Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

VW EOS 1.4 ΤSΙ

This is a discussion on VW EOS 1.4 ΤSΙ within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Το νέο μοντέλο της κατηγορίας των κουπέ-καμπριολέ εφοδιάζεται με τον κινητήρα «πασπαρτού» 1.4 TSI των 122 ίππων, προσφέροντας τις επιδόσεις ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 29-04-2008, 18:53:   #1
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή VW EOS 1.4 ΤSΙ



Το νέο μοντέλο της κατηγορίας των κουπέ-καμπριολέ εφοδιάζεται με τον κινητήρα «πασπαρτού» 1.4 TSI των 122 ίππων, προσφέροντας τις επιδόσεις ενός πολύ μεγαλύτερου συνόλου, με την οικονομία σε κατανάλωση και τα φορολογικά πλεονεκτήματα του κυβισμού που πραγματικά διαθέτει.

Το Eos δεν έχει πολλά χρόνια στην αγορά και ο βασικός κινητήρας μέχρι πρότινος ήταν ο 1.6 FSI των 115 ίππων. Τώρα αντικαθίσταται από τον 1.4 TSI των 122 ίππων που δεν έχει να αντιπροβάλει τόσο την ισχύ αλλά τη ροπή, με τη χρήση ενός απλού υπερσυμπιεστή καυσαερίων (τούρμπο), με πίεση υπερπλήρωσης μέχρι 1,8 μπαρ, σε κινητήρα συμπίεσης 10:1. Η ισχύς, όπως αναφέρεται, είναι 122 ίπποι από 5.000 έως 6.400 σ.α.λ. και η ροπή 20,4 χγμ. από1.500 έως 3.500 σ.α.λ., με το 80% της να είναι διαθέσιμο από τις 1.250 σ.α.λ.



Το αυτοκίνητο εξωτερικά δεν διαφοροποιείται, από ό,τι γνωρίζουμε, με τους κομψούς προβολείς, τη μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα αλά Passat και τη σχετικά χαμηλή μέση γραμμή του αμαξώματός του, να του εξασφαλίζουν μια αρκούντως σπορ εμφάνιση. Εντούτοις, αυτό που κλέβει στα αλήθεια την παράσταση είναι η έξυπνα σχεδιασμένη αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή του. Χρειάζεται 25 δευτερόλεπτα για να μετατραπεί το αυτοκίνητο από κλειστό κουπέ σε κάμπριο με το πάτημα ενός κουμπιού. Καινοτομία δε, σε σχέση με ό,τι έχουμε δει έως τώρα, αποτελεί η γυάλινη ανεξάρτητα ανοιγόμενη ηλιοροφή που διαθέτει το κεντρικό τμήμα της οροφής και που παίζει και κινητικό ρόλο στην αναδίπλωσή της. Ετσι, όταν ο καιρός είναι κρύος και δεν επιτρέπει το ολοκληρωτικό ξεσκέπασμα, ο οδηγός μπορεί και πάλι να διατηρεί μια επαφή με τον ουρανό... Από την άλλη πλευρά, βεβαίως, αυτό το πράγμα αυξάνει την πολυπλοκότητα ενός μηχανισμού, ο οποίος είναι ήδη πολυσύνθετος και δεν τολμούμε να σκεφτούμε το κόστος μιας πιθανής επισκευής - αυτό, φυσικά, ισχύει για όλα αυτά τα κουπέ-κάμπριο...



Στο εσωτερικό του, διαπιστώνουμε πως ο διάκοσμος είναι γνώριμος γιατί απλά είναι...Golf και πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, άλλωστε...

Η μόνη σχεδιαστική παρέμβαση έγκειται στην χρωμιωμένη περίμετρο των αεραγωγών στο ταμπλό, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά πολύ καλή (για ανοιχτό αυτοκίνητο).



Με τον τούρμπο κινητήρα του 1,4 λίτρου, το τράβηγμα είναι εντυπωσιακό, από τις 1.000 σ.α.λ. ο κινητήρας ζωγραφίζει και δεν σταματάει μέχρι τον κόφτη. Κανένα κενό, κανένα κόμπιασμα, κανένα ξέσπασμα, αφού η ροπή φτάνει σταθερά από 1.500 μέχρι 4.000 σ.α.λ. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο συμπληρώνει την εικόνα όντας ακριβές και με μικρές σχετικά διαδρομές. Αποτέλεσμα, 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα.

Το Εοs επιτρέπει στον οδηγό να συμμετέχει περισσότερο στα τεκταινόμενα από κάθε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Στις στροφές είναι ευχάριστο με το τιμόνι του να παρέχει αρκετές πληροφορίες στον οδηγό. Το αμάξωμά του δεν γέρνει πολύ και αν επιμείνει κανείς στο γκάζι, παρουσιάζει μια προοδευτική υποστροφή που δεν είναι ανησυχητική, βέβαια σε περίπτωση που η οροφή είναι ανοιχτή μπορεί κάλλιστα ένας δισταγμός του οδηγού με ένα στιγμιαίο άφημα του γκαζιού να οδηγήσει σε μία εύκολα ελεγχόμενη υπερστροφή, λόγω κυρίως της περιορισμένης ακαμψίας που έχει εκείνη τη στιγμή το αμάξωμα, η οποία όμως είναι από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη της κατηγορίας.



Οδική συμπεριφορά
Η συμπεριφορά του γεροδεμένου αμαξώματός του είναι μια από τις αρετές του συγκεκριμένου μοντέλου. Μοναδική παρατήρηση είναι για τα φρένα του, μάλλον δεν είναι τόσο αποδοτικά όσο θα θέλαμε. Παρόλο που ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για χαλαρές βόλτες, εντούτοις το Eos θα μπορέσει να κινηθεί πολύ σβέλτα όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν. Με την οροφή ανοιχτή, ο αέρας δεν είναι ενοχλητικός, τουλάχιστον μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, ενώ στην αντίθετη περίπτωση το αυτοκίνητο είναι σχεδόν τόσο ήσυχο στο ταξίδι όσο κι ένα αντίστοιχο κουπέ. Και λέμε σχεδόν, γιατί αντιληφθήκαμε κάποιους μικροτριγμούς από την κλειστή οροφή, όταν το αυτοκίνητο έπεφτε σε κάποια «καλή» ελληνική λακκούβα, παρόλο που η συνολική ακαμψία του αμαξώματός του μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους, αλλά και κάποια μικρή δόνηση της αψίδας του παρμπρίζ, όταν η οροφή είναι ανοιχτή, πράγμα φυσικό για τον χαρακτήρα του.

Η τιμή του αυτοκινήτου στα 24.790 ευρώ είναι σε πολύ καλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας και ειδικά με έναν εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αρκετά ικανοποιητικό, μάλλον αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Βέβαια, υπάρχει και αντιπρόταση από άλλες εταιρείες με περισσότερα κυβικά και ιπποδύναμη, αλλά σε αυτή την περίπτωση χάνεται το ευεργέτημα των 1.400 κ.εκ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος χρήσης και από την άλλη η τιμή θα ανέβει κατά 2.000 ευρώ, οπότε το Eos παίζει μόνο του.

Μας Αρεσε
Τιμή / Οδική συμπεριφορά / Ποιότητα κατασκευής / Πρακτικότητα

Δεν Μας Αρεσε
Φρένα

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VW EOS 1.4 ΤSΙ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετρακύλινδρος σε σειρά, 1.390 κ.εκ.
ΙΣΧΥΣ: 122 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ:20,4 χγμ./ 1.500-4.000 σ.α.λ. 0-100:10,9 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ:196 χλμ./ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ:10 λίτρα/100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΕΣ:159 γρ./χλμ.
ΤΙΜΗ: 24.790 ευρώ

e-go.gr
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:20:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam