Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ > ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Το ραδιόφωνο αντεπιτίθεται!

This is a discussion on Το ραδιόφωνο αντεπιτίθεται! within the ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ forums, part of the ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ category; Στην αντεπίθεση και μάλιστα σε μια δύσκολη για τον ανταγωνισμό περίοδο, περνά το ραδιόφωνο σε πανευρωπαϊκή κλίμακα, κερδίζοντας ολοένα και ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 27-01-2009, 17:25:   #1
P@ntelis Web
Administrator
 
Το avatar του χρήστη P@ntelis Web
 
Εγγραφή: Oct 2006
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 1.376
Thanks: 439
Thanked 690 Times in 351 Posts
My Mood:
P@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the roughP@ntelis Web is a jewel in the rough
Προεπιλογή Το ραδιόφωνο αντεπιτίθεται!


Στην αντεπίθεση και μάλιστα σε μια δύσκολη για τον ανταγωνισμό περίοδο, περνά το ραδιόφωνο σε πανευρωπαϊκή κλίμακα, κερδίζοντας ολοένα και μεγαλύτερα μερίδια από τη διαφημιστική πίτα. Πάντως και ειδικότερα όσον αφορά την ακροαματικότητα, έδαφος διεθνώς, φαίνεται να κερδίζει το ενημερωτικό ραδιόφωνο, ή το ραδιόφωνο λόγου, αφού το μουσικό ραδιόφωνο έχει πλέον να ανταγωνιστεί το Ίντερνετ αλλά και το iPod, με αποτέλεσμα να δέχεται ισχυρές πιέσεις.

Εκτός από την Ελλάδα όπου το ραδιόφωνο (λαμβάνοντας υπόψη πάντοτε τα στοιχεία της περιοχής των Αθηνών) παρουσιάζει διψήφιους δείκτες αύξησης όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και ειδικότερα σε μεγάλες αγορές -όπου η τηλεόραση είναι καλά εδραιωμένη-, όπως η Γαλλία η Γερμανία και η Ιταλία, κερδίζει ολοένα και υψηλότερα μερίδια από τη διαφήμιση.

Και στις τρεις προαναφερθείσες αγορές το ραδιόφωνο παρουσίασε διεύρυνση μεριδίων το 2008 πράγμα ιδιαιτέρως σημαντικό ειδικά εάν ληφθεί υπόψη ότι τα μερίδια των άλλων μέσων κινήθηκαν προς την αντίθετη κατεύθυνση, δεχόμενα αφ' ενός τις πιέσεις του καλπάζοντος διαδικτύου, αφ' ετέρου τις συνέπειες της ευρύτερης κατάστασης στις διεθνείς αγορές.

Παρά το γεγονός ότι το ραδιόφωνο είναι το πρώτο από τα παραδοσιακά μέσα που προσπερνά το διαδίκτυο, σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική δαπάνη σε παγκόσμια κλίμακα, στη δύσκολη αυτή συγκυρία δείχνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει εμφανίζοντας αυξήσεις. Δεν θα πρέπει άλλωστε να ξεχνά κανείς ότι σύμφωνα με όλες τις έρευνες μέσων, ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιούν το νέο μέσο μεταξύ άλλων και για να ακούν ραδιόφωνο.

Στη χώρα μας η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο το 2008 άγγιξε το 29,82% (με το σχετικό ποσό να ανέρχεται στα 214,98 εκατ. ευρώ) όταν ο συνολικός δείκτης έκλεισε οριακά με θετικό πρόσημο στο 0,53%. Πρόκειται για τάση η οποία δικαιώνει εκείνους που πίστεψαν στο ραδιόφωνο και επένδυσαν σε αυτό -και στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, υπήρξαν αρκετοί- ωστόσο θα πρέπει από την άλλη πλευρά να αναφερθεί ότι το μερίδιο του ραδιοφώνου είναι χαμηλό στη χώρα μας, όπως και στις άλλες χώρες βεβαίως.

Το αθλητικό αλλά και το ενημερωτικό ραδιόφωνο τράβηξαν το ενδιαφέρον των επενδυτών στη χώρα μας τον τελευταίο χρόνο, αφού οι περισσότερες επιχειρηματικές κινήσεις που έγιναν στη ραδιοφωνία το 2008 είχαν ως στόχο τη δημιουργία ραδιοσταθμών αυτών των δυο κατηγοριών. Υπενθυμίζεται πάντως ότι σημαντικές επενδύσεις έχουν γίνει τα τελευταία δυο χρόνια και στον τομέα των μουσικών σταθμών και ότι η συντριπτική πλειονότητα των ραδιοσταθμών του λεκανοπεδίου Αττικής, αλλά και των επί μέρους τοπικών αγορών, έχουν μουσικό περιεχόμενο, μεταξύ άλλων και λόγω του χαμηλότερου λειτουργικού κόστους που -τουλάχιστον στη χώρα μας- έχουν οι σταθμοί της κατηγορίας.

Στον τομέα της ενημέρωσης το 2009, μπήκε με τον ανταγωνισμό να είναι περισσότερο αυξημένος παρά ποτέ. Στο χώρο έχουν αναδειχθεί νέες δυνάμεις, αφού εκτός από το ΣΚΑΪ που βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των ακροαματικοτήτων, ο Real FM εδραιώθηκε ως ο νέος ισχυρός παίκτης στα ερτζιανά όσον αφορά την ενημέρωση. Παράλληλα βέβαια, τόσο η ΝΕΤ όσο και ο Alpha, αλλά και ο City, παρουσιάζουν κατά καιρούς «θετικό πρόσημο» στην προσπάθεια τους, ενώ αντίθετα, παλαιότεροι παίκτες, εμφανίζουν διαρκώς πτωτική πορεία, άμεση συνέπεια πολυεπίπεδων εσφαλμένων επιλογών.
Πηγή: Η Ναυτεμπορική
__________________
Ο χρήστης P@ntelis Web δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ιντερνετικο ραδιοφωνο maspa ΧΡΗΣΙΜΑ LINK 7 22-06-2011 11:46:
Αποκάλυψη-σοκ από το ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 LATEAM RSS NEWS 0 04-11-2010 18:22:
Σε φάση αναδιάρθρωσης το ενημερωτικό ραδιόφωνο ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 07-12-2009 17:37:
Σπουδή για τις άδειες σε τηλεόραση και ραδιόφωνο ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 11-02-2009 10:14:
Πότε θα ξυπνήσει το ραδιόφωνο στην Ελλάδα; Smell ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 29-06-2006 02:20:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:07:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam