Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Γερμανικές ανησυχίες σε ιταλικό φόντο Η Ferrari γνωστοποίησε ότι το απόγευμα της επόμενης Κυριακής, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του γκραν ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 05-09-2006, 16:15:   #1
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

Γερμανικές ανησυχίες σε ιταλικό φόντο





Η Ferrari γνωστοποίησε ότι το απόγευμα της επόμενης Κυριακής, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του γκραν πρι της Monza, θα ανακοινώσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2007. Ο Kimi Raikkonen αναμένεται να ντυθεί στα κόκκινα αλλά αυτό το οποίο όλοι περιμένουν να μάθουν, είναι το τι θα κάνει ο Michael Schumacher.







Το αν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα αποφασίσει να αποχωρήσει από την ενεργό δράση. Το συμβόλαιο του Γερμανού ολοκληρώνεται στο τέλος αυτής της σεζόν αλλά η Ferrari δηλώνει ευτυχής με το ενδεχόμενο να συνεχίσει να μάχεται για χάρη της στις πίστες του κόσμου.



Ο Γερμανός που θα κλείσει τα 38 τον Γενάρη, μάχεται με τον Fernando Alonso, διεκδικώντας των όγδοο τίτλο οδηγών στην καριέρα του στην φόρμουλα 1. Πάντως, πηγές κοντά στον οδηγό-θρύλο, αναφέρουν ότι πιθανότατα θα αποχωρήσει....



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 05-09-2006, 16:22:   #2
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Σοβαρό ατύχημα για Button



Η τρίτη ημέρα δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Μόντσα, ολοκληρώθηκε πρόωρα για τον Jenson Button. Ο νικητής του γκραν πρι Ουγγαρίας, βγήκε εκτός πίστας στη στροφή Parabolica, κινούμενος με ταχύτητα της τάξης των 160 μιλίων την ώρα.







Το μονοθέσιο του Βρετανού συνέχισε απτόητο την τρελή του πορεία πάνω από την αμμοπαγίδα και κτύπησε στις μπαριέρες. Όλη η αριστερή πλευρά της RA106 διαλύθηκε αλλά ευτυχώς ο Button δεν τραυματίστηκε.



Βγήκε μόνος του από το μονοθέσιο και παραπονέθηκε μόνο για ελαφριά ζαλάδα όταν επέστρεψε στα Pits. Η Honda ερευνά ήδη το ατύχημα και εξετάζει το αν ο τροχός αποκολλήθηκε λόγω της σύγκρουσης ή αποτέλεσε την αιτία του ατυχήματος.



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 05-09-2006, 16:25:   #3
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Φοβάται ο Webber



Την ανησυχία του για την ασφάλεια στον επικείμενο 15ο αγώνα του πρωταθλήματος της φόρμουλα 1 που θα διεξαχθεί στη Μόντσα, εξέφρασε ο Mark Webber. Το συγκεκριμένο σιρκουί φέρει τον τίτλο «Ναός της ταχύτητας» και πρόκειται σαφώς για το ταχύτερο στο καλαντάρι με την μέση ωριαία ταχύτητα να ξεπερνά τα 250km/h! Και με τα κοντέρ τόσο ψηλά, πάντα προκύπτουν θέματα ασφαλείας...







«Η Μόντσα δεν είναι και η ασφαλέστερη πίστα στον κόσμο. Θα πρέπει λοιπόν οι οργανωτές να βρουν έναν τρόπο να την κάνουν λίγο πιο ασφαλή», δήλωσε ο οδηγός της Williams.

Ένα κομμάτι της διαδρομής διαθέτει νέο ασφαλτοτάπητα, πράγμα που αιφνιδίασε τις ομάδες στις πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιήθηκαν εκεί αφού ουδείς τις είχε ενημερώσει για αυτή την αλλαγή. Ένα ακόμα στοιχείο που προκάλεσε προβληματισμό, ήταν τα κερμπ στη δεύτερη στροφή Lesmo.



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-09-2006, 15:27:   #4
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Μάλλον μας αποχαιρετά ο Schumi











Η Ferrari έχει ανακοινώσει ότι στις 18:00 το απόγευμα της Κυριακής, λίγη ώρα δηλαδή μετά την ολοκλήρωση του γκραν πρι της Ιταλίας, θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου στην οποία θα γνωστοποιηθεί το μέλλον του Michael Schumacher. Το αν ο Γερμανός θα συνεχίσει την καριέρα του στην φόρμουλα 1 ή θα προτιμήσει να επικεντρωθεί πλέον στην οικογένεια του, παρακολουθώντας τις μάχες στις πίστες από τον καναπέ του σπιτιού του.



Ο ίδιος αρνείται να αποκαλύψει την απόφαση του αλλά όλα δείχνουν ότι οδηγούμαστε σε μεγαλοπρεπές αντίο από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Αυτό αναφέρει δημοσίευμα της Γερμανικής εφημερίδας Bild, αυτό πιστεύουν και τα περισσότερα μεγάλα κεφάλια του σπορ όπως οι Bernie Ecclestone και Flavio Briatore που έκαναν σχετικές δηλώσεις, αποκαλύπτοντας ότι περιμένουν να ακούσουν τα νέα της αποχώρησης του Schumi.



Φήμες αναφέρουν ότι ίσως η απόφαση του Γερμανού γνωστοποιηθεί νωρίτερα και πως στην προαναφερθείσα συνέντευξη Τύπου, θα δημοσιευτούν τα ονόματα που θα αποτελέσουν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia για το 2007 που όπως πάει το πράγμα, θα είναι οι Kimi Raikkonen και Felipe Massa.



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-09-2006, 15:35:   #5
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Fisichella και Kovalainen του χρόνου στη Renault









Αγωνία τέλος σε ότι αφορά στο ποιοι οδηγοί θα βρίσκονται στο τιμόνι των μονοθεσίων της Renault στο παγκόσμιο πρωτάθλημα φόρμουλα 1 του 2007. Πρώτος οδηγός της ομάδας, θα είναι ο Giancarlo Fisichella, η ανανέωση της συνεργασία του οποίου με τη γαλλική ομάδα ήταν ήδη γνωστή. Η μη επιβεβαιωμένη μέχρι πρότινος θέση, αυτή του έτερου πιλότου, κατέληξε όπως αναμενόταν σε Φινλανδό, αλλά όχι στον Kimi Raikkonen.



Teammate του Fisico θα είναι ο δοκιμαστής της Renault, Heikki Kovalainen, στον οποίο ο μάνατζερ του, Flavio Briatore, βλέπει τον διάδοχο του Fernando Alonso που αποχωρεί με προορισμό τη McLaren. O 24χρονος Φινλανδός έχει συμπληρώσει 28.000 χιλιόμετρα δοκιμών με τη Renault, ενώ κατετάγη δεύτερος στην τελική βαθμολογία του GP2 το 2005.



Όσο για τον Briatore, έβαλε κι αυτός τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να αποχωρεί από το σπορ, ανακοινώνοντας ότι θα συνεχίσει να ηγείται των προσπαθειών της Renault στη φόρμουλα 1. Το νέο συμβόλαιο του 56χρονου Ιταλού, θα έχει διάρκεια δύο ετών.



"Είμαι πανευτυχής που θα συνεχίσω τη συνεργασία μου με τη Renault. Είναι τιμή να εργάζεσαι για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. Το σημαντικό για μας είναι να ξεκινήσουμε ένα νέο κύκλο εξέλιξης και βελτίωσης ενόψει της επόμενης σεζόν. Η δομή της ομάδας μας παραμένει σταθερή, πράγμα πολύ σημαντικό και είμαι πεπεισμένος ότι η Renault θα πρωταγωνιστεί στην φόρμουλα 1 και τα επόμενα χρόνια", δήλωσε ο Briatore.



Όσο για το νέο οδηγικό δίδυμο, ο Ιταλός σχολίασε: "Αποφασίσαμε να θέσουμε γερές βάσεις για το μέλλον. Ο Giancarlo έχει αποδείξει την αξία του και φέτος θα έχει στο πλευρό του τον Heikki που είναι ένας ταλαντούχος και απόλυτα εξοικειωμένος με την ομάδα οδηγός. Με βάση τις ικανότητες του αλλά και όσα μας έδειξε φέτος ως επίσημος δοκιμαστής μας, έχουμε υψηλές προσδοκίες".



Τη θέση του δοκιμαστή θα μοιράζονται δύο οδηγοί. Ο ένας είναι ο Βραζιλιάνος Ricardo Zonta που αποκτήθηκε από την Toyota κι αναμένεται να βοηθήσει με τη γνώση του στη λειτουργία των ελαστικών της Bridgestone τα οποία από τη νέα σεζόν θα χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες. Ο άλλος θα είναι ένα ακόμα μεγάλο ταλέντο που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια και μάλιστα φέρει και όνομα βαρύ σαν ιστορία: ο Nelson Piquet Jr.



"Θέλω να καλωσορίσω τους Ricardo και Nelsinho που φέρνουν στην ομάδα νέες αξίες, νέα ποιότητα. Ο Ricardo θα παίξει σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία μας για το 2007 ενώ ο Nelsinho έχει αποδείξει ότι αξίζει να έχει μία θέση στην φόρμουλα 1 και είμαστε ευτυχής που θα είναι μαζί μας", υποστήριξε ο Briatore.



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-09-2006, 23:45:   #6
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Schumi Uber Alles







Πρόκειται για τον κορυφαίο -βάση των αριθμών- πιλότο στην ιστορία της φόρμουλα 1. Τον κάτοχο επτά παγκόσμιων τίτλων και των ρεκόρ σχεδόν σε κάθε στατιστική κατηγορία του σπορ. Έναν άνθρωπο, το όνομα του οποίου είναι ταυτισμένο με το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ. Γιατί, ο Michael Schumacher, είναι η σύγχρονη φόρμουλα 1. Κι ακόμα και αν αποφάσισε να βγει από το κόκπιτ στο τέλος αυτής της σεζόν, η κορυφή του ανήκει και θα του ανήκει για πάρα πολλά ακόμη χρόνια. Ίσως και για πάντα.



Προς το παρόν, αυτός θα συνεχίσει το κυνήγι του τίτλου νούμερο οκτώ, ένα κυνήγι που θα ολοκληρωθεί στις 22 Οκτωβρίου, με το πέσιμο της καρό σημαίας του γκραν πρι Βραζιλίας. Από εκεί και πέρα, θα κάθετε αναπαυτικά στο θρόνο του (άσχετα από το αν θα έχει νικήσει ή όχι τον Alonso) και πλέον θα παρακολουθεί από εκεί τις προσπάθειες των διαδόχων του να του μοιάσουν...





"Ξέρω ότι θα απογοητεύσω πολλούς από εσάς αλλά δεν πρόκειται να τα παρατήσω", ήταν οι πρώτες κουβέντες του Michael Schumacher στη συνέντευξη τύπου που έδωσε μερικές ημέρες μετά την κατάκτηση του έβδομου παγκόσμιου τίτλου. Τότε ήταν 35. Τώρα, δύο χρόνια μετά, έχει πλέον αποδεχτεί πως ούτε καν αυτός δεν μπορεί να νικήσει τον χρόνο. Ναι μεν, οι "σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες" αλλά όταν πιέζεις στο όριο με 300 και πλέον χιλιόμετρα ανά ώρα, τα αντανακλαστικά που αδρανοποιούνται με το πέρασμα των χρόνων, παίζουν ρόλο. Και ο Γερμανός, δεν έχει λόγο να ρισκάρει. Έχει κατακτήσει τα πάντα, φεύγει ενώ βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης – ενδεχομένως να φύγει και πρωταθλητής.



Στα 15 χρόνια αυτής της ένδοξης καριέρας, έχει γευτεί τη λατρεία Γερμανών και Ιταλών (αλλά και τα αντίθετα συναισθήματα άλλων αφού για πολλούς είναι ο άνθρωπος που λατρεύουν να μισούν) και έχει κερδίσει αρκετά χρήματα για να ζήσουν πλουσιοπάροχα τα τρισέγγονα των τρισέγγονων του.



Ήταν λοιπόν η στιγμή να τα παρατήσει. Αν και όπως μας έχει αποδείξει η ιστορία, ποτέ μη λες ποτέ. Αφού αυτοί οι άνθρωποι, που στις φλέβες τους κυλά βενζίνη, δεν μπορούν μακριά από τους αγώνες. Ποιος ξέρει; Ίσως σύντομα να νιώσει την ανάγκη να επιστρέψει...



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-09-2006, 23:47:   #7
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Raikkonen-Massa, το νέο δίδυμο της Ferrari







Λίγο μετά από την επισημοποίηση της αποχώρησης του Michael Schumacher από την ενεργό δράση, επισημοποιήθηκε και το οδηγικό δίδυμο της Ferrari για την επόμενη σεζόν. Και δεν επεφύλασσε εκπλήξεις...



Όπως αναμενόταν, ο Kimi Raikkonen θα ντυθεί στα κόκκινα. Μάλιστα το συμβόλαιο συνεργασίας που υπέγραψε ο Φινλανδός με τη Scuderia, θα έχει τριετή διάρκεια.



Όσο για τον teammate του, αυτός θα είναι ο Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από την ιταλική ομάδα, ανανεώνοντας τη συνεργασία τους για δύο ακόμη σεζόν.



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-09-2006, 23:09:   #8
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή H Renault δίνει... φτερά στη Red Bull





Η Renault επιβεβαίωσε ότι το 2007 θα παρέχει τις κινητήριες μονάδες σε μία από τις δύο ομάδες της Red Bull. Η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές υπογράφηκε στη Monza αλλά ακόμα δεν είναι γνωστό το αν οι Γαλλικοί κινητήρες θα χρησιμοποιούνται από τη Red Bull Racing ή την Scuderia Toro Rosso. Κι αυτό διότι η «μεγάλη αδερφή» έχει συμβόλαιο ενός ακόμα έτους με τη Ferrari. Ναι μεν, οι Αυστριακοί θέλουν τις Ιταλικής μονάδες να μπουν στην πλάτη της STR αλλά η Ferrari δεν έχει δώσει ακόμα τη συγκατάθεση της για κάτι τέτοιο.



Φήμες θέλουν τον γκουρού του σχεδιασμού, Adrian Newey, που πήγε στην RBR με στόχο να την οδηγήσει στην κορυφή, να ζητά τα μονοθέσιο που θα βγει από τη δικό του σχεδιαστήριο, να έχει τους κινητήρες της Renault.



Η ανακοίνωση της Γαλλικής εταιρείας ανέφερε:



"Είναι θετικό να υπάρχει άλλη μία ομάδα στην φόρμουλα 1 που θα χρησιμοποιεί ανταγωνιστικό κινητήρα και αυτή η συμφωνία, θα ενδυναμώσει και τη δική μας παρουσία στο σπορ. Ανυπομονούμε για μία δυναμική και φιλόδοξη συνεργασία με τη Red Bull".



Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-10-2006, 00:44:   #9
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή Η Ferrari προειδοποιεί τη Renault


Με δηλώσεις του, ο Ζαν Τοντ ουσιαστικά προειδοποιεί τη Renault, ότι στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς, θα χρησιμοποιήσουν παρόμοιες «βρώμικες» τακτικές, αντίστοιχες με τις δικές τους στο GP της Κίνας. Όπως καταλαβαίνετε το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά…


Ο Τοντ πιστεύει ότι οι οδηγοί της Renault, προσπάθησαν σκόπιμα να παρεμποδίσουν τον Σουμάχερ, όταν αυτός τους «έπιασε», οδηγώντας ο ένας δίπλα στον άλλον, στις ευθείες, ώστε ο «Σούμι» να μην μπορεί να τους προσπεράσει.

«Πήραμε ένα μάθημα από όσα έκαναν οι αντίπαλοί μας. Τώρα ξέρουμε τι επιτρέπεται. Είναι στη δική σας κρίση να χαρακτηρίσετε την τακτική συνηθισμένη ή ασυνήθιστη. Εμείς απλά το λαμβάνουμε υπόψη. Αποδείξαμε ότι είμαστε πολύ σκληροί ανταγωνιστές για να μας αντιμετωπίσουν» δήλωσε ο Γάλλος επικεφαλής της Ferrari.

Από την πλευρά της Renault, τώρα, πηγές αναφέρουν ότι δεν δόθηκε καμία εντολή από τα πιτ, στους Αλόνσο και Φιζικέλα, ώστε να παρεμποδίσουν τον Σουμάχερ, παρΆ ότι και οι δύο οδηγοί ήξεραν τι περίμενε απΆ αυτούς η ομάδα.

Οι εξαιρετικά τεταμένες σχέσεις μεταξύ Ferrari και Renault, με το μπαράζ δηλώσεων τις τελευταίες εβδομάδες, έχει βάλει φωτιά στο πρωτάθλημα καθώς στους δύο τελευταίους αγώνες θα κριθούν και οι δύο τίτλοι. Αν μη τι άλλο, θα δούμε δύο πολύ ενδιαφέροντες αγώνες…

Κώδικας:
ΠΗΓΗ Kalimera.gr
  Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-10-2006, 17:55:   #10
jim_pap
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή Schumacher: "Ο Alonso τον τίτλο"


Τον Fernando Alonso... ανακήρυξε πρωταθλητή ο Michael Schmuacher, με δηλώσεις του μετά το grand prix της Ιαπωνίας. Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari θεωρεί ότι δεν είναι τόσο εφικτό το σενάριο δικής του πρωτιάς και εγκατάλειψης του Ισπανού στη Βραζιλία, ώστε να στεφθεί ο ίδιος πρωταθλητής.

"Για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω πως έχω πια πιθανότητες για τον τίτλο του πρωταθλητή. Πρέπει να το δούμε ξεκάθαρα και να το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία, αφού όλοι ξέρουμε πως ο Fernando Alonso χρειάζεται μόλις έναν βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής. Ετσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, το γκραν πρι της Βραζιλίας θα μοιάζει με περίπατο στο πάρκο για τον Alonso. Δεν θα ήθελα να τρέφω ελπίδες βασιζόμενος στο ότι δεν θα τερματίσει κάποιος αντίπαλος. Το έχω ήδη χωνέψει. Δεν υπάρχουν πλέον άλλες ελπίδες. Τα δοκίμασα όλα εφέτος. Όλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας. Δεν ήταν να γίνει. Έχουμε, όμως κατακτήσει τόσα πολλά μαζί που θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι και ευχαριστημένοι. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου, απλώς και μόνο επειδή δεν τα καταφέραμε εδώ".

Από την πλευρά του, ο παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε: "Στην αρχή νόμιζα ότι δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση, αλλά στην πραγματικότητα ήμασταν ανταγωνιστικοί. Ημασταν τόσο καλοί όσο η Ferrari και καλύτεροι από τις Toyota. Στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα η διαφορά από τον Michael Schmuacher ήταν σχεδόν η ίδια και σκέφτηκα σε κάποιο σημείο ότι είχα πιθανότητες για νίκη. Ημασταν στα μέσα του αγώνα και η διαφορά μας ήταν στα πέντε δευτερόλεπτα. Ηταν μεγάλη έκπληξη. Ομως και εγώ στους τελευταίους αγώνες είχα πολλά προβλήματα. Εχασα ένα ελαστικό στην Ουγγαρία και εγκατέλειψα από κινητήρα στη Μόντσα. Επρεπε να ξεπεράσω όλες αυτές τις ατυχίες. Οταν είδα τον Michael να εγκαταλείπει δεν το πίστευα. Το να βλέπεις μηχανικό πρόβλημα σε Ferrari δεν είναι και το πιο συχνό φαινόμενο".

Ο δεύτερος του podium, Felipe Massa, τόνισε: "Είχα ένα κλαταρισμένο λάστιχο στο πρώτο κομμάτι με αποτέλεσμα να μπω νωρίτερα στα pits. Βγαίνοντας είχα μπροστά μου τον Heidfeld που ήταν πιο αργός με αποτέλεσμα να χάσω τη δεύτερη θέση από τον Alonso. Είναι απογοητευτικό γιατί μετά από αυτό που συνέβη στον Michael Schmuacher έπρεπε να νικήσω. Στη Βραζιλία θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό".

Οσο για τον Giancarlo Fisichella που ήρθε τρίτος στον αγώνα, υπογράμμισε: "Είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για τον Fernando Alonso, την ομάδα και έμενα. Ψυχολογικά δεν ήμουν σε καλή κατάσταση γιατί την Πέμπτη έχασα τον καλύτερό μου φίλο και θα ήθελαν να του αφιερώσω την τρίτη θέση μου. Δεν έκανα καλή εκκίνηση με αποτέλεσμα να χάσω μια θέση. Μετά από λίγους γύρους έπιασα τις Toyota. Είχα καλό αγώνα και η στρατηγική ήταν καλή, όπως και τα ελαστικά".

Κώδικας:
ΠΗΓΗ Contra.gr
  Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:13:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam