Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Ανεκμετάλλευτα "διαμάντια" τα παιδιά με υψηλό IQ στην Ελλάδα

This is a discussion on Ανεκμετάλλευτα "διαμάντια" τα παιδιά με υψηλό IQ στην Ελλάδα within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Τα παιδιά που ανήκουν στη λίστα των ανθρώπων με υψηλό δείκτη νοημοσύνης αναγκάζονται να αφήσουν ανεκμετάλλευτο το “χάρισμα” τους, λόγω ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 15-07-2011, 11:44:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Ανεκμετάλλευτα "διαμάντια" τα παιδιά με υψηλό IQ στην Ελλάδα



Τα παιδιά που ανήκουν στη λίστα των ανθρώπων με υψηλό δείκτη νοημοσύνης αναγκάζονται να αφήσουν ανεκμετάλλευτο το “χάρισμα” τους, λόγω της ανυπαρξίας ειδικών προγραμμάτων στα σχολεία της Ελλάδας, την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο αφθονούν.


Ακόμη μια πρωτιά για την Ελλάδα, αλλά όχι ιδιαίτερα τιμητική: Τη στιγμή που όλες οι χώρες ενσωματώνουν στην εκπαίδευση ειδικά προγράμματα για παιδιά με υψηλή νοημοσύνη, η χώρα μας δε διαθέτει κάτι ανάλογο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Τουρκία, η οποία διαθέτει 45 προγράμματα για την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών.

"Επικίνδυνο για τη δημοκρατία το υψηλό IQ"



Aντίθετα στην Ελλάδα, λειτουργούν τα Πειραματικά Σχολεία που αφορούν όμως, όπως διευκρινίζει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο καθηγητής κ. Παπαδάτος, τον εκπαιδευτικό τρόπο διδασκαλίας για παιδιά με κανονικό δείκτη νοημοσύνης και δεν αφορά τα παιδιά με υψηλό IQ.


Όπως εξηγεί, τα Πειραματικά Σχολεία που λειτουργούν στην Ελλάδα, δέχονται παιδιά με τη διαδικασία της κλήρωσης και όχι με βάση το "χάρισμα", αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν τεράστιες διαφορές στους δείκτες νοημοσύνης.


"Υπάρχει μία λανθασμένη αντίληψη ότι με την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών υπάρχει κίνδυνος για τη Δημοκρατία", τονίζει και συμπληρώνει ότι μετά την μεταπολίτευση έχει επικρατήσει η άποψη στην Ελλάδα ότι αν δοθεί επιπρόσθετη διδασκαλία στα χαρισματικά παιδιά θα υπάρξει κίνδυνος για τη Δημοκρατία, καθώς αυτά θα υπερτερούν έναντι των υπολοίπων, κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον καθηγητή κ. Παπαδάτο, είναι λάθος.


"Τα παιδιά αυτά αντιλαμβάνονται καλύτερα τους δημοκρατικούς θεσμούς και κανόνες και τους υπηρετούν πιο πιστά", αναφέρει.


Στη Σοβιετική Ένωση, συμπληρώνει, υπήρχαν σχολεία για παιδιά με ταλέντο στα μαθηματικά. Έτσι με την εκπαίδευση αυτών των χαρισματικών παιδιών, οι Σοβιετικοί κατόρθωσαν και πήγαν στο διάστημα. ΣΆ αυτή τη λογική άρχισαν και οι ΗΠΑ, να κάνουν τα δικά τους σχολεία για τα χαρισματικά παιδιά, διευκρίνισε ο κ. Παπαδάτος.


Όσον αφορά την Ελλάδα, επισημαίνει ότι πρόσφατα συζητήθηκε, για πρώτη φορά, το ζήτημα της εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών, στο πλαίσιο του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών της Εκπαίδευσης, με θέμα "¶τομα Υψηλής Νοημοσύνης: ιστορικές, βιολογικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές διαστάσεις. Η εκπαίδευση χαρισματικών παιδιών στην Ελλάδα".



Στο εν λόγω συνέδριο έλαβαν μέρος πάνω από οκτακόσιοι επιστήμονες, πανεπιστημιακοί, ψυχολόγοι, εκπαιδευτικοί, γιατροί, σπουδαστές, αλλά και γονείς.


Όπως τονίστηκε στο συνέδριο, υπολογίζεται ότι το 1% του πληθυσμού έχει υψηλό δείκτη νοημοσύνης, δηλαδή μεταξύ 125 και 130.



Τα συμπεράσματα του συνεδρίου θα σταλούν στο υπουργείο Παιδείας, όχι για τη δημιουργία κατΆ ανάγκη ειδικών σχολείων, αλλά για πρόσθετη διδασκαλία ή τη λειτουργία θερινών σχολείων.


Όπως λέει ο κ. Παπαδάτος, που ήταν πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής του συνεδρίου, θα πρέπει να φτιαχτούν ειδικά προγράμματα για τα παιδιά με υψηλό δείκτη νοημοσύνης, με ευθύνη του υπουργείου και να αλλάξει η κουλτούρα της μεταπολίτευσης, στην Ελλάδα, που θεωρεί επικίνδυνη την εκπαίδευση αυτών των παιδιών.


Η αρχή έγινε...



Το πρώτο θερινό σχολείο ξεκίνησε τη λειτουργία του μετά το τέλος του συνεδρίου. Τα μαθήματα κράτησαν δύο εβδομάδες και το παρακολούθησαν 16 παιδιά της έκτης δημοτικού. Η επιλογή έγινε με βάση τις επιδόσεις τους στο σχολείο και τα ειδικά τεστ νοημοσύνης.


πηγη
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Γ.Παπανδρέου στο "Euro 50 Group": "Χτίζουμε κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα, το ίδιο να κάνει και η Ευρώπη" LATEAM RSS NEWS 0 21-01-2011 15:42:
Θεσσαλονίκη:το βιβλίο "Ο Μικρός Πρίγκηπας" βοηθά παιδιά με νοητικά προβλήματα στην ανάγνωση και τη φιλία LATEAM RSS NEWS 0 14-01-2011 16:10:
"Η Ελλάδα δεν αναζητά βοήθεια", τονίζει ο πρωθυπουργός Γ.Παπανδρέου στην οικονομική ιταλική εφημερίδα "Il Sole 24 Ore" LATEAM RSS NEWS 0 29-01-2010 13:06:
'Αρης - Νασούτι: "θέλω να αγωνιστώ στην ελλάδα" LATEAM RSS NEWS 0 25-06-2009 08:31:
Ο καρκίνος "χτυπά" 500 παιδιά κάθε χρόνο στη Ρουμανία-το 50% θεραπεύεται χάρη στην έγκαιρη διάγνωση LATEAM RSS NEWS 0 30-06-2008 10:43:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:33:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam