14-01-2008, 20:54:
|
#1
|
VIP
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
|
Η ψηφιακή TV αλλάζει τη διαχείριση περιεχομένου
ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αλλαγή της διαχείρισης του τηλεοπτικού περιεχομένου και τη συγκέντρωσή του στους τηλεοπτικούς σταθμούς του κέντρου φέρνει η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση και η τεχνολογία της πολυπλεξίας, μαζί βεβαίως με μια σειρά από ανατροπές τόσο στο χώρο της διαφήμισης όσο και στον τρόπο μετρήσεων τηλεθέασης.
Η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και το υψηλό κόστος παραγωγής προγράμματος -που απαιτεί προμήθεια ιδιαίτερα ακριβών μηχανημάτων- σε συνδυασμό με το δραστικό περιορισμό του αριθμού των καναλιών της περιφέρειας, που θα επέλθει στα αμέσως επόμενα χρόνια, αποτέλεσμα είτε της οικονομικής δυσπραγίας και του αυξημένου ανταγωνισμού, είτε της έλλειψης διαθέσιμου αριθμού συχνοτήτων, θα αναδείξει του τηλεοπτικούς σταθμούς του κέντρου σε δίκτυα - διαχειριστές τηλεοπτικού περιεχομένου.
Το τηλεοπτικό περιεχόμενο κατ' απαίτηση, πολύ σύντομα εκτός από το χώρο της ψυχαγωγίας -όπου θα για τις μεταδόσεις θα είναι απαραίτητη η εξασφάλιση των σχετικών δικαιωμάτων- θα περάσει και στο χώρο των ενημερωτικών εκπομπών, ενώ οι διευρυμένες δυνατότητες που παρέχει η πολυπλεξία θα αλλάξουν τις υφιστάμενες ισορροπίες της αγοράς, αφού οι σταθμοί του κέντρου θα μπορούν να παράγουν αλλά και να εκπέμπουν περιεχόμενο διαφορετικό για κάθε γεωγραφική περιοχή της χώρας.
Η συνεργασία του μεγαλύτερου μέρους των σταθμών της περιφέρειας -εκείνων συγκεκριμένα που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν στις υψηλού κόστους ψηφιακές επενδύσεις- θα δημιουργήσει το κατάλληλο έδαφος για εκτεταμένη συνεργασία με τους τηλεοπτικούς σταθμούς του κέντρου που θα εκπέμψουν ψηφιακά, κυρίως μετά την πλήρη μεταπομπή στο νέο μοντέλο εκπομπής.
Η δυνατότητα εκπομπής από τα νέα τηλεοπτικά δίκτυα που θα προκύψουν εξειδικευμένου τηλεοπτικού περιεχόμενου ανά περιοχή και ανά θέμα, θα δώσει νέα ώθηση στα διαφημιστικά έσοδα, αφού θα ανοίξει την πόρτα σε νέους πελάτες από την περιφέρεια, προσφέροντας χρόνο σε μέσα με αξιόλογο περιεχόμενο έναντι χαμηλής τιμής.
Eιδικότερα, οι ειδικοί εκτιμούν ότι η σημαντική αυτή μείωση των τιμών, δεν θα φέρει απώλειες για τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις, το αντίθετο μάλιστα, θα δώσει νέα ώθηση στα έσοδα λόγω της σημαντικής διεύρυνσης του πελατολογίου που θα προκαλέσει.
Παράλληλα αξίζει να αναφερθεί ότι ο έλεγχος των αποδεκτών θα μπορεί πλέον να είναι απόλυτος και ακριβής, αφού με τις νέες τεχνολογίες θα μπορεί κανείς να ξέρει σε πραγματικό χρόνο πόσους τηλεθεατές έχει.
Το γεγονός αυτό μάλιστα εκτιμάται ότι θα αλλάξει ριζικά και τον τρόπο που γίνεται πλέον η ενημέρωση, αφού θα δίνεται η δυνατότητα στους υπευθύνους να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο την επίδραση που έχει στο κοινό το θέμα που παρουσιάζουν.
__________________
|
|
|