Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ > ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Welcome To Tiguana

This is a discussion on Welcome To Tiguana within the ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ forums, part of the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ category; Ήταν να μην πάρει φόρα η VW, καθώς τώρα χτυπά και στην κλάση των μεσαίων SUV. Και μάλιστα με τρόπο ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 13-11-2007, 14:41:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Welcome To Tiguana

Ήταν να μην πάρει φόρα η VW, καθώς τώρα χτυπά και στην κλάση των μεσαίων SUV. Και μάλιστα με τρόπο εντυπωσιακό, καθώς σε έναν κόσμο με δίλιτρα μοτέρ και +/- 18,0 kgm ροπής, λανσάρει κινητήρα 1.400 κυβικών με μέγιστη ροπή τα 24,4 kgm! Λες και δεν φτάνει αυτό, η μέγιστη ροπή του εμφανίζεται στις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται σταθερή μέχρι τις 4.000!




Μην αναρωτιέστε για το κόλλημα με τη ροπή: Η «εκτός δρόμου» επίφαση των αυτοκινήτων της κατηγορίας και το αυξημένο τους βάρος μας αναγκάζει να τη θεωρούμε σημαντική, ιδιαίτερα όσο πιο χαμηλά εμφανίζεται. Κερασάκι στην τούρτα είναι και τα 9,6" που χρειάζεται το Tiguan των 1.500+ κιλών για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, τη στιγμή που ο δίλιτρος ανταγωνισμός βρίσκεται στο 10+ ή στο 10++.

Κάπου εδώ λοιπόν μπαίνει και το πρώτο «άριστα» στον έλεγχο...

Φτάνοντας στο σημείο του αεροδρομίου της Βουδαπέστης που οι άνθρωποι της VW έχουν συγκεντρωμένα τα αυτοκίνητα της παρουσίασης, έχω την ευκαιρία να το χαζέψω λίγο απ' έξω.

Η σχεδιαστική πρωτοτυπία τελειώνει στους σχεδόν τετράγωνους θόλους πάνω από τους τροχούς, ενώ μπροστά η γνωστή αισθητική των προβολέων είναι απευθείας παραπομπή στο μεγαλύτερο, ακριβότερο και καταξιωμένο πια Touareg.

Στο πίσω μέρος, οι προθέσεις ήταν καλές, αν και το τελικό αποτέλεσμα όμως είναι λίγο υποδεέστερο των προσδοκιών, κυρίως λόγω του σχεδιασμού των φωτιστικών σωμάτων. Αυτά όμως είναι σε γενικές γραμμές λεπτομέρειες, καθώς στο τέλος της ημέρας το σχήμα του Tiguan είναι αποδεκτό.

Από κει και πέρα και αν εξαιρέσει κανείς την απόσταση από το έδαφος, το μέγεθος του αμαξώματος παραπέμπει απευθείας στο Golf Plus, πάνω στο οποίο έχει άλλωστε βασιστεί το Tiguan.

Η συγγένεια αυτή γίνεται πολύ πιο έντονα αντιληπτή στο εσωτερικό: Σχεδίαση και διάκοσμος, είναι απευθείας παραπομπές στο εξαιρετικό μικρό MPV και μαζί τους ο οδηγός εξασφαλίζει και αυτή την αψεγάδιαστη εργονομία που κάνει το Tiguan ιδιαίτερα φιλικό στη χρήση. Στη θέση του οδηγού αλλά και στο πίσω κάθισμα, κάθισα αρκετά ψηλά, ενώ για την πρώτη, όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις είναι διαθέσιμες προκειμένου να μπορεί κάθε σωματότυπος να βρίσκει την ιδανική θέση. Αφού τέλειωσα και με αυτές, ήρθε η ώρα για το ξεκίνημα και για τις κρίσεις εν κινήσει.

Το Tiguan με τον TSI των 150 ίππων δεν δείχνει το νεύρο που βρίσκει κανείς, π.χ., στο αντίστοιχο Golf αλλά αυτό είναι λογικό καθώς εδώ το βάρος είναι αυξημένο και οι τριβές περισσότερες. Αυτή είναι η διαπίστωση που ακολουθεί σε όλη τη διάρκεια του σταμάτα-ξεκίνα ενός μποτιλιαρίσματος - εν προκειμένω, μέχρι να βγούμε από το χώρο του αεροδρομίου στον ανοιχτό δρόμο.

Η συνέχεια όμως είναι απόλυτα κολακευτική για το μικρότερο πιο SUV της VW: Το 6άρι κιβώτιο «απλώνει» αρκετά με τις σχετικά μακριές του σχέσεις και το ταξίδι είναι πραγματικά άνετο, χωρίς να νιώθει ο οδηγός ούτε για μια στιγμή κάποια έλλειψη ισχύος ή ροπής.

Ο συνδυασμός μηχανικού υπερσυμπιεστή και turbo είναι και σε αυτή την περίπτωση ιδανικός και το αποτέλεσμα δικαιώνει τη VW για την επιλογή της.

Κανένα κενό στην απόδοση, μέχρι το όριο περιστροφής του 1.4, το οποίο έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται να προσεγγίσει κανείς, αφού η απόδοση μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. είναι περισσότερο από ικανοποιητική.

Η αίσθηση που απολαμβάνει ο οδηγός είναι εφάμιλλη καλού επιβατικού και αυτό είναι ένα ακόμα συν.

Το νέας σχεδίασης υποπλαίσιο της εμπρός ανάρτησης, έχει κάνει ελάχιστα λιγότερο πληροφοριακό το τιμόνι - στοιχείο που συμφωνεί με τις εκτός δρόμου προεκτάσεις του χαρακτήρα, οι οποίες κάθε άλλο παρά περιορισμένες είναι σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει με αρκετούς από τους ανταγωνιστές.

Στον ανοιχτό δρόμο, οι πολλαπλοί σύνδεσμοι της ανάρτησης του πίσω άξονα (που έχουν φτιαχτεί από ατσάλι και όχι από αλουμίνιο όπως στο Passat με το οποίο είναι ίδιας σχεδίασης) δίνουν αρκετή «ζωντάνια» στο σύνολο, αντισταθμίζοντας την αδράνεια λόγω όγκου που δείχνει στην πόλη.

Ακόμα πάντως και υπό την καταρρακτώδη βροχή της πρώτης μέρας της παρουσίασης και παρά τα 180 χλμ./ώρα στο κοντέρ που είδαμε για αρκετή ώρα, το Tiguan έδωσε εξαιρετικά δείγματα γραφής, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια που εμπνέει στον οδηγό του.

Σίγουρο πάτημα και επάρκεια -τηρουμένων των αναλογιών πάντα- στην πληροφόρηση του οδηγού, είναι στοιχεία που συνθέτουν ένα πολύ θετικό σύνολο, απόλυτα συμβατό με τις ανάγκες των συνειδητοποιημένων αγοραστών της κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρτησης, έχει σαφή προσανατολισμό προς την άνεση των επιβατών και έτσι οι κλίσεις στις στροφές ναι μεν δεν λείπουν υπό πίεση αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν μεγάλες.

Η τελευταία γενιά της τετρακίνησης 4Motion που χρησιμοποιείται στο Tiguan, βασίζεται στον πολύδισκο Haldex (ο οποίος εν προκειμένω ζυγίζει μόλις 44 κιλά) και μεταδίδει υπό κανονικές συνθήκες το 90% της ροπής σταθερά στους εμπρός τροχούς και 10% στους πίσω.

Σε ακραίες συνθήκες, το ποσοστό της ροπής που φτάνει στον πίσω άξονα, μπορεί να φτάσει μέχρι και το 100%. Με αυτά τα δεδομένα να χτίζουν ένα καλό εκτός δρόμου προφίλ στο νέο μοντέλο, δείχνει απόλυτα λογικό και το ότι στον κατάλογο των έξτρα βρίσκεται και ο εναλλακτικός εμπρός προφυλακτήρας που αυξάνει τη γωνία προσέγγισης στις 28° από τις 18° του στάνταρ.

Ο προφυλακτήρας αυτός πάει «σετ» με το επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης Track & Field που τιμολογιακά είναι η ενδιάμεση, μετά τη βασική Trend & Fun και πριν από την «πλούσια» Sport & Style.

Στη βασική έκδοση που θα κοστίζει περίπου 29.300 ?, το Tiguan προσφέρεται με πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, 6 αερόσακοι, διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16" και το πακέτο Off Road Mode, που τροποποιεί τις παραμέτρους λειτουργίας των ESP και ABS, προσαρμόζοντάς τα για εκτός δρόμου κίνηση.

Οι παραγγελίες θα γίνονται δεκτές από τον επόμενο μήνα και οι παραδόσεις αρχίζουν τον Ιανουάριο.

Τότε θα κάνουν την εμφάνισή τους και τα άλλα σύνολα που συμπληρώνουν την γκάμα, ο ισχυρότερος δηλαδή TSI των 170 ίππων και ο κορυφαίος 2.0Τ FSI για να περιοριστούμε στους βενζίνης, καθώς φυσικά υπάρχουν και diesel.

Όσοι πιστοί, βάλτε κάτω το κόστος υπολογίζοντας και τα έξτρα που θέλετε -δείτε οπωσδήποτε τη μεγάλη ηλιοροφή που φτάνει μέχρι την πίσω πόρτα και το σύστημα park assist που παρκάρει το αυτοκίνητο μόνο του- και σπεύσατε.
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 13:42:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam