Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

F1 2010

This is a discussion on F1 2010 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 19 αγώνες και ξεκινάει με το Grand Prix του Μπαχρέιν στις 14 Μαρτίου. Η καρό σημαία θα ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 14-03-2010, 13:31:   #1
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή F1 2010

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 19 αγώνες και ξεκινάει με το Grand Prix του Μπαχρέιν στις 14 Μαρτίου.

Η καρό σημαία θα πέσει στις 14 Νοεμβρίου για δεύτερη συνεχόμενη φορά στην φαντασμαγορική πίστα του Άμπου Ντάμπι.

01 Bahrain Grand Prix (Μπαχρέιν) 14 Μαρτίου 2010
02 Australian Grand Prix (Αυστραλία) 28 Μαρτίου 2010
03 Μalaysian Grand Prix (Μαλαισία) 4 Απριλίου 2010
04 Chinese Grand Prix (Κίνα) 18 Απριλίου 2010
05 Gran Premio de Espana Τelefonica (Ισπανία) 9 Μαΐου 2010
06 Grand Prix de Monaco 2009 (Μονακό) 16 Μαΐου 2010
07 Turkish Grand Prix (Τουρκία) 30 Μαΐου 2010
08 Grand Prix du Canada (Καναδάς) 13 Ιουνίου 2010
09 Τelefonica Grand Prix of Europe(Βαλένθια) 27 Ιουνίου 2010
10 Santander British Grand Prix (Αγγλία) 11 Ιουλίου 2010
11 Grosser Preis Santanter Von Deutschland (Γερμανία) 25 Ιουλίου 2010
12 Magyar Nagydij (Ουγγαρία) 1 Αυγούστου 2010
13 Βelgian Grand Prix (Βέλγιο) 29 Αυγούστου 2010
14 Grand Premio Santander D' Italia (Ιταλία) 12 Σεπτεμβρίου 2010
15 Singtel Singapore Grand Prix (Σιγκαπούρη) 26 Σεπτεμβρίου 2010
16 Japanese Grand Prix (Ιαπωνία) 10 Οκτωβρίου 2010
17 Korean Grand Prix (Κορέα) 24 Οκτωβρίου 2010
18 Grande Premio do Brasil (Βραζιλία) 7 Νοεμβρίου 2010
19 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix (Άμπου Ντάμπι) 14 Νοεμβρίου
(πηγη auto24.gr)
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
Smell (14-03-2010)
Sponsored Links
Παλιά 14-03-2010, 13:35:   #2
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

οι αλλαγες στους κανονισμους

ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Η μεγαλύτερη αλλαγή για τη σεζόν του 2010 είναι η απαγόρευση του ανεφοδιασμού στη διάρκεια των γκραν πρι, για πρώτη φορά από το 1993. Παρ΄ όλα αυτά, οι οδηγοί θα μπαίνουν στα πιτ για αλλαγές ελαστικών, ωστόσο αυτές οι στάσεις θα είναι πιο σύντομες, ενώ ενδέχεται να διαρκούν λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Η αλλαγή αυτή απαιτεί τα μονοθέσια να διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμων, η χωρητικότητα του οποίου αυξάνεται από περίπου 80 λίτρα και φτάνει κοντά στα 250, ενώ επηρεάζει σημαντικά και τη στρατηγική του αγώνα, καθώς οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί με τα ελαστικά και τα φρένα τους. Προκειμένου να υπάρξει προσαρμογή στη μεγαλύτερη δεξαμενή, το όπισθεν «σώμα» των μονοθεσίων θα είναι πλατύ, ενώ θα είναι μεγαλύτερο το μεταξόνιο. Αποτέλεσμα αυτού είναι η κατανομή βάρους να είναι αρκετά διαφορετική σε σχέση με το μονοθέσιο του 2009.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αντικαθιστώντας το προηγούμενο σύστημα, βάσει του οποίου οι πρώτοι οκτώ οδηγοί βαθμολογούνταν (με σύστημα 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 και 1 βαθμό), από το 2010 θα παίρνουν βαθμούς οι πρώτοι δέκα οδηγοί σε κάθε γκραν πρι. Η αλλαγή τίθεται σε εφαρμογή λόγω του μεγαλύτερου αριθμού ομάδων, ενώ βάσει του νέου συστήματος ο νικητής θα παίρνει 25 βαθμούς. Ο δεύτερος θα παίρνει 18 και ο τρίτος 15 βαθμούς, ενώ οι υπόλοιποι επτά βαθμολογούνται ως εξής: 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1.

ΒΑΡΟΣ
Το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου αυξήθηκε από τα 605 στα 620 κιλά. Η αρχική σκέψη πίσω από αυτήν την αλλαγή ήταν να αντισταθμιστεί το μειονέκτημα που αντιμετωπίζουν οι ψηλότεροι και βαρύτεροι οδηγοί στα μονοθέσια, τα οποία είναι εφοδιασμένα με το σύστημα KERS (το επιπλέον βάρος του Συστήματος Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας σημαίνει ότι είναι λιγότερο ευέλικτοι ως προς την κατανομή βάρους σε σχέση με τους ελαφρύτερους αντιπάλους τους). Ωστόσο, με κοινή συμφωνία οι ομάδες δεν αναμένεται να χρησιμοποιήσουν το KERS το 2010.

ΣΤΕΝΟΤΕΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Όταν τα «σλικ» ελαστικά επέστρεψαν στους αγώνες της Φόρμουλα Ένα το 2009, το μέγεθος των ελαστικών παρέμεινε αναλλοίωτο. Όσον αφορά την περιοχή επαφής, αυτό σήμαινε ότι τα μπροστινά είχαν αναλογικά μεγαλύτερη πρόσφυση από τα πίσω. Αυτό αντιμετωπίστηκε για το 2010 με τη μείωση του πλάτους των εμπρός ελαστικών από 270 σε 245 χιλιοστά, προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ισορροπία πρόσφυσης. Επίσης, η απαγόρευση του ανεφοδιασμού σημαίνει ότι τα μονοθέσια θα είναι περίπου 100 κιλά βαρύτερα στην έναρξη ενός γκραν πρι σε σχέση με το 2009, επομένως η Bridgestone θα χρησιμοποιήσει ελαφρώς πιο σκληρά υλικά στα ελαστικά, προκειμένου αυτά να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των αγώνων.

Ο αριθμός των στεγνών σετ ελαστικών, τα οποία είναι διαθέσιμα σε κάθε οδηγό, μειώθηκαν από 14 σε 11 ανά αγωνιστικό Σαββατοκύριακο και κάθε «πιλότος», ο οποίος μετέχει στο τρίτο και τελευταίο μέρος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, πρέπει να εκκινήσει με τα ίδια ελαστικά, με τα οποία σημείωσε τον χρόνο κατάταξής του στο γκριντ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
Δώδεκα ομάδες με 24 μονοθέσια θα βρίσκονται στο γκριντ το 2010. Αυτό επιφέρει μία μικρή αλλαγή στο σύστημα διεξαγωγής των χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Και αυτό γιατί πλέον επτά οδηγοί (έναντι πέντε) θα «κόβονται» μετά το τέλος του πρώτου και του δεύτερου μέρους των επίσημων δοκιμαστικών, αφήνοντας δέκα «πιλότους» να δώσουν «μάχη» για την πρώτη θέση της εκκίνησης στο τρίτο μέρος. Επίσης, λόγω της απαγόρευσης των ανεφοδιασμών, τα μονοθέσια θα τρέχουν με λίγα καύσιμα και στα τρία «κομμάτια» της διαδικασίας.

ΔΟΚΙΜΕΣ
Εάν μία ομάδα δηλώσει ότι ένας από τους νυν αγωνιστικούς οδηγούς της πρόκειται να αντικατασταθεί από έναν οδηγό, ο οποίος δεν έχει «τρέξει» σε αγώνα της Φόρμουλα Ένα μέσα στα προηγούμενα δύο χρόνια, θα επιτραπεί μία ημέρα δοκιμών σε εγκεκριμένη πίστα, η οποία δεν χρησιμοποιείται στην τρέχουσα σεζόν για γκραν πρι.
(πηγη inews.gr)
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mpcom : 14-03-2010 στις 13:39:
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
Smell (14-03-2010)
Παλιά 14-03-2010, 13:38:   #3
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

1ος αγωνας f1

Την πρώτη Πολ Ποζίσιον της χρονιάς κατέκτησε ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ, καθώς έκανε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του Μπαχρέιν. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Ferrari με τον Φελίπε Μάσα να είναι πιο γρήγορος από τον ομοσταβλό του, Φερνάντο Αλόνσο.

Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει ο Λιουίς Χάμιλτον. Έκπληξη αποτελεί η όγδοη θέση του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος αύριο θα βρεθεί πίσω από την Mercedes του Μίκαελ Σουμάχερ. Στη δέκατη θέση βρέθηκε ο Άντριαν Σούτιλ με τη Force India.

Από την έκτη θέση θα εκκινήσει ο Μαρκ Γουέμπερ, πίσω από την Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ.

Q3: Τελικός

Θριαμβευτής στις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Μπαχρείν ήταν ο περσινός διεκδικητής του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ, καθώς πήρε την πρώτη Πολ Ποζίσιον της χρονιάς. Η θέση του δεν αποτελεί έκπληξη, αφού ο στόχος του όπως έχει δηλώσει είναι μόνο η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Πίσω από τη Red Bull, βρέθηκαν τα μονοθέσια της Ferrari, τα οποία μάλιστα βρίσκονταν στην πρώτη θέση την περισσότερη ώρα του τελικού.
Ο Λιουίς Χάμιλτον με την McLaren έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω του την Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Μη αναμενόμενες ήταν οι θέσεις των Παγκόσμιων Πρωταθλητών, Τζένσον Μπάτον και Μίκαελ Σουμάχερ.

Q2: Δεύτερη περίοδος

Δύσκολη ήταν η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών για τους Μίκαελ Σουμάχερ και Τζένσον Μπάτον, οι οποίοι στις τελευταίες προσπάθειες κατάφεραν να περάσουν στον τελικό. Εκτός της τρίτης περιόδου έμειναν τα δύο μονοθέσια της BMW, με τους Κομπαγιάσι και Ντε Λα Ρόσα, η Williams των Μπαρικέλο και Χούλκενμπεργκ, καθώς επίσης η Force India του Λιουίτσι, η Toro Rosso του Μπουεμί, αλλά και η Renault του Πετρόφ.

Στην δεύτερη περίοδο οι πιλότοι προτίμησαν τη μαλακή γόμα ελαστικών με σκοπό να ρίξουν τους χρόνους και να βρεθούν μέσα στην πρώτη δεκάδα που οδηγούσε στον τελικό των κατατακτήριων δοκιμών.

Q1 : Πρώτη περίοδος

Στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς οι Ferrari κυριάρχησαν με τον Φερνάντο Αλόνσο να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης. Στο Q1 έκανε το ντεμπούτο του και ο πιλότος της Hispania Racing, Καρούν Τσάντχοκ, του οποίου οι μηχανικοί κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα στα υδραυλικά.

Ωστόσο, και οι δύο πιλότοι της Hispania, Σένα και Τσάντχοκ, έμειναν εκτός της δεύτερης περιόδου. Ταυτόχρονα και οι υπόλοιπες δύο νεοεισερχόμενες ομάδες, Virgin και Lotus δεν κατάφεραν με τους χρόνους τους να περάσουν στην επόμενη περίοδο. Ο έβδομος πιλότος που έμεινε εκτός Q2 ήταν ο Ζαϊμ Αλγκουερσουαρί της Toro Rosso.


Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης :

1. Φέτελ, Red Bull, 1:54.101
2. Μάσα, Ferrari, 1:54.242, +0.141
3. Αλόνσο, Ferrari, 1:54.608, +0.507
4. Χάμιλτον, McLaren, 1:55.217, +1.116
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:55.241, +1.14
6. Γουέμπερ, Red Bull, 1:55.284, +1.183
7. Σουμάχερ, Mercedes, 1:55.524, +1.423
8. Μπάτον, McLaren, 1:55.672, +1.571
9. Κουμπίτσα, Renault, 1:55.855, +1.784
10. Σούτιλ, Force india, 1:56.309, +2.208

11. Μπαρικέλο, Williams, 1:55.330
12. Λιουίτσι, Force India, 1:55.653
13. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:55.857
14. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, +1:56.237
15. Μπουεμί, Toro Rosso, 1:56.265
16. Κομπαγιάσι, Sauber, 1:56.270
17. Πετρόφ, Renault, 1:56.619

18. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, 1:57.071
19. Γκλοκ, Virgin, 1:59.728
20. Τρούλι, Lotus, 1:59.852
21. Κοβαλάινεν, Lotus, 2:00.313
22. Ντι Γκράσι, Virgin, 2:00.587
23. Σένα, HRT, 2:03.240
24. Τσάντχοκ, HRT, 2:04.904

(πηγη sportfm.gr)
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
Smell (14-03-2010)
Παλιά 14-03-2010, 17:08:   #4
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα της σεζόν στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρείν. Η Ferrari έκανε επίδειξη δύναμης, καθώς στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς έκανε το 1-2, με τον Φελίπε Μάσα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Μεγάλος άτυχος ο πιλότος της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε πρώτος, ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να τερματίσει στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον. Στην έκτη θέση ο Μίκαελ Σουμάχερ

Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, η Ferrari ήθελε να δείξει ότι άφησε πίσω της την άσχημη περσινή χρονιά, κάνοντας το 1-2 με τους πιλότους της, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Φερνάντο Αλόνσο από νωρίς πέρασε τον ομοσταβλό του, ο οποίος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του.

Ο πιλότος της Red Bull οδηγούσε την κούρσα μέχρι και 10 γύρους πριν από την καρό σημαία, ωστόσο το μονοθέσιό του δεν φάνηκε αρκετά αξιόπιστο, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον.

Τα δύο μονοθέσια της Mercedes, βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να τερματίζει μπροστά από τον ομοσταβλό του, Μίκαελ Σουμάχερ.

Μακριά από την κορυφή βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, όπως και ο Μαρκ Γουέμπερ, οι οποίοι τερμάτισαν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν η Force India του Άντριαν Σούτιλ και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη Williams.

Πολλά ήταν τα προβλήματα των νεοεισερχόμενων ομάδων, Virgin και Lotus, οι οποίες δεν κατάφεραν να τερματίσουν στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Μόλις από τον δεύτερο γύρο ο πιλότος της Hispania, Καρούν Τσάντχοκ, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και βρέθηκε εκτός πίστας. Από την άλλη, υδραυλικό πρόβλημα ήταν η αιτία που οδήγησε τον ομοσταβλό του, Μπρούνο Σένα εκτός αγώνα.

Ούτε τα μονοθέσια της Virgin ήταν αξιόπιστα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Πρόβλημα στα υδραυλικά αντιμετώπισε ο Λούκα Ντι Γκράσι, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων άφησε εκτός αγώνα τον Τίμο Γκλοκ.

Έκπληξη αποτέλεσε η εμφάνιση της Lotus, της οποίας και τα δύο μονοθέσια κατάφεραν να πάρουν την καρό σημαία, επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του Μάικ Γκασκόιν, με τον Χέικι Κοβαλάινεν να τερματίζει στην 15η θέση και τον Γιάρνο Τρούλι στην τελευταία.

Μόνο το ένα μονοθέσιο της Renault τερμάτισε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, με τον Κουμπίτσα να βρίσκεται στην 11η θέση. Άτυχος ο ομοσταβλός του, Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος εγκατέλειψε με πρόβλημα στην πίσω αεροτομή.

Αναλυτικά η κατάταξη :

1. Αλόνσο, Ferrari, 2:01.101
2. Μάσα, Ferrari, +16.0
3. Χάμιλτον, McLaren, +23.1
4. Φέτελ, Red Bull, +38.7
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +40.2
6. Σουμάχερ, Mercedes, +44.1
7. Μπατον, McLaren, +45.2
8. Γουέμπερ, Red Bull, +46.3
9. Λιουίτσι, Force India, +53.0
10. Μπαρικέλο, Williams, +62.4
11. Κουμπιτσα, Renault, +68.3
12. Σούτιλ, Force India, +84.6
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +92.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γυροι
16. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
17. Μπουεμί, Toro Rosso, εγκατέλειψε
18. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, εγκατέλειψε
19. Σένα, HRT, εγκατέλειψε
20. Γκλοκ, Virgin, εγκατέλειψε
21. Πετρόφ, Renault, εγκατέλειψε
22. Κομπαγιάσι, Sauber, εγκατέλειψε
23. Ντι Γκράσι, Virgin, εγκατέλειψε
24. Τσάντχοκ, HRT, εγκατέλειψε

Βαθμολογία οδηγών :

1. Αλόνσο, 25
2. Μάσα, 18
3. Χάμιλτον, 15
4. Φέτελ, 12
5. Ρόσμπεργκ, 10
6. Σουμάχερ, 8
7. Μπατον, 6
8. Γουέμπερ, 4
9. Λιουίτσι, 2
10. Μπαρικέλο,1

Βαθμολογία κατασκευαστών :

1. Ferrari, 45
2. McLaren-Mercedes, 21
3. Mercedes, 18
4. Red Bull- Renault, 16
5. Force India- Mercedes, 2
6. Williams-Cosworth,1
(πηγη sportfm.gr)
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-03-2010, 17:09:   #5
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα της σεζόν στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρείν. Η Ferrari έκανε επίδειξη δύναμης, καθώς στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς έκανε το 1-2, με τον Φελίπε Μάσα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Μεγάλος άτυχος ο πιλότος της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε πρώτος, ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να τερματίσει στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον. Στην έκτη θέση ο Μίκαελ Σουμάχερ

Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, η Ferrari ήθελε να δείξει ότι άφησε πίσω της την άσχημη περσινή χρονιά, κάνοντας το 1-2 με τους πιλότους της, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Φερνάντο Αλόνσο από νωρίς πέρασε τον ομοσταβλό του, ο οποίος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του.

Ο πιλότος της Red Bull οδηγούσε την κούρσα μέχρι και 10 γύρους πριν από την καρό σημαία, ωστόσο το μονοθέσιό του δεν φάνηκε αρκετά αξιόπιστο, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον.

Τα δύο μονοθέσια της Mercedes, βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να τερματίζει μπροστά από τον ομοσταβλό του, Μίκαελ Σουμάχερ.

Μακριά από την κορυφή βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, όπως και ο Μαρκ Γουέμπερ, οι οποίοι τερμάτισαν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν η Force India του Άντριαν Σούτιλ και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη Williams.

Πολλά ήταν τα προβλήματα των νεοεισερχόμενων ομάδων, Virgin και Lotus, οι οποίες δεν κατάφεραν να τερματίσουν στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Μόλις από τον δεύτερο γύρο ο πιλότος της Hispania, Καρούν Τσάντχοκ, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και βρέθηκε εκτός πίστας. Από την άλλη, υδραυλικό πρόβλημα ήταν η αιτία που οδήγησε τον ομοσταβλό του, Μπρούνο Σένα εκτός αγώνα.

Ούτε τα μονοθέσια της Virgin ήταν αξιόπιστα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Πρόβλημα στα υδραυλικά αντιμετώπισε ο Λούκα Ντι Γκράσι, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων άφησε εκτός αγώνα τον Τίμο Γκλοκ.

Έκπληξη αποτέλεσε η εμφάνιση της Lotus, της οποίας και τα δύο μονοθέσια κατάφεραν να πάρουν την καρό σημαία, επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του Μάικ Γκασκόιν, με τον Χέικι Κοβαλάινεν να τερματίζει στην 15η θέση και τον Γιάρνο Τρούλι στην τελευταία.

Μόνο το ένα μονοθέσιο της Renault τερμάτισε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, με τον Κουμπίτσα να βρίσκεται στην 11η θέση. Άτυχος ο ομοσταβλός του, Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος εγκατέλειψε με πρόβλημα στην πίσω αεροτομή.

Αναλυτικά η κατάταξη :

1. Αλόνσο, Ferrari, 2:01.101
2. Μάσα, Ferrari, +16.0
3. Χάμιλτον, McLaren, +23.1
4. Φέτελ, Red Bull, +38.7
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +40.2
6. Σουμάχερ, Mercedes, +44.1
7. Μπατον, McLaren, +45.2
8. Γουέμπερ, Red Bull, +46.3
9. Λιουίτσι, Force India, +53.0
10. Μπαρικέλο, Williams, +62.4
11. Κουμπιτσα, Renault, +68.3
12. Σούτιλ, Force India, +84.6
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +92.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γυροι
16. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
17. Μπουεμί, Toro Rosso, εγκατέλειψε
18. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, εγκατέλειψε
19. Σένα, HRT, εγκατέλειψε
20. Γκλοκ, Virgin, εγκατέλειψε
21. Πετρόφ, Renault, εγκατέλειψε
22. Κομπαγιάσι, Sauber, εγκατέλειψε
23. Ντι Γκράσι, Virgin, εγκατέλειψε
24. Τσάντχοκ, HRT, εγκατέλειψε

Βαθμολογία οδηγών :

1. Αλόνσο, 25
2. Μάσα, 18
3. Χάμιλτον, 15
4. Φέτελ, 12
5. Ρόσμπεργκ, 10
6. Σουμάχερ, 8
7. Μπατον, 6
8. Γουέμπερ, 4
9. Λιουίτσι, 2
10. Μπαρικέλο,1

Βαθμολογία κατασκευαστών :

1. Ferrari, 45
2. McLaren-Mercedes, 21
3. Mercedes, 18
4. Red Bull- Renault, 16
5. Force India- Mercedes, 2
6. Williams-Cosworth,1
(πηγη sportfm.gr)
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 12-09-2010, 19:05:   #6
korn
Moderator
 
Το avatar του χρήστη korn
 
Εγγραφή: Oct 2006
Περιοχή: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Μηνύματα: 6.717
Thanks: 2.246
Thanked 1.467 Times in 1.069 Posts
My Mood:
korn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the roughkorn is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Επίδειξη δύναμης από τον Αλόνσο!



Στη δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα έφτασε ο Φερνάντο Αλόνσο στην πίστα της Μόντσα, ωστόσο αυτή ήταν πολύ πιο… «γλυκιά» από την πρώτη, με τον Ισπανό να κάνει επίδειξη δύναμης στον εντός έδρας αγώνα της σκουντερία. Δεύτερος τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον, ενώ ο Φελίπε Μάσα συμπλήρωσε το βάθρο.

Για ακόμη μία φορά ο «ναός της ταχύτητας» πρόσφερε θέαμα αντάξιο των προσδοκιών όλων των φίλων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι κύριοι πρωταγωνιστές του 14ου γκραν πρι της σεζόν, Αλόνσο, Μπάτον και Μάσα, έβαλαν… τα δυνατά τους.

Ώρα μηδέν…

Λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα ο Τζένσον Μπάτον είχε τονίσει πως δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί και πως στα τελευταία γκραν πρι έκανε καλές εκκινήσεις. Ωστόσο, ο Βρετανός επιβεβαιώθηκε με τον καλύτερο τρόπο λίγο αργότερα. Ο Μπάτον εκκίνησε πολύ καλά παίρνοντας την… μπουκιά από το στόμα του Αλόνσο, ο οποίος έμεινε στη δεύτερη θέση να δίνει μάχη με τον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα. Η εσωτερική μάχη δεν εξελίχθηκε σε τραγωδία για τη σκουντερία, με τον Αλόνσο να εδραιώνεται στη δεύτερη θέση.

Και η σημερινή εκκίνηση είχε τους άτυχους. Ο Λιουίς Χάμιλτον, πριν καλά καλά συμπληρώσει έναν γύρο, είδε τον αγώνα του να τερματίζει, ύστερα από επαφή με τον Μάσα. Ακόμη μια καταστροφική εκκίνηση είχε ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός έχασε πέντε θέσεις κατά την εκκίνηση, χάνοντας την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την εγκατάλειψη του Βρετανού.

Αγώνας δύο ταχυτήτων

Από τον τρίτο γύρο ο αγώνας στη Μόντσα ήταν δύο ταχυτήτων. Οι πρώτοι τρεις πιλότοι, Μπάτον, Αλόνσο και Μάσα, έκαναν τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, προσπαθώντας να διαμορφώσουν την καταλληλη διαφορά για να μπουν στα πιτ, ώστε να αλλάξουν ελαστικά.

Και μετά... θρίλερ

Η είσοδος των ομάδων στα πιτ έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Ο Μπάτον μπήκε πρώτος, ενώ στον επόμενο γύρο τον ακολούθησε ο Αλόνσο. Ο Ισπανός, βγαίνοντας από τα πιτ, έδωσε μάχη ρόδα με ρόδα με τον Μπάτον, τον οποίο και κατάφερε να κρατήσει πίσω του. Τελευταίος μπήκε στα πιτ ο Μάσα, ο οποίος βγήκε στην τρίτη θέση, θέση στην οποία είχε μπει.

Λίγο πριν το τέλος του αγώνα άλλη μια εσωτερική διαμάχη έκλεψε την παράσταση με τους πιλότους της Red Bull. Ο Φέτελ άργησε να μπει στα πιτ, ενώ νωρίτερα στον αγώνα είχε ενημερώσει την ομάδα του ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα στον κινητήρα.

Στη δεκάδα οι Mercedes

Πολύ καλός ήταν ο ιταλικός αγώνας για τις Mercedes, καθώς ο Ρόσμπεργκ είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, την ώρα που ο Σουμάχερ τερμάτιζε στην ένατη θέση. Ντι Γκράσι, Σένα, Χάμιλτον και Κομπαγιάσι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Αλόνσο, Ferrari, 1:16:24.572
2. Μπάτον, McLaren, +2.938
3. Μάσα, Ferrari, +4.223
4. Φέτελ, Red Bull, +28.193
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +29.942
6. Γουέμπερ, Red Bull, +31.276
7. Χούλκενμπεργκ, Williams, +32.812
8. Κούμπιτσα, Renault, +34.028
9. Σουμάχερ, Mercedes, +44.948
10. Μπαρικέλο, Williams, +1:04.200
11. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:05.000
12. Λιούτσι, Force India, +1:06.100
13. Πετρόφ, Renault, +1:18.900
14. Ντε λα Ρόσα, Sauber, + 1 γύρος
15. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, + 1 γύρος
16. Σούτιλ, Force India, + 1 γύρος
17. Γκλοκ, Virgin, + 2 γύρους
18. Κοβαλάινεν, Lotus, + 2 γύρους
19. Ντι Γκράσι, Virgin, + 2 γύρους
20. Γιαμαμότο, HRT, + 2 γύρους

Βαθμολογία πιλότων:

1. Γουέμπερ, 187
2. Χάμιλτον,182
3. Αλόνσο, 166
4. Μπάτον, 165
5. Φέτελ, 163
6. Μάσα, 124
7. Ρόσμπεργκ, 112
8. Κούμπιτσα, 108
9. Σουμάχερ, 46
10. Σούτιλ, 45
11. Μπαρικέλο, 31
12. Κομπαγιάσι, 21
13. Πετρόφ, 19
14. Χούλκενμπεργκ, 16
15. Λιούτσι, 13
16. Μπουεμί, 7
17. Ντε Λα Ρόσα, 6
18. Αλγκουερσουαρί, 3

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 350
2. McLaren, 347
3. Ferrari, 290
4. Mercedes, 158
5. Renault, 127
6. Force India, 58
7. Williams, 47
8. Sauber, 27
9. Toro Rosso, 10


Πηγή sport-fm.gr: NovaΣΠΟΡ FM 94.6
__________________
Ο χρήστης korn δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to korn For This Useful Post:
Smell (13-09-2010)
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόγνωση καιρού για 21/10/2010 και 22/10/2010 LATEAM RSS NEWS 0 20-10-2010 23:38:
Πρόγνωση καιρού για 17/10/2010 και 18/10/2010 LATEAM RSS NEWS 0 16-10-2010 23:51:
Πρόγνωση καιρού για 02/06/2010 και 03/06/2010 LATEAM RSS NEWS 0 02-06-2010 01:29:
Πρόγνωση καιρού για 01/06/2010 και 02/06/2010 LATEAM RSS NEWS 0 01-06-2010 00:59:
Πρόγνωση καιρού για 31/05/2010 και 01/06/2010 LATEAM RSS NEWS 0 30-05-2010 23:31:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:04:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam