Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! > ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Opel GT

This is a discussion on Opel GT within the ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ forums, part of the ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! category; Κυματιστοί λόφοι και πυκνά δάση, γραφικά κάστρα και ξύλινα σπιτάκια. Όχι, δεν πρόκειται για περιγραφή προορισμού διακοπών, αλλά για το ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 13-02-2007, 17:41:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Opel GT


Κυματιστοί λόφοι και πυκνά δάση, γραφικά κάστρα και ξύλινα σπιτάκια. Όχι, δεν πρόκειται για περιγραφή προορισμού διακοπών, αλλά για το ειδυλλιακό δάσος Odenwald στο νότιο Hesse, όπου η Opel πραγματοποίησε την εξέλιξη του GT.

Η σχεδίαση Opel GT είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Vauxhall VX Lightning, που παρουσιάστηκε το Μάιο του 2003 στο Στούντιο Προηγμένης Σχεδίασης της GM (Advanced Design Studio) στην Αγγλία για τον εορτασμό της επετείου των 100 χρόνων της μάρκας. Το GT έλαβε την τελική μορφή του στο Κέντρο Σχεδίασης της GM στο Ντιτρόιτ και στο Κέντρο Σχεδίασης της GM Europe στο Rüsselsheim.

Υιοθετώντας μία διεθνή προσέγγιση στον τομέα της σχεδίασης, χρησιμοποιούμε τις καλύτερες ιδέες από μία πολυποίκιλη και πολυτάλαντη ομάδα έμψυχου δυναμικού, για τη δημιουργία φρέσκων, σύγχρονων αυτοκινήτων, που εκφράζουν τους πελάτες μας και ξυπνούν το πάθος τους για την οδήγηση ενός roadster και για τη μάρκα Opel.

Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες


Τα μέλη της ομάδας εξέλιξης της Opel όμως, ενδιαφέρονται λιγότερο για τα τουριστικά αξιοθέατα και περισσότερο για τις ποικίλες απαιτήσεις των δρόμων όταν δοκιμάζουν ένα νέο μοντέλο στα όριά του, σε μία τυποποιημένη διαδρομή 200 χλμ. Μία ιεροτελεστία από την οποία πρέπει να περάσουν όλα τα νέα μοντέλα Opel τα τελευταία δύο χρόνια.

Όπως με όλα τα αυτοκίνητα Opel, φιλόδοξος στόχος για το GT ήταν να καλύψει 100,000 χιλιόμετρα σε περίπου 26 εβδομάδες. Δύο Opel GT λειτουργούσαν από τις 6:15 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ, Δευτέρα με Παρασκευή, κάνοντας τέσσερις γύρους σε μία συνολική διαδρομή 800 χλμ. την ημέρα, ανά αυτοκίνητο.

Τα δεδομένα

Τα GT επιστρέφουν στο Κέντρο Εξέλιξης ανάμεσα στους γύρους, ώστε οι ειδικά εκπαιδευμένοι οδηγοί να παρέχουν άμεση πληροφόρηση. Στο τέλος της βάρδιας, οι μηχανικοί αναλύουν πώς πήγαν οι γύροι. «Επειδή το Κέντρο Εξέλιξης βρίσκεται πολύ κοντά, έχουμε τα πιο πρόσφατα δεδομένα κάθε φορά» αναφέρει ο Meyer.
Σπορ πλαίσιο

Σπορ πλαίσιο

Για το Opel GT, οι μηχανικοί σχεδίασαν μία κλασική, σπορ διάταξη βασισμένη σε ένα άκαμπτο πλαίσιο, φαρδύ μετατρόχιο (εμπρός/πίσω: 1543/1561 mm) και μακρύ μεταξόνιο 2415 mm: και οι τέσσερις τροχοί αναρτώνται από διπλούς βραχίονες Α κατασκευασμένους από σφυρήλατο αλουμίνιο, το κέντρο βάρους είναι χαμηλό, ενώ η κατανομή βάρους 51:49% (εμπρός/πίσω) είναι άριστα ισορροπημένη.

Ένα μηχανικό, πεντατάχυτο κιβώτιο με σπορ επιλογέα κοντής διαδρομής και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης παρέχουν την ελκτική ισχύ. Ένας άξονας στρέψης μεταξύ κιβωτίου και πίσω διαφορικού καταστέλλει τις αντιδράσεις που σχετίζονται με την επιτάχυνση/επιβράδυνση.

Τα τέσσερα δισκόφρενα, το ABS, το σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης -Traction Control (TC) και το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας - Electronic Stability Program (ESP) παρακολουθούν την ασφάλεια, παράλληλα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει ο ίδιος το επίπεδο του ESP και τη χρήση του TC.

Με το πάτημα του μπουτόν ESP στο ταμπλό, ο έλεγχος πρόσφυσης - Traction Control (TC) απενεργοποιείται, αλλά το ESP παραμένει ενεργό και παρεμβαίνει μόλις η γωνία περιστροφής (ολίσθηση) ξεπεράσει κάποιο συγκεκριμένο όριο.

Με δύο σύντομα πατήματα, αλλάζει η ρύθμιση του EPS σε ένα πιο σπορ πρόγραμμα και το TC παραμένει απενεργοποιημένο. Πιέζοντας παρατεταμένα πάλι το ESP για περίπου δέκα δευτερόλεπτα μέχρις ότου ανάψει το σύμβολο “ESP Off”, απενεργοποιούνται πλήρως το ESP και το TC.

Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου με μια ματιά

- Ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με ελαστικά 245/45 R 18
- Anti-lock Braking System ABS
- Electronic Stability Program ESP (μπορεί να ρυθμιστεί και να απενεργοποιηθεί)
- Traction Control TC (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
- CD-Radio (έξι ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση MP3 player)
- Ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες
- Ηλεκτρικά παράθυρα
- Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού δύο σταδίων
- Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με ρυθμιζόμενο ύψος
- Cruise control
- Air condition
- Τιμόνι και λαβή επιλογέα ταχυτήτων από δέρμα
- Μηχανικό soft top με θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ
- Φώτα ομίχλης
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, συμπερ. τηλεχειριζόμενης κλειδαριάς χώρου αποσκευών

Συνθετική δομή

Στο φανοποιείο, το κάτω μέρος του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου, κλειστού κεντρικού τούνελ, συγκολλάται στους σωλήνες του πλαισίου. Τα πάνελ του πατώματος συγκολλώνται πάνω από τα αυλακωτά σημεία τους με ηλεκτροπόντες για τη δημιουργία μιας επίπεδης περιοχής ποδιών και για τα δύο καθίσματα, στα πλαίσια μια συνθετικής δομής παρόμοιας με αυτής που χρησιμοποιείται στην Corvette.

Κινητήρας

Κανένας άλλος κινητήρας Opel δεν έχει αποδώσει ποτέ ισχύ 132 ίππων ανά λίτρο. Ο κινητήρας του νέου Opel GT συμπληρώνει άριστα τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Ο τετρακύλινδρος, αλουμινένιος κινητήρας 1998 cm3, προσφέρει επίσης εντυπωσιακές επιδόσεις συγκριτικά με τους κινητήρες του ανταγωνισμού χάρη στην υψηλή τεχνολογία του όπως άμεσος ψεκασμός βενζίνης, twin-scroll turbocharger με intercooler, διπλός χρονισμός εκκεντροφόρων και δύο αντικραδασμικοί άξονες.

Η μέγιστη ισχύς των 264 ίππων στις 5300 rpm και η υψηλή σταθερή ροπή των 353 Nm μεταξύ 2500 και 5000 σ.α.λ. διασφαλίζουν άφθονη ισχύ σε όλες τις περιπτώσεις. Το roadster επιταχύνει στα 100 χ.α.ώ. από στάση σε 5.7 δευτερόλεπτα μόλις και φτάνει στην τελική ταχύτητα των 230 χ.α.ώ. Χρειάζεται κατά μέσο όρο 9.2 λίτρων σούπερ αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα (MVEG-mix).

Προϊόν συνεργασίας των μηχανικών της GM Powertrain και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, η αλουμινένια μονάδα ECOTEC βασίζεται στον κινητήρα 2.2-λίτρων άμεσου ψεκασμού που διατίθεται με τη σειρά Vectra από το 2004, και στη μονάδα εισαγωγής 2.0 turbo, που έκανε το ντεμπούτο της στο Vectra GTS την άνοιξη του 2003.

Τιμή

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Alain Visser, Εκτελεστικού Διευθυντή Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Opel. το νέο GT, εξάλλου, ακολουθεί τα βήματα το προκατόχου του και σε ό,τι αφορά την τιμή του - 30,675 ευρώ. Με 10,767 Γερμανικά μάρκα, το πρώτο GT είχε προκαλέσει αίσθηση και με την τιμή του το 1968. Εκείνη την εποχή, αυτό ισοδυναμούσε με 10 μηνών μέσους μικτούς μισθούς περίπου, γύρω στα 490 ευρώ το μήνα σήμερα.

Σχεδόν 40 χρόνια αργότερα, η αναλογία τιμής για το νέο GT είναι τώρα ακόμα πιο βελτιωμένη. Σήμερα, ο μέσος μισθός έχει φτάσει στα 3500 ευρώ (στη Γερμανία) και ενώ οι αγοραστές δεν παίρνουν πια ατσάλινη οροφή, απολαμβάνουν σχεδόν τριπλάσια ισχύ από το 90 ίππων GT 1900.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ανάκληση αυτοκινήτων OPEL GT mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 26-10-2008 18:12:
Ανάκληση αυτοκινήτων OPEL Vivaro mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 07-05-2008 20:54:
Ανάκληση αυτοκινήτων OPEL Corsa-D mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 07-05-2008 20:52:
Νεο Opel GT !!!! mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-04-2008 17:54:
Ανάκληση για το Opel Astra G/H mpcom ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 25-03-2008 13:08:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 09:44:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam