Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > GAMES > NEW GAMES

Ghost Rider

This is a discussion on Ghost Rider within the NEW GAMES forums, part of the GAMES category; Μέσα από τις σελίδες του GameOver έχει πολλές φορές αναφερθεί η εξαιρετική δουλειά που κάνουν σε αρκετά παιχνίδια ορισμένοι developers. ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 06-03-2007, 20:54:   #1
aggelos_a
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη aggelos_a
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 1.192
Thanks: 13
Thanked 26 Times in 10 Posts
My Mood:
aggelos_a is on a distinguished roadaggelos_a is on a distinguished roadaggelos_a is on a distinguished road
Προεπιλογή Ghost Rider

Μέσα από τις σελίδες του GameOver έχει πολλές φορές αναφερθεί η εξαιρετική δουλειά που κάνουν σε αρκετά παιχνίδια ορισμένοι developers. Άνθρωποι με όραμα και μεράκι που τοποθετούν τις ιδέες και τις σκέψεις τους στο χαρτί (ή στο πληκτρολόγιο, ανάλογα με τη φύση των καθηκόντων τους) και φτάνουν στο σημείο να προσφέρουν σε εμάς εμπειρίες που μένουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μας. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις μάχες του Kratos στο God of War ή τις, σχεδόν χορευτικές, φιγούρες μάχης που εκτελούσε ο Dante στη σειρά Devil May Cry; Αυτές είναι οι στιγμές του gaming που μένουν αξέχαστες και ταυτόχρονα θέτουν τα δεδομένα που όλοι οι δημιουργοί παιχνιδιών πρέπει εφεξής να τηρούν. Τι σχέση όμως μπορεί να έχει αυτός ο πρόλογος με το Ghost Rider, το νεότερο παιχνίδι της γνωστής σε όλους μας Climax (δημιουργό της σειράς Moto GP);

Για να είμαστε απολύτως ακριβείς, αυτός ο πρόλογος γράφτηκε απλά και μόνο για να σας προετοιμάσει σχετικά με το πόσο εκ διαμέτρου αντίθετο είναι το εν λόγω παιχνίδι με τα προαναφερθέντα σημεία αναφοράς. Αυτός ο πρόλογος είναι μια προσπάθεια του υπογράφοντος να μεταφέρει στους αναγνώστες το χάος που χωρίζει το «γνήσιο» από το «αντίγραφο», το «εμπνευσμένο» από το «κλεμμένο», την «πρωτιά» από τη «μετριότητα». Ίσως το συγκεκριμένο κείμενο να φαντάζει αυστηρό από τις πρώτες του κιόλας γραμμές.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΕντούτοις, όταν έχεις να κάνει με έναν τίτλο που απροκάλυπτα και αδιάντροπα αντιγράφει στοιχεία του gameplay που έχουν διαπρέψει σε παρελθόντα παιχνίδια της αγοράς και, απλά, τα ρίχνει μέσα σε ένα «καζάνι», τα ανακατεύει και τα προσφέρει προς βρώση, χωρίς να έχει γίνει καμία προεργασία και σωστή μελέτη για το σωστό αποτέλεσμα, δεν μπορείς παρά να νιώσεις λύπη και απογοήτευση για την πενία στη φαντασία των ανθρώπων που το δημιούργησαν. Ένας ακόμα λόγος που νιώσαμε οικτρή απογοήτευση παίζοντας το Ghost Rider έχει να κάνει με την αγάπη του υπογράφοντος προς το σύμπαν της Marvel. Είναι πραγματικά αδιανόητο, χαρακτήρας με τόσο βάθος στο ιστορικό του, ο οποίος προέρχεται από τις καλές «πένες» της θρυλικής Marvel, να μεταφέρεται σε ένα videogame όπου η ανάπτυξη της ιστορίας του περιορίζεται σε 10 γραμμές διαλόγου και ελάχιστα λεπτά «comics-cinematics» τόσο χαμηλής ποιότητας, που η Marvel ποτέ δεν θα επέτρεπε την έκδοσή τους ακόμα και στο χειρότερο έντυπό της. Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να αιτιολογήσουμε όλες τις προαναφερθείσες αξιώσεις μας.

Το παιχνίδι της Climax και της 2K Games βασίζεται (χαλαρά) στην φερώνυμη κινηματογραφική παραγωγή όπου πρωταγωνιστεί ο Nicolas Cage και η οποία με τη σειρά της βασίζεται στο γνωστό χαρακτήρα από τα κόμικς της Marvel. Ο Ghost Rider είναι το alter ego του Johnny Blaze, ενός νεαρού που, ως άλλος Faust, πούλησε την ψυχή του στον Mephisto προκειμένου εκείνος να σώσει τον πατέρα του από τον καρκίνο που τον σκότωνε αργά. Βέβαια, όπως καλά θα γνωρίζουν οι φανατικοί της Marvel, o Mephisto μόνο άξιος εμπιστοσύνης δεν είναι και αφού αφήνει τον πατέρα του Johnny να πεθάνει, παγιδεύει το νεαρό στην κόλαση όπου και τον μεταμορφώνει σε Ghost Rider, μια δαιμονική φιγούρα, χωρίς πρόσωπο, αλλά με εξαιρετικές δυνάμεις και μια απόκοσμη μοτοσικλέτα που θα ζήλευαν ακόμα και οι Hell’s Angels.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΑν και η ιστορία του Ghost Rider βασίζεται στην πεπατημένη αφηγηματική τακτική και στη μυθοπλασία των στελεχών της Marvel, είναι ένας ενδιαφέρων cult υπέρ-ήρωας που σε κάποιους θυμίζει τον Blade και σε άλλους τον Spawn. Σε κάθε περίπτωση, ο υπογράφων θεωρεί ότι η Climax δεν αντιμετώπισε με ιδιαίτερο σεβασμό την πνευματική ιδιοκτησία της Marvel και δημιούργησε ένα ρηχό, «άοσμο και άγευστο» παιχνίδι, το οποίο βασίστηκε σε μια θεμελιώδη αρχή: τα όπλα του Ghost Rider. Όσοι έχουν παρακολουθήσει τις ιστορίες του ήρωα, θα γνωρίζουν ότι είναι οπλισμένος με αλυσίδες, οι οποίες στις άκρες τους διαθέτουν λόγχες. Αν αυτό σας θυμίζει κάτι έχετε απόλυτο δίκιο. Τα όπλα του Ghost Rider χρησιμοποιούνται ακριβώς όπως αυτά του Kratos στο God of War και αρπάζοντας αυτήν την συγκυρία από τα μαλλιά, οι άνθρωποι της Climax αποφάσισαν να αντιγράψουν τον ακρογωνιαίο λίθο του gameplay από το παιχνίδι της Sony και να το μεταφέρουν στο δικό τους.

Και κάπου εδώ αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα προβλήματα που διαθέτει ο τίτλος. Για την ακρίβεια, το σύστημα μάχης του Ghost Rider δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως κακό, καθώς σε μεγάλο βαθμό πετυχαίνει στο στόχο του όντας πλούσιο, απολαυστικό και εύκολο στην εκτέλεσή του. Το αρνητικό εντοπίζεται στο γεγονός πως σε αυτό ακριβώς το σύστημα μάχης στερέωσαν οι developers όλη την υπόσταση του παιχνιδιού, ίσως έχοντας την πεποίθηση ότι για να θεωρηθεί ένα τίτλος ως επιτυχημένος αρκεί το γεγονός ο πρωταγωνιστής να είναι αεικίνητος και να κομματιάζει τους αντιπάλους του με χάρη, εντυπωσιακά combos και δαιμονισμένη ταχύτητα.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΒέβαια, όλοι γνωρίζουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Άρτιο είναι ένα παιχνίδι με πληρότητα σε όλους τους τομείς του και το Ghost Rider δεν είναι ένα άρτιο παιχνίδι. Αρχικά, το παιχνίδι της Climax δεν προδίδει την κατωφερή πορεία που ακολουθεί. Τα γραφικά είναι όμορφα, επιβλητικά, με ελάχιστο aliasing, εντυπωσιακά χρώματα και με μια γοτθική αρχιτεκτονική που συναρπάζει, Βέβαια βρισκόμενοι κοντά στο τέλος της σταδιοδρομίας του PlayStation 2, λίγο έως πολύ οι περισσότεροι developers μπορούν να πάρουν εκείνη την παραπάνω «ιπποδύναμη» από το μονόλιθο της Sony και να δημιουργήσουν μια -το λιγότερο επιφανειακά- ικανοποιητική 3D engine. Πέρα όμως από αυτήν την επιδερμική ομορφιά, το Ghost Rider κρύβει ένα άσχημο πρόσωπο.

Το παιχνίδι αντιγράφει απροκάλυπτα και χωρίς επιτυχία τη σταθερή, προκαθορισμένη κάμερα των God of War και Devil May Cry, καθώς αυτή προσπαθεί να πάρει την καλύτερη θέση στο χώρο. Όμως, η συνεχής ανακύκλωση των τοπίων, η ολοκληρωτική απουσία αλληλεπίδρασης του χαρακτήρα με το περιβάλλον και η αυστηρά γραμμική πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί εντός των επιπέδων εύκολα προκαλεί εκνευρισμό. Μετά από δέκα (το πολύ) λεπτά δράσης, καθίσταται σαφές ότι σε αυτό το παιχνίδι δεν θα αντιμετωπίσεις περισσότερα από 7-8 είδη εχθρών, τα οποία θα κληθείς να εξοντώσεις πατώντας συνεχώς τα Χ και Τρίγωνο (και περιστασιακά τα Κύκλο και Τετράγωνο), ενώ ορισμένες αποστολές με τη μοτοσικλέτα του ήρωα σπάνε τη μονοτονία των fighting επιπέδων, με άλλα πιο…μονότονα racing/ shooting επίπεδα.

Πατήστε για μεγέθυνση της εικόναςΚαι εδώ ίσως σκεφτείτε: «Μήπως το ίδιο δεν συνέβαινε στο God of War; Τι περισσότερο από ένα συνεχές hack ‘n’ slash είχε το παιχνίδι της Sony;». Η απάντηση βρίσκεται εδώ, αλλά για όσους δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν αναλυτικά το γιατί το God of War ήταν τόσο σημαντικό για τη βιομηχανία θα πούμε το εξής: Η δημιουργία του David Jaffe πρωτοτύπησε και προσέφερε στον παίκτη μια εμπειρία άρτια και από εικαστικής, αλλά και από..gameplay άποψης. Μικρά, ίσως ανεπαίσθητα, σημεία του ήταν αυτά που δημιουργούσαν τη μεγάλη εικόνα. Μικρές, αλλά σημαντικές, σχεδιαστικές πινελιές και λεπτομέρειες που από το Ghost Rider, δυστυχώς, απουσιάζουν. Το παιχνίδι της Climax υποφέρει από γραμμικό και μονότονο level design, η AI και η ποικιλία των αντιπάλων είναι κακή, οι αποστολές με τη μοτοσικλέτα ανούσιες, η μουσική χωρίς «ψυχή» και με ένα συνεχώς επαναλαμβανόμενο Death Metal θέμα μάχης, που θα κουράσει ακόμα και τους πιο υπομονετικούς.

Ευχάριστη ανάπαυλα στη γενικότερη μετριότητα του τίτλου είναι το ικανοποιητικό leveling του Gost Rider μέσα από σφαίρες που συλλέγει αφού σκοτώσει ένα εχθρικό πλάσμα, το όμορφο animation, τα ικανοποιητικά γραφικά και, όπως προείπαμε, το αρκετά απολαυστικό σύστημα μάχης που συνδυάζει τα melee χτυπήματα των αλυσίδων με τα ranged της καραμπίνας που έχει στην κατοχή του ο Ghost Rider. Από εκεί και έπειτα, λίγα μπορεί να κερδίσει κανείς παίζοντας το νεότερο πόνημα της Climax. Ένα ακόμα comic-to-movie-to-videogame project που είναι ικανό, απλά και μόνο, να γεμίσει το κενό στο hack ‘n’ slash genre μέχρι να έρθει το God of War II. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο…

Κώδικας:
www.gameover.gr
http://www.2kgames.com/ghostrider/
Ο χρήστης aggelos_a δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
MIO Knight Rider GPS: Ο γνωστός ΚΙΤΤ από τη σειρά "Ιππότης της Ασφάλτου" Stella ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 03-10-2010 11:17:
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Donstefano NEW GAMES 0 18-04-2008 19:09:
miss PACKMAN & mr GHOST ring kouklitsa ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 10-02-2008 17:39:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:32:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam