Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ > ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σε φάση αναδιάρθρωσης το ενημερωτικό ραδιόφωνο

This is a discussion on Σε φάση αναδιάρθρωσης το ενημερωτικό ραδιόφωνο within the ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ forums, part of the ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ category; Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται πλέον ο χώρος του ενημερωτικού ραδιοφώνου, με τις επιχειρήσεις του τομέα να εξορθολογίζουν τη λειτουργία τους ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 07-12-2009, 17:37:   #1
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Σε φάση αναδιάρθρωσης το ενημερωτικό ραδιόφωνο


Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται πλέον ο χώρος του ενημερωτικού ραδιοφώνου, με τις επιχειρήσεις του τομέα να εξορθολογίζουν τη λειτουργία τους σε όλα τα επίπεδα και να επενδύουν σχεδόν συνολικά στη ριζική αναδιάρθρωση του προγράμματός τους, αναζητώντας τη «χρυσή τομή», σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό -λόγω της ύπαρξης και του Διαδικτύου- περιβάλλον.
Ενδεικτικό της εικόνας που υπάρχει στα ερτζιανά είναι ότι σε μια αγορά ύψους 16,8 εκατ. ευρώ -στο ποσό αυτό ανήλθαν συνολικά τα έσοδα των έξι ιδιωτικών ραδιοσταθμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα (ANT1, ΒΗΜΑ, ΘΕΜΑ, FLASH, REAL και ΣΚΑΪ) το 2008- οι ζημίες συνολικά ξεπέρασαν τα 17,8 εκατ. ευρώ, με μόνο δύο σταθμούς (τον ΣΚΑΪ και το REAL) να εμφανίζουν οριακή κερδοφορία. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις του τομέα αναζητούν νέο στίγμα, σε μια προσπάθεια προσέλκυσης ακροατών, αλλά και δραστικής μείωσης του κόστους.

Η συρρίκνωση των μεγεθών οδηγεί τις εξελίξεις
Τους τελευταίους μήνες, εξάλλου, η πίτα στα ερτζιανά, λόγω της ευρύτερης κατάστασης, μειώθηκε δραματικά, με τις ραδιοφωνικές επιχειρήσεις να χάνουν ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς των Μέσων και αυτό παρά το γεγονός ότι έχουν ρίξει ήδη αρκετά τις τιμές διαφήμισης. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, ο απολογισμός του δύσκολου 10μηνου του 2009 δείχνει κάμψη στα διαφημιστικά έσοδα, που κυμαίνεται μεταξύ 20% και 30%, ενώ αντίστοιχα η πίτα του ραδιοφώνου από τη διαφημιστική δαπάνη, συρρικνώθηκε από το 8% στο 6%, στα επίπεδα δηλαδή του 2006.
Την ίδια στιγμή, η ένταση του ανταγωνισμού στον τομέα ενημέρωση -και ειδικότερα στον τομέα της ειδησεογραφίας- από το Διαδίκτυο, στις ώρες που παραδοσιακά κυριαρχούσε το ραδιόφωνο -όπως οι πρωινές- κάνουν τους ανθρώπους του χώρου να αναζητούν νέες φόρμουλες για το επαναλανσάριμα του μέσου, σε νέα βάση και με νέα δεδομένα.

Νέα πολιτική και νέα δεδομένα
Ηδη, αμέσως μετά την εκλογική αναμέτρηση της 4ης Οκτωβρίου, ο ένας μετά τον άλλον οι προαναφερθέντες ραδιοσταθμοί -πλην του ΣΚΑΪ- προχώρησαν στον εξορθολογισμό της λειτουργίας τους, με νέες επιχειρηματικές συμφωνίες και εμφανείς προγραμματικές αλλαγές.
Στο ραδιοφωνικό αέρα, εμφανίστηκαν ο ΘΕΜΑ FM (αποτέλεσμα της σύμπραξης του κ. Κοντομηνά με τους μετόχους της εφημερίδας Πρώτο Θέμα), ο ΒΗΜΑ FM (σύμπραξη Β. Ρέστη και ΔΟΛ), ενώ πολιτική ενίσχυσης του προγράμματος «ενημέρωσης-ψυχαγωγίας» εξελίσσεται και στους άλλους ραδιοσταθμούς του χώρου.
Η νέα πολιτική, που καθορίζει το πρόγραμμα, αλλά και την ευρύτερη πολυεπίπεδη αναδιάρθρωση που βρίσκεται σε εξέλιξη στους ενημερωτικούς ραδιοσταθμούς, θα πάρει την τελική της μορφή σε ένα μήνα, περί τα μέσα του Ιανουαρίου του 2010.

Επένδυση στο infotainment
Στο νέο πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί στην αγορά, οι ενημερωτικοί ραδιοσταθμοί αφήνουν στην άκρη το «σκληρό» ειδησεογραφικό χαρακτήρα (με εξαίρεση βεβαίως τον ΣΚΑΪ, που κατάφερε να επικρατήσει στον επιμέρους τομέα), επενδύοντας παράλληλα, από την άλλη, κατά κύριο λόγο, στον τομέα της χαλαρής «ψυχαγωγίας - ενημέρωσης».
Το λεγόμενο infotainment έγκειται στον εμπλουτισμό του βαρέως ειδησεογραφικού περιεχομένου, με δημοσιογραφικό σχολιασμό προσαρμοσμένο -όσον αφορά στο ύφος και τον τόνο- στα δεδομένα της σύγχρονης πραγματικότητας και στη μετατροπή του σε ελκυστικό περιεχόμενο.
Η επιτυχία του μοντέλου infotainment, στην πρωινή τηλεοπτική ζώνη, έδειξε ότι υπάρχει χώρος για τέτοιου είδους προγράμματα, τα οποία στα ερτζιανά βρίσκουν το «φυσικό» τους χώρο.



naftemporiki
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ιντερνετικο ραδιοφωνο maspa ΧΡΗΣΙΜΑ LINK 7 22-06-2011 11:46:
Ενημερωτικό διήμερο για την «Βία ενάντια στις γυναίκες στην εργασία» LATEAM RSS NEWS 0 16-11-2010 10:22:
Αποκάλυψη-σοκ από το ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 LATEAM RSS NEWS 0 04-11-2010 18:22:
Σπουδή για τις άδειες σε τηλεόραση και ραδιόφωνο ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 11-02-2009 10:14:
Το ραδιόφωνο αντεπιτίθεται! P@ntelis Web ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 27-01-2009 17:25:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:58:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam