Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Ερευνα για την πελατεία των καταστημάτων ψιλικών - μινι μαρκετ

This is a discussion on Ερευνα για την πελατεία των καταστημάτων ψιλικών - μινι μαρκετ within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Οι 4 στους 10 πελάτες των καταστημάτων ψιλικών - μινι μαρκετ δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από προωθητικές ενέργειες στις επιλογές ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 09-12-2008, 09:55:   #1
Smell
.::HiTecH ManiaC::.
 
Το avatar του χρήστη Smell
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 3.400
Thanks: 1.418
Thanked 1.436 Times in 715 Posts
My Mood:
Smell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of light
Προεπιλογή Ερευνα για την πελατεία των καταστημάτων ψιλικών - μινι μαρκετ



Οι 4 στους 10 πελάτες των καταστημάτων ψιλικών - μινι μαρκετ δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από προωθητικές ενέργειες στις επιλογές τους από το κατάστημα ψιλικών. Ωστόσο, από το σύνολο των προωθητικών ενεργειών, η διαφήμιση στο κατάστημα, καθώς και το σημείο που είναι τοποθετημένο το προϊόν έχουν τη σημαντικότερη επιρροή στον αγοραστή ενώ ακουλουθούν τα προωθητικά δώρα, το έξτρα προϊόν, το ειδικό σταντ με προϊόντα, κλπ.

Αυτό προκύπτει από την Έρευνα Shopper και Εμπορικής Γνώμης "PSILIKA GR 2008", που έγινε σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 100 καταστημάτων Ψιλικών-Μίνι Μάρκετ σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Η έρευνα κατέγραψε την αγοραστική συμπεριφορά 20.256 πελατών μικρών καταστημάτων, καθώς και τις απόψεις των διαχειριστών μικρών καταστημάτων για βασικά θέματα συνεργασίας τους με τις προμηθευτικές εταιρείες το δίμηνο Μαρτίου-Μαΐου 2008.

Οι πελάτες του Μικρού Καταστήματος είναι κατά 55% άνδρες (λιγότεροι από ότι στα περίπτερα) και όλων των ηλικιών, με σχετική έμφαση στις μικρότερες ηλικίες συγκριτικά με άλλα σημεία πωλήσεων.

Σύμφωνα με την έρευνα, 1 στους 2 πελάτες του Μικρού Καταστήματος αγοράζει καπνικά, περίπου 1 στους 10 αγοράζει ζαχαρώδη (13,9%), ενώ με παρεμφερή αναλογία αγοράζει εφημερίδες/ περιοδικά/ κόμικς (11,4%) και αναψυκτικά/ χυμούς/ νερό (11,2%). Τα τρόφιμα/ ποτά, τηλεκάρτες, είδη ψιλικών, εισιτήρια και γαλακτοκομικά συμπληρώνουν το βασικό μείγμα κατηγοριών.

Ένα ακόμη εύρημα αποτελεί ότι μεγάλο μέρος από το χαρτζιλίκι των νέων πλέον δεν ξοδεύεται πλέον σε ζαχαρώδη αλλά στην αγορά καρτών κινητής τηλεφωνίας (περίπου 5%). Περίπου 6 στους 10 πελάτες έχουν αποκτήσει σημαντική ή μέτρια οικειότητα με τον Διαχειριστή του Καταστήματος ενώ μόνο 4 στους 10 δεν έχουν οικειότητα - ακριβώς η αντίστροφη εικόνα που ισχύει στα περίπτερα.

Αξιοσημείωτη είναι η πιστότητα που παρατηρείται στο Μικρό Κατάστημα, όπου αποκαλύπτεται ότι 6 στους 10 πελάτες του Μικρού Καταστήματος είναι τις περισσότερες φορές "πιστοί" σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα που έχουν επιλέξει. Επιπλέον, 2 στους 10 πελάτες επισκέπτεται το ίδιο κατάστημα μερικές φορές, περίπου 1 στους 10 σπανίως ψωνίζει από το ίδιο κατάστημα και 1 στους 10 επιλέγει το κατάστημα ψιλικών που θα ψωνίσει από σύμπτωση.

Ο μέσος πελάτης των Ψιλικών σε κάθε επίσκεψή του ξοδεύει κατά μέσο όρο 3,9 ευρώ και αγοράζει 1,3 προϊόντα. Επίσης διαπιστώθηκε ότι η μέση επίσκεψη διαρκεί κατά μέσο όρο 70 δευτερόλεπτα (μισό λεπτό περισσότερο απ' ότι στο περίπτερο).

Η έρευνα κατέληξε επίσης σε συμπεράσματα όσον αφορά τον διαχειριστή Μικρών Καταστημάτων.

- το 54% είναι άνδρες και η πλειοψηφία είναι μεταξύ 40-55 ετών

- αγοράζουν από περισσότερους από ένα χονδρέμπορο (2,2 χονδρεμπόρους στα ζαχαρώδη, 1,2 χονδρεμπόρους στα καπνικά, 1,7 προμηθευτές στα γαλακτοκομικά).

Επιπλέον, οι διαχειριστές Μικρών Καταστημάτων αναφέρουν ως τις πιο κερδοφόρες κατηγορίες τους πρώτα τα ζαχαρώδη, μετά τα είδη ψιλικών και στη συνέχεια το νερό.

Στο ερώτημα ποιες είναι οι πιο δυνατές μάρκες προϊόντων που βοηθούν τις πωλήσεις τους, από το σύνολο των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα πανελλαδικά, απαντούν MARLBORO στα καπνικά, ΙΟΝ στα ζαχαρώδη, στην κατηγορία των γαλακτοκομικών πρώτη θέση έχει η ΔΕΛΤΑ, ενώ στις τηλεπικοινωνίες πρώτη αναφέρουν την COSMOTE.
__________________

Ουδέν ατέκμαρτον, ουδέν τυφλόν.

Ο χρήστης Smell δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 09-12-2008, 20:31:   #2
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

sta mikromagaza kai sta psilika psonizoume sunithos oti den exei megales diafores me ta super market
alla kai oti einai tis stigmis
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΓΣΕΕ: Παράνομη και αντισυνταγματική η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές LATEAM RSS NEWS 0 26-11-2010 19:13:
ΣΔΟΕ - Αναστολή λειτουργίας για μια εβδομάδα δέκα καταστημάτων LATEAM RSS NEWS 0 09-07-2010 14:22:
Μολυσμένα με μελαμίνη γαλακτοκομικά προϊόντα επανεμφανίστηκαν στα ράφια των καταστημάτων της Κίνας LATEAM RSS NEWS 0 02-02-2010 13:54:
Το ωράριο των καταστημάτων geodon ΕΛΛΑΔΑ 0 29-12-2008 16:36:
Λειτουργία καταστημάτων στις γιορτές ilias ΕΛΛΑΔΑ 0 21-11-2006 22:40:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 03:50:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam