Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > Tech Point > COMPUTERS > WIKI-ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ - ΟΔΗΓΟΙ

Ωχ, χάλασε. Και τώρα τι κάνω;

This is a discussion on Ωχ, χάλασε. Και τώρα τι κάνω; within the WIKI-ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ - ΟΔΗΓΟΙ forums, part of the COMPUTERS category; Είναι γεγονός ότι με την αγορά ενός πακέτου software δημιουργούνται πολλές απορίες στον χρήστη του, τουλάχιστον στην αρχή, και ιδιαίτερα ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 20-07-2007, 15:21:   #1
antonis
VIP
 
Το avatar του χρήστη antonis
 
Εγγραφή: Jun 2007
Περιοχή: Κόρινθος
Μηνύματα: 1.425
Thanks: 24
Thanked 308 Times in 220 Posts
My Mood:
antonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura aboutantonis has a spectacular aura about
Προεπιλογή Ωχ, χάλασε. Και τώρα τι κάνω;



Είναι γεγονός ότι με την αγορά ενός πακέτου software δημιουργούνται πολλές απορίες στον χρήστη του, τουλάχιστον στην αρχή, και ιδιαίτερα αν δεν έχει ασχοληθεί ξανά με αυτό. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου το software μας προβληματίζει σε κάποια δύσκολα σημεία με αποτέλεσμα να «κολλάμε». Αν κάποιος δε είναι επαγγελματίας χρήστης, αυτό το «κόλλημα» μπορεί να του κοστίσει χρήματα. Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν, όταν κάποιο πρόβλημα ανακύψει;

Καταρχάς το αγαπημένο ακρωνύμιο στα τμήματα τεχνικής υποστήριξης των εταιρειών που εμπορεύονται λογισμικό είναι το RTFM (Read The Fabulous Manual – Διάβασε το υπέροχο εγχειρίδιο χρήσης). Η πρώτη μας συμβουλή λοιπόν είναι αυτή. Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης που περιλαμβάνεται στο πακέτο software που αγοράσατε. Όλες οι εταιρείες, μικρές, μεγάλες, μεσαίες που παράγουν λογισμικό έχουν σίγουρα ένα βιβλιαράκι με τα κυριότερα χαρακτηριστικά και οδηγίες χρήσης των προϊόντων τους. Οι μεγαλύτερες εταιρείες έχουν ειδικό τμήμα για την συγγραφή εγχειριδίων σε πολλές γλώσσες ενώ προσφέρουν ακόμα περισσότερη βοήθεια και προχωρούν πολλά βήματα παραπέρα από την δημιουργία ενός απλού εγχειριδίου με την προσθήκη επεξηγηματικών άρθρων, σύνδεση στο web site για να κατεβάσετε άρθρα, συμβουλές, hints & tips, κλπ.

Το επόμενο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ανοίξετε το Online Help της εφαρμογής σας. Το online help είναι η βοήθεια που σας δίνει το πρόγραμμα είτε μέσω του μενού Help (Βοήθεια) είτε μέσω ειδικών πλαισίων hints & tips τα οποία ο περισσότερος κόσμος τα απενεργοποιεί γιατί θεωρεί ότι δεν είναι χρήσιμα. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές είναι ενοχλητικά, αλλά δεν σας συνιστούμε να τα απενεργοποιείτε, τουλάχιστον μέχρι να μάθετε τα βασικά της εφαρμογής. Θα διαπιστώσετε ότι προσφέρουν συχνά απαντήσεις σε προβλήματα που έχουν προκύψει εκ των υστέρων.

Βοήθεια μπορείτε να βρείτε επίσης και στα αρχεία Readme (ανάγνωσε με) τα οποία περιέχουν σε μορφή κειμένου χρήσιμες οδηγίες. Αυτά τα αρχεία συνήθως τοποθετούνται στο CD/DVD εγκατάστασης της εφαρμογής και είναι πιο ενημερωμένα από το παρεχόμενο εγχειρίδιο. Αυτό συμβαίνει γιατί τα τυπωμένα εγχειρίδια χρειάζονται πολύ χρόνο για να παραχθούν και τυγχάνει το λογισμικό να έχει αλλάξει ή να έχουν τροποποιηθεί ορισμένα στοιχεία του μετά την εκτύπωση του εγχειριδίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουν συμπεριληφθεί οι αλλαγές. Με την δημιουργία του αρχείου Readme λύνεται αυτό το πρόβλημα. Σε αυτά τα αρχεία θα βρείτε συχνά οδηγίες για την εγκατάσταση, για τυχόν ενημερωμένους drivers ή οτιδήποτε άλλο έχει αποφασίσει να συμπεριλάβει ο κατασκευαστής. Μην τα αγνοείτε, περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες που θα σας γλίτωναν από πολύ κόπο ή θα έλυναν τελείως το πρόβλημα σας, από το αν δεν τα είχατε διαβάσει ποτέ.

Είναι καλό και σας προτείνουμε να κάνετε registration στα προγράμματα σας. Κάνοντας register το πρόγραμμα σας αποκτάτε μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως είναι για παράδειγμα τεχνική υποστήριξη, επίλυση αποριών, συμφέρουσες προσφορές, έξτρα τεχνικά εγχειρίδια κλπ. Πάντα μέσα στο πακέτο λογισμικού που αγοράζετε υπάρχουν τα σχετικά τηλέφωνα ή οδηγίες για το registration.

Μπορείτε να αναζητήσετε βοήθεια online. Σε μηχανές αναζήτησης αρκεί να βάλετε το μήνυμα λάθους της εφαρμογής ή μια όσο το δυνατόν σωστή περιγραφή του προβλήματος με λέξεις κλειδιά. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα βρείτε βοήθεια άμεσα και σχεδόν για όλα τα προβλήματα. Μειονέκτημα αυτού του τρόπου είναι το μέγεθος του προβλήματος. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο γνωστό πρόγραμμα θα βρείτε βοήθεια πιο εύκολα σε αντίθεση με κάποιο σπάνιο. Σε αυτή την δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να έχετε φροντίσει να αγοράσετε από την εταιρεία επιπλέον χρόνο τεχνικής υποστήριξης ή να έχετε κάνει registration την εφαρμογή. Ένας καλός τρόπος για να αποφεύγετε τα προβλήματα είναι να συντηρείτε τον υπολογιστή σας κάνοντας χρήση των ειδικών εργαλείων βελτιστοποίησης του λειτουργικού σας συστήματος ή μέσω τρίτων εφαρμογών που διορθώνουν τα πάντα με ένα κλικ. Θα γλιτώσετε πολλά προβλήματα και χρόνο που θα καταναλώνατε στην αναζήτηση λύσης.

Η επαναφορά συστήματος ή επαναφορά ενός backup μπορεί επίσης να σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη. Αντί να ψάχνετε να λύσετε το πρόβλημα, επαναφέρετε το λειτουργικό σας σύστημα με κάποιο τέτοιο πρόγραμμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Φυσικά μπορείτε πάντα να τηλεφωνήσετε σε κάποιον φίλο σας που γνωρίζει σχετικά και να σας βοηθήσει. Μην απελπίζεστε αν κανείς δεν φαίνετε να μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα. Απευθυνθείτε σε εταιρείες τεχνικής υποστήριξης που είναι η δουλειά τους να διορθώνουν τα προβλήματα. Μειονέκτημα αυτής της λύσης είναι το κόστος. Συνήθως κοστίζουν ακριβά και δεν είναι πάντα σίγουρο ότι θα σας λύσουν το πρόβλημα. Μπορούν πάντως να κάνουν ένα format στον υπολογιστή αν εσείς δεν μπορείτε οπότε είναι καλή λύση σε αυτές τις περιπτώσεις.

Κλείνοντας, η καλύτερη συμβουλή μας για να μην χρειάζεται να αναζητήσετε βοήθεια είναι να μην πειράζετε ότι δουλεύει. Τουλάχιστον μην πειράζετε τίποτα αν δεν ξέρετε τι κάνετε ή πως να το διορθώσετε σε περίπτωση λάθους. Ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος να καταστρέψετε ακόμα και το hardware του υπολογιστή σας σε κάποιες περιπτώσεις.
Ο χρήστης antonis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Σας χάλασε το μίξερ; Υπάρχει λύση ilias ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 16-03-2011 18:46:
Ν. Μπακογιάννη: Θα κάνω τα πάντα για την ενότητα της ΝΔ LATEAM RSS NEWS 0 26-10-2009 09:14:
Μωρό μου, κάνω τα πάντα για σένα.... Κατερίνα VIDEO POINT !!!!!!!!! 0 25-06-2008 15:15:
και τωρα που παμε; ilias ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 01-12-2006 00:05:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:15:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam