Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Μέτρα για προστασία στο Ιντερνετ

This is a discussion on Μέτρα για προστασία στο Ιντερνετ within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Σειρά μέτρων που αποσκοπούν στην προστασία των καταναλωτών σε ό,τι αφορά στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 17-04-2007, 21:45:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Μέτρα για προστασία στο Ιντερνετ


Σειρά μέτρων που αποσκοπούν στην προστασία των καταναλωτών σε ό,τι αφορά στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου. Η αφορμή δόθηκε από την παρουσίαση εθνικής έρευνας της VPRC για τις νέες τεχνολογίες και την κοινωνία
της πληροφορίας. Ο Έλληνας υφυπουργός τόνισε ότι μεταξύ των προθέσεων του υπουργείου Ανάπτυξης, βρίσκεται και η σύσταση Διεύθυνσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου που θα υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα υποστηρίξει το έργο του Εθνικού Συμβουλίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιάννης Οικονόμου, παρουσίασε ενημερωτικό φυλλάδιο με τίτλο «Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για ασφαλή προήγηση στο διαδίκτυο», το οποίο θα διανέμεται από όλα τα ΚΕΠ. Εξάλλου, ο αντιπρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) Ν. Κουλούρης ανέφερε την πρόταση της Επιτροπής για τη σύσταση Ελληνικού Κέντρου Επείγουσας Αντιμετώπισης Ψηφιακών Απειλών, με κύριο αντικείμενο την προστασία των ηλεκτρονικών συστημάτων που χρησιμοποιούν οι τράπεζες, το Χρηματιστήριο οι εφορίες και γενικότερα η Δημόσια Διοίκηση. Ειδικότερα, και σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας της VPRC, το 24,6% των Ελλήνων ηλικίας 15 ετών και άνω χρησιμοποιούν Ιντερνετ, ενώ στις ηλικίες μεταξύ 15 και 65 ετών το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 31%, ενώ το 15,7% των χρηστών «προσβλήθηκε» από ιό και το 14% διαμαρτυρήθηκε ότι έλαβε ενοχλητικά μηνύματα (spam). Επιπλέον, το 2001 χρήση διαδικτύου έκανε ο ένας στους δέκα Έλληνες πολίτες ενώ το 2006 η σχέση διαμορφώθηκε σε ένας στους τέσσερις, ενώ το 2002 ο μέσος όρος χρήσης του Ιντερνετ ήταν 6,3 ώρες την εβδομάδα και το 2006 ήταν 8,6 ώρες την εβδομάδα. Ακόμη, οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου είναι για τη λήψη και αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (20,6% το 2006) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και πληροφορίες (17,3% το 2006), ενώ σε αγορές μέσω διαδικτύου προβαίνει μόλις το 2,6% των χρηστών και τραπεζικές συναλλαγές πραγματοποιεί μόνο το 1,6% των χρηστών. Από τους χρήστες που δεν έχουν πραγματοποιήσει αγορά μέσω Ιντερνετ, μόλις το 6,7% προτίθεται να προβεί σε αγορά το επόμενο εξάμηνο, ποσοστό το οποίο στο σύνολο του πληθυσμού αντιστοιχεί σε μόλις 3%. Σε ό,τι αφορά στους λόγους μη πρόθεσης αγοράς μέσω διαδικτύου, το 36,7% αναφέρει ότι δεν εμπιστεύεται τα συστήματα με τα οποία γίνονται οι πληρωμές, ενώ το 62% θεωρεί από μεγάλο ως πολύ μεγάλο το ενδεχόμενο μη διασφάλισης των προσωπικών του δεδομένων. Επίσης, το 21,6% των χρηστών το 2006 έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονική αγορά, δηλαδή το ποσοστό των αγοραστών προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω Ιντερνετ τον τελευταίο χρόνο ανέρχεται σε περίπου 4,5% του γενικού πληθυσμού. Χαρακτηριστικό είναι πως στο διάστημα 2004 - 2006 παρατηρείται ανάπτυξη των αγορών μέσω ελληνικών sites σε ποσοστό 41,4%. Ειδικότερα πέρυσι το 41,4% έγινε από ελληνικό site έναντι 25,9% το 2004. Σημειώνεται πως τα προϊόντα που προτιμούν περισσότερο οι αγοραστές είναι εισιτήρια (14,1% το 2006), βιβλία-εφημερίδες (13,3% το 2006), αναλώσιμα (12,3% το 2006), ηλεκτρονικό εξοπλισμό (11,9% το 2006) και cd-dvd (11% το 2006). Χαρακτηριστικό είναι πως το 56% όσων προέβησαν σε αγορά μέσω Ιντερνετ, δεν είχαν επισκεφθεί προηγουμένως το κατάστημα. Ακόμη, το 38,3% επιλέγει την αντικαταβολή για την πληρωμή των ηλεκτρονικών αγορών του και το 36% μέσω on-line πιστωτικής κάρτας, ενώ τα χρήματα που διέθεσαν για ηλεκτρονικές αγορές το 2006, ήταν κατά μέσο όρο 193 ευρώ ανά αγορά και 754 ευρώ κατά μέσο όρο τον τελευταίο χρόνο.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
«Έσπασε» η προστασία από αντιγραφές του Βlu-ray Stella ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 17-09-2010 17:06:
Χρησιμοποίησε μια πίτσα για προστασία P@ntelis Web ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ 0 02-01-2009 12:20:
Μέτρα για την προστασία των δανειοληπτών LATEAM RSS NEWS 0 02-10-2008 20:00:
Προστασία από τον ήλιο LATEAM RSS NEWS 0 15-07-2008 21:43:
Μέτρα για προστασία χρηστών Η/Υ cRc ΕΛΛΑΔΑ 0 27-04-2007 13:27:


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:44:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam