Την επέκταση του τραμ προς το λιμάνι του Πειραιά ανακοίνωσε την Τετάρτη (17/12) ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης σε συνέντευξη Τύπου. Το έργο θα υλοποιηθεί σε τέσσερις φάσεις και αναμένεται να στοιχίσει 442 εκατ. ευρώ.
Το συνολικό δίκτυο του τραμ θα είναι περίπου 50 χλμ (25χλμ το νέο δίκτυο και 25χλμ το παρόν), η επιβατική κίνηση θα ανέρχεται καθημερινά σε 200.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 100 οχήματα.
Η ανάπτυξη του δικτύου τραμ στον Πειραιά προβλέπει, μεταξύ άλλων, και παράλληλα έργα όπως την υπογειοποίηση σταθμού του ΗΣΑΠ κοντά στο σταθμό του Φαλήρου και την κατασκευή υπόγειου σταθμού μεταξύ γέφυρας Γρ. Λαμπράκη και συμβολής της Πειραιώς και Ομ. Σκυλίτση.
Αναλυτικά:
Η πρώτη φάση της επέκτασης θα ενώσει το Νέο Φάληρο με την Ακτή Ποσειδώνος και θα περιλαμβάνει 12 στάσεις. Θα ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2009 και θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2010.
Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει εργασίες από την Ακτή Ποσειδώνος μέχρι το Χατζηκυριάκειο και τη Φρεαττύδα, με 3,8χλμ μήκος γραμμής, οι οπόιες θα ολοκληρωθούν εντός του 2013 και θα κοστίσουν συνολικά 60 εκατ. ευρώ. Θα περιλαμβάνει περίπου 10 στάσεις.
Η τρίτη φάση «Ακτή Ποσειδώνος - Πλ. Καραϊσκάκη - Κερατσίνι - Κέντρο Πειραιά - Καμίνια» εκτιμάται ότι θα κοστίσει συνολικά 132 εκατ. ευρώ.
Η τέταρτη φάση, που θα επεκτείνει το δίκτυο από το Κερατσίνι στο Πέραμα, θα κοστίσει 125 εκατ. ευρώ.
Πηγή : cosmo.gr