Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! > Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

This is a discussion on ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ within the Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ forums, part of the ENJOY YOUR LIFE!!!!!!!!!! category; Από τη στιγμή που εμφανίστηκαν τα φουσκωτά σκάφη αναψυχής, αγαπήθηκαν τόσο πολύ από το αγοραστικό κοινό που απέσπασαν ένα σημαντικό ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 21-08-2006, 15:49:   #1
Stefania
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη Stefania
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: L.A.
Μηνύματα: 1.338
Thanks: 55
Thanked 48 Times in 34 Posts
My Mood:
Stefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished roadStefania is on a distinguished road
Προεπιλογή ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ





Από τη στιγμή που εμφανίστηκαν τα φουσκωτά σκάφη αναψυχής, αγαπήθηκαν τόσο πολύ από το αγοραστικό κοινό που απέσπασαν ένα σημαντικό μερίδιο από την αγορά των πολυεστερικών σκαφών.



Το πρώτο πράγμα που πάει στο μυαλό οποιουδήποτε γνωρίσει για πρώτη φορά τον συγκεκριμένο τύπο είναι τι θα γίνει εάν τρυπήσει. Οι απαντήσεις όμως των κατασκευαστών έχουν τόσο ισχυρά επιχειρήματα που όχι μόνο ξεδιαλύνουν τις αμφιβολίες του κοινού αλλά και ενισχύουν την άποψη των πρακτικά αβύθιστων σκαφών.



Καταρχήν το ύφασμα που χρησιμοποιείται έχει υποστεί τέτοιες κατεργασίες που είναι δύσκολο να υποστεί φθορά. Συν τοις άλλοις, τα φουσκωτά σκάφη είναι χωρισμένα σε αεροθαλάμους. Εάν κάποιος από αυτούς υποστεί φθορά και χάσει αέρα, τότε συνεχίζει την πλεύση του με τους υπόλοιπους χωρίς κίνδυνο και όταν φθάσει στον προορισμό του αποκαθιστάται η ζημιά.



Στην ακραία υποθετική περίπτωση φθοράς όλων των αεροθαλάμων, ο αέρας μέσα στον αεροθάλαμο εξισώνεται με τον ατμοσφαιρικό με αποτέλεσμα το σκάφος να παραμένει στην επιφάνεια της θάλασσας και να λειτουργεί ως σωσίβιο.



Το φουσκωτό είναι ο αγαπημένος τύπος σκάφους για αυτούς που ασχολούνται με υποβρύχιο ψάρεμα και για αυτούς που αγαπάνε τα μακρινά ταξίδια και θαλάσσια χόμπι εν γένει. Στη χώρα μας υπάρχουν μάλιστα μερικοί σύνδεσμοι φουσκωτών σκαφών που απαριθμούν πολλά μέλη και συνδυάζουν παράλληλα τις διακοπές τους. Όσο για την πλεύση τους αυτή είναι ασφαλής γλυκιά και «παιχνιδιάρικη» παρέχοντας στον κυβερνήτη το συναίσθημα της ασφάλειας.



----------------------------------------------------------------------------------------





Tα ξύλινα σκάφη είναι αναμφισβήτητα τα ομορφότερα και εξαιτίας του υλικού τους μεταφέρουν μια ιστορία, που ξεκινά από την εποχή που οι άνθρωποι έσκαβαν κορμούς δένδρων μετατρέποντας τους σε μικρές βάρκες για αλιεία.



Το αρχέγονο αυτό υλικό με τη μεγάλη προσαρμοστικότητα που διαθέτει στις διάφορες τεχνολογίες και χρήσεις, εξακολουθεί να αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της ναυπηγικής κατασκευής.



Υπάρχει μια πολύ μεγάλη γκάμα ξυλείας τα βασικά όμως που χρησιμοποιούνται στη ναυπηγική είναι συγκεκριμένα όπως η φτελιά, η μουριά καθώς επίσης το έλατο και το πεύκο για την κατασκευή καταρτιών, η κερασιά που χαρακτηρίζεται για την εύκολη κατεργασία της και χρησιμοποιείται για τις εσωτερικές επιφάνειες και τα έπιπλα, το ιρόκο που κατεργάζεται επίσης εύκολα και θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα για περίβλημα και το teak που διακρίνεται για τη μεγάλη του αντοχή και επενδύει τα καταστρώματα.



Υπάρχουν ορισμένα ξύλινα σκάφη που έχουν αφήσει ιστορία. Ένα από τα ομορφότερα ελληνικά σκαρία και για πολλούς ένα από καλύτερα στον κόσμο, αφορά τον «Αετό» ένα ιστιοφόρο που έχει κατασκευασθεί στα ναυπηγεία Ψαρρός που εδρεύουν στο Πέραμα. Αλλα σκάφη ξύλινα που έχουν αφήσει εποχή είναι τα αμερικάνικα Chris Craft που το όνομά τους ταυτίστηκε με τον όρο ταχύπλοο και τα ιταλικά Riva.



Στις μέρες μας, η κατασκευή του ξύλινου σκάφους φθίνει συνεχώς. Ο πιο βασικός λόγος ίσως είναι η εμφάνιση των πολυεστερικών σκαφών, στα οποία προσανατολίστηκε μεγάλο ποσοστό του αγοραστικού κοινού. Όπως είναι γνωστό, τα πολυεστερικά σκάφη μπορούν να κατασκευαστούν γρήγορα και αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες. Όμως το ίδιο μπορούν να προσφέρουν και τα ξύλινα σκάφη. Ένας καλός σχεδιασμός, σε συνδυασμό με τη χρήση ισχυρού κινητήρα, προσφέρει παραπλήσια αποτελέσματα.



Πέρα όμως από το πρακτικό μέρος, η αισθητική αποτελεί έναν σημαντικότατο παράγοντα, ο οποίος στην Ελλάδα αντικατοπτρίζει μια μακραίωνη παράδοση. Είναι βέβαιο πως ένα ξύλινο σκάφος τραβά το βλέμμα πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, γιατί το ξύλο έχει ζωή.



Μπορεί βέβαια η συντήρηση να αποτελεί έναν ανασταλτικό παράγοντα για το αγοραστικό κοινό, εξαιτίας κυρίως της έλλειψης γνώσεων είναι όμως γεγονός όμως πως ένα καλό ξύλινο σκάφος δεν απαιτεί σημαντικά περισσότερη συντήρηση απΆ ό,τι ένα πολυεστερικό.



Το ξύλινο σκάφος ίσως απαιτεί κάποια επιπλέον φροντίδα σε λεπτομέρειες, οπότε είναι απαραίτητη η ενασχόληση του ιδιοκτήτη, με την προϋπόθεση ότι έχει μεράκι για το σκάφος. Γεγονός είναι ότι το ξύλινο σκάφος αντέχει πολύ στον χρόνο. Απόδειξη αποτελεί το ότι σήμερα υπάρχουν παλαιά ξύλινα σκάφη, για παράδειγμα 50 ετών, πολυεστερικά όμως ελάχιστα.
Ο χρήστης Stefania δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 21-08-2006, 17:29:   #2
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

AX KAI EGO ENA SKAFOS THELO ALLA DEN MPORO

:tears: :tears: :tears: :tears:







  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-08-2006, 18:09:   #3
cRc
Think Different..
 
Το avatar του χρήστη cRc
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: ΑΛΜΥΡΟΣ
Μηνύματα: 4.277
Thanks: 1.784
Thanked 1.341 Times in 846 Posts
My Mood:
cRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the rough
Προεπιλογή

ΒΡΕ ΚΟΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΕΓΩ ΣΕ ΚΟΡΝΙΖΑ , ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟ ΦΕΡΩ ???



:lol sign: :lol sign: :lol sign: :lol sign:
__________________

Ο χρήστης cRc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 30-08-2006, 09:35:   #4
Stella
I'm Blonde and i like it!
 
Το avatar του χρήστη Stella
 
Εγγραφή: Jul 2006
Περιοχή: L.Alaloum
Μηνύματα: 3.413
Thanks: 752
Thanked 1.000 Times in 646 Posts
My Mood:
Stella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura aboutStella has a spectacular aura about
Προεπιλογή

CNB 117





Το Hamilton II είναι ένα εξαιρετικό ιστιοφόρο που έχει κατασκευασθεί στο γαλλικό επώνυμο ναυπηγείο CNB και λειτουργεί από το 1987 κάτω από την σκέπη του ομίλου Beneteau. Με διαστάσεις 35.12 x 7.94 μέτρα, διαθέτει πέντε καμπίνες για τους επιβάτες, δύο καμπίνες για το πλήρωμα ενώ προσφέρονται πολυτελείς χώροι στα δύο του καταστρώματα.



Η εξωτερική του όψη χαρακτηρίζεται από την χαμηλή -και κομψή-υπερκατασκευή, με τα μεγάλα ελλειψοειδή παράθυρα να προσφέρουν άπλετο φυσικό φως στο εσωτερικό ενώ διαθέτει άρτιες ναυπηγικές γραμμές. Όσο για το χρώμα του, έχει χρησιμοποιηθεί σκούρα αλλά λαμπερή απόχρωση του μπλε η οποία συνδυάζεται αρμονικά με το ξύλινο -επενδεδυμένο από τικ-κατάστρωμα, προσφέροντας ένα εκλεπτυσμένο αισθητικό αποτέλεσμα.



Κύριο κατασκευαστικό και παράλληλα λειτουργικό χαρακτηριστικό του CNB 117, αποτελεί η θέση του κόκπιτ που είναι εγκατεστημένο στο κέντρο, αφήνοντας αρκετό ελεύθερο χώρο περιμετρικά του. Το κόκπιτ αναπτύσσεται σε έναν μεγάλο χώρο που φιλοξενεί μάλιστα δύο αναπαυτικά καθιστικά. Εκεί, δύναται να φιλοξενηθούν με άνεση όλοι οι επιβάτες του σκάφους, ενώ πιο πίσω στην περιοχή της πρύμνης διατίθενται επιπλέον καθίσματα.



Η πλοήγηση του σκάφους πραγματοποιείται από την ζώνη του πιλοτηρίου και διαθέτει δύο εργονομικά και άνετα πιλοτήρια, με τα αντίστοιχα τιμόνια. Οι δύο κονσόλες είναι πλήρως εξοπλισμένες από τα όργανα πλοήγησης και πηδαλιουχίας. Ωστόσο, ο χειρισμός των ιστίων πραγματοποιείται σχετικά εύκολα από τα ηλεκτρικά βιντζιρέλα, τα οποία διαθέτουν μελετημένη διάταξη.



Στο κατώτερο κατάστρωμα συναντάμε ένα μεγάλο και εκλεπτυσμένο χώρο. Σε αυτό συμβάλλει η αρχιτεκτονική σχεδίαση, η κλασσική επίπλωση, και τα ζωντανά χρώματα. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο στην αισθητική διαδραματίζει ο ιδιαίτερος τεχνητός φωτισμός του σκάφους, ο οποίος προέρχεται από δέσμες φωτός οροφής (σποτς) και κρυφό φωτισμό σε καίρια σημεία, όπως για παράδειγμα πίσω από την σκάλα, στο εσωτερικό των ερμαρίων και κάτω από τις επιπλώσεις των κρεβατιών.



Για την πρόσβαση στο εσωτερικό Προσφέρονται δύο είσοδοι. Η μία οδηγεί σε έναν χώρο που φιλοξενεί δύο κουκέτες εκ των οποίων η μία είναι διπλή ενώ ενδιάμεσα τους δεσπόζει ένα ξύλινο γραφείο. Η άλλη είσοδος οδηγεί στο κεντρικό σαλόνι το οποίο αναπτύσσεται αριστερά της σκάλας και αποτελείται από τρεις αναπαυτικούς καναπέδες σε σιέλ απόχρωση. Αντικριστά βρίσκεται η τραπεζαρία πίσω από την οποία αναπτύσσεται το γραφείο χαρτογράφησης. Πιο μπροστά συναντάμε πέντε συνολικά πολυτελείς καμπίνες και την πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με ένα επιπλέον καθιστικό αντικριστά.



Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ναυπηγείο: CNB

Χώρα προέλευσης: Γαλλία

Αρχιτέκτων: Philippe Briand

Αρχιτέκτων εσωτερικών: Andrew Winch

Υλικά κατασκευής: Συνθετικό carbon-balsa-vinylester

Ολικό μήκος: 35.12 μέτρα

Μήκος ισάλου: 31.50 μέτρα

Μέγιστο πλάτος: 7.94 μέτρα

Εκτόπισμα: 97 τόνοι.

Ισχύς κινητήρα: 430 ίπποι

Χωρητικότητα δεξ. νερού: 4000 λίτρα

Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 7500 λίτρα.
__________________
Ο χρήστης Stella δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ρύθμιση του υπουργείου Οικονομικών για τα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής LATEAM RSS NEWS 0 13-11-2009 20:01:
Νομοσχέδιο για τα σκάφη αναψυχής LATEAM RSS NEWS 0 13-07-2009 14:47:
Μέτρα Γ. Παπαθανασίου για τα σκάφη αναψυχής LATEAM RSS NEWS 0 22-06-2009 14:06:
Αν. Παπαληγούρας: Εγκαίνια πλωτής έκθεσης σκαφών αναψυχής LATEAM RSS NEWS 0 19-09-2008 20:35:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:44:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam