Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

ΟΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ

This is a discussion on ΟΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; O OΣΕ δε βρισκόταν ποτέ στην πρωτοπορία της τεχνολογίας αλλά, ειδικά τα τελευταία χρόνια, συμβαίνουν απίστευτα ατυχήματα στο δίκτυό του. ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 16-07-2008, 21:07:   #1
Κων/νος
ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ
 
Το avatar του χρήστη Κων/νος
 
Εγγραφή: Mar 2008
Περιοχή: ΑΛΦΑ@ΣΚΑΪ 103 Μαγνησία
Μηνύματα: 347
Thanks: 0
Thanked 100 Times in 68 Posts
My Mood:
Κων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished roadΚων/νος is on a distinguished road
Talking ΟΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ

O OΣΕ δε βρισκόταν ποτέ στην πρωτοπορία της τεχνολογίας αλλά, ειδικά τα τελευταία χρόνια, συμβαίνουν απίστευτα ατυχήματα στο δίκτυό του. Εχουμε τρένα που εκτροχιάζονται, τρένα που ξεκινούν ενώ βλέπουν απέναντί τους το άλλο να έρχεται, τρένα που μπαίνουν σε λάθος γραμμή επειδή ο κλειδούχος ξέχασε να γυρίσει το κλειδί, τρένα που βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης αλλά φρενάρουν την τελευταία στιγμή, μπάρες που δεν κατεβαίνουν στις διαβάσεις και από χτες αποκτήσαμε τρένα που χάνουν βαγόνια στο δρόμο. Κωμωδία; Θα μπορούσε να είναι κωμωδία εάν δεν άγγιζε τα όρια του δράματος. Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, είναι θαύμα που δε συνέβη ένα πολύνεκρο ατύχημα. Oπως θα μπορούσε να συμβεί πριν από δύο χρόνια, στη Χάλκη, όταν το τρένο από τη Λάρισα και το τρένο από το Βόλο βρέθηκαν αντιμέτωπα, αλλά ευτυχώς οι μηχανοδηγοί είχαν ορατότητα και πρόλαβαν να φρενάρουν. Oπως, επίσης, θα μπορούσε να συμβεί πριν από ένα χρόνο, όταν η Α-504, η βαρύτερη ντιζελάμαξα των ελληνικών σιδηροδρόμων, βρέθηκε απέναντι σε συρμό του Προαστιακού στην Αθήνα, σε ένα σκηνικό Δαβίδ και Γολιάθ. Δεν έτρεχε και ίσα ίσα τού τσάκισε το χειριστήριο. Αλλιώς, θα τον είχε κόψει στα δύο.

Τα ανθρώπινα λάθη απλώς συμπληρώνουν το σκηνικό της προσχεδιασμένης διάλυσης. Δρομολόγια περικόπτονται επειδή δεν υπάρχουν ανταλλακτικοί τροχοί, οι ηλεκτράμαξες περισσεύουν, αλλά οι ντιζελομηχανές δεν επαρκούν, επιβατικά βαγόνια αποσύρονται χωρίς ν’ αντικατασταθούν, σταθμοί κλείνουν, διαδρομές καταργούνται αντί να εκσυγχρονιστούν (Βόλος - Παλαιοφάρσαλος), ολόκληρες περιοχές τίθενται εκτός σιδηροδρομικού δικτύου. Για να συντηρήσουμε τη γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας χρειαστήκαμε περισσότερα χρόνια απ’ όσα οι εργάτες του βαρόνου Χιρς χρειάστηκαν το 19ο αιώνα για να την κατασκευάσουν. Στην Πελοπόννησο τα έργα εκσυγχρονισμού προχωρούν με ρυθμούς χελώνας σε ανήφορο. Η τηλεδιοίκηση πότε λειτουργεί και πότε όχι. Υστερα από ποταμούς ευρωπαϊκών επιδοτήσεων, η ηλεκτροκίνηση στο βασικό άξονα της χώρας παραπέμπεται στο 2013. Θεωρούμε μέγιστο κατόρθωμα να συντμήσουμε κατά πέντε λεπτά τη διαδρομή για την Αθήνα, αλλά για να βγάλεις εισιτήριο για να πας στο Αδενδρο πρέπει να περιμένεις μία ώρα στην ουρά.

Εντάξει, το παιχνίδι είναι γνωστό εδώ και πενήντα χρόνια: Τα ιδιωτικά συμφέροντα θέλουν το σιδηρόδρομο σε καχεξία. Αλλά τουλάχιστον ας τηρούνται τα προσχήματα...
Ο χρήστης Κων/νος δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΦΕΣΤΙΒΑΛ (πανηγύρια) LA !! cRc ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 63 10-07-2006 15:58:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 00:34:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam