Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! > ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi S5 Lab & Passion

This is a discussion on Audi S5 Lab & Passion within the ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ forums, part of the ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! category; Όπως τα περισσότερα γρήγορα Audi, το S5 δεν είναι ιδιαίτερα θεαματικό, η ουσία, όμως, του περισσεύει. Και μάλλον ήμουν προετοιμασμένος ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 31-07-2007, 13:24:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Audi S5 Lab & Passion

Όπως τα περισσότερα γρήγορα Audi, το S5 δεν είναι ιδιαίτερα θεαματικό, η ουσία, όμως, του περισσεύει. Και μάλλον ήμουν προετοιμασμένος για αυτό τον κλινικό τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η εταιρεία το θέμα «δίθυρο GT».



Περίμενα ότι θα βρω ένα τυπικά ακριβές τιμόνι χωρίς σπουδαία αίσθηση, ότι τα «g» προς κάθε κατεύθυνση θα είναι μεγαλύτερα από όσο τα νιώθω στο σώμα μου, ότι η -μέχρι στιγμής- πιο γρήγορη έκδοση του A5 θα είναι ένα πολύ γρήγορο, αλλά και ώριμο, «σοβαρό» αυτοκίνητο. Όμως έπεσα έξω στο κόλλημα που μπορεί να φάει κάποιος με ένα τόσο ρεαλιστικά σχεδιασμένο προϊόν.

Μπορεί να μη σου πέφτει το σαγόνι μόλις το δεις για πρώτη φορά, αλλά πρόκειται για ένα σχέδιο που δεν ξεπέφτει σε φτηνή επίδειξη, κυριαρχεί στο χώρο με τον όγκο του, με το πλατύ και χαμηλό αμάξωμά του, με τις λιτές γραμμές του και σε κερδίζει περισσότερο καθώς εξοικειώνεσαι μαζί του και προσέχεις λεπτομέρειες όπως τα LED στους εμπρός προβολείς και τα μικρά πτερύγια στις πλευρές των πίσω φώτων - υπαγορευμένα από το fine tuning στο αεροδυναμικό τούνελ. Φυσικά, στο S5 υπάρχουν επιπλέον διακριτικές επεμβάσεις που τραβούν το μάτι (περισσότερο χρώμιο στη μάσκα, λίγο πιο τονισμένοι προφυλακτήρες, διπλές εξατμίσεις πίσω). Διακριτικές, διότι έρχεται και το RS5 που επίσης θα πρέπει να μην είναι κραυγαλέο.

Το S5 αρκείται στην ατμοσφαιρική εκδοχή του 4.2 FSI που δεν του λείπει η δύναμη: 354 ίπποι και 44,9 kgm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., 2.000 στροφές πιο χαμηλά από όσο τα 43,8 kgm του RS4. Εννοείται πως οι χρόνοι είναι ανάλογοι (0-100 χλμ./ώρα σε 5,5", 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1" με 4η, 6,7" με 5η και 8,7" με την πολύ μακριά 6η). Το στοιχείο που σε κερδίζει, όμως, έχει να κάνει με τη συνολική λειτουργία του V8, με την ομαλή κατανομή της δύναμής του, με την ευχέρειά του να στροφάρει ψηλά χωρίς να λαχανιάζει, με τον «οχτακύλινδρο» ήχο του, που ακούγεται όσο πρέπει μέσα στην καμπίνα. Ίσα για να αφήσει το premium αποτύπωμά του στα αυτιά των επιβατών.

Είναι ένα ηχητικό background που ταιριάζει με την «κυριλέ σπορ» εικόνα του εσωτερικού. Το βασικό θέμα προέρχεται από το A6, με κύριο χαρακτηριστικό τη φαρδιά κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει τα χειριστήρια του MMI και, στην κορυφή της, ενοποιείται με τον πίνακα οργάνων. Τo S5 ξεχωρίζει χάρη στα διαφορετικά καθίσματα και κάποιες επιπλέον μεταλλικές «ενθέσεις». Οι πίσω θέσεις του 2+2 εσωτερικού δεν είναι εικονικές -άλλωστε, τζάμπα θα έβαζαν ξεχωριστά χειριστήρια για τον κλιματισμό;- αλλά πραγματικές και σχετικά ευρύχωρες. Έστω κι αν ο καλύτερος τρόπος να απολαύσει κανείς το S5 είναι να καθίσει εμπρός. Όχι απαραίτητα εμπρός αριστερά. Υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση (εξαιρετική η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση) και στη σπορ αίσθηση, ένα ραφινάρισμα στους τρόπους του αυτοκινήτου που κάνει έκδηλη τη δυναμική του χωρίς να γίνεται κουραστικό για το συνεπιβάτη. Το S5 είναι ένα ανοικονόμητο, αλλά ιδιαίτερα απολαυστικό tourer.

Σε ό,τι με αφορά, πάντως, θα προτιμήσω να πιάσω πόστο αριστερά και να εκμεταλλευτώ τη δυνατότητα που μου δίνει η τετρακίνηση να βγάλω το άχτι μου εξαρχής. Από την 1η και από την πρώτη φουρκέτα, χωρίς να περιμένω πότε θα ανεβάσω χιλιόμετρα για να φτάσω το πεντάλ στο πάτωμα. Αν υπάρχει μια άσφαλτος στην Ευρώπη που είναι φτιαγμένη για τα quattro, αυτή είναι σίγουρα η ελληνική. Στο στιλπνό οδόστρωμα των δρόμων μας δικαιώνεται ο ρεαλισμός των μηχανικών της Audi. Κατά προτίμηση, μια καθημερινή χωρίς κίνηση.
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 31-07-2007, 13:38:   #2
cRc
Think Different..
 
Το avatar του χρήστη cRc
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: ΑΛΜΥΡΟΣ
Μηνύματα: 4.277
Thanks: 1.784
Thanked 1.341 Times in 846 Posts
My Mood:
cRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the rough
Προεπιλογή

ααααααααχχχχχ

μεγάλος έρωτας τα AUDI !!!!!
__________________

Ο χρήστης cRc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Cinema Passion HD: Νέο κανάλι (Hotbird 8) LATEAM RSS SATNEWS 0 01-03-2011 23:00:
Cinema Passion: Νέο κανάλι (Hotbird 8) LATEAM RSS SATNEWS 0 01-03-2011 23:00:
Passion: Κρυπτογράφηση (Astra 1H) LATEAM RSS SATNEWS 0 02-10-2010 11:03:
Passion TV: (Turksat 2A) LATEAM RSS SATNEWS 0 03-04-2010 14:57:
Passion TV: Νέα συχνότητα (Turksat 3A) LATEAM RSS SATNEWS 0 30-03-2010 13:19:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:09:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam