Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! > ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις και αντιμετώπισή τους

This is a discussion on Κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις και αντιμετώπισή τους within the ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ forums, part of the ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! category; Οι περισσότεροι λίγο-ως πολύ έχουν πέσει κάποια στιγμή θύματα κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων. Σύμφωνα με τους ορισμούς που δίνει ο ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-08-2010, 19:17:   #1
Smell
.::HiTecH ManiaC::.
 
Το avatar του χρήστη Smell
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 3.400
Thanks: 1.418
Thanked 1.436 Times in 715 Posts
My Mood:
Smell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of light
Προεπιλογή Κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις και αντιμετώπισή τους



Οι περισσότεροι λίγο-ως πολύ έχουν πέσει κάποια στιγμή θύματα κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων.

Σύμφωνα με τους ορισμούς που δίνει ο ΟΤΕ για αυτές τις κλήσεις, ισχύουν τα εξής:
«Κακόβουλη κλήση» εννοείται η κλήση η οποία περιέχει ιδίως απειλή βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξύβριση, προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, εκβιασμό. «Ενοχλητική κλήση» εννοείται η κλήση η οποία, χωρίς να είναι κακόβουλη, διαταράσσει τη οικιακή ειρήνη και προκαλεί ανησυχία, όπως για παράδειγμα οι σιωπηλές και επαναλαμβανόμενες κλήσεις.
Αποφάσισα λοιπόν, μετά απο επαναλαμβανόμενο αριθμό ενοχλητικών κλήσεων με απόκρυψη, να ψαξω να βρω ένα τρόπο για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος. Διαβάζοντας το σχετικό
έγγραφο απο την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
και αναφέρεται στα δικαιώματα ενός συνδρομητή τηλεφωνικών υπηρεσιών, στην παράγραφο που αφορά την Αναγνώριση κλήσης γράφονται τα εξής:

Μια από τις ειδικές δυνατότητες που οφείλουν να παρέχουν οι εταιρείες που κατέχουν Σημαντική Ισχύ (1) στην αγορά, είναι η αναγνώριση της καλούσας γραμμής.

Σε σχέση με τη δυνατότητα της αναγνώρισης κλήσεων:


1. Μπορούμε, αν θέλουμε, να ζητήσουμε να μην εμφανίζεται ο αριθμός μας όταν καλούμε.
2. Αντίστροφα, μπορούμε να ζητήσουμε να μη δεχόμαστε κλήσεις, όταν υπάρχει απόκρυψη της καλούσας γραμμής
3. Μπορούμε επίσης να ζητήσουμε την εξουδετέρωση της μη αναγραφής της καλούσας γραμμής για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με σκοπό τον εντοπισμό ενοχλητικών ή κακόβουλων κλήσεων.
(1) Η ΕΕΤΤ ορίζει σαν εταιρείες με σημαντική ισχύ στην αγορά, για τη σταθερή τηλεφωνία τον ΟΤΕ, ενώ για την κινητή τηλεφωνία την COSMOTE και την VODAFONE.
Ως συνδρομητής του ΟΤΕ απευθύνθηκα αρχικά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας. Όταν ζήτησα από την υπάλληλο να με ενημερώσει για την 2n υπηρεσία, μου είπε ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα ΔΕΝ διατίθεται από τον ΟΤΕ. Με παρέπεμψε στην 3n επιλογή, για την οποία δεν ήταν και πολυ ενημερωμένη, οπότε αποφάσισα να την αναζητήσω στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο παρακάτω τιμοκατάλογος έχει αντιγραφεί απο το link:
Εντοπισμός Κακόβουλων Κλήσεων
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για PSTN
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 67,65 ?
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 12,30 ?/ ημέρα
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για ISDN BRA
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 110,70 ?
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 18,45 ?/ ημέρα
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για ISDN PRΑ
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 332,10 ?
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 36,90 ?/ ημέρα

Για την υπηρεσία ισχύουν και τα παρακάτω:

Η υπηρεσία παρέχεται πλήρως εναρμονισμένη με την Πράξη της ΑΔΑΕ με Αριθμ. 2322/11-12-2006
(ΦΕΚ 1853 τ.ΒΆ της 21-12-2006) η οποία επιβάλλει στον ΟΤΕ να ενημερώνει τους καλούντες με
ηχογραφημένο μήνυμα, ότι η δυνατότητα μη αναγραφής της καλούσας γραμμής προς τον συγκεκριμένο καλούμενο αριθμό πρόκειται να εξουδετερωθεί και ότι στοιχεία της κλήσης θα είναι διαθέσιμα έναντι του συνδρομητή ή χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων.

Μερικές απορίες:
1. Ποιός θα μπεί στη λογική να "ανακαλύψει" κάποιον κακόβουλο, δαπανώντας με βάση τα παραπάνω, το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 252,15 ?, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας π.χ. για 25 ημέρες (για PSTN γραμμή); Αξίζει να αναφερθεί εδώ, ότι ο κακόβουλος της υπόθεσης πρέπει να αρκετά χαζός, έτσι ώστε να συνεχίσει την κλήση του (κακόβουλη ή ενοχλητική με απόκρυψη), παρόλο το γεγονός οτι στην αρχή της θα έχει ενημερωθεί για το ότι τα στοιχεία του μπορεί να ειναι διαθέσιμα σε αυτόν που καλεί.

2. Γιατί η ΕΕΤΤ δεν υποχρεώνει τον ΟΤΕ (δε γνωρίζω τι συμβαίνει στις άλλες 2 εταιρείες) και οποιοδήποτε φορέα αντίστοιχα, να παρέχει τη 2η υπηρεσία, ενώ την αναφέρει σαν δικαίωμα ενός συνδρομητή τηλεφωνικής υπηρεσίας;
Με ποιόν ακριβώς τρόπο εξασφαλίζει τα δικαιώματα των συνδρομητών, όταν κλείνει τα μάτια σε τέτοιου είδους τακτικές;

Μάλλον η απώλεια εσόδων για τις μεγάλες εταιρείες τηλεφωνίας με την παροχή αυτου του είδους των υπηρεσίων είναι
πιο σημαντική από την απώλεια της "οικιακής ειρήνης" κάποιων συνδρομητών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ιστοσελίδα του εθνικού μας τηλεπικοινωνιακού φορέα.



geroplatonas.blogspot.com
__________________

Ουδέν ατέκμαρτον, ουδέν τυφλόν.

Ο χρήστης Smell δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following 2 Users Say Thank You to Smell For This Useful Post:
geodon (28-08-2010), Stella (28-08-2010)
Sponsored Links
Παλιά 04-03-2013, 19:23:   #2
zakys
LaTeamer
 
Εγγραφή: Mar 2013
Μηνύματα: 1
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
zakys is an unknown quantity at this point
Προεπιλογή

Ότι αφορά Εντοπισμό Κακόβουλων Κλήσεων με Απόκρυψη υπάρχει λύση χωρίς μηνύματα από τις κινητές τηλεφωνίες και παρέμβαση εισαγγελέων.
Ο χρήστης zakys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to zakys For This Useful Post:
geodon (05-03-2013)
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
50 κλήσεις σε μια μέρα ilias ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 08-02-2009 23:00:
Κλήσεις για την υπόθεση Βατοπαιδίου LATEAM RSS NEWS 0 09-01-2009 20:00:
Βατοπαίδι: Κλήσεις σε 34 για κατάθεση LATEAM RSS NEWS 0 18-12-2008 19:01:
Για να μην τρώτε κλήσεις!!! star ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 14-12-2008 09:41:
Κλήσεις αέρος; ilias ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ 0 31-12-2007 16:51:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:27:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam