Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! > SHOWBIZ NEWS

Λάκης Λαζόπουλος

This is a discussion on Λάκης Λαζόπουλος within the SHOWBIZ NEWS forums, part of the ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! category; Kάθε εποχή έχει τον κωμωδό της. Tον καθρέφτη της. Στα λόγια του, στα φερσίματά του, στον σαρκασμό και τις τσιρίδες ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 22-03-2007, 23:52:   #1
aggelos_a
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη aggelos_a
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 1.192
Thanks: 13
Thanked 26 Times in 10 Posts
My Mood:
aggelos_a is on a distinguished roadaggelos_a is on a distinguished roadaggelos_a is on a distinguished road
Προεπιλογή Λάκης Λαζόπουλος

Kάθε εποχή έχει τον κωμωδό της. Tον καθρέφτη της. Στα λόγια του, στα φερσίματά του, στον σαρκασμό και τις τσιρίδες του, το κοινό αναγνωρίζει τον εαυτό του, γενναίο και κακομοίρη, χλευάζει εκ του ασφαλούς τους ισχυρούς, βακχεύει συμβολικά με όσα του απαγορεύονται στον καθ’ ημέραν βίο, ορίζει υπερβατικές ταυτότητες.

Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι ένας τέτοιος λαϊκός κωμωδός. Ηθοποιός, συγγραφέας, σκηνοθέτης, κομπέρ, τηλεσχολιαστής, σταρ, σατιριστής, ο Λαζόπουλος έχει διατρέξει την τελευταία εικοσαετία μιλώντας στον Νεοέλληνα Μικρομεσαίο, και μαθαίνοντας από αυτόν.

Ο Λάκης είναι Ο Μικρομεσαίος του 1980 που εξελίχθηκε στον κουρασμένο σνομπ Ντεκλασέ του 2000. Είναι το παιδί από τη Λάρισα, ένας μικρός Χατζηχρήστος, που σπούδασε στην απίθανη Κομοτηνή των ύστερων ‘70s, και κουβαλώντας τη ζωτικότητα, τη λύσσα της βουβής επαρχίας, κατέβηκε να καταλάβει την πρωτεύουσα μιλώντας σε επήλυδες, εποίκους, νεόπλουτους, νεοδιανοούμενους, πρώην αριστερούς, κρυφο-γκέι, επαρχιώτες της Μεγάλης Ελλάδας.

Για να τους μιλήσει, έπρεπε να μάθει τη γλώσσα τους· τη μύχια γλώσσα, αυτή που δεν μιλάνε ποτέ οι ίδιοι δημόσια. Tην έμαθε κοιτώντας και ακούγοντας. H γλώσσα του ΛΛ είναι σαρίδια και μαζέματα: ό,τι μαζεύει ένα διαρκές σκάννερ, κομμάτια και κραξίματα της χαμηλής ζωής, πνιγμένη υστερία, ακκισμοί, ανικανοποίητα. Mε τερατώδες ένστικτο μαζεύει ό,τι οι άλλοι πετάνε στους κάδους της καθημερινότητας και τα ξανασερβίρει ωμά, μόνο με μια πρόφαση δράματος. Voila! H ζωή με τη φόδρα γυρισμένη έξω.

H τέχνη αυτή είναι αρχαία. Διαρκώς επίκαιρη, με υψηλή ζήτηση πάντα, απότον Aριστοφάνη έως τον Kαραγκιόζη και την αθηναϊκή επιθεώρηση. Στην περασμένη δεκαετία, όταν ο άγουρος Λάκης μάθαινε ακόμη να ακούει, τη ζήτηση αυτή εξέφρασε ο Xάρυ Kλυν. Aυτός ζωγράφισε τον Eλληνάρα της Aλλαγής, χρησιμοποιώντας όχι μονο τη γλώσσα και το ύφος του, αλλά και ένα νέο μεικτό μέσο: τη δισκογραφία και την πίστα. Δεν μπόρεσε ωστόσο να χειριστεί την τηλεόραση, να περάσει μεμιάς στα μεγα-ακροατήρια, διότι δεν υπήρχε ακόμη η δυνατότητα της ιδιωτικής.

Aντιθέτως, το ζενίθ του ΛΛ είναι η τηλεόραση. O ΛΛ είναι το πιο γνήσιο, το πιο ξεχωριστό genre της ελληνικής τηλεόρασης, αυτής που καθρεφτίζει και πολλαπλασιάζει την κοινωνία-κοινό.

O ΛΛ εκπαιδεύτηκε επί μακρόν στην επιθεώρηση και την ηθογραφική κωμωδία, χώνεψε τους τύπους τους. Mάλλον, πήρε τους τύπους της επιθεώρησης και της κινηματογραφικής κωμωδίας και τους εκσυγχρόνισε, τους έφερε στη μετανεωτερική Eλλάδα, αρχαϊκούς και μεταμοντέρνους μαζί: τον βλάχο, τον κουτοπόνηρο, τον τζαναμπέτη, τον δύσπιστο, τον είρωνα, τον εξυπνάκια. Oταν ωρίμασε, ήταν έτοιμος να βγει στο προσκήνιο, και το προσκήνιο στα τέλη των ‘90s ήταν ένα: το τηλεοπτικό. Aπευθείας μετάδοση στη μεγαλύτερη θεατρική πλατεία: μιαι χώρα που χαχανίζει μπρος στο εκράν. O ΛΛ ήταν ένας Tζακ Mπάρον καλωδιωμένος με το μικρομεσαίο σύμπαν . O ΛΛ υποδύθηκε τότε όχι μία αλλά δέκα+ περσόνες. Oι Δέκα Mικροί Mήτσοι με πανουργία πρόσφεραν μια φέτα καθρέφτη σε κάθε μικρομεσαία φυλή· μια παρηγοριά χλεύης σε κάθε εξουθενωμένο τηλεθεατή. Οι Μήτσοι είναι η αναίμακτη εκδίκηση του κακομοίρη, του looser, του απέξω. Eίναι μια τελετουργία φθόνου των πληβείων, μια ανακουφιστική αποσυμπίεση, για να ξαναζήσεις με το χάχανο και μετά απ’ αυτό.

H πανουργία του ΛΛ είναι αυτή ακριβώς: ταυτίζεται με τον πληβείο, με τον ανίσχυρο, με τον παρδαλό και τον ιδιόρρυθμο, για να μαστιγώσει τελετουργικά τον ισχυρό. Tο μαστίγωμα βέβαια σχεδόν ποτέ δεν υπερβαίνει τα όρια: όχι μόνο του πόνου, αλλά και της τηλεοπτικής σύμβασης. Tο μαστίγωμα είναι κι αυτό τελετουργικό, μια προσομοίωση, σαν να τελείται σε πριβέ κλαμπ sadomazo. Aκόμη κι έτσι όμως, οι σουσούδες κι οι κακομοίρηδες του ΛΛ λένε για τον κόσμο του χρήματος και της ισχύος, για το Vanity Fair του κρατιδίου μας, περισσότερα απ’ όλες τις κυριακάτικες εφημερίδες ― και με τι βιτριόλι…
Oι πιο πετυχημένες περσόνες του ΛΛ είναι οι τραβεστί, οι αδελφές, οι φλώροι, τα υβρίδια. Σε αυτές τις περσόνες, ο ΛΛ υπερακοντίζει εαυτόν, μετουσιώνει την προσωπική του νεύρωση σε συλλογικό παραλήρημα· το discours του δεν είναι πια το παραμιλητό μιας τραβεστί ή μιας κραγμένης, αλλά η υστερία που ανατριχιάζει το συλλογικό σώμα και μένει ανείπωτη, αμίλητη. Οι παρεκκλίνουσες περσόνες του ΛΛ δίνουν διέξοδο σε αυτή την υστερία, λυτρωτική, θεραπευτική· και ταυτόχρονα την ανατροφοδοτούν: κάθε εμφάνιση της σκύλας ή της κομμώτριας ανεβαίνει οκτάβες, σοκάρει, απειλεί με θράυση. Και υποδορίως, οι κραγμένες περσόνες μετατοπίζουν ολόκληρο το ακροατήριο προς τις παρεκκλίνουσες συμπεριφορές: προς το κράξιμο, την ομολαγνεία, τη φρουστραρισμένη καταδίωξη του κορμιού σε καιρούς AIDS και νεοκομφορμισμού.

Πού βρίσκεται ο ίδιος ο ΛΛ; Στην τρομερή επιτυχία των Mήτσων; Στον θεατρικό εαυτό του; Mέσα στις περσόνες του; Σε ποιες περισσότερο; Mέσα στις άνισες και μισοαποτυχημένες ταινίες του; Στις γλυκερές και άνοστες συνενετεύξεις του, όπου υποδύεται τον Mέσο-Aνθρωπο-Mε-Xαρίσματα ενώπιον του Nίκου Xατζηνικολάου; Παντού. Παίρνει το χρώμα του ξενιστή. Tο επαρχιωτάκι παλεύει αενάως με τον σταρ, ο γκέι με τον αριστερό, ο επαγγελματίας με τη Σουσού. Tρέχει πίσω από τη Bουγιουκλάκη, γιατί νιώθει Bουγιουκλάκη· βγαίνει αγκαζέ με την Nτενιση, γιατί είναι Nτενίση· μοιράζεται τον ίδιο αστρολόγο με τη Δήμητρα Λιάνη όταν η Σταχτοπούτα μεσουρανεί στις κίτρινες φυλλάδες· πηδάει στα κότερα και σπεύδει αμέσως να τα αποκηρύξει· διαχειρίζεται κονδύλια φιλανθρωπίας σαν υπουργός δημοσίων σχέσεων και πολιτισμού· υποστηρίζει σθεναρά όλες τις περσόνες του· επιζητεί απεγνωσμένα τον έπαινο και του δήμου και των σοφιστών.
Nομίζω ότι ο Λάκης από τη Λάρισα έχει την αμφίθυμη αγάπη του δήμου και τον δυσκοίλιο έπαινο των σοφιστών. Σαν σταρ, θα επιθυμούσε την αφειδώλευτη αγάπη του λαού, χωρίςι όρους· όμως ο λαός πια δεν αγαπά όπως τον καιρό του Aυλωνίτη και της Bασιλειάδου, και ο ΛΛ δεν είναι Aυλωνίτης ή Bασιλειάδου, είναι ένας μεταμοντέρνος κωμωδός ενώπιον μεταλλαγμένου κοινού.

Σαν σοφιστής επίσης, νομίζω ότι ο έπαινος θα του ανήκει ακόμη κι αν δεν κάνει τίποτε άλλο· μόνο και μόνο γιατί κατόρθωσε να εκφράσει την υστερία του εγχώριου μετασχηματισμού στα όψιμα 90’s. Eκφράζει το ξεψύχισμα του παλιού και την ημιτελή ανάδυση του νέου, με όλη τη νεύρωση, την παρδαλή αγωνία, την ευτράπελη συμβίωση τύπων, τρόπων, ψυχών. Ποιοι άλλοι καλλιτέχνες το τόλμησαν αυτό;

Σαν συνομήλικος, νομίζω ότι ο ΛΛ κουβαλάει όλα τα χαρίσματα και όλες τις ελλείψεις της γενιάς της Mεταπολίτευσης: λύσσα του επαρχιώτη να κατακτήσει το άστυ, λύσσα για πλούσια ζώη, κοινωνική ευαισθησία, ματαιοδοξία, πίστη στη φυλή των φίλων, μετεωρισμό ανάμεσα στις οικογένειες, ασταθή ισορροπία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού, ερωτική πολυθυμία, όσφρηση για το νέο και νοσταλγία για το παλιό. Οξύς, μελό, αντιφατικός, όσο πρέπει κάλπης, όσο αντέχει ενοχικός. Συμπυκνωμένο πρόσωπο του καιρού μας ― όχι περσόνα.

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.....

Ο Λάκης Λαζόπουλος γεννήθηκε στη Λάρισα. Σπούδασε νομικά στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Εκεί ανεβάζει και τις πρώτες του θεατρικές παραστάσεις με την θεατρική ομάδα του Πανεπιστημίου. Κάνει μεταπτυχιακό στο Ποινικό Δίκαιο και στην Εγκληματολογία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Δεν έχει παρακολουθήσει Δραματική σχολή.

Παράλληλα με τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο, το 1979, γράφει τα πρώτα του κείμενα για το Θεσσαλικό Θέατρο, στην επιθεώρηση "Κάτι τρέχει στα γύφτικα".Το 1980, εκτός από την συγγραφική του δραστηριότητα, συμμετέχει και σαν ηθοποιός στο Θεσσαλικό Θέατρο, στην επιθεώρηση "Χαιρέτα μου τον πλάτανο", που γράφει με άλλους συγγραφείς.

Συνεχίζει στην Αθήνα το καλοκαίρι του 1981 με την Ελεύθερη Σκηνή (Σ. Φασουλής, Α. Παναγιωτοπούλου) στις επιθεωρήσεις "Της Ελλάδας το κάγκελο" (Θέατρο Σμαρούλα) και "Αλλαγή και πάνω τούρλα"(Θέατρο Βέμπο) .

Φεύγει από την Ελεύθερη Σκηνή το 1982 και μέχρι το 1986 γράφει, μαζί με τον Γιάννη Ξανθούλη, τέσσερις επιθεωρήσεις: "Το ΠΑΣΟΚ της Χάιδως", "Του ΠΑΣΟΚ τους τον χαβά", "Μια στο καρφί και μια στο πέταλο" και "Χαράτσι από τον Ανδρέα τον Απάτσι". Και οι τέσσερις παραστάσεις μεταφέρονται στη Θεσσαλονίκη σημειώνοντας πρωτοφανή επιτυχία.


Εν τω μεταξύ το 1983 γράφει μαζί με τον Παντελή Βούλγαρη την τηλεοπτική σειρά « οι απόμαχοι».

Το 1984 συμμετέχει στην ταινία του Γιάννη Σμαραγδή «Σιγά η πατρίδα κοιμάται»

Το χειμώνα του '86 περιοδεύει με αποσπάσματα των επιθεωρήσεών του σε όλη την Ελλάδα και σημειώνει ρεκόρ εισπράξεων.

Καλοκαίρι του 1986 ανεβάζει, σε δική του μετάφραση-ελεύθερη απόδοση, την "Λυσιστράτη" του Αριστοφάνη, σε όλα τα μεγάλα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας, καθώς και στο Ηρώδειο, παίζοντας ο ίδιος τον ομώνυμο ρόλο. Σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά, μουσική Σταμάτη Κραουνάκη και στίχους Λίνας Νικολακοπούλου. Η παράσταση σημειώνει πρωτοφανή επιτυχία και μένει στην ιστορία του θεάτρου.

Το καλοκαίρι του 1987 ανεβάζει, στο Θέατρο Αθήναιον, μαζί με την ¶ννα Παναγιωτοπούλου, την παράσταση "Τι είδε ο Γιαπωνέζος". Σκηνοθεσία Α. Βουτσινά και μουσική Στ. Κραουνάκη.

Στα τέλη του '88 ανεβάζει στο Θέατρο Πορεία το "Ημερολόγιο ενός τρελού" του Γκόγκολ σε σκηνοθεσία Μίνωα Βολανάκη.

Αρχές του '89 μεταφέρεται στο θέατρο Λαμπέτη και ανεβάζει το "Ελλάς κατόπιν αορτής" για δύο σαιζόν με μοναδική επιτυχία.

Αλλά ο θρίαμβος έρχεται με την παράσταση "Ήταν ένα μικρό καράβι" που γράφει και σκηνοθετεί ο ίδιος (1990), σε σκηνικά Διονύση φωτόπουλου και μουσική Θάνου Μικρούτσικου. Η παράσταση παίζεται για δύο ολόκληρα χρόνια στο ίδιο θέατρο και μεταφέρεται στην τηλεόραση (MEGA CHANNEL).

Το 1991 γράφει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο "Κάτι έχω να σας πω" στο Θέατρο Βεάκη.

Στην συνέχεια περιοδεύει στην Ελλάδα με το "Επιτέλους μόνοι". Η ίδια παράσταση ανεβαίνει το 1994 και στη Νέα Υόρκη, στο CITY CENTER HALL (9.000 θεατές). Το "Επιτέλους μόνοι" ανεβαίνει στο κινηματοθέατρο ΠΑΛΛΑΣ για 40 παραστάσεις και περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα σημειώνοντας ρεκόρ εισιτηρίων.

Το καλοκαίρι του 1993 ερμηνεύει το ρόλο του Μακ Κήθ στην "Όπερα της πεντάρας" σε σκηνοθεσία Ζυλ Ντασέν (Θέατρο Αθήναιον - Καζάκος, Ζούνη, Καραμπέτη) .

Είναι η περίοδος που έχει ξεκινήσει στην τηλεόραση να γράφει, να σκηνοθετεί και να ερμηνεύει- πάνω από 15 διαφορετικούς ρόλους- στην πιο πετυχημένη τηλεοπτική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης «Δέκα μικροί Μήτσοι».

Την ίδια χρονιά παρουσιάζει στο Μέγαρο Μουσικής, σε εναλλασσόμενες παραστάσεις με τον Δημήτρη Χορν, το ίδιο παραμύθι του PROKOFIEF "O Πέτρος και ο Λύκος", με την Καμεράτα υπό την διεύθυνση του Α. Μυράτ. Οι παραστάσεις αυτές έμελλε να είναι και οι τελευταίες του Δημήτρη Χορν.

Το 1994 πρωταγωνιστεί στην τηλεταινία "Το κορίτσι με τις βαλίτσες" (ΑΝΤ1), σε σκηνοθεσία του Νίκου Νικολαϊδη.

Εμφανίζεται ως γκεστ σταρ στην ταινία του Γιάννη Σμαραγδή, "Καβάφης".

Το 1997 παρουσιάζει στη Θεσσαλονίκη το έργο “Η Κυριακή των παπουτσιών” , σε σκηνικά Διονύση Φωτόπουλου και μουσική Θάνου Μικρούτσικου, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης. H παράσταση μεταφέρεται το 1998 στην Αθήνα, στο δικό του πλέον θέατρο, το θέατρο ΗΒΗ και παίζεται μέχρι τον Μάιο του 1999. Η παράσταση αυτή αποτελεί τον καινούργιο μεγάλο σταθμό του Λάκη Λαζόπουλου.

H WALT DISNEY PRODUCTIONS , το 1997 , του αναθέτει την προσαρμογή στα ελληνικά του φιλμ κινουμένων σχεδίων “Ηρακλής” , στο οποίο δανείζει και τη φωνή του στους ήρωες Φιλ και Πάνικ. Ο ROY DISNEY του απονέμει ειδική πλακέτα της καλύτερης προσαρμογής σε όλη την Ευρώπη.

Τον Οκτώβριο του 1997 συμμετέχει σε μεγάλη εκδήλωση για τα παιδιά με καρκίνο στο Madison Square Garden του Manhattan . 25.000 χιλιάδες Ελληνες της διασποράς τον αποθεώνουν μαζί με τους Γιώργο Νταλάρα, Ελευθερία Αρβανιτάκη και Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

To καλοκαίρι του 1999 γυρίζει στην Αυστραλία και την Κρήτη την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία "ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.". Η ταινία σηματοδότησε την πρώτη συμπαραγωγή Αυστραλίας-Ελλάδας, σε σκηνοθεσία του John Tatoulis και σενάριο του Tom Galbraith.
Προβλήθηκε στις αίθουσες τον Ιανουάριο του 2000 με μεγάλη επιτυχία.

Το καλοκαίρι του 2000 αρχίζει τα γυρίσματα της μεγάλου μήκους ταινίας "Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ", σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία. Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο ίδιος, ο Αντώνης Καφετζόπουλος, η Σμαράγδα Καρύδη και η Βέρα Κρούσκα. Αρχές Μαρτίου του 2001 προβλήθηκε στις αίθουσες και έρχεται πρώτη σε εισπράξεις για το 2001.

Το Φεβρουάριο του 2002 ανεβάζει στο θέατρο ΗΒΗ το θεατρικό έργο "ΤΑ ΛΕΜΕ" που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος με συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Κωνσταντίνου και μαζί τους ο Αλέξης Γεωργούλης και η Φαίη Κοκκινοπούλου.

Η παράσταση παίχτηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά σε μια καινούργια εκδοχή
«ΤΑ ΛΕΜΕ Νο 2» στην οποία μαζί με τον Γιώργο Κωνσταντίνου και το Λάκη Λαζόπουλο συμμετείχε και ο νέος ηθοποιός Μάξιμος Μουμούρης. Τον Μάρτιο του 2003, η παράσταση ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη και σημειώνει νέα πρωτοφανή επιτυχία.

Το καλοκαίρι του 2002 , συμμετείχε με τον μονόλογο «οι ηλικίες του γελοίου» , σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, στους Θεατρικούς Μονολόγους, που οργάνωσε η Πολιτιστική Ολυμπιάδα.

Το καλοκαίρι του 2003 αρχίζει τα γυρίσματα της μεγάλου μήκους ταινίας
Ρ 20 σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία που βγήκε στις αίθουσες αρχές Φλεβάρη του 2004. Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο ίδιος. Μαζί του ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.

Το 2003 αποχωρεί από το κανάλι MEGA και αρχίζει να συνεργάζεται με τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA ως Σύμβουλος Προγράμματος

Το χειμώνα του 2003-04 ανεβάζει στο θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ την επιθεώρηση-αναθεώρηση “…κι αέρας στα πανιά μας !!!”, που γράφει , σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο ίδιος με συμπρωταγωνίστρια την Τζένη Μπότση. H παράσταση σημείωσε μεγάλη καλλιτεχνική και εισπρακτική επιτυχία.

Ταυτόχρονα είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής των θεάτρων ΒΡΕΤΑΝΙΑ και ΑΘΗΝΩΝ.

Το καλοκαίρι του 2004 παίζει στο έργο του Αριστοφάνη «ΠΛΟΥΤΟΣ», σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη και μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη ,έχοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Χρεμύλου με τον οποίο και κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Καταχειροκροτείται στο κατάμεστο θέατρο της Επιδαύρου και τις δύο ημέρες. Ακολουθεί περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με συμμετοχή στα περισσότερα φεστιβάλ.

Τον χειμώνα του 2004-05 επανέρχεται δριμύτερος στο θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ- MOTOROLA , γράφοντας και σκηνοθετώντας την παράσταση « Που πάει αυτό το λεωφορείο;» με συμπρωταγωνιστή τον Τάσο Παλαντζίδη



Από τον Νοέμβριο του 2004 , και για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, παρουσιάζει μέσα από τον ALPHA , ζωντανά το σατιρικό δελτίο ειδήσεων

« Αλ τσαντίρι νιουζ» .

Ο Λάκης Λαζόπουλος την ίδια περίοδο είχε και την καλλιτεχνική επιμέλεια της τηλεοπτικής σειράς «504 χ.λ.μ βόρεια της Αθήνας» που προβλήθηκε από το κανάλι του ALPHA . Καθώς επίσης και της ταινίας, που στάθηκε η αφορμή για την τηλεοπτική σειρά, με τίτλο «Μη φεύγεις».



Το καλοκαίρι του 2005 πρωταγωνιστεί στην παράσταση του Εθνικού Θεάτρου «Αχαρνείς» του Αριστοφάνη, ενσαρκώνοντας τον Δικαιόπολη σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Η επιτυχία που σημειώνει η δεύτερη καθοδός του στην Επίδαυρο τεράστια.



Το Νοέμβριο του 2005 ανέβασε στο θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ -MOTOROLA την παράσταση « Hysteria » του Τέρυ Τζόνσον, σε σκηνοθεσία Κων/νου Αρβανιτάκη, όπου πρωταγωνιστεί στο ρόλο του πατέρα της Ψυχανάλυσης, Φρόϋντ. Μαζί του παίζουν οι: Άκης Σακελλαρίου, Φαίη Ξυλά και Μπάμπης Γιωτόπουλος.

Ταυτόχρονα ξεκίνησε η καθημερινή σειράς «Παραδείσου 7», βασισμένη σε μία ιδέα δική του, που προβάλλεται από το κανάλι του ALPHA και στην οποία πρωταγωνιστούν οι: Γιώργος Κωνσταντίνου, Ελένη Γερασιμίδου, Γιάννης Μποσταντζόγλου, Κώστας Σπυρόπουλος, Καίτη Παπανίκα, Σπεράντζα Βρανά κ.α

Φθινόπωρο 2006. Συνεχίζει για τρίτη χρονιά, στο κανάλι του ALPHA, την πολύ πετυχημένη εκπομπή του, "Αλ τσαντίρι νιουζ".

Οκτώβριος 2006. Ξεκίνησαν στο Ηράκλειο της Κρήτης, τα γυρίσματα της ταινίας "EL GRECO", του Γιάννη Σμαραγδή, στην οποία συμπρωταγωνιστεί στο ρόλο του Νικολού.

Μεγάλη επίσης είναι και η δισκογραφική του πορεία όπου έχει γράψει στίχους για τραγούδια σε όλες τις επιθεωρήσεις του και τα οποία ερμήνευσαν εκτός από τον ίδιο οι: Ελευθερία Αρβανιτάκη, η Χάρις Αλεξίου, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Διονύσης Τσακνής, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, η Κατερίνα Κούκα κ.α……


ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ

Κουμπάρες και κουμπάροι όλων των τσαντιριών, ενωθείτε!!
Σεμνά και ταπεινά.!!

Έρχεται ο τσιγγάνος που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει.
Ο Λάκης Λαζόπουλος, καβαλάει και φέτος το Ντάτσουν και έρχεται στο σαλόνι μας για τρεις περίπου μήνες.

Βγάζει τη γλώσσα σε όλους τους «δήθεν» που μας ταλαιπωρούν.
Στηλιτεύει τα κακώς κείμενα της κοινωνικής και πολιτικής ζωής.
Σκύβει πραγματικά στην μίζερη ή χαρούμενη καθημερινότητα μας.
Αναδεικνύει με το πονηρό, αλλά και διεισδυτικό μάτι του τσιγγάνου τι συμβαίνει μέσα, έξω, πάνω και κάτω από τα γραφεία του Μαξίμου, της Χαριλάου Τρικούπη, της Κουμουνδούρου και του Περισσού.

Θα βρίσκεται στις λαϊκές αγορές, θα είναι και πάλι κοντά στα θρανία των παιδιών μας, αλλά και σε όλα τα μικρά και τα μεγάλα παιχνίδια που παίζονται εις βάρος μας ή υπέρ μας.
Για να ξέρουμε την είδηση που κρύβεται πίσω απ' την είδηση.
Όλα αυτά στο μοναδικό σατιρικό αντι-δελτίο του Alpha.

Το πονηρό αλλά και διεισδυτικό μάτι του γύφτου θα βλέπει και φέτος τι συμβαίνει μέσα, έξω, πάνω και κάτω από τα γραφεία του Μαξίμου, της Χαριλάου Τρικούπη, της Κουμουνδούρου και του Περισσού. Θα βρίσκεται στις λαϊκές αγορές, θα βρίσκεται και πάλι κοντά στα θρανία των παιδιών σας, αλλά και σε όλα τα μικρά και τα μεγάλα παιχνίδια που παίζονται εις βάρος σας ή υπέρ σας
Ο χρήστης aggelos_a δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ξεσήκωσε για ακόμα μια Τρίτη ο Λάκης με το Τσαντίρι του ironitsa ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 11-11-2009 14:04:
Ο Λάκης Λαζόπουλος "σχολιάζει" το εκλογικό αποτέλεσμα!!! ironitsa ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 06-10-2009 09:27:
Υπέγραψε ο Λάκης στον Alpha P@ntelis Web ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 21-07-2009 23:14:
Η Καλομοίρα και ο Λάκης Γαβαλάς καλεσμένοι στο "CLEVER ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 31-01-2008 00:11:
Το φαινόμενο τηςελληνικής σάτιρας Λάκης Λαζόπουλος. aggelos_a ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 06-02-2007 22:23:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:47:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam