Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ > ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Νέες σημαντικές μεταβολές στο τοπίο των media το 2009

This is a discussion on Νέες σημαντικές μεταβολές στο τοπίο των media το 2009 within the ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ forums, part of the ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ category; Ουσιαστικές αλλαγές με την ολοένα και μεγαλύτερη είσοδο των παραδοσιακών ΜΜΕ στο διαδίκτυο, αλλά και την εμφάνιση νέων ισχυρών παικτών ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-01-2009, 14:36:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Νέες σημαντικές μεταβολές στο τοπίο των media το 2009

Ουσιαστικές αλλαγές με την ολοένα και μεγαλύτερη είσοδο των παραδοσιακών ΜΜΕ στο διαδίκτυο, αλλά και την εμφάνιση νέων ισχυρών παικτών από τη «μεταφορά» αυτή, αναμένει η εταιρεία Deloitte για το 2009, όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεσή της για τα Media.

Η υιοθέτηση επιθετικής πολιτικής επενδύσεων από την τηλεόραση -που πλήττεται περισσότερο από την ύφεση- προτείνεται ως λύση στην αναζήτηση διεξόδων προς την ανάκαμψη αλλά και για την απόκτηση πολυεπίπεδων συγκριτικών πλεονεκτημάτων στη συνέχεια.

Τηλεόραση

Ενώ η πορεία των διαφημιστικών εσόδων της τηλεόρασης καθ' όλο το 2009 δεν προβλέπεται να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία από αυτήν που ακολούθησε τους τελευταίους μήνες του 2009, οι πάροχοι τηλεοπτικών υπηρεσιών θα πρέπει να εκτιμήσουν τα νέα δεδομένα και να κοιτάξουν τι συμβαίνει στα άλλα ανταγωνιστικά μέσα.

Σύμφωνα με την Deloitte, παρά τις μειώσεις που εμφανίζονται, η πορεία της διαφήμισης στην τηλεόραση, εκτιμάται ότι θα είναι σχετικά -με τα άλλα μέσα- καλή το 2009. Μάλιστα η εταιρεία εκτιμά ότι αυτή θα είναι μια καλή ευκαιρία ώστε το τηλεοπτικό μέσο να σταθεροποιήσει το μερίδιο του από τη διαφημιστική πίτα, καθώς και την απόσταση που έχει από τα άλλα μέσα σε επίπεδο εσόδων.

Παράλληλα και σε επίπεδο «εσωτερικού» ανταγωνισμού μεταξύ των τηλεοπτικών σταθμών, αυτή είναι η καλύτερη περίοδος, σύμφωνα με την Deloitte για να μεγαλώσουν οι αποστάσεις μεταξύ των ισχυρών και των αδύναμων.

Ειδικότερα, οι αναλυτές της Deloitte θεωρούν ότι αυτή είναι η καλύτερη περίοδος για τους ισχυρούς παίκτες του χώρου να προχωρήσουν σε επενδύσεις περιεχομένου, ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και τεχνικού εξοπλισμού, στοιχεία που θα κάνουν τη διαφορά και θα προσδώσουν πολλαπλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τα οποία θα βοηθήσουν αφενός στην έξοδο από την περίοδο της ύφεσης, αφετέρου στον πολλαπλασιασμό των εσόδων σε καλύτερες περιόδους.

Διαφήμιση στα κινητά

Η διαφήμιση στην κινητή τηλεφωνία θα αποτελέσει, σύμφωνα με την Deloitte, το νέο δυναμικά ανερχόμενο τομέα του χώρου της επικοινωνίας.

Η ευρεία διείσδυση και η φιλικότητα χειρισμού -ακόμα και από τους μεγαλύτερους σε ηλικία- που διαθέτει το κινητό τηλέφωνο, το καθιστούν ως ένα από τα δυναμικότερα διαφημιστικά μέσα.

Το 2009, με την ολοένα και μεγαλύτερη δυνατότητα των κινητών να έχουν παράλληλα πρόσβαση και στο περιεχόμενο του διαδικτύου, είναι η χρονιά που θα πρέπει ο δυναμισμός αυτός να μετατραπεί σε προωθητικές ενέργειες και σε έσοδα.

Η παραγωγή εξειδικευμένου για κινητά τηλέφωνα, περιεχομένου από τους διαφημιστές κρίνεται από την εταιρεία ως απαραίτητη κίνηση για την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του μέσου.

Η ώρα της χρέωσης

Καθοριστική θα είναι η χρονιά που ακολουθεί για τις ιστοσελίδες που παρέχουν δωρεάν περιεχόμενο, ειδικά για εκείνες που δίνουν τη δυνατότητα αποθήκευσης δεδομένων μεγάλου όγκου, όπως οι φωτογραφίες και τα βίντεο.

Το υψηλό κόστος φιλοξενίας για τις ιστοσελίδες, οι οποίες σήμερα παρέχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης οπτικοακουστικού περιεχομένου χωρίς χρέωση στους χρήστες, θα αναθεωρηθεί, δημιουργώντας νέα δεδομένα στο χώρο.

Ήδη οι χρήστες γνωρίζουν ότι η δωρεάν παροχή υπηρεσιών μπορεί να υποστηριχθεί για πολύ λίγο καιρό από τις εταιρείες, ωστόσο από την άλλη πλευρά και οι εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν μια πολιτική λελογισμένης χρέωσης, επισημαίνει η Deloitte.

Το ραδιόφωνο γίνεται ψηφιακό

Το WebRadio -το οποίο, μέσω των δικτύων Wi-Fi, θα μπορεί να φτάνει παντού - αποτελεί την επιχειρηματική επένδυση με το μεγαλύτερο περιθώριο ανάπτυξης, σύμφωνα με την Deloitte.

Οι πάροχοι περιεχομένου θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν τους στόχους τους σχετικά με το WebRadio, προσδιορίζοντας επακριβώς το πού θέλουν να φτάσουν, τι περιεχόμενο θα έχουν.

Οι online σταθμοί των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων, δεν θα πρέπει να αποτελούν ομοίωμα του προγράμματος εναέριας εκπομπής, αλλά σίγουρα θα πρέπει να έχουν τη βασική δομή του προγράμματος αυτού και εκπομπές ανάλογες με τις εναέριες εκπομπές.

Ο λόγος και όχι η μουσική, σύμφωνα πάντοτε με την έκθεση της Deloitte, θα πρέπει να επικρατεί στο νέο αυτό τρόπο εκπομπής, αφού έτσι, αποφεύγεται (ή ελαχιστοποιείται) το κόστος δικαιωμάτων για τη μουσική.

Θα πρέπει επίσης να φροντίσουν ώστε το περιεχόμενο τους να διανέμεται εκτός από το διαδίκτυο και στα smart phones μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας.




naftemporiki
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
350 νέες επιχειρήσεις και 10.000 νέες θέσεις εργασίας μεταξύ 2009-2013 στην Ελλάδα στον κλάδο της Πληροφορικής LATEAM RSS NEWS 0 07-10-2009 13:43:
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 8/10-14/10/2009 zoumzoum Αρχείο 0 07-10-2009 07:09:
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 09/04/2009-15/04/2009 zoumzoum Αρχείο 0 09-04-2009 08:28:
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 09/04/2009-15/04/2009 zoumzoum Αρχείο 0 09-04-2009 08:22:
εβδομάδα από 2/4-8/4 2009 ΝΕΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ zoumzoum Αρχείο 0 22-03-2009 13:34:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 20:13:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam