Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; H Ferrari σέρνει το χορό Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώθηκαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και οι 11 ομάδες της Formula ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 06-03-2007, 17:24:   #91
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

H Ferrari σέρνει το χορό
Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώθηκαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και οι 11 ομάδες της Formula 1 μπήκαν στην τελική ευθεία για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν, που θα γίνει τα ξημερώματα της Κυριακής 18 Μαρτίου (05:00 ώρα Ελλάδας) στην Μελβούρνη της Αυστραλίας, στην πίστα «Αλμπερτ Παρκ».
Η αγωνία και η ανυπομονησία για το νέο πρωτάθλημα είναι μεγάλο στις τάξεις των ομάδων αλλά και των φίλων του αθλήματος, όπως και η απορία για το τι εικόνα θα παρακολουθήσουμε φέτος στις πίστες. Οι αλλαγές είναι αρκετές σε σχέση με πέρυσι, τόσο σε επίπεδο κανονισμών, όσο κυρίως σε επίπεδο προσώπων (αποχώρηση Σουμάχερ, «μεταγραφές» Αλόνσο στην McLaren, και Ραϊκόνεν στην Ferrari) αλλά και προδιαγραφών, με την αποχώρηση της Michelin και την ύπαρξη της Bridgestone ως μοναδικού προμηθευτή ελαστικών.
Οι (σχεδόν 3μηνες) δοκιμές τελείωσαν και τα πρώτα συμπεράσματα βγήκαν για την εικόνα στην οποία βρίσκονται οι ομάδες. Εικόνα που δεν μπορεί να παρουσιάσει με βεβαιότητα την κατάσταση, αλλά σαφώς δείχνει το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται και καθορίζει, λίγο έως πολύ, το τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτές, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες της σεζόν.
Η Ferrari δείχνει να είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο μονοθέσιο. Ο Φελίπε Μάσα διέγραψε συνολικά τους περισσότερους ταχύτερους χρόνους από κάθε άλλον, η αξιοπιστία ήταν ανέκαθεν το χαρακτηριστικό της «σκουντερία», ενώ και η πολυετής συνεργασία με την Bridgestone δεν έφερε ανακατατάξεις. Βέβαια, το κενό του Μίκαελ Σουμάχερ δεν έχει αναπληρωθεί, καθώς ο Κίμι Ραϊκόνεν (που άρχισε μετά την 1η Ιανουαρίου να οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο) χρειάζεται ακόμα χρόνο προσαρμογής, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η δομή και λειτουργία της ομάδας στο τριήμερο των αγώνων μετά την αποχώρηση του Ρος Μπρον.
Ένα «κλικ» πίσω από την Ferrari δείχνει αυτή τη στιγμή ότι βρίσκονται McLaren, Renault και BMW, με την τελευταία να αποτελεί την ευχάριστη «έκπληξη». Η McLaren είναι πιο γρήγορη από τις άλλες δύο, αλλά υστερεί ακόμα σε αξιοπιστία, ενώ προσπαθεί να βρει το βέλτιστο επίπεδο «συνεργασίας» με τα Bridgestone. Ιδιο πρόβλημα έχει και η Renault, η οποία είναι πιο αργή σε σχέση με την McLaren, αλλά σαφώς πιο αξιόπιστη. Οσο για την BMW έχει αποδειχθεί ταχύτατη, καλύτερα προσαρμοσμένη στα Bridgestone, αλλά δεν έχουν λείψει τα μηχανικά προβλήματα στις δοκιμές.
«Χρειάζεται να έχεις ένα σταθερό και γρήγορο μονοθέσιο. Εμείς είμαστε και γρήγοροι και σταθεροί σε απόδοση», τόνισε ο Φελίπε Μάσα μετά τις τελευταίες δοκιμές στο Μπαχρέιν. «Η Ferrari είναι λίγο πιο μπροστά από όλους τους υπόλοιπους», παραδέχθηκε ο Φερνάντο Αλόνσο και πρόσθεσε: «Είναι γρήγορη και αξιόπιστη. Renault, McLaren και BMW ακολουθούν, με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους». «Σίγουρα είμαστε πίσω από την Ferrari, ενώ και η McLaren δείχνει να βρίσκεται λίγο πιο μπροστά από εμάς, την ώρα που και η BMW δείχνει δυνατή», τόνισε ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα.
Οι δύο «απογοητεύσεις» ως τώρα, από τις παραδοσιακά μεγάλες ομάδες, είναι η Honda και η Toyota. Η πρώτη κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα στην αξιοπιστία που εμφάνισε στις αρχές των δοκιμών, ωστόσο δεν έχει το ρυθμό (ταχύτητα) των άλλων κορυφαίων μονοθεσίων. «Εχουμε βελτιωθεί στον τομέα της αξιοπιστίας, όμως από πλευράς ρυθμού υστερούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό», επεσήμανε ο Τζένσον Μπάτον. Χειρότερα είναι τα πράγματα στην Toyota, που δείχνει να έχει προβλήματα και σε αξιοπιστία και σε ταχύτητα. «Υπάρχει μεγάλο κενό με τις κορυφαίες ομάδες και πρέπει να το καλύψουμε. Πιθανότατα θα έχουμε δύσκολη χρονιά», παραδέχθηκε ο Ραλφ Σουμάχερ.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 06-03-2007, 21:24:   #92
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Έκλεστοουν: "Οι Γερμανοί πρέπει να παράγουν ένα νέο Σουμάχερ"
Για όλους και για όλα μίλησε ο ισχυρός άνδρας της Formula1, Μπέρνι Έκλεστοουν σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα. Ο 76χρονος Βρετανός με το δικό του μοναδικό τρόπο που πάντα τον χαρακτηρίζει, αναφέρθηκε κυρίως στο μέλλον του αθλήματος μετά την αποχώρηση του Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και τη δική του πρόβλεψη ότι ο Φελίπε Μάσα θα είναι ο επόμενος Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Όσο γι' αυτούς που υποστηρίζουν ότι με την αποχώρηση του Σουμάχερ τελειώνουν και οι πραγματικά μεγάλοι πιλότοι, ο Έκλεστοουν τόνισε ότι η Γερμανία θα πρέπει να... παράγει ένα «Σούμι»!
«Είναι το μεγαλύτερο αθλητικό θέαμα στον κόσμο. Όταν σκοτώθηκε ο Σένα, τα ίδια έλεγαν όλοι. Αλλά μετά εμφανίστηκε ο Μίκαελ. Τώρα ξανά τα ίδια, δε δίνω σημασία όμως. Πολλοί Γερμανοί πιλότοι υπάρχουν και θα υπάρξουν Πρέπει να είναι στόχος των Γερμανών να παράγουν ένα νέο Σουμάχερ. Δεν είναι εύκολο, αλλά αν είναι καλοί, θα τα καταφέρουν», σχολίασε και συνέχισε αναφερόμενους στους Ραλφ Σουμάχερ και Νικ Χάιντφελντ (επίσης Γερμανοί): «Ο Ραλφ είναι γρήγορος, αλλά μήπως βρίσκεται σε λάθος ομάδα; Ίσως να ταιριάζει καλύτερα στη Ρενό. Ο Χάιντφελντ τα προηγούμενα χρόνια δεν έδειξε κάτι, γιατί να το κάνει τώρα;»...
Κλείνοντας ο Έκλεστοουν αποκάλυψε πως αυτός ήταν που έπεισε την ομάδα της Μπένετον να πάρει ως οδηγό της το νεαρό τότε, Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ παραλίγο να γινόταν και αφεντικό της... Τσέλσι μαζί με τον Φλάβιο Μπριατόρε, αλλά η εμφάνιση του Ρόμαν Αμπράμοβιτς τους χάλασε τα σχέδια!
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-03-2007, 18:06:   #93
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Η Φόρμουλα 1 μπορεί να μην έχει "πιάσει" στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η FIA που διοικεί δεν κοπιάρει τις ιδέες των Αμερικάνων.

Η FIA και συνεργασία με τις ομάδες και τη Bridgestone αποφάσισαν ότι το σπορ πρέπει να γίνει περισσότερο τηλεοπτικό και ο μη εξειδικευμένος θεατής να καταλαβαίνει τι γίνεται. Η επιλογή των σωστών ελαστικών πολλές φορές κρίνει έναν αγώνα.
Ακολουθώντας το παράδειγμα του αντίστοιχου πρωταθλήματς, Champ Cars, που οι διαφορετικοί τύποι ελαστικών έχουν και διαφορετικό χρώμα (σε ορισμένο σημείο), η FIA θα ανακοινώσει ότι η μαλακή και η σκληρή γόμα πρέπει να είναι ευδιάκριτες.
Παρότι δεν θέλουν να χρησιμοποιηθούν "ζωντανά" χρώματα παρά μόνο το λευκό, τα ελαστικά που κατασκευάζονται θα είναι ορατά με γυμνό μάτι διαφορετικά το ένα με το άλλο.
Στην Αμερική η σκληρή γόμα έχει κόκκινο μέσα, αλλά κάτι τέτοιο θα αυξήσει το κόστος κατασκευής, οπότε η FIA εγκατέλειψε αυτή την ιδέα. Μέχρι σήμερα οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να ενημερώνουν την παγκόσμια ομοσπονδία με τι ελαστικά θα ξεκινήσουν.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 09-03-2007, 14:37:   #94
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Tο ατύχημα που είχε προχθές ο Χέικι Κοβαλάινεν, όταν βγήκε στην 7η στροφή της πίστας του Σακίρ στο Μπαχρέιν με 200 χλμ/ώρα, καταστρέφοντας τη δεξιά πλευρά της Renault R27, δεν του στέρησε τη συνέχεια των δοκιμών. Χθες το πρωί, παρακολούθησε με πολιτικά τη δουλειά των μηχανικών στα πιτς να επισκευάσουν το μονοθέσιο και μετά το μεσημεριανό φαγητό, μπήκε…χορτάτος ξανά στο μονοθέσιο, παρέα με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα. «Τα λάθη γίνονται και αγώνα με τον αγώνα προσπαθείς να τα διορθώσεις. Διαφορετικά έπρεπε να οδηγώ σαν μαντάμ…», είπε ο Φινλανδός ρούκι, ο οποίος βέβαια έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών με το μονοθέσιο. Στο Μπαχρέιν θα συνεχίσουν δοκιμές μέχρι την Παρασκευή οι 9 ομάδες του πρωταθλήματος.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-03-2007, 11:23:   #95
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ο "Σούμι" αγοράζει την Toro Rosso;

Μπορεί να αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, το «μικρόβιο» της Formula1, όμως, δεν έχει καταφέρει να το βγάλει από πάνω του και πιθανότατα δεν θα τα καταφέρει ποτέ! Ο λόγος για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος μετά τη θέση συμβούλου που έχει στη Φεράρι, ίσως να έχει βλέψεις να γίνει και ιδιοκτήτης ομάδας! Ο μάνατζερ του Γερμανου, Βίλι Βέμπερ με συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αγοράς της ιταλικής Toro Rosso: «Ίσως πάμε να ρωτήσουμε έναν εκατομμυριούχο αν θέλει να μας πουλήσει τη δεύτερη ομάδα του», σχολίασε χαριτολογώντας ο Βέμπερ, ο οποίος φέρεται να έχει ήδη τον τίτλο του προέδρου ομάδας στη σειρά αγώνων A1.
Η πρώην Μινάρντι και νυν Toro Rosso ανήκει στον Ντίτριχ Μάτεσιτς ο οποίος διοικεί κυρίως την Red Bull και έχει τη μικρή ιταλική ομάδα ως... δεύτερη. Ο Αυστριακός πολυεκατομμυριούχος, σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes» βρίσκεται στην 287η θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο για το 2007. «Δεν ξέρω κάτι σίγουρο, αλλά μπορώ να φανταστώ ότι ο Μίκαελ θα αγόραζε μια ομάδα. Ποτέ δεν θα γίνει το αφεντικό της Φεράρι. Τόση υπευθυνότητα, τόση δουλειά, τόσο άγχος. Γιατί να θέλει να το κάνει αυτό; Αλλά το να έχει μια ομάδα, αυτό είναι τελείως διαφορετικό»,κατέληξε ο Γουέμπερ, βάζοντας... στην πρίζα άπαντες ασχολούμενους με τη Formula1.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 12-03-2007, 18:00:   #96
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Tα ελαστικά για τα πρώτα 5 GP

Η Bridgestone ανακοίνωσε τις δύο γόμες ελαστικών που θα έχουν στη διάθεσή τους (και θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσουν) οι 11 ομάδες της Formula 1 στους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν. Το πρωτάθλημα αρχίζει την Κυριακή (18/3, 05:00) με το GP της Αυστραλίας, στην πίστα «Αλμπερτ Παρκ» της Μελβούρνης.
Η ιαπωνική εταιρία, που από φέτος είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών μετά την αποχώρηση της Michelin, έχει κατασκευάσει τέσσερις διαφορετικές γόμες για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται στο στεγνό οδόστρωμα: Σκληρή γόμα, ενδιάμεση, μαλακή και πολύ μαλακή. Σε κάθε GP η Bridgestone θα προμηθεύει τις ομάδες με δύο από τις τέσσερις γόμες (φυσικά θα υπάρχουν διαθέσιμα και τα ελαστικά βροχής). Με βάση τους νέους κανονισμούς, οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά και τις δύο κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Το μέτρο αυτό έχει κατακριθεί από αρκετούς οδηγούς, οι οποίοι επισημαίνουν ότι δεν θα φέρει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ορισμένοι, μάλιστα, το έχουν χαρακτηρίσει «ηλίθιο» και εκτιμούν ότι όλες οι ομάδες θα ξεκινούν τους αγώνες με την πιο «μαλακή» γόμα για να έχουν καλύτερη πρόσφυση και καλύτερους χρόνους και ότι στους τελευταίους γύρους, που όλα θα έχουν κριθεί, θα επιλέγουν την πιο «σκληρή».
Ωστόσο, η FIA εκτιμά ότι με αυτή την κίνηση θα μπορεί να υπάρξει διαφοροποίηση στην τακτική των ομάδων και ουσιαστικά θα καλυφθεί το «κενό» από την αποχώρηση της Michelin, ώστε να προκύψει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Στην Μελβούρνη, λοιπόν, οι 11 ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τα ελαστικά με τη μαλακή και την ενδιάμεση γόμα. Στους τρεις επόμενους αγώνες (Μαλαισία, Μπαχρέιν, Ισπανία) θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ενδιάμεση και τη σκληρή γόμα, ενώ στο Μονακό, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, θα έχουν την μαλακή και την πολύ μαλακή.
Πάντως, η Bridgestone δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τον τρόπο με τον οποίο θα είναι εμφανής οπτικά η διαφοροποίηση ανάμεσα στις δύο διαθέσιμες γόμες. Μετά από απόφαση της FIA, οι θεατές θα πρέπει να μπορούν να καταλάβουν άμεσα και εύκολα ανά πάσα στιγμή τι είδους ελαστικά φορά το κάθε μονοθέσιο. Η διαφοροποίηση των ελαστικών πρέπει να είναι «ορατά ευδιάκριτη», όπως χαρακτηριστικά αποφασίστηκε. Ωστόσο, αυτό που όλοι εκτιμούν είναι ότι σε κάθε αγώνα τα ελαστικά με την πιο μαλακή γόμα σε σχέση με τα άλλα διαθέσιμα, θα είναι αυτά που θα έχουν το σχετικό μαρκάρισμα.

και φετος η φορμουλα1 στον alpha tv.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 12-03-2007, 20:05:   #97
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Πολύ σκληρός περιμένει να είναι ο πρώτος του αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, που θα γίνει την Κυριακή στην Αυστραλία, ο Χίκι Κοβαλάινεν. Ο πιλότος της Renault προετοιμάζεται όλο το χειμώνα έχοντας καλύψει χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου μονοθεσίου, R27. «Περιμένω έναν σκληρό αγώνα», δήλωσε ο Φινλανδός και συνέχισε:
«Είμαι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο και ξέρω ότι πρέπει να πιέσω μέχρι τα όρια. Μαζί με την ομάδα πρέπει να βρούμε το ιδανικό στήσιμο για την R27 για να πάρουμε το καλύτερο που μπορεί να δώσει. Από προσωπικής απόψεως, θέλω να τερματίσω χωρίς προβλήματα και μέσα στους βαθμούς. Πιστεύω ότι αυτό θα είναι μια καλή αρχή. Το νέο χρονοδιάγραμμα για την Παρασκευή είναι πολύ θετικό, για έναν αρχάριο οδηγό, όπως εγώ, που δεν γνωρίζω την πίστα».
Κλείνοντας έδειξε αισιόδοξος για το ότι όλα θα είναι έτοιμα μέχρι τα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου που θα κρίνουν την σειρά εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής. «Νομίζω ότι έχουμε πολύ χρόνο για να βρούμε το κατάλληλο στήσιμο και από οδηγικής απόψεως έχω αρκετό καιρό προκειμένου να μάθω την πίστα και να νιώθω άνετα. Εννοώ ότι πρέπει να πάω στα δοκιμαστικά χωρίς να ανησυχώ. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-03-2007, 22:11:   #98
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

F1 by night

Οι αγώνες Grand Prix διεξάγονται παραδοσιακά μέρα μεσημέρι, ο δαιμόνιος Μπέρνι Έκλστοουν ζήλεψε την ατμόσφαιρα του Λε Μαν και λέει να εφαρμόσει νυχτερινές εξορμήσεις και στη Φόρμουλα 1.
Σε μία από τις πολλές συνεντεύξεις που παραχώρησε τον τελευταίο καιρό, ο κάτοχος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων σχολίασε ότι θέλει να προσθέσει στο πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς, αγώνες που θα διεξάγονται υπό το φως του φεγγαριού.
Αρκετοί οδηγοί της F1 που έχουν κατακλύσει τη Μελβούρνη ενόψει του πρώτου Grand Prix της χρονιάς αυτό το σαββατοκύριακο, καλωσόρισαν την ιδέα.
Ο επικεφαλής του συνδέσμου των οδηγών (GPDA), ο Αυστραλός Μαρκ Γουέμπερ θεωρεί τους νυχτερινούς αγώνες "απίστευτα καλή ιδέα. Βέβαια πρέπει πρόκειται να γίνουν ορισμένες δοκιμές. Γνωρίζω ότι οι οδηγοί δεν είναι χρήσιμοι σε πολλά πράγματα, αλλά πρέπει να δοκιμάσουμε ορισμένα πράγματα. Είμαστε μέρος ενός σόου και θέλουμε να το κάνουμε καλύτερο".
Ο ενθουσιώδης οδηγός της Red Bull πρότεινε να γίνει νύχτα ο αγώνας στην Κουάλα Λουμπούρ, όπου θα επικρατεί δροσιά.
Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο ήταν περισσότερο επιφυλακτικός. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Honda επισήμανε ότι "θα ήταν καλό, απλά δεν ξέρω πως θα είναι τα πράγματα στο κόκπιτ. Τρέχουμε με 300 χιλιόμετρα την ώρα, αρκετά γρήγορα. Έχω τρέξει νύχτα με καρτ και είναι ωραία. Θα αρέσει στο κοινό και δεν με ενοχλεί, αρκεί να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας".
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-03-2007, 23:34:   #99
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Λίγες ημέρες πριν δοθεί η εκκίνηση του πρώτου Γκραν Πρι του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, ο αρχιμηχανικός της Renault, Πατ Σίμοντς παραδέχθηκε ότι η ομάδα του είναι η τρίτη πιο γρήγορη ομάδα, πίσω από τις McLaren και Ferrari. «Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών στο Μπαχρέιν, είδαμε καθαρά ότι η Ferrari βρίσκεται μπροστά από τους υπόλοιπους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σίμοντς και συνέχισε:

«Μετά από αυτούς, δεύτερη είναι η McLaren και η Renault είναι στην τρίτη θέση μαζί με την BMW. Όσον αφορά τα θέματα αξιοπιστίας, η Renault και η McLaren έδειξαν στις δοκιμές του χειμώνα ότι είναι πολύ καλές. Όμως όπως λέμε πάντα, οι δοκιμές είναι μόνο δοκιμές. Οι σημαντικές δοκιμές θα γίνουν στην Μελβούρνη και θα δούμε πως θα “μεταφραστούν” όλα αυτά στο Γκραν Πρι της Κυριακής».

Κλείνοντας ο αρχιμηχανικός της γαλλικής ομάδας τόνισε ότι το 2007 θα είναι μια δύσκολη χρονιά και ότι πρέπει να δουλέψουν ακόμα προκειμένου να βελτιωθεί το μονοθέσιο. «Ξέρουμε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε τη συγκεκριμένη στιγμή και σίγουρα δεν είμαστε όπως ήμασταν πριν από 12 μήνες», τόνισε ο Σίμοντς και κατέληξε: «Όμως μας ενθάρρυναν τα τελευταία αποτελέσματα από την προετοιμασία μας στο Μπαχρέιν. Υπάρχουν πάντως τομείς που χρειάζονται πολύ δουλειά για να βελτιωθεί το μονοθέσιο. Περιμένουμε ότι το 2007 θα γίνει σκληρή “μάχη”, αλλά είμαστε έτοιμοι».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-03-2007, 18:59:   #100
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Η παρουσία των Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που έγινε την Πέμπτη (15/3) στην Μελβούρνη, εν όψει του πρώτου αγώνα της Formula 1 στην Αυστραλία (Κυριακή 18/3, 05:00) έκλεψε την παράσταση.
Παρών στην εκδήλωση ήταν και οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW/Sauber), Αλεξ Βουρτζ (Williams) και Αντονι Ντέιβιντσον (Super Aguri), ωστόσο η παρουσία του παγκόσμιου πρωταθλητή, που από φέτος θα οδηγεί μονοθέσιο της McLaren αλλά και του Βραζιλιάνου οδηγού της Ferrari συγκέντρωσε όλο το ενδιαφέρον.
Στις δηλώσεις τους εμφανίστηκαν μετρημένοι αλλά και αισιόδοξοι. Και οι δύο αναγνώρισαν την καλύτερη εικόνα που έδειξε η Ferrari στις χειμερινές δοκιμές αλλά ξεκαθάρισαν ότι άλλο πράγμα είναι οι δοκιμές και άλλο οι αγώνες. Ο Μάσα, που αποδείχθηκε ταχύτερος και από τον Κίμι Ραϊκόνεν (που ακόμα δεν έχει προσαρμοστεί πλήρως στην Ferrari) αποποιήθηκε την ετικέτα του φαβορί, ενώ ο Αλόνσο έδειξε αισιόδοξος για τις βελτιώσεις που έκαναν οι μηχανικοί της McLaren στο νέο μονοθέσιο, καθώς το περυσινό δεν κέρδισε ούτε έναν αγώνα!
Ο Αλόνσο επεσήμανε το μειονέκτημα που έχει αυτός, αλλά και όλοι οι οδηγοί που οδηγούσαν πέρυσι μονοθέσια με ελαστικά Michelin, καθώς έπρεπε να αλλάξουν το οδηγικό τους στιλ, ενώ ξεκαθάρισε ότι η υποχρεωτική χρήση και των δύο ειδών ελαστικών (διαφορετικές γόμες για στεγνό οδόστρωμα) κατά τη διάρκεια των αγώνων, ελάχιστα θα επηρεάσει.
Τέλος, ο Μάσα έπλεξε το εγκώμιο του Μίκαελ Σουμάχερ, τονίζοντας ότι ο Γερμανός θα λείψει στους φίλους του αθλήματος, σε αντίθεση με τον «άσπονδο» φίλο του «Σούμι», τον Φερνάντο Αλόνσο, που είπε ορθά-κοφτά ότι δεν θα του λείψει.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 09:43:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam