Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Νέες καταναλωτικές συνήθειες

This is a discussion on Νέες καταναλωτικές συνήθειες within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Καταναλωτές που "φουλάρανε" το ρεζερβουάρ τώρα περιορίζονται σε 20-25 ευρώ Το φράγμα του 1,26€/λίτρο αναμένεται να ξεπεράσει η μέση τιμή ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 23-06-2008, 19:40:   #1
Κων/νος
ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ
 
Το avatar του χρήστη Κων/νος
 
Εγγραφή: Mar 2008
Περιοχή: ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ 103 Μαγνησία
Μηνύματα: 347
Thanks: 0
Thanked 100 Times in 68 Posts
My Mood:
Κων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished road
Arrow Νέες καταναλωτικές συνήθειες




Καταναλωτές που "φουλάρανε" το ρεζερβουάρ τώρα περιορίζονται σε 20-25 ευρώ


Το φράγμα του 1,26€/λίτρο αναμένεται να ξεπεράσει η μέση τιμή της αμόλυβδης στη χώρα σύμφωνα με τις τιμοληψίες του υπουργείου Ανάπτυξης.
Σε τουριστικούς, μάλιστα, προορισμούς όπως η Κρήτη και τα Επτάνησα τα αποτελέσματα θα δείξουν ότι η μέση τιμή θα ξεπερνά και το 1,4 €/λίτρο.
Την ίδια στιγμή, τα αλλεπάλληλα κύματα ανατιμήσεων στα προϊόντα φαίνεται ότι έχουν επιβάλει καινούριες καταναλωτικές συνήθειες που αποκαλύπτονται από έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Συγκεκριμένα, το 58% των ερωτηθέντων στην εν λόγω έρευνα δήλωσε ότι δεν ξοδεύει πάνω από 50€ σε κάθε επίσκεψη του και μόλις ένας στους δέκα ξοδεύει πάνω από 100€.
Την ίδια στιγμή, έχουν αυξηθεί "αναγκαστικά" οι φορές αγορών στο σούπερ μάρκετ, από 6,3 το μήνα κατά μέσο όρο πέρυσι σε 7 φέτος , ξοδεύοντας 353€ μηνιαίως έναντι 338€ το 2006.
Μία τάση που διαπιστώνουν και οι παράγοντες της αγοράς καυσίμων. Μάλιστα, ο πρώην πρόεδρος των βενζινοπωλών κ. Μακρυβέλιος επισημαίνει ότι "υπάρχει ένας περιορισμός στην κατανάλωση, καταναλωτές που "φουλάρανε" το ρεζερβουάρ" τώρα περιορίζονται σε 20-25 ευρώ".
Την ίδια ώρα, παρελθόν αποτελούν και οι λεγόμενες αγορές "παρόρμησης" , δηλαδή αυτές στις οποίες ο πελάτης δεν μπορεί να αντισταθεί στο ελκυστικό περιτύλιγμα ή σε μια καλή προσφορά... Εννέα στους δέκα έχουν προαποφασίσει τι θα αγοράσουν, καταρτίζουν μάλιστα και λίστες για να είναι σίγουροι ότι θα "συγκρατηθούν". Βασικά κριτήρια επιλογής προϊόντων είναι η ποιότητα, η τιμή και η προέλευση .
Ο χρήστης Κων/νος δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μαζικές προσφυγές ετοιμάζουν οι καταναλωτικές ενώσεις LATEAM RSS NEWS 0 12-01-2011 13:20:
Κληρονομικές οι καταναλωτικές προτιμήσεις(;) LATEAM RSS NEWS 0 23-09-2010 09:13:
Οι καταναλωτικές προτιμήσεις θέμα DNA; LATEAM RSS NEWS 0 22-09-2010 15:52:
Καταναλωτικές συνήθειες και internet LATEAM RSS NEWS 0 05-02-2010 11:37:
5 συνήθειες που προκαλούν την οδοντική πλάκα geodon ΥΓΕΙΑ 0 17-09-2009 01:28:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 07:21:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam