Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΡΕΥΝΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ

Ποιες τροφές δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας

This is a discussion on Ποιες τροφές δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας within the ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ forums, part of the ΕΡΕΥΝΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ category; Η αξία της υγιεινής διατροφής είναι αναμφισβήτητη. Ακόμη και αν λόγω οικονομίας ή έλλειψης χρόνου αναγκάζεστε να κάνετε εκπτώσεις σε ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 05-09-2009, 21:06:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Ποιες τροφές δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας



Η αξία της υγιεινής διατροφής είναι αναμφισβήτητη. Ακόμη και αν λόγω οικονομίας ή έλλειψης χρόνου αναγκάζεστε να κάνετε εκπτώσεις σε διάφορους τομείς της ζωής σας, στο θέμα της διατροφής χρειάζεται να είστε πολύ προσεκτικοί. Και αυτό γιατί η διατήρηση της υγείας σας σε μακροπρόθεσμη βάση εξαρτάται από τη διατροφή που ακολουθείτε. Τα ανθυγιεινά τρόφιμα, όσο δελεαστικά και αν είναι, καλό είναι να αποκλείονται από τη δίαιτά σας. Αντίθετα υπάρχουν κάποιες τροφές, που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας. Ας δούμε τις πιο σημαντικές από αυτές.

Πρωινό

Τι να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας: Πλιγούρι

Το πλιγούρι είναι ένα από τα πιο ενδεδειγμένα τρόφιμα για να ξεκινήσετε την ημέρα σας. Πρόκειται για εύπεπτους υδατάνθρακες, που περιέχουν μεγάλη ποσότητα διαιτητικών ινών και μικρή ποσότητα πρωτεΐνης και σχεδόν καθόλου ζάχαρη.

Τι μπορείτε να παραλείψετε: Τυποποιημένα δημητριακά

Συνήθως δεν παρέχουν αρκετές φυτικές ίνες, οπότε δεν μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα συσκευασμένα δημητριακά εκτός των άλλων μπορεί να έχουν και αρκετές θερμίδες.

Πρωτεΐνες

Τι να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας: στήθος κοτόπουλου

Η πρωτεΐνη είναι απολύτως απαραίτητη για τον οργανισμό σας. Αν δεν προσλαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη, θα χάσετε μυϊκή μάζα. Μία από τις καλύτερες πηγές για να πάρετε αυτή την πρωτεΐνη είναι το άπαχο στήθοςκοτόπουλου.

Τι μπορείτε να παραλείψετε: Σάντουιτς με μπέικον και σαλάμι

Αντικαταστήστε με κοτόπουλο, το κρέας στα σάντουιτς, που συνηθίζετε να τρώτε ενδιάμεσα στα γεύματα. Τα σάντουιτς με βάση το κρέας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και δεν αποτελούν υψηλής ποιότητας πηγή πρωτεϊνών.

Λαχανικά

Τι να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας: Μπρόκολο

Τα περισσότερα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, γιΆ αυτό δεν πρέπει για κανένα λόγο να λείπουν από το καλάθι της νοικοκυράς. Ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά είναι το μπρόκολο, το οποίο καλύπτει πάνω από το 100% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνη C και Κ και αποτελεί μια καλή πηγή βιταμίνης Α, φολικού οξέως και φυτικών ινών.

Τι μπορείτε να παραλείψετε: μαρούλι Iceberg

Το μαρούλι iceberg δεν προσφέρει περισσότερες θρεπτικές ουσίες από τα υπόλοιπα λαχανικά, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ενυδατώνει τον οργανισμό.

Υδατάνθρακες

Τι να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας: Ακατέργαστο ρύζι

Για βραδινό γεύμα το καφέ ρύζι είναι η καλύτερη επιλογή υδατανθράκων. Βοηθάει στο να γίνεται η πέψη αργά και μπορεί να προσφέρει ποικιλία γευμάτων, ανάλογα με τη σάλτσα που θα επιλέξετε να προσθέσετε.

Τι μπορείτε να παραλείψετε: Λευκά ζυμαρικά

Οι υδατάνθρακες, που θα ήταν καλύτερο να περιορίσετε είναι τα λευκά ζυμαρικά. Η συχνή κατανάλωση ζυμαρικών μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για ανεπιθύμητο λίπος. Θα μπορούσατε να τα αντικαταστήσετε με πατάτες.

Γαλακτοκομικά

Τι να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στη διατροφή σας: τυρί

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι σημαντική πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών ενώ περιέχουν και υδατάνθρακες. Ένα από τα γαλακτοκομικά, που χρειάζεται να καταναλώνετε είναι το τυρί, το οποίο βοηθάει στην πέψη και στην μυϊκή ανάπτυξη.

Τι μπορείτε να παραλείψετε: Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι χαμηλότερο σε περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη από το τυρί, και ειδικά το πλήρες γιαούρτι έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υδατάνθρακες. Για το λόγο αυτό προτιμήστε καλύτερα άπαχο γιαούρτι.

*Να θυμάστε πάντα ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα όταν πρόκειται για τρόφιμα είναι να ετοιμάζετε μόνοι σας τα γεύματά σας, αντί να τρώτε απέξω. Με αυτό τον τρόπο συν τοις άλλοις θα ξέρετε τι τρώτε και θα αποφεύγετε την κατανάλωση τροφών, που δεν προσφέρουν θρεπτικές ουσίες στον οργανισμό σας.


Πηγή : cosmo.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ποιες σχέσεις πρέπει να αποφύγεις ironitsa ΣΧΕΣΕΙΣ 0 28-10-2010 21:17:
Περισσεύουν οι γιατροί, μας λείπουν νοσηλευτές ironitsa ΕΛΛΑΔΑ 0 30-06-2010 13:43:
Τροφές-ασπίδα κατά του Αλτσχάιμερ ironitsa ΥΓΕΙΑ 0 14-05-2010 12:32:
Σωτήριες τροφές για δυνατά μαλλιά ironitsa Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 0 19-11-2009 12:39:
Ενισχύουν την μνήμη οι λιπαρές τροφές LATEAM RSS NEWS 0 22-05-2009 10:42:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:02:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam