Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Ηλεκτρονικά παιχνίδια που θεραπεύουν!

This is a discussion on Ηλεκτρονικά παιχνίδια που θεραπεύουν! within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Πολλοί γονείς αποφεύγουν να δωρίζουν στα παιδιά τους ηλεκτρονικά παιχνίδια ίσως επηρεασμένοι από έρευνες που υποστηρίζουν ότι «δεν τους κάνουν ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 21-07-2006, 23:07:   #1
Stefania
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη Stefania
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: L.A.
Μηνύματα: 1.338
Thanks: 55
Thanked 48 Times in 34 Posts
My Mood:
Stefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished road
Προεπιλογή Ηλεκτρονικά παιχνίδια που θεραπεύουν!

Πολλοί γονείς αποφεύγουν να δωρίζουν στα παιδιά τους ηλεκτρονικά παιχνίδια ίσως επηρεασμένοι από έρευνες που υποστηρίζουν ότι «δεν τους κάνουν καλό». Σε περιπτώσεις όμως άρρωστων παιδιών, τα παιχνίδια αυτά μπορούν να θεραπεύσουν ...



Όταν το 2002 ο εννιάχρονος Ethan Myers τραυματίστηκε σοβαρά σε αυτοκινητιστικό, οι γιατροί ανακοίνωσαν πως ήταν κλινικά νεκρός. Μετά από 9 μήνες σε αυτήν την κατάσταση ο μικρός Ethan ξύπνησε από το κώμα, σαν να έγινε κάποιο θαύμα, ωστόσο ήταν βέβαιο πως δεν θα μπορούσε ποτέ ξανά μιλήσει, να περπατήσει και να κάνει οτιδήποτε μόνος του.



Με τη βοήθεια ενός συστήματος ηλεκτρονικού παιχνιδιού, ο μικρός κατάφερε να επικοινωνήσει ξανά με τους φίλους του στο σχολείο, ακόμα και να διαβάσει ένα λόγο δημόσια σε ένα κοινό μαθητών.

"Κάνω ακριβώς ότι κάνουν και οι άλλοι. Μιλάω με τους φίλους μου, κάνω παρέα κτλ," λέει ο Ethan, ο οποίος είχε ήδη μάθει πάλι να περπατάει και να διαβάζει σαν παιδί δευτέρας τάξης πριν ακόμα ξεκινήσει η θεραπεία του με το βιντεο-παιχνίδι το 2004.



"Πριν δεν μπορούσα να θυμηθώ που έβαζα τα πράγματά μου αλλά τώρα μπορώ. Θυμάμαι πράγματα που έχουν να κάνουν με το σχολείο μου και τα ονόματα των ανθρώπων," δήλωσε με παιδική αθωότητα ο μικρός σε μια τηλεφωνική του συνέντευξη.









Αυτό που είναι όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι ο Ethan μπορεί πλέον να ανοίγει εντελώς το δεξί του χέρι που προηγούμενα ήταν ερμητικά κλειστό εξαιτίας της παράλυσης. Τα αδέρφια του που ήταν και αυτά μέσα στο αυτοκίνητο όταν έγινε το δυστύχημα και που τραυματίστηκαν και αυτά αρκετά σοβαρά, παρουσιάζουν επίσης βελτίωση στη μνήμη τους αλλά και σε άλλες λειτουργίες.



Ο Ethan και οι γονείς του αποδίδουν αυτή του την βελτίωση στη διαδικασία της νευροανάδρασης με το σύστημα CyberLearning Technology, το οποίο συχνά χρησιμοποιείται σε ηλεκτρονικά παιχνίδια με αγώνες αυτοκινήτων.



"Τον τελευταίο χρόνο, ο Ethan είναι το παιδί που ξέραμε πριν από το ατύχημα," αναφέρει χαρακτηριστικά ο πατέρας του.



Η Νευροανάδραση είναι μια μαθησιακή διαδικασία, η οποία εκπαιδεύει το άτομο να μεταβάλλει τη δραστηριότητα του εγκεφάλου. Πρόκειται δηλαδή για έναν τρόπο επιστημονικής εκγύμνασης του εγκεφάλου, με στόχο την επίτευξη ομαλοποίησης των εγκεφαλικών κυμάτων, που με τη σειρά τους οδηγούν στην καλύτερη διαύγεια πνεύματος και ομαλότερη λειτουργία των ψυχικών και σωματικών δεξιοτήτων.



Κι ενώ η διαδικασία της νευροανάδρασης υπάρχει εδώ και αρκετές δεκαετίες, η συγχώνευσή της με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελεί μια πολύ σπουδαία εξέλιξη καθώς συνδυάζει τη φαντασία των παιδιών με το ευχάριστο σύστημα ενός παιχνιδιού με αποτέλεσμα να εξομαλύνει το φόβο που νιώθουν για τις χρονοβόρες και συχνά επίπονες θεραπείες.



Tα ηλεκτρονικά παιχνίδια χρησιμοποιούνται, για παράδειγμα, για να βοηθήσουν τα άρρωστα παιδιά να αντιμετωπίσουν τον πόνο και το άγχος τους κατά την παραμονή τους στο νοσοκομείο.







Ένας μικρός που έπασχε από λευχαιμία ενέπνευσε το παιχνίδι "Ben's Game," στο οποίο ο ήρωας μπορούσε να πολεμάει τα κακρινικά κύτταρα που εισέβαλαν στο σώμα του.



Τα δημόσια σχολεία στη Δυτική Βιρτζίνια καταπολεμούν την παχυσαρκία ενσωματώνοντας στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα το παιχνίδι "Dance Dance Revolution" ενώ η Nintendo έχει κυκλοφορήσει το "Brain Age", ένα παιχνίδι με νοητικές ασκήσεις.



Το σύστημα που χρησιμοποιεί ο Ethan (CyberLearning's Smart BrainGames system), εντοπίζει τα συμπτώματα που προκύπτουν από βλάβες του εγκεφάλου, από διαταραχές ελλειμματικής προσοχής και άλλες μαθησιακές δυσκολίες.



Έχει κατασκευαστεί βάσει της τεχνολογίας της NASA που χρησιμοποιούσε τα video games και τη νευροανάδραση για να μένουν οι πιλότοι της ξύπνιοι κατά τη διάρκεια μεγάλων πτήσεων και ήρεμοι σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Το εν λόγω σύστημα κοστίζει μόλις 584 δολάρια και είναι συμβατό με τις κονσόλες Playstation 1 και 2 της Sony αλλά και το Xbox της Microsoft, συσκευές που πολλά παιδιά γνωρίζουν πολύ καλά να χρησιμοποιούν.



Οι χρήστες φορούν ένα κράνος με ενσωματωμένους αισθητήρες που παρακολουθούν τα εγκεφαλικά κύμματα. Η πληροφορία αυτή αναμεταδίδεται σε ένα σύστημα νευροανάδρασης που επηρεάζει το χειριστή του παιχνιδιού.







Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται, μέσω οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων, σχετικά με τη διακύμανση των εγκεφαλικών του κυμάτων, και επιβραβεύεται όποτε πλησιάζει προς τον επιθυμητό στόχο. Έτσι, αρχίζει να παρεμβαίνει συνειδητά στη διαδικασία, και να μεταβάλλει τα εγκεφαλικά του κύματα. Αυτό συνεπάγεται ότι, σταδιακά, το άτομο αρχίζει να κατανοεί τη διαδικασία αυτορύθμισης του εγκεφάλου και σταδιακά του παρέχει τη δυνατότητα να ελέγχει και να ρυθμίζει τις λειτουργίες του.



Παρά τα αποδεδειγμένα οφέλη της νευροανάδρασης, υπάρχουν γιατροί που εκφράζουν ενδοιασμούς ως προς την επιλογή αυτής της θεραπείας. Ο Dr. Andrew Adesman, παιδίατρος στο νοσοκομείο παίδων Schneider στη Νέα Υόρκη, υποστηρίζει ότι στην περίπτωση των παιδιών με υπερκινητικότητα, για παράδειγμα, υπάρχουν άλλες πολύ αποτελεσματικές θεραπείες και εκφράζει την ανησυχία ότι πολλοί γονείς επιλέγουν ακριβές και όχι πολύ σίγουρες μεθόδους θεραπείας για τα παιδιά τους.



Παρά την κριτική, το κόστος και το γεγονός ότι συνήθως η νευροανάδραση δεν καλύπτεται από την ασφάλεια, πολλοί είναι οι επιστήμονες που υπερασπίζουν αυτή τη θεραπεία.







Η διαδικασία είναι ευχάριστη και ο χρόνος εφαρμογής της είναι περίπου 30 λεπτά τη φορά, για 2 φορές την εβδομάδα. Φυσικά συστήνεται να γίνεται η θεραπεία με την παρακολούθηση κάποιου ειδικού εκπαιδευτή. Τα πρώτα θετικά σημάδια παρουσιάζονται περίπου μετά από 10-20 θεραπείες, ανάλογα με τη βαρύτητα των συμπτωμάτων.



O γιατρός του μικρού Ethan αναφέρει ότι έχει δει θετικές αλλαγές πάνω στο παιδί με τη συγκεκριμένη θεραπεία.



Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι τα παιδιά που ακολουθούν τη θεραπεία της νευροανάδρασης μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, είναι λιγότερο αγχωμένα και θυμωμένα με την κατάστασή τους, είναι πολύ πιο ήρεμα και για το λόγο αυτό είναι και πιο πρόθυμα να δεχτούν τη θεραπεία.



News.com
Ο χρήστης Stefania δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τα όστρακα θεραπεύουν την σπονδυλική στήλη ironitsa ΥΓΕΙΑ 0 30-04-2010 16:00:
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια επηρεάζουν τις διατροφικές επιλογές των παιδιών LATEAM RSS NEWS 0 12-08-2009 09:40:
Συχνή τελικά η «εξάρτηση» των παιδιών από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια LATEAM RSS NEWS 0 26-05-2009 10:44:
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κάνουν καλό στον εγκέφαλο των ηλικιωμένων LATEAM RSS NEWS 0 06-01-2009 10:36:
Θεραπεύουν την καρδιά γεμίζοντάς την... τρύπες geodon ΥΓΕΙΑ 1 13-05-2008 13:59:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:27:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam