιρτόζικο και ευέλικτο εντός πόλης, χωρίς να πηγαίνει πίσω σε ζωντάνια έξω από αυτήν. Η στιβαρότητα που παρέχει το πλαίσιο συνδυάζεται με αποτελεσματική ρύθμιση των αναρτήσεων, εξαιρετικά φρένα (αν και όχι πολύ ικανοποιητικά στην αίσθησή τους) ενώ στα αρνητικά πρέπει, οριακά, να κατατάξω το θορύβο που φτάνει στην καμπίνα, όπως επίσης και την αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού που είναι ελαφριά. Παράλληλα, οι 3,3 στροφές από άκρη σε άκρη δεν βοηθούν ιδιαίτερα σε αστικές συνθήκες (π.χ., παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα).

Χωρίς να διεκδικεί ιδιαίτερες δάφνες, σε σχέση πάντα με τα νούμερα του ανταγωνισμού, το νέο Twingo εμφανίζεται και ευαίσθητο στην προστασία του περιβάλλοντος. Εκτός από το γεγονός ότι ένα σεβαστό ποσοστό από τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του είναι αποτέλεσμα ανακύκλωσης (9% από τα πλαστικά μέρη), οι εκπεμπόμενοι ρύποι διατηρούνται κάτω από το όριο των 140 γραμμαρίων CO2/ 100 χιλιόμετρα (135 για τη συγκεκριμένη έκδοση).



Η τιμή εκκίνησης (10.800 ?) φαντάζει ακριβή, δικαιολογείται όμως σε μεγάλο βαθμό από όσα προσφέρει το νέο Twingo και τον εξοπλισμό του (ABS, κλιματισμό, 2 αερόσακους, ράδιο/CD, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές). Στα συν 1.000 ? διατίθεται η κορυφαία έκδοση Dynamic με επιπλέον (εκτός του στροφόμετρου και των ανεξάρτητων πίσω καθισμάτων) πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης κ.λπ.

.yupi.gr
__________________
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Smart Twingo Forfour(!) ironitsa ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 08-05-2010 14:55:
Renault TV: Νέο κανάλι (Eurobird 1) LATEAM RSS SATNEWS 0 03-12-2009 23:03:
Renault TV: Νέο κανάλι (Astra 1M) LATEAM RSS SATNEWS 0 14-10-2009 23:45:
Renault Laguna Coupe 2.0 GT ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 21-01-2009 18:00:
Νέο Renault Clio Exception ilias ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 26-02-2008 20:45:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:48:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam