Την απόλυτη εμπιστοσύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας "LUIS HELLENIC CRUISES" στις ανακριτικές αρχές οι οποίες διερευνούν τα αίτια ναυαγίου του κρουαζιερόπλοιου "SEA DIAMOND", εξέφρασε σε συνέντευξη Τύπου, ο υπεύθυνος του τμήματος επιχειρήσεων, πλοίαρχος Γεώργιος Κουμπενάς.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι προσπαθούμε να δίνουμε όσο το δυνατόν πληρέστερη ενημέρωση για το ναυάγιο και δεν έχουμε κανένα λόγο να κρυβόμαστε. Χρειαζόμαστε χρόνο να αντιδράσουμε πρόσθεσε. Ενημερωθήκαμε, συνέχισε, στις 16.07 για το πρόβλημα. Σε πέντε λεπτά δώσαμε εντολή σε δύο ρυμουλκά σκάφη, το "Μεγαλόχαρη 7" και το "Αλεξάντερ 5" να ξεκινήσουν από τον Πειραιά για την Σαντορίνη. Αναθέσαμε εν λευκώ σε εταιρία να λάβει όλα τα μέτρα αντιρύπανσης και ταυτόχρονα στείλαμε δύτη με το "πέρλα" που έφυγε για τη Σαντορίνη. Το πλοίο ήταν ένα από τα καλύτερα της εταιρείας μας, αποκτήθηκε πέρυσι και ήταν στον ελληνικό νηογνώμονα που είναι πολύ αυστηρός. Οι επιθεωρήσεις του πλοίου είχαν ολοκληρωθεί τον προηγούμενο μήνα και περιελάμβαναν γυμνάσια πληρώματος. Τα σωστικά μέσα του πλοίου είναι επαρκή για 2.111 επιβάτες. Το τελευταίο γυμνάσιο εγκατάλειψης έγινε στις 4/4/2007 στη Ρόδο ενώ δύο ημέρες πριν στις 2/4/2007 είχε γίνει γυμνάσιο γενικής εγκατάλειψης του πλοίου (επιβατών πληρώματος).
Σχετικά με τον χρόνο εγκατάλειψης του πλοίου ο κ. Κουμπενάς είπε ότι τα 30 λεπτά ισχύουν από τη στιγμή που διαταχθεί από τον πλοίαρχο η εγκατάλειψη του πλοίου. Ο πλοίαρχος όμως δεν διέταξε ποτέ εγκατάλειψη και πολύ σωστά έκανε για να μην προκληθεί πανικός, είπε ο κ. Κουμπενάς.
Σε ό,τι αφορά τη σύγχυση που υπήρχε με τους δύο αγνοούμενους Γάλλους -πατέρα και κόρη- όπου στην αρχή δεν φαίνονταν κανένας αγνοούμενος είπε ότι υπήρχαν στο πλοίο τρεις τεχνικοί για να επισκευάσουν ρολά των μπαρ και στη μία λίστα εμφανίζονταν ως μέλη του πληρώματος και στην άλλη ως επιβάτες.
Ο κ. Κουμπενάς είπε ακόμη ότι η εντολή της εταιρείας ήταν να οδηγηθεί το πλοίο στις "τσαμαδούρες", να προσαράξει και να μετά να δεθεί από την πλώρη και την πρύμνη σε αυτές. Τελικά όμως πήγε αλλού λόγω μάλλον του αέρα που φυσούσε και της μικρής δύναμης που είχαν τα σκάφη που το ρυμουλκούσαν