Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΕΛΛΑΔΑ

Παράγουν ηλεκτρισμό από το βάρος των αυτοκινήτων

This is a discussion on Παράγουν ηλεκτρισμό από το βάρος των αυτοκινήτων within the ΕΛΛΑΔΑ forums, part of the ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ category; [left:bd55ccf873]http://media.feed.gr/filesystem/images/20070915/low/assets_LARGE_t_420_125816.JPG[/left:bd55ccf873] Παράγουν ηλεκτρισμό από το βάρος των αυτοκινήτων Αν κάτι δεν μπορείς να αποφύγεις... τουλάχιστον εκμεταλλεύσου το. Τα εκατομμύρια οχήματα ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 16-09-2007, 18:12:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Παράγουν ηλεκτρισμό από το βάρος των αυτοκινήτων

[left:bd55ccf873]http://media.feed.gr/filesystem/images/20070915/low/assets_LARGE_t_420_125816.JPG[/left:bd55ccf873]
Παράγουν ηλεκτρισμό από το βάρος των αυτοκινήτων

Αν κάτι δεν μπορείς να αποφύγεις... τουλάχιστον εκμεταλλεύσου το. Τα εκατομμύρια οχήματα που διασχίζουν καθημερινά το κέντρο της Αθήνας και τις περιφερειακές αρτηρίες μπορούν να δημιουργήσουν κυκλοφοριακό χάος. Ωστόσο, με την κατάλληλη υποδομή, η κυκλοφορία τους μπορεί να παραγάγει ενέργεια, ικανή να ηλεκτροδοτήσει ολόκληρο το Λεκανοπέδιο.

Το βάρος των αυτοκινήτων μπορεί να μετατραπεί σε πλούσια ενεργειακή πηγή. Το μυστικό βρίσκεται μεταξύ των τροχών κάθε οχήματος και του οδοστρώματος. Η έμπνευση των αδελφών Δημήτρη και Στέφανου Χωριανόπουλου, μηχανικών, με το όνομα Kinergypower, δηλαδή κινητική ενέργεια, βασίζεται στην κατασκευή ενός ειδικού «χαλιού», το οποίο μετατρέπει την κίνηση των τροχών σε ηλεκτρική ενέργεια.

Η πρωτοποριακή ιδέα των Ελλήνων μηχανικών έχει κατοχυρωθεί ως ευρεσιτεχνία σε διεθνές επίπεδο. Ηδη οι πρώτες μηχανές της Kinergypower τοποθετούνται σε ένα από τα λιμάνια της Νέας Υόρκης και σε έναν σταθμό διέλευσης λεωφορείων της Οτάβα του Καναδά. Οι εφαρμογές αυτές θα παραγάγουν ενέργεια... που θα χρησιμοποιηθεί για το τοπικό δίκτυο των περιοχών. Ηδη έχουν παρουσιάσει την ιδέα των Ελλήνων μηχανικών το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο του Καναδά, το CBC, αμερικανικά κανάλια, καθώς και Τύπος ελληνικού ενδιαφέροντος.

Πως λειτουργεί
«Για να φτάσουμε στην ιδέα, αναλογιστήκαμε τα εκατομμύρια των οχημάτων που κινούνται καθημερινά στους δρόμους όλης της γης. Καταναλώνουν τεράστια αποθέματα καύσιμων για να κινήσουν το βάρος τους, σε οριζόντια διεύθυνση. Σε κάθε εκατοστό της κίνησής τους το οδόστρωμα απορροφά την ενέργεια του βάρους του κάθε οχήματος. Αυτή η ενέργεια πηγαίνει χαμένη», δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής» ο Δημήτρης Χωριανόπουλος.

«Ετσι λοιπόν κατασκευάσαμε ένα χαλί που εκμεταλλεύεται τη χαμένη αυτή ενέργεια, η οποία απορροφάται από ένα πλήθος υδραυλικών μικροεμβόλων μετατρέποντάς τη σε ηλεκτρική. Τα αποτελέσματα συλλογής και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι πραγματικά εντυπωσιακά», τονίζει.

Η μηχανή κατασκευάστηκε για να συλλέξει και να αποδώσει την πιο αξιόλογη μορφή ενέργειας που χάνεται έως σήμερα κυριολεκτικά... κάτω από τα πόδια μας.

«Η μηχανή στηρίζεται στην αρχή της υδραυλικής πίεσης», εξηγεί ο έτερος αδερφός Στέφανος Χωριανόπουλος. «Πρόκειται για βατήρες τοποθετημένους στη σειρά, οι οποίοι έχουν στο κάτω μέρος υδραυλικά έμβολα. Οταν το αυτοκίνητο περνάει από πάνω τους, οι βατήρες πιέζονται και εκλύουν ενέργεια. Η ενέργεια που εκλύεται μετατρέπεται μέσω ενός κλειστού κυκλώματος λαδιού σε ηλεκτρική», λέει.

Αμεση εκμετάλλευση
Ανάλογα με τον αριθμό των βατήρων, τη διαδρομή των εμβόλων και τη συνάρτηση του πλήθους των οχημάτων, η εφεύρεση μπορεί να αποσπάσει εκπληκτικές τιμές ενέργειας ημερησίως.

«Η ενέργεια που προκύπτει είναι τόσο μεγάλη, που δεν συμφέρει να αποθηκευτεί. Θεωρητικά, θα μπορούσαμε να «φυλάξουμε» την ενέργεια σε μπαταρίες. Ωστόσο είναι τόσο πολλή και τόσο συνεχής η ενέργεια αυτή, που μπορεί να διοχετεύεται αμέσως στο δίκτυο ηλεκτροδότησης», λέει ο Δημήτρης Χωριανόπουλος.

Μόλις ένα σαμαράκι, όπως αυτά που υπάρχουν σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας -για παράδειγμα έξω από ένα σχολείο-, θα μπορούσε να παραγάγει 20 κιλοβατώρες ρεύματος αν περάσουν 1.000 αυτοκίνητα. Ενα ελληνικό σπίτι κάθε μέρα καταναλώνει 10-12 κιλοβατώρες ρεύματος την ημέρα. Ενα σαμαράκι δηλαδή θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες ηλεκτροδότησης ενός ολόκληρου σχολείου.

«Το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο δεν επιβαρύνεται καθόλου από όλη αυτή τη διαδικασία. Ουσιαστικά, εκμεταλλευόμαστε το βάρος του. Γι αυτό όσο πιο μεγάλο είναι το αυτοκίνητο, όπως τα φορτηγά ή τα λεωφορεία, τόσο μεγαλύτερη ενέργεια μπορεί να απελευθερώσει. Το σύστημα έχει φτιαχτεί με τη λογική της απορρόφησης της χαμένης ενέργειας του βάρους του αυτοκινήτου», λένε τα αδέρφια.

Εφαρμόζεται ήδη σε ΗΠΑ και Καναδά

Η κατασκευή είναι απλή και σύμφωνα με τις μετρήσεις των... πολυμήχανων εφευρετών, ειδικά στην Αθήνα, σε μια πόλη με τόση κίνηση και τόσο... μποτιλιάρισμα μπορούν να γίνουν θαύματα.

Μια απλή εφαρμογή αποτελείται από 3.000 βατήρες που από κάτω έχουν τοποθετηθεί περίπου 5.000 μικρά έμβολα τα οποία απορροφούν τη χαμένη ενέργεια των οχημάτων. Αυτή η ενέργεια μεταφέρεται σε έναν υδραυλικό συλλέκτη που εκεί μετατρέπεται η υδραυλική ενέργεια σε περιστροφική, κινούμε μια ηλεκτρογεννήτρια που συνδέεται απευθείας με το δίκτυο ηλεκτροδότησης.

Μηχανή που θα τοποθετηθεί στην Οτάβα του Καναδά έχει μήκος 50 μέτρων και θα παράγει ενέργεια 1711 kwh ημερησίως, εκμεταλλευόμενη τη διέλευση 800 λεωφορείων.

Δεύτερη που θα τοποθετηθεί σε ένα από τα λιμάνια της ΝΥ θα έχει «ενεργειακό χαλί» 50 μέτρων, αλλά η παραγωγή της σε ηλεκτρική ενέργεια θα είναι 5133 kwh ημερησίως, εκμεταλλευόμενη τη διέλευση 900 φορτηγών των 40 τόνων.

Από διόδια και σαμαράκια μέχρι μετρό

Οι μηχανές της κινητικής ενέργειας μπορούν να βρουν εφαρμογή σε κόμβους και διόδια αυτοκινητόδρομων, σε λεωφορειόδρομους, σαμαράκια, σε λιμάνια και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες, σε χώρους στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων και βαρέων οχημάτων, ακόμα και σε τρένα, τραμ και μετρό.

Τα πλεονεκτήματα έναντι άλλων εφαρμογών μηχανών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι ότι η παραγωγή ενέργειας δεν εξαρτάται από τα καιρικά φαινόμενα, δεν επηρεάζει αισθητικά και οικολογικά το περιβάλλον και γι αυτό δεν υπόκειται σε περιβαλλοντικές μελέτες, ενώ κάθε μορφή εγκατάστασης είναι επίγεια και μεταφερομένη.

«Αυτό που έχει ενθουσιάσει εμάς, αλλά και όλους όσοι έχουν δει στην πράξη τις δοκιμές μας, είναι ότι ο συντελεστής απόδοσης ισχύος φτάνει το 100% και το κόστος συντήρησης είναι σχεδόν μηδενικό. Ταυτόχρονα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα επέκτασης, δεν απαιτείται δίκτυο μεταφοράς της παραγόμενης ενέργειας και το χρονικό διάστημα απόσβεσης της επένδυσης είναι πολύ σύντομο», λέει ο Στέφανος Χωριανόπουλος.

Πηγή : ethnos.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βλεφαρίδες αυτοκινήτων Stella ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 04-10-2010 17:12:
Επετεύχθη η δημιουργία κυττάρων που παράγουν ωάρια και σπερματοζωάρια LATEAM RSS NEWS 0 06-11-2009 11:27:
Ποντίκια παράγουν ανθρώπινο σπέρμα και δίνουν ελπίδες στους στείρους άντρες LATEAM RSS NEWS 0 10-07-2008 14:41:
Μικρές ανεμογεννήτριες σε συνδυασμό παράγουν εντυπωσιακή ποσότητα ενέργειας antonis ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ 0 18-05-2008 11:13:
Το ιδανικό βάρος Smell ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 03-07-2006 09:38:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:28:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam