Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > Tech Point > COMPUTERS > WIKI-ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ - ΟΔΗΓΟΙ

Συχνά προβλήματα φυλλομετρητών (browsers) και τρόποι αντιμετώπισης

This is a discussion on Συχνά προβλήματα φυλλομετρητών (browsers) και τρόποι αντιμετώπισης within the WIKI-ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ - ΟΔΗΓΟΙ forums, part of the COMPUTERS category; Όλοι μας στην προσπάθεια μας να συνδεθούμε με κάποιον ιστότοπο,έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα,που αναφέρονται όπως: "Page not found" ή "The requested ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-10-2010, 11:36:   #1
Smell
.::HiTecH ManiaC::.
 
Το avatar του χρήστη Smell
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 3.357
Thanks: 1.421
Thanked 1.437 Times in 716 Posts
My Mood:
Smell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of lightSmell is a glorious beacon of light
Προεπιλογή Συχνά προβλήματα φυλλομετρητών (browsers) και τρόποι αντιμετώπισης




Όλοι μας στην προσπάθεια μας να συνδεθούμε με κάποιον ιστότοπο,έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα,που αναφέρονται όπως:

"Page not found" ή "The requested document was not found on this server"
"Internet Explorer cannot display the webpage" ή "DNS not found" ή "Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής"
Μηνύματα 5χχ, όπως 500 Internal Server Error
Μηνύματα που αναφέρουν πρόβλημα σε Database

Σε αυτό το άρθρο προσπαθούμε να εντοπίσουμε το τί κρύβεται πίσω από αυτά τα μηνύματα αλλά και να προτείνουμε τροπους αντιμετώπισής τους.


"Page not found" ή "The requested document was not found on this server"

Στην περίπτωση του μηνύματος “page not found” πιθανότατα η σελίδα να μην εμφανίζεται λόγω του ότι ενδεχομένως να έχει διαγραφεί ή να έχει πληκτρολογηθεί λανθασμένα η διεύθυνσή της.
"Internet Explorer cannot display the webpage" ή "DNS not found" ή "Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής"

Σε ότι αφορά τον Internet Explorer 7, ορισμένες φορές, αυτό το ζήτημα προκαλείται από ρυθμίσεις του μόντεμ ή του δρομολογητή (router) που δεν ενημερώνονται. Αφού ο χρήστης εκτελέσει τις ενέργειες επιδιόρθωσης σύμφωνα με τις οδηγίες της Microsoft ελέγχει εάν μπορεί να προβάλει μια άλλη ιστοσελίδα. Για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να ξεκινήσει τον Internet Explorer και, στη συνέχεια, καταχωρήσει μία από τις ακόλουθες διευθύνσεις στη γραμμή "Διεύθυνση" (Address) που βρίσκεται στο επάνω μέρος του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης: • Microsoft CorporationHotmail, Free Online News, Sport, Music, Movies, Money, Cars and Windows Live from MSN UKMicrosoft Support Εάν δεν αντιμετωπίζεται το πρόβλημα σύνδεσης στο δίκτυο όταν πληκτρολογεί μία από αυτές τις διευθύνσεις στη γραμμή "Διεύθυνση" (Address), συνιστάται να επικοινωνήσει με τον κάτοχο της τοποθεσίας Web όπου παρατηρείτε το πρόβλημα. Η τοποθεσία μπορεί να βρίσκεται προσωρινά εκτός σύνδεσης ή μπορεί να αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα. Εάν εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πρόβλημα σύνδεσης στο δίκτυο όταν πληκτρολογεί μία από αυτές τις διευθύνσεις στη γραμμή "Διεύθυνση" (Αddress), ίσως υπάρχει διένεξη με άλλο λογισμικό που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή. Ο χρήστης θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι τα καλώδια που συνδέουν τον υπολογιστή με το Internet ή το οικιακό του δίκτυο είναι συνδεδεμένα σταθερά. Ακόμη, να βεβαιωθεί ότι οι συσκευές του δικτύου που χρησιμοποιεί ο υπολογιστής του είναι ενεργοποιημένες και λειτουργούν σωστά. Ίσως υπάρχει κάτι στο ιστορικό αναζήτησης που εμποδίζει τον Internet Explorer 7 να λειτουργήσει σωστά. Ο χρήστης θα πρέπει να διαγράψει το ιστορικό αναζήτησης για να διαπιστώσει αν έτσι λύνεται το πρόβλημα. Εάν η διεύθυνση IP μοιάζει με την 169.x.x.x, η υπηρεσία παροχής ISP που χρησιμοποιεί δεν αντιστοιχίζει διεύθυνση IP στον υπολογιστή του. Εάν η διεύθυνση IP ξεκινά με αριθμό διαφορετικό από το 169, το ζήτημα ενδέχεται να προκαλείται από διένεξη λογισμικού ή υλικού. Σε περιπτώσεις που εμφανίζει ¨Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής¨, θα πρέπει σε πρώτη φάση να δούμε εάν πληκτρολογήσαμε σωστά το όνομα της ιστοσελίδας που θέλουμε να συνδεθούμε. Αν ναι, θα πρέπει να δούμε εάν μπορούμε να μπούμε και σε άλλες ιστοσελίδες, γιατί πολύ πιθανόν να έχει αποσυνδεθεί από το ίντερνετ ο υπολογιστής μας, ή να το μόντεμ να είναι συνχρονισμένο και να λαμβάνει δεδομένα από τον «έξω κόσμο», αλλά να μην υπάρχει σύνδεση μεταξύ μόντεμ και υπολογιστή. Αν είναι όλα εντάξει όσον αφορά τη συνδεσμολογία, και πάλι δεν μπορούμε να μπούμε και σε άλλες ιστοσελίδες θα πρέπει σιγά σιγά να ελένξουμε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή. Antivirus και Firewall μπορεί να είναι πιθανές αιτίες που μπορούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση μας στο ίντερνετ. Πολλά έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύουν μερικά site, ως κακόβουλα, ώστε να μπλοκάρουν την πρόσβαση σε αυτές τις ιστοσελίδες που έχουν οριστεί και αποθηκευτεί, ως κακόβουλες στις ρυθμίσεις τους. Αν (προσωρινά) απενεργοποιώντας τα πάλι δεν μπορούμε να συνδεθούμε στη σελίδα, θα πρέπει να δούμε τις τιμές των proxy που έχουν οριστεί στις ρυθμίσεις του φυλλομετρητή. Αν οι ρυθμίσεις που έχουμε θέσει είναι οι σωστές, τότε μπορεί η ιστοσελίδα που προσπαθούμε να συνδεθούμε να έχει πρόβλημα, ή η δική μας σύνδεση να έχει υπερφορτωθεί από παράλληλο downloading (π.χ. p2p προγράμματα) και να αδυνατεί η ιστοσελίδα να εμφανιστεί. Πολύ πιθανόν να οφείλεται και σε στο provider μας, που να μην μας επιτρέπει να συνδεθούμε σε κάποια site. Να αναφέρω απλά, πως υπάρχουν επίσης κάποια κράτη (Κίνα, Πακιστάν, Β.Κορέα – ενδεικτική αναφορά (όχι απόλυτη)), που ορίζουν ότι κάποια site του εξωτερικού, είναι απαγορευμένα στους υπηκόους .. Σε αυτή τη περίπτωση δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλές επιλογές στο troubleshooting.. Σε περιπτώσεις DNS not found, πολύ πιθανόν οι ρυθμίσεις που έχουν δηλωθεί στους DNS και IP, που παίρνει το pc μας, να είναι λανθασμένες, οπότε να πρέπει να δηλωθούν οι σωστές (στις ιδιότητες της σύνδεσης μας στο ΙnternetProtocol TCP/IP).

Επίσης το παραπάνω μήνυμα έχει τις ακόλουθες αιτίες εμφάνισης :

1)Πιθανή απώλεια σύνδεσης. 2)Το site δεν είναι διαθέσιμο προσωρινά. 3)Δεν υπάρχει σύνδεση με τον εξυπηρετητή. 4)Ο επυπηρετητής δεν έχει λίστα με το domain του site.


Μηνύματα 5χχ, όπως 500 Internal Server Error

Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες εμφανίζει ο φυλλομετρητής μήνυμα το οποίο ξεκινάει με το ψηφίο «5», αφορούν περιπτώσεις στις οποίες ο διακομιστής έχει επίγνωση ότι έχει αντιμετωπίσει ένα σφάλμα ή έχει επίγνωση ότι είναι ανίκανος να ικανοποιήσει το συγκεκριμένο αίτημα. Ο server αδυνατεί να εμφανίσει ένα κατά τα φαινόμενα, έγκυρο αίτημα.

Περιπτώσεις που ξεκινούν από «5»:

1) 500 Internal Server Error

2) 501 Not Implemented

3) 502 Bad Gateway

4) 503 Service Unavailable

5) 504 Gateway Timeout

6) 505 HTTP Version Not Supported


1) Το μήνυμα «HTTP Error 500-Internal server Error» εμφανίζεται όταν ο Διακομιστής Ιστού (Web Server) συναντά μία απρόσμενη κατάσταση, που τον εμποδίζει να εκπληρώσει την αίτηση που έχει κάνει ο χρήστης για προσπέλαση στην δοθέντα από αυτόν διεύθυνση ενός συγκεκριμένου αρχείου (URL-Uniform Resource Locator). Πρόκειται για ένα γενικό μήνυμα λάθους. Ο Web Server αναφέρει πως ανέκυψε πρόβλημα, χωρίς όμως να είναι πιο συγκεκριμένος. Επιπλέον του συγκεκριμένου μηνύματος, ο Web Server δημιουργεί ένα πλήρες εσωτερικό αρχείο, μη ορατό στο χρήστη, το οποίο δίνει λεπτομέρειες με το τι λάθος έγινε. Από κει και πέρα είναι αρμοδιότητα των διαχειριστών του συγκεκριμένου Ιστοτόπου (Web site) να εντοπίσουν και να αναλύσουν αυτά τα αρχεία.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από την πλευρά του χρήστη. Οι μοναδικοί που μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα είναι οι διαχειριστές του Διακομιστή του συγκεκριμένου Ιστοτόπου. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αφού εντοπίσουν και αναλύσουν το/τα εσωτερικό/ά αρχείο/α που δημιουργούνται από τον Διακομιστή του Ιστοτόπου. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο χρήστης είναι να επικοινωνήσει με τους αρμόδιους διαχειριστές του Διακομιστή του συγκεκριμένου Ιστοτόπου μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για να τους ενημερώσει για το πρόβλημα.


2,6) Όσον αφορά τα μηνύματα «HTTP Error 501/505 - Not implemented/Not supported» εμφανίζονται, εάν ισχύει κάποια από τις ακόλουθες συνθήκες:

• Κάποιο προϊόν άλλων κατασκευαστών παρεμβάλλεται στον Internet Explorer.

• Η ρύθμιση για το πρωτόκολλο HTTP 1.1 είναι ενεργοποιημένη.

Για να επιλύσετε αυτό το θέμα:

1. Στον Internet Explorer, κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές Internet (Internet Options) του μενού Εργαλεία (Tools).

2. Στο παράθυρο διαλόγου Επιλογές Internet (Internet Options) κάντε κλικ στην καρτέλα Για προχωρημένους (Advanced).

3. Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου HTTP 1.1, για να καταργήσετε την επιλογή του και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί OK.

4. Κάντε έλεγχο, για να εξακριβώσετε αν επιλύθηκε το ζήτημα. Εάν το θέμα έχει επιλυθεί, μην ολοκληρώσετε τα υπόλοιπα βήματα. Εάν το θέμα δεν έχει επιλυθεί, μεταβείτε στο επόμενο βήμα.

5. Στον Internet Explorer, κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές Internet (Internet Options) του μενού Εργαλεία (Tools).

6. Στο παράθυρο διαλόγου Επιλογές Internet (Internet Options) κάντε κλικ στην καρτέλα Για προχωρημένους (Advanced).

7. Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου Εμφάνιση μηνυμάτων σφάλματος για φιλικά http (Show friendly HTTP error messages), για να καταργήσετε την επιλογή του.

8. Προσπαθήστε να προβάλετε μια ιστοσελίδα, για να αναπαραγάγετε το μήνυμα λάθους και να λάβετε ένα νέο, πιο περιγραφικό μήνυμα λάθους. Το νέο μήνυμα λάθους μπορεί να είναι παρόμοιο με το εξής: Η έκδοση του πρωτοκόλλου HTTP δεν υποστηρίζεται από όνομα_προγράμματος

(HTTP version not supported by program name). Σημειώστε το όνομα του προγράμματος σε αυτό το νέο μήνυμα λάθους.

9. Το όνομα του προγράμματος που σημειώσατε στο βήμα 8 μπορεί να είναι η αιτία αυτού του ζητήματος. Είτε αφαιρέστε αυτό το πρόγραμμα είτε επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή του προγράμματος και ρωτήστε εάν υπάρχει κάποια ενημέρωση κώδικα για το ζήτημα αυτό.

Οι πληροφορίες σε αυτό το άρθρο ισχύουν για: • Microsoft Internet Explorer 6.0 Service Pack 1

• Microsoft Windows XP Home Edition

• Microsoft Windows XP Professional Edition

3)
Το μήνυμα «502 Bad Gateway» εμφανίζεται όταν ένας διακομιστής (server) που δεν είναι απαραίτητο να είναι Διακομιστής Ιστού (Web Server)ενεργεί ως πύλη (gateway) ή διακομιστής μεσολάβησης (Proxy Server) για να ικανοποιήσει το αίτημα του χρήστη για πρόσβαση ενός συγκεκριμένου αρχείου (URL-Uniform Resource Locator). Αυτός ο διακομιστής έλαβε μία μη έγκυρη απάντηση από ένα upstream server που επιχείρησε πρόσβαση προκειμένου να ικανοποιήσει το αίτημα του χρήστη. Το πρόβλημα έχει να κάνει συνήθως με το ότι ο upstream server και o gateway/proxy δεν συμφωνούν στο πρωτόκολλο ανταλλαγής δεδομένων. Λαμαβνομένου υπόψιν του γεγονότος ότι τα πρωτόκολλα του διαδικτύου είναι στάνταρ, σημαίνει πως κάποια από τις δύο πλευρές δεν είναι καλά προγραμματισμένη.

Επειδή το συγκεκριμένο πρόβλημα οφείλεται στην κακή επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένου ίσως και του Διακομιστή Ιστού (Web Server)του Ιστοτόπου (Web site) που προσπαθεί να επισκεφθεί ο χρήστης. Προτού γίνει κάποια άλλη ενέργεια, πρέπει να σβηστεί πλήρως η λανθάνουσα μνήμη του φυλλομετρητή (web broswer).

Σε περίπτωση που το πρόβλημα εμφανίζεται σε όλους τους ιστοτόπους που προσπαθεί να επισκεφτεί ο χρήστης, τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1) Ο εξοπλισμός του παροχέα σύνδεσης (ISP) που έχει ο χρήστης έχει πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να ενημερωθεί για το πρόβλημα ο παροχέας σύνδεσης (ISP). 2) Υπάρχει πρόβλημα με την εσωτερική λειτουργία του Ιnternet, π.χ. το τείχος προστασίας (firewall) δεν λειτουργεί σωστά. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες/ρυθμίσεις προκειμένου να αποκατασταθεί η επικοινωνία με τον Παγκόσμιο Ιστό.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα εμφανίζεται σε μερικούς από τους ιστοτόπους που προσπαθεί να επισκεφτεί ο χρήστης, τότε το πρόβλημα εντοπίζεται στους συγκεκριμένους ιστοτόπους και η λύση είναι η ενημέρωση των αρμοδίων των συγκεκριμένων ιστοτόπων.

4) Το μήνυμα «503 Service Unavailable» εμφανίζεται

Ι) όταν δεν εκτελούνται οι υπηρεσίες του Exchange 2003 και, ειδικότερα, όταν δεν εκτελούνται οι υπηρεσίες System Attendant και Information Store.

Για να προβάλετε τις υπηρεσίες και να βεβαιωθείτε ότι εκτελούνται όλες οι υπηρεσίες: 1) Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην επιλογή Προγράμματα (Programs), τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην επιλογή Εργαλεία διαχείρισης (Administrative Tools) και κατόπιν κάντε κλικ στην επιλογή Υπηρεσίες (Services). 2)Στην περιοχή Υπηρεσίες (Services), βρείτε τις επιλογές Microsoft Exchange Information Store και Microsoft Exchange System Attendant στη στήλη Όνομα (Name) και στη συνέχεια αναζητήστε την επιλογή Εκκίνηση (Started) της στήλης Κατάσταση (Status). Εάν δεν έχει γίνει εκκίνηση της υπηρεσίας, κάντε δεξιό κλικ στο όνομα της υπηρεσίας και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Εκκίνηση (Start).

ΙΙ) όταν οι υπηρεσίες του Exchange 2003 δεν εκτελούνται στο λογαριασμό τοπικού συστήματος (Local System).

Για να βεβαιωθείτε ότι οι υπηρεσίες εκτελούνται στο λογαριασμό τοπικού συστήματος (Local System): Ανοίξτε το στοιχείο Υπηρεσίες (Services). Στη στήλη Όνομα (Name), βρείτε τις επιλογές Microsoft Exchange Information Store και Microsoft Exchange System Attendant και στη συνέχεια αναζητήστε την επιλογή Local System στη στήλη Σύνδεση ως (Log On As). Εάν μια υπηρεσία δεν είναι συνδεδεμένη στο λογαριασμό τοπικού συστήματος (Local System): Κάντε δεξιό κλικ στο όνομα της υπηρεσίας και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Ιδιότητες (Properties). Κάντε κλικ στην καρτέλα Σύνδεση (Log On) και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Λογαριασμός τοπικού συστήματος ( Local System account) της ενότητας Σύνδεση ως (Log On As). Κάντε κλικ στο κουμπί ΟΚ.

ΙΙΙ) όταν δεν έχουν μονταριστεί οι χώροι αποθήκευσης γραμματοκιβωτίου και οι χώροι αποθήκευσης δημόσιου φακέλου στους οποίους θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση. Επομένως, πρέπει να μοντάρετε τους χώρους αποθήκευσης γραμματοκιβωτίου και τους χώρους αποθήκευσης δημόσιου φακέλου.

Για να μοντάρετε τους χώρους αποθήκευσης γραμματοκιβωτίου και τους χώρους αποθήκευσης δημόσιου φακέλου: Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην επιλογή Προγράμματα (Programs), κατόπιν στην επιλογή Microsoft Exchange και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή System Manager. Εάν η επιλογή Display administrative groups είναι ενεργοποιημένη, αναπτύξτε το στοιχείο Administrative Groups και στη συνέχεια αναπτύξτε το στοιχείο Πρώτη_διαχειριστική_ομάδα(όπου Πρώτη_διαχειριστική_ομάδα είναι το όνομα της διαχειριστικής σας ομάδας.) Σημείωση Για να εμφανίσετε τις διαχειριστικές ομάδες, κάντε δεξιό κλικ στην επιλογή Η_εταιρεία_σας, κάντε κλικ στην εντολή Properties, κάντε κλικ για να επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου Display administrative groups, κάντε κλικ στο κουμπί OK και στα δύο παράθυρα διαλόγου και στη συνέχεια κάντε επανεκκίνηση του Exchange System Manager. Αναπτύξτε την ενότητα Servers, αναπτύξτε την ενότητα Όνομα_διακομιστή_Exchange και στη συνέχεια αναπτύξτε την επιλογή First Storage Group. Κάντε δεξιό κλικ στην επιλογή Mailbox Store, κάντε κλικ στην εντολή Mount Store και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. Κάντε δεξιό κλικ στην επιλογή Public Folder Store, κάντε κλικ στην εντολή Mount Store και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK.

IV) όταν υπάρχει ένα κλειδί μητρώου που υπερβαίνει τους 259 χαρακτήρες στην ομάδα μητρώου HKEY_CLASSES_ROOT. Κατά την προετοιμασία, η υπηρεσία παροχής OLE DB του Exchange (ExOLEDB) ελέγχει την ομάδα HKEY_CLASSES_ROOT, για να εντοπίσει καταχωρημένους τύπους αρχείων. Εάν κάποιο δευτερεύον κλειδί έχει προεπιλεγμένη τιμή που υπερβαίνει τους 259 χαρακτήρες ή υπάρχει λίστα διακριτικού ελέγχου πρόσβασης η οποία δεν ισχύει για ένα από τα δευτερεύοντα κλειδιά, το ExOLEDB ενδέχεται να κλείσει απροσδόκητα.

Εάν κάποιο δευτερεύον κλειδί υπερβαίνει τους 259 χαρακτήρες ή υπάρχει λίστα διακριτικού ελέγχου πρόσβασης η οποία δεν ισχύει, καταγράφονται οι παρακάτω σειρές μηνυμάτων αναγνωριστικού συμβάντος στο αρχείο καταγραφής συμβάντων εφαρμογής, όταν κάνετε επανεκκίνηση των υπηρεσιών του Exchange 2003: Τύπος συμβάντος: Πληροφορίες Προέλευση συμβάντος: MSExchangeSA Κατηγορία συμβάντος: Γενικά Αναγνωριστικό συμβάντος: 9014 Περιγραφή: Microsoft Exchange System Attendant has been started for Exchange server servername successfully.

(Event Type: Information Event Source: MSExchangeSA Event Category: General Event ID: 9014 Description: Microsoft Exchange System Attendant has been started for Exchange server servername successfully.) Τύπος συμβάντος: Πληροφορίες Προέλευση συμβάντος: MSExchangeSA Κατηγορία συμβάντος: Παρακολούθηση Αναγνωριστικό συμβάντος: 9095 Περιγραφή: The MAD Monitoring thread is initializing.

(Event Type: Information Event Source: MSExchangeSA Event Category: Monitoring Event ID: 9095 Description: The MAD Monitoring thread is initializing.) Τύπος συμβάντος: Πληροφορίες Προέλευση συμβάντος: MSExchangeSA Κατηγορία συμβάντος: Παρακολούθηση Αναγνωριστικό συμβάντος: 9096 Περιγραφή: The MAD Monitoring thread is initialized.

(Event Type: Information Event Source: MSExchangeSA Event Category: Monitoring Event ID: 9096 Description: The MAD Monitoring thread is initialized.) Τύπος συμβάντος: Πληροφορίες Προέλευση συμβάντος: EXOLEDB Αναγνωριστικό συμβάντος: 101 Περιγραφή: Microsoft Exchange OLEDB has successfully shutdown.

(Event Type: Information Event Source: EXOLEDB Event ID: 101 Description: Microsoft Exchange OLEDB has successfully shutdown.) Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: MSExchangeIS Αναγνωριστικό συμβάντος: 9542 Περιγραφή: Initialization of external interface OLEDB failed; Error ecServerOOM.

(Event Type: Error Event Source: MSExchangeIS Event ID: 9542 Description: Initialization of external interface OLEDB failed; Error ecServerOOM.) Επιπλέον, το παρακάτω μήνυμα αναγνωριστικού συμβάντος ενδέχεται να καταγραφεί πολλές φορές στο αρχείο καταγραφής συμβάντων εφαρμογής: Η υπηρεσία διαθεσιμότητας (Free/Busy) ενδέχεται επίσης να δημιουργήσει ορισμένα σφάλματα. Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: EXCDO Κατηγορία συμβάντος: Γενικά Αναγνωριστικό συμβάντος: 8206 Περιγραφή: Calendaring agent failed with error code 0x800XXXXX while saving appointment.

(Event Type: Error Event Source: EXCDO Event Category: General Event ID: 8206 Description: Calendaring agent failed with error code 0x800XXXXX while saving appointment.) Το παρακάτω μήνυμα αναγνωριστικού συμβάντος ενδέχεται να καταγραφεί πολλές φορές στο αρχείο καταγραφής του συστήματος: Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: DCOM Κατηγορία συμβάντος: Καμία Αναγνωριστικό συμβάντος: 10002 Περιγραφή: Access denied attempting to launch a DCOM Server. The server is: {9DA0E106-86CE-11D1-8699-00C04FB98036} The user is SYSTEM/NT AUTHORITY, SID=S-1-5-18

(Event Type: Error Event Source: DCOM Event Category: None Event ID: 10002 Description: Access denied attempting to launch a DCOM Server. The server is: {9DA0E106-86CE-11D1-8699-00C04FB98036} The user is SYSTEM/NT AUTHORITY, SID=S-1-5-18)

Για να βοηθήσετε στην αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, εκτελέστε το εργαλείο HKCRScan (HKCRScan.exe). Το εργαλείο HKCRScan απαριθμεί την ομάδα μητρώου HKEY_CLASSES_ROOT, για να εντοπίσει τα δευτερεύοντα κλειδιά που περιέχουν περισσότερους από 259 χαρακτήρες. Επιπλέον, το HKCRScan σάς βοηθά να προσδιορίσετε αν υπάρχει λίστα διακριτικού ελέγχου πρόσβασης που δεν είναι έγκυρη, επιστρέφοντας τον κωδικό σφάλματος 0x5. Αυτός ο κωδικός σφάλματος σημαίνει ότι "Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση", όταν απαριθμεί ένα κλειδί μητρώου. Το εργαλείο HKCRScan είναι ένα εσωτερικό εργαλείο που έχει αναπτυχθεί από τη Microsoft. Για να αποκτήσετε αυτό το εργαλείο, επικοινωνήστε με τις Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης της Microsoft (Microsoft Product Support Services - PSS). Για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με τις υπηρεσίες PSS, επισκεφθείτε την ακόλουθη τοποθεσία της Microsoft στο Web: Microsoft Support (Microsoft Support)

V) όταν υπάρχει κάποιο αντικείμενο πολιτικής ομάδας (GPO) το οποίο αποτρέπει την προετοιμασία της υπηρεσίας MSExchangeIS.

Ίσως παρατηρήσετε μηνύματα αναγνωριστικού συμβάντος τα οποία είναι παρόμοια με τα συμβάν 101 EXOLEDB και το συμβάν 9542 MSExchangeIS που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο.

Σημείωση Οι περιγραφές των μηνυμάτων αναγνωριστικού συμβάντος ενδέχεται να διαφέρουν από εκείνες που παρατίθενται σε αυτό το άρθρο.

Ίσως επίσης παρατηρήσετε τα παρακάτω μηνύματα αναγνωριστικού συμβάντος: Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: EXCDO Αναγνωριστικό συμβάντος: 8208 Περιγραφή: Calendaring agent failed with error code 0x8000ffff while expanding recurring appointments.

(Event Type: Error Event Source: EXCDO Event ID: 8208 Description: Calendaring agent failed with error code 0x8000ffff while expanding recurring appointments.)


Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: DCOM Αναγνωριστικό συμβάντος: 10009 Περιγραφή: DCOM was unable to communicate with the computer RCC-EXH-02-W using any of the configured protocols.

(Event Type: Error Event Source: DCOM Event ID: 10009 Description: DCOM was unable to communicate with the computer RCC-EXH-02-W using any of the configured protocols.)

Προειδοποίηση Ενδέχεται να προκύψουν σοβαρά ζητήματα σε περίπτωση λανθασμένης τροποποίησης του μητρώου με χρήση του Επεξεργαστή Μητρώου (Registry Editor) ή άλλης μεθόδου. Λόγω αυτών των ζητημάτων, ενδέχεται να χρειαστεί εκ νέου εγκατάσταση του λειτουργικού σας συστήματος. Η Microsoft δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τα ζητήματα αυτά είναι δυνατό να επιλυθούν. Τροποποιήστε το μητρώο με δική σας ευθύνη. Για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα: Εντοπίστε και εξαγάγετε το ακόλουθο κλειδί μητρώου, για να δημιουργήσετε αντίγραφο ασφαλείας του: [HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{9DA0E0EA-86CE-11D1-8699-00C04FB98036}] "LocalService"="MSEXCHANGEIS" Διαγράψτε το παρακάτω κλειδί μητρώου: [HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{9DA0E0EA-86CE-11D1-8699-00C04FB98036}] "LocalService"="MSEXCHANGEIS" Σημείωση Πριν να συνεχίσετε με αυτό το βήμα, πρέπει να ολοκληρώσετε το βήμα 2.

Στο βοηθητικό πρόγραμμα ρύθμισης παραμέτρων DCOM (Dcomcnfg.exe), ορίστε την καρτέλα Ταυτότητα (Identity) της υπηρεσίας ExOLEDB DCOM Service σε Το χρήστη που κάνει την εκκίνηση (The launching user): Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), έπειτα στην επιλογή Εκτέλεση (Run), πληκτρολογήστε dcomcnfg και, τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί OK. Αναπτύξτε το στοιχείο Υπηρεσίες στοιχείων (Component Services) και κατόπιν αναπτύξτε το στοιχείο Υπολογιστές (Computers).

Σημείωση Η ανάπτυξη του κόμβου Υπολογιστές (Computers) ίσως διαρκέσει αρκετά λεπτά. Αναπτύξτε το στοιχείο Ο Υπολογιστής μου (My Computer) και, στη συνέχεια, αναπτύξτε το στοιχείο Παράμετροι DCOM (DCOM Config). Εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: Το αναγνωριστικό κλάσης {9DA0E103-86CE-11D1-8699-00C04FB98036}, στοιχείο C:\Program Files\Exchsrvr\bin\STORE.EXE και τίτλος Exoledb Session Factory έχει την ονομαστική τιμή AppID, αλλά δεν έχει εγγραφεί στο \\HKEY_CLASSES_ROOT\AppId. Θέλετε να γίνει εγγραφή του;

(The CLSID {9DA0E103-86CE-11D1-8699-00C04FB98036}, item C:\Program Files\Exchsrvr\bin\STORE.EXE and title Exoledb Session Factory has the named value AppID, but is not recorded under \\HKEY_CLASSES_ROOT\AppId. Do you wish to record it?) Κάντε κλικ στο κουμπί Ναι (Yes). Στην περιοχή Παράμετροι DCOM (DCOM Config), κάντε δεξιό κλικ στο στοιχείο Exoledb Session Factory και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Ιδιότητες (Properties).

Σημαντικό Το στοιχείο Exoledb Session Factory δεν εμφανίζεται, εάν δεν καταργήσετε το κλειδί μητρώου που περιγράφεται στο βήμα 2. Επιπλέον, όταν κάνετε κλικ στην εντολή Ιδιότητες (Properties), το παράθυρο διαλόγου Ιδιότητες: Exoledb Session Factory (Exoledb Session Factory Properties) ενδέχεται να εμφανιστεί έπειτα από αρκετά λεπτά. Κάντε κλικ στην καρτέλα Ταυτότητα (Identity), έπειτα κάντε κλικ στην επιλογή Το χρήστη που κάνει την εκκίνηση (The launching user) και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. Εάν αυτή η διαδικασία επιλύσει το σφάλμα "503 Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη" (503 Service Unavailable) για το OWA, το ζήτημα σχετίζεται με ένα GPO. Μπορείτε να αλλάξετε ή να καταργήσετε το GPO που προκαλεί το ζήτημα. Εάν αυτή η διαδικασία δεν επιλύσει το σφάλμα "503 Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη" (503 Service Unavailable), εισαγάγετε το κλειδί μητρώου που έχετε εξαγάγει και διαγράψει. Η οριστική κατάργηση αυτού του κλειδιού μητρώου μπορεί να προκαλέσει άλλα ζητήματα στο διακομιστή, εάν το ζήτημα δεν σχετίζεται με ένα GPO.

Επανάληψη της καταχώρησης των στοιχείων MDAC Εάν εμφανίζονται μηνύματα αναγνωριστικού συμβάντος 101 EXOLEDB και 9542 MSExchangeIS όπως τα παρακάτω μηνύματα αναγνωριστικού συμβάντος, ορισμένα στοιχεία MDAC (Microsoft Data Access Components) ενδέχεται να έχουν καταχωρηθεί λανθασμένα και να πρέπει να τα καταχωρήσετε ξανά: Τύπος συμβάντος: Πληροφορίες Προέλευση συμβάντος: EXOLEDB Αναγνωριστικό συμβάντος: 101 Περιγραφή: Microsoft Exchange OLEDB has successfully shutdown.

(Event Type: Information Event Source: EXOLEDB Event ID: 101 Description: Microsoft Exchange OLEDB has successfully shutdown.) Τύπος συμβάντος: Σφάλμα Προέλευση συμβάντος: MSExchangeIS Αναγνωριστικό συμβάντος: 9542 Περιγραφή: Initialization of external interface OLEDB failed; Error Unknown error.

(Event Type: Error Event Source: MSExchangeIS Event ID: 9542 Description: Initialization of external interface OLEDB failed; Error Unknown error.)

Η ακόλουθη λίστα περιέχει τα αρχεία .dll που πρέπει να διαθέτετε, ώστε να μπορέσετε να επαναλάβετε την καταχώρηση των στοιχείων MDAC για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα. Πρέπει να διακόψετε την υπηρεσία Information Store πριν να καταχωρήσετε ξανά τα αρχεία και στη συνέχεια να κάνετε επανεκκίνηση της υπηρεσίας Information Store, μετά την επιτυχή επανάληψη της καταχώρησης των παρακάτω αρχείων .dll.

Σημείωση Η έκδοση του αρχείου Oledb32.dll πρέπει να είναι η 2.8.1022.0 ή νεότερη. C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Oledb32.dll C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Oledb32r.dll C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Msdaipp.dll C:\Program Files\Common Files\System\ado\Msado15.dll C:\Program Files\Common Files\System\Ole DB\Msdaurl.dll Για να καταχωρήσετε ένα αρχείο .dll: Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), έπειτα στην επιλογή Εκτέλεση (Run) και στη συνέχεια πληκτρολογήστε regsvr32 και στη συνέχεια τη διαδρομή και το όνομα του αρχείου .dll που θέλετε να καταχωρήσετε. Για παράδειγμα, για να επαναλάβετε την καταχώρηση του αρχείου Oledb32.dll, πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή στη γραμμή εντολών: regsvr32 "c:\program files\common files\system\ole db\oledb32.dll" Σημείωση Όταν προσπαθείτε να καταχωρήσετε ένα από αυτά τα αρχεία, ίσως εμφανιστεί ένα μήνυμα λάθους παρόμοιο με το εξής: Η φόρτωση της βιβλιοθήκης ("διαδρομή και όνομα αρχείου") απέτυχε - Δεν ήταν δυνατό να εντοπιστεί η καθορισμένη διαδικασία

(Load library("path and file name") failed - The specified procedure could not be found) Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το σενάριο, κάντε κλικ στον αριθμό του άρθρου παρακάτω, για να προβάλετε το άρθρο της Γνωσιακής Βάσης της Microsoft (Knowledge Base): 837285 (Users may receive a "503 Service Unavailable" error message in Exchange Server 2003 when they try to use a Web browser to gain access to OWA ) Οι χρήστες ενδέχεται να λάβουν ένα μήνυμα λάθους "503 Service Unavailable" στον Exchange Server 2003 κατά την προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα περιήγησης για να έχουν πρόσβαση στο OWA.

Επαλήθευση δικαιωμάτων για το κλειδί μητρώου HKEY_CLASSES_ROOT Τα προεπιλεγμένα δικαιώματα είναι τα εξής. Σύμπτυξη αυτού του πίνακαΑνάπτυξη αυτού του πίνακα Ρόλος Δικαιώματα Administrators Πλήρης έλεγχος, Ανάγνωση (Full Control, Read) Authenticated Users Ανάγνωση (Read) CREATOR OWNER Ειδικά δικαιώματα Server Operators Ανάγνωσης, Ειδικά δικαιώματα (Read) SYSTEM Πλήρης έλεγχος, Ανάγνωση (Full Control, Read)

Οι πληροφορίες σε αυτό το άρθρο ισχύουν για: Microsoft Exchange Server 2003 Enterprise Edition Microsoft Exchange Server 2003 Standard Edition Microsoft Windows Small Business Server 2003 Premium Edition Microsoft Windows Small Business Server 2003 Standard Edition


5)
Το μήνυμα «504 Gateway Timeout» εμφανίζεται όταν ένας διακομιστής (server) που δεν είναι απαραίτητο να είναι Διακομιστής Ιστού (Web Server)ενεργεί ως πύλη (gateway) ή διακομιστής μεσολάβησης (Proxy Server) για να ικανοποιήσει το αίτημα του χρήστη για πρόσβαση ενός συγκεκριμένου αρχείου (URL-Uniform Resource Locator). Αυτός ο διακομιστής δεν έλαβε μία συγχρονισμένη απάντηση από ένα upstream server που επιχείρησε πρόσβαση προκειμένου να ικανοποιήσει το αίτημα του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι ο upstream server είναι κλειστός.

Αυτό το πρόβλημα έχει να κάνει με την αργή επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένου ίσως και του Διακομιστή Ιστού (Web Server)του Ιστοτόπου (Web site) που προσπαθεί να επισκεφθεί ο χρήστης. Οι μοναδικοί που μπορούν να διορθώσουν το πρόβλημα είναι αυτοί που δημιούργησαν τον ιστότοπο (site).

Σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από HEAD Request εντολές, ο server θα πρέπει να εμφανίζει μια ακολουθία αριθμών-επεξήγηση, του προβλήματος που αντιμετωπίζει, τα οποία δείχνουν εάν πρόκειται για προσωρινή ή μόνιμη κατάσταση.
Μηνύματα που αναφέρουν πρόβλημα σε Database

Περίπτωση όπου εμφανίζεται το μήνυμα λάθους “Database already exists” (Η βάση δεδομένων υπάρχει ήδη): Aφού πατήσουμε OK βγαίνει ένα άλλο παράθυρο με μήνυμα λάθους.Πατώντας το κουμπί OK συνεχίζει το πρόγραμμα να εμφανίζει και άλλα μηνύματα και στο τέλος ή ξεκινάει με άδεια οθόνη εισόδου ή δεν ξεκινάει καθόλου. Αυτό συμβαίνει γιατί το πρόγραμμα την ώρα που ξεκινάει βρίσκει κάποιο πρόβλημα με την βάση δεδομένων που αναφέρει.Όταν εμφανιστεί το προειδοποιητικό μήνυμα κρατήστε τις λεπτομέρειες του παραθύρου σχετικά με το όνομα και την τοποθεσία της βάσης και πατήστε OK για να συνεχίσετε. Το πρόγραμμα εξακολουθεί και εμφανίζει και άλλα μηνύματα στα οποία θα πατάτε OK μέχρι να μπορέσετε στο παράθυρο επιλογής χρήστη να πατήσετε το κουμπί «Έξοδος» για να βγείτε από το πρόγραμμα. Βρείτε το τελευταίο αντίγραφο της βάσης και αντικαταστήστε το χαλασμένο αρχείο στην αντίστοιχη θέση(c:\Program files\....) . Ξεκινήστε το πρόγραμμα και συνεχίστε την ίδια διαδικασία σε περίπτωση που εμφανιστούν κι άλλα μηνύματα, μέχρι να λειτουργήσει το πρόγραμμα κανονικά.
Άλλα μηνύματα

Εκτός από τα 5χχ μηνύματα, υπάρχουν και μερικά 4χχ μηνύματα, π.χ. 400: Bad Request. 401: Unauthorised. 404: Not Found.


4xx: Client Error


Message: Description:

400 Bad Request The server did not understand the request

401 Unauthorized The requested page needs a username and a password

402 Payment Required You can not use this code yet

403 Forbidden Access is forbidden to the requested page

404 Not Found The server can not find the requested page

405 Method Not Allowed The method specified in the request is not allowed

406 Not Acceptable The server can only generate a response that is not accepted by the client

407 Proxy Authentication Required You must authenticate with a proxy server before this request can be served

408 Request Timeout The request took longer than the server was prepared to wait

409 Conflict The request could not be completed because of a conflict

410 Gone The requested page is no longer available

411 Length Required The "Content-Length" is not defined. The server will not accept the request without it

412 Precondition Failed The precondition given in the request evaluated to false by the server

413 Request Entity Too Large The server will not accept the request, because the request entity is too large

414 Request-url Too Long The server will not accept the request, because the url is too long. Occurs when you convert a "post" request to a "get" request with a long query information

415 Unsupported Media Type The server will not accept the request, because the media type is not supported

416 Requested Range Not Satisfiable

417 Expectation Failed



πηγη
__________________

Ουδέν ατέκμαρτον, ουδέν τυφλόν.

Ο χρήστης Smell δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following 3 Users Say Thank You to Smell For This Useful Post:
geodon (28-10-2010), korn (28-10-2010), Stella (31-10-2010)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλάζει το τοπίο στην ευρωπαϊκή αγορά των browsers P@ntelis Web ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 20-03-2010 21:27:
«Αλτσχάιμερ, σύγχρονοι τρόποι αντιμετώπισης της νόσου» LATEAM RSS NEWS 0 12-03-2010 12:32:
Windows: το Μάρτιο το update για την επιλογή browsers Stella SOFTWARE 0 19-02-2010 18:59:
'Ανάβει' για τα καλά ο πόλεμος των browsers! antonis ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 05-07-2008 19:31:
Διαφημίσεις στα κινητά εκτός browsers antonis SOFTWARE 0 10-08-2007 08:26:


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:48:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam