Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες Εξετάσεις: οδηγός επιβίωσης

This is a discussion on Πανελλήνιες Εξετάσεις: οδηγός επιβίωσης within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; Η εξασφάλιση της πολυπόθητης θέσης στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα κρίνεται αυτές τις ημέρες για χιλιάδες μαθητές, που έχουν ριχτεί στη ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 11-05-2009, 16:57:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Πανελλήνιες Εξετάσεις: οδηγός επιβίωσης



Η εξασφάλιση της πολυπόθητης θέσης στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα κρίνεται αυτές τις ημέρες για χιλιάδες μαθητές, που έχουν ριχτεί στη μάχη των Πανελληνίων Εξετάσεων. Η απόδοση των υποψηφίων δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο καλά έχουν προετοιμαστεί όλη τη χρονιά. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία, από τη διατροφή και τον ύπνο μέχρι την ψυχολογία των μαθητών στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου. Ο δρόμος για την επιτυχία μπορεί να είναι δύσκολος, αλλά αν γνωρίζετε τα μικρά μυστικά, που αποδεικνύονται σωτήρια στη δύσκολη περίοδο των εξετάσεων, οι πιθανότητες είναι με το μέρος σας. Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Όχι στη μελέτη μέχρι τελικής πτώσεως

Ό, τι διαβάσατε, διαβάσατε. Τα ξενύχτια πάνω από το βιβλίο την τελευταία στιγμή δε θα σας ωφελήσουν. Αυτό που χρειάζεστε είναι γερές επαναλήψεις και επιλεκτική μελέτη κάποιων βασικών σημείων της εξεταστικής ύλης. Επίσης είναι χρήσιμο να ακολουθείτε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα μελέτης, που δε θα είναι ούτε υπερβολικά αυστηρό, ούτε όμως και πολύ χαλαρό. Μην ξεχνάτε να κάνετε τακτικά διαλείμματα, για να ξεκουράζετε το μυαλό σας.

Αντισταθείτε στο άγχος Το στρες, σε φυσιολογικά πλαίσια, δεν είναι κακό να υπάρχει. Ίσα ίσα που μπορεί να είναι και δημιουργικό. Τι γίνεται, όμως, όταν το άγχος χτυπάει «κόκκινο»;

Ψυχραιμία! Δε χρειάζεται να σας κυριεύει προκαταβολικά το άγχος και η αγωνία, στο φόβο μίας πιθανής αποτυχίας. Προς το παρόν επικεντρωθείτε στη σκέψη ότι θα δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας και αν τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένετε, θα δείτε τις εναλλακτικές που υπάρχουν. Το σίγουρο είναι ότι η ζωή δεν τελειώνει με τις πανελλήνιες εξετάσεις.

Οι ψυχολόγοι συνιστούν να έχουν οι υποψήφιοι ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων, πέρα από το διάβασμα. Να βγουν μία βόλτα, να δουν μία ταινία στην τηλεόραση, να ακούσουν λίγη μουσική, να ασχοληθούν με κάποιο χόμπι, όπως η γυμναστική ή να κάνουν οτιδήποτε άλλο τους χαλαρώνει και τους ευχαριστεί.

Όσο για τους γονείς, καλό είναι να μη φορτώνουν τα παιδιά με το δικό τους άγχος και τις δικές τους ανασφάλειες. Χρειάζεται να προσπαθούν ειδικά τις ημέρες αυτές να διαχειρίζονται το στρες τους και να διατηρούν ένα κλίμα ηρεμίας στο σπίτι. Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: να μη μιλάνε στα παιδιά μόνο για το διάβασμα και για τις εξετάσεις, γιατί το μόνο που θα πετύχουν είναι να τα κουράσουν ψυχολογικά.

Καλός ύπνος


Μπορεί το πρόγραμμα των μαθητών να είναι φορτωμένο αυτή την περίοδο, όμως δεν τους κάνει καλό να στερούνται τον ύπνο και την ξεκούραση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κοιμούνται λιγότερο από 7-8 ώρες την ημέρα.

Σωστή διατροφή


Για να έχουν καλύτερες επιδόσεις οι μαθητές είναι χρήσιμο να ακολουθούν ένα πλήρες και ισορροπημένο διαιτολόγιο στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.

Οι διαιτολόγοι συμβουλεύουν τους υποψηφίους να τρώνε ένα καλό πρωινό και να έχουν πολλά και συχνά γεύματα στη διάρκεια της ημέρας. Ένα γεύμα κάθε 3-4 ώρες είναι ιδανικό για γερή μνήμη και διαύγεια.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, τα δημητριακά και τα ζυμαρικά, αποτρέπουν τις απότομες αλλαγές στις τιμές της γλυκόζης στο αίμα, που συνδέονται με μειωμένη δυνατότητα συγκέντρωσης και ασθενή μνήμη. Η πρόσληψη «καλών» λιπαρών, όπως τα ω-6 και τα ω-3 που βρίσκουμε σε ψάρια, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο, είναι επίσης απαραίτητη για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Ακόμη καλό είναι να καταναλώνετε καθημερινά 3-5 μερίδες φρούτων και λαχανικών, για να προσλαμβάνετε τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά, που χρειάζεται ο οργανισμός.

Λίγη σοκολάτα δε βλάπτει, το αντίθετο μάλιστα. Σύμφωνα με τους διαιτολόγους αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, ουσιών που μας φτιάχνουν τη διάθεση και «ανοίγουν» το μυαλό. Μία καλή ιδέα είναι να φάτε μία σοκολάτα λίγο πριν μπείτε στην αίθουσα, για να έχετε καθαρή σκέψη και συγκέντρωση και να πετύχετε την καλύτερη δυνατή απόδοση.


Πηγή : cosmo.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Οδηγός επιβίωσης από το καθημερινό στρες ironitsa ΥΓΕΙΑ 0 05-12-2009 17:07:
Συνέντευξη Τύπου της γ.γ. του υπουργείου Παιδείας για τις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις LATEAM RSS NEWS 0 25-06-2009 18:40:
Hangover: Οδηγός επιβίωσης geodon ΥΓΕΙΑ 1 22-06-2009 13:37:
Αυλαία σήμερα στις Πανελλήνιες εξετάσεις LATEAM RSS NEWS 0 19-05-2008 08:17:
Η ΕΡΤ στις πανελλήνιες εξετάσεις ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 16-05-2008 23:24:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 07:41:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam