Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Μας... αποχαιρετά το traction control το 2008 Στα πλαίσια των αλλαγών που προωθεί η FIA για τη βελτίωση του θεάματος ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 31-03-2007, 02:05:   #111
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Μας... αποχαιρετά το traction control το 2008
Στα πλαίσια των αλλαγών που προωθεί η FIA για τη βελτίωση του θεάματος στη Formula1, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε πως από το 2008 και μετά η χρήση του traction control στα μονοθέσια απαγορεύεται. Η απόφαση αυτή βρήκε σύμφωνες όλες τις ομάδες, οι οποίες στηρίζουν τις ενέργειες της FIA για τη μείωση της προηγμένης τεχνολογίας στο άθλημα, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί το αγωνιστικό θέαμα.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 01-04-2007, 21:23:   #112
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Την αισιοδοξία του ότι η McLaren θα καταφέρει να πιέσει την Ferrari και στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας μετά το 2-3 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία, εξέφρασε ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος τόνισε ότι χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά μέχρι να φτάσει η ομάδα του την «σκουντερία» από πλευράς επιδόσεων. «Για μας η χρονιά ξεκίνησε πολύ καλά στην Αυστραλία», δήλωσε ο Αλόνσο και συνέχισε:
«Γνωρίζουμε ότι δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι όσο η Ferrari, οπότε αν το δεις έτσι είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα. Στις αρχές της σεζόν είναι σημαντικό να παίρνεις όσους πιο πολλούς βαθμούς μπορείς και να τερματίζεις στο πόντιουμ. Η πίστα της Σεπάνγκ χρειάζεται τεχνική και το αυτοκίνητο πρέπει να είναι δυνατό απΆ όλες τις απόψεις. Στις πιο πολλές στορφές πρέπει να περάσεις με υψηλή ταχύτητα, κάτι που προϋποθέτει το καλό στήσιμο του μονοθεσίου και την καλή αεροδυναμική του. Όλοι στην McLaren δουλεύουν πολύ σκληρά μετά το Γκραν Πρι της Αυστραλίας, προκειμένου να μειώσουμε τη διαφορά».
Κλείνοντας ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής τόνισε ότι οι αναμνήσεις του από τον αγώνα της Μαλαισίας είναι πολύ καλές. «Πάντα τα πήγαινα καλά στην Σεπάνγκ αφού το 2005 κέρδισα και πέρυσι τερμάτισα δεύτερος. Οπότε οι αναμνήσεις που έχω από τη συγκεκριμένη πίστα είναι εξαιρετικές και θα προσπαθήσω να προσθέσω άλλη μία φέτος. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας και για την ομάδα συνολικά και για τα αυτοκίνητα, αλλά είμαστε προετοιμασμένοι γιΆ αυτό και μετά από το μεγάλο κενό από τον αγώνα της Μελβούρνης, θέλουμε όλοι να τρέξουμε και πάλι».
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-04-2007, 11:08:   #113
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

"Ταχύτερες οι Ferrari και χωρίς τα κινούμενα πατώματα"

Το θέμα με τα "κινούμενα πατώματα" που προέκυψε μετά το GP Αυστραλίας και που σαν στόχο είχε κατά πρώτο λόγο τη Ferrari και κατά δεύτερο την BMW Sauber, λύνεται μετά την απόφαση της FIA να διαφοροποιήσει τα τεστ που έχουν να κάνουν με το αμάξωμα των μονοθεσίων.
Στην Αυστραλία, οι εν λόγω ομάδες χρησιμοποίησαν στο μπροστινό μέρος του πατώματος των μονοθεσίων τους ένα αναρτώμενο εξάρτημα. Αυτό που υποψιάζονται οι παρατηρητές -λέγεται ότι το όλο θέμα το ξεκίνησαν οι άνθρωποι της cLaren Mercedes- είναι ότι στις υψηλές ταχύτητες, το συγκεκριμένο εξάρτημα ανασηκώνει πέραν του επιτρεπτού ορίου το εμπρός μέρος του πατώματος, βοηθώντας στην επίτευξη μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας.
Στη Μαλαισία όπου διεξάγεται την Κυριακή 8/4 ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς, τόσο η Scuderia όσο και η γερμανική ομάδα αναμένεται να μην χρησιμοποιήσουν τα συγκεκριμένα εξαρτήματα.
Μιλώντας επ` αυτού, ο Νικ Χάιντφλεντ, 4ος στο Αλμπερτ Παρκ, είπε ότι ακόμα και χωρίς το συγκεκριμένο εξάρτημα η Ferrari θα εξακολουθήσει να έχει το πλεονέκτημα.
"Δεν περιμένω καμιά μεγάλη αλλαγή για κανέναν, συμπεριλαμβανομένης και της Ferrari", είπε ο Γερμανός πιλότος της BMW Sauber και πρόσθεσε δικαιολογώντας την άποψή του: "Οι F2007 είναι 1,5" δευτερόλεπτα πιο γρήγορες από οποιαδήποτε άλλα μονοθέσια και αλλάζοντας τα πατώματα δεν πρόκειται να χάσουν αυτό το πλεονέκτημα".
Οσο για τον αγώνα της Σεπάνγκ, ο Γερμανός πιστεύει ότι θα έχει παρόμοια εξέλιξη με αυτόν της Μελβούρνης: "Νομίζω ότι η εικόνα θα είναι παρόμοια με της Αυστραλίας, γιατί αυτή που είδαμε στη Μελβούρνη ήταν κατά προσέγγιση αυτό που περίμενα μετά τις δοκιμές που κάναμε στην Ισπανία. Οι Ferrari είναι παντού πιο γρήγορες. Πίσω βρίσκονται οι McLaren και μετά είμαστε εμείς".
Τέλος, ο 29χρονος πιλότος επέκρινε και την τακτική που ακολούθησε η ομάδα του στον πρώτο αγώνα, όπου στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής εμπιστεύθηκε την F1.07 του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στον δοκιμαστή Σεμπάστιαν Βέτελ.
Η συγκεκριμένη τακτική αναμένεται να εφαρμοστεί και στη Μαλαισία, μόνο που σύμφωνα με πληροφορίες, στη Σεπάνγκ, ο νεαρός Βέτελ θα πάρει τη θέση του Χάιντφελντ.
"Το να χρησιμοποιείς τον Βέτελ δεν μου κάνει καμία αίσθηση. Ο δοκιμαστής δεν μου παρέχει στοιχεία που δεν μπορώ να συλλέξω εγώ ο ίδιος. Και οι άλλες μεγάλες ομάδες χρησιμοποίησαν τους οδηγούς τους στις δοκιμές της Παρασκευής και όχι τους δοκιμαστές", είπε χαρακτηριστικά ο Χάιντφελντ.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-04-2007, 01:50:   #114
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Επόμενη στάση: Μαλαισία
Η Μαλαισία έχει φορέσει τα καλά της για να υποδεχθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο το δεύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula1. Ομάδες και οδηγοί βρίσκονται εδώ και μέρες στην πίστα της Σεπάνγκ και κάνουν δοκιμές ώστε να παρουσιαστούν όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι για τον αγώνα. Ξεκάθαρο φαβορί δεν υπάρχει, καθώς παρά την άνετη επικράτηση του Κίμι Ραϊκόνεν στο πρώτο Grand Prix της σαιζόν, κάποιες ανησυχίες που έχουν να κάνουν με τον κινητήρα στο μονοθέσιό του, ίσως επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση της Φεράρι. Αισιοδοξία, πάντως, υπάρχει από τους περισσότερους πιλότους.

Κίμι Ραϊκόνεν (Φεράρι): «Πριν από μερικά χρόνια σημείωσα την πρώτη νίκη της καριέρας μου στη Μαλαισία και αυτό είναι κάτι που το θυμάσαι για πάντα. Ελπίζω ότι το διήμερο αυτό θα είναι θετικό για μας, όπως ακριβώς ήταν αυτό και στην Αυστραλία. Οι δοκιμές που κάναμε μας βοήθησαν και είναι ξεκάθαρο πως αν θέλουμε να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα, θα πρέπει να είμαστε πάντα μέσα στους βαθμούς. Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με τον κινητήρα κι ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί να τον αλλάξουμε πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, θα τα δώσουμε όλα».

Φελίπε Μάσα (Φεράρι): «Τίποτα δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά από τον προηγούμενο αγώνα. Τουλάχιστον όσο περνά ο καιρός μαθαίνουμε καλύτερα το νέο μονοθέσιο και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός και θα είναι δύσκολα, αλλά κοιτάζοντας τι έκανε η ομάδα στην Αυστραλία, αλλά και τις προηγούμενες μέρες στις δοκιμές, νομίζω ότι θα είμαστε πολύ δυνατοί. Περιμένω να μπω στον αγώνα αυτή τη φορά από τις πρώτες θέσεις και όχι από το τέλος όπως στη Μελβούρνη».

Λιούις Χάμιλτον (Μακλάρεν): «Η Αυστραλία ήταν ένα ονειρεμένο ντεμπούτο για μένα, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές. Το άθλημα είναι απρόβλεπτο και τα πράγματα δεν πάνε πάντα τόσο καλά. Όλοι δουλεύουμε για να μειώσουμε τη διαφορά από τη Φεράρι και θα κάνουμε όλοι το καλύτερο στη Μαλαισία. Η πίστα είναι εξαιρετική και σου επιτρέπει να οδηγείς με ρυθμό, βοηθώντας και τα προσπεράσματα».

Φερνάντο Αλόνσο (Μακλάρεν): «Στο ξεκίνημα της σαιζόν είναι σημαντικό να παίρνουμε βαθμούς και να τερματίζουμε στο πόντιουμ, όσο προχωρά η εξέλιξη του μονοθεσίου. Η φύση της πίστας της Σεπάνγκ είναι ιδιαιτέρως τεχνική και το αυτοκίνητο χρειάζεται να είναι δυνατό σε όλους τους τομείς. Όλοι στην ομάδα δουλέψαμε πολύ σε αυτό το κενό μετά την Αυστραλία. Πάντα στη Μαλαισία ο αγώνας είναι δύσκολος ψυχικά, αλλά είμαστε προετοιμασμένοι γι' αυτό».

Νικ Χάιντφελντ (BMW): «Νομίζω ότι η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση για τον αγώνα κι ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα τερματίσουν και τα δύο μονοθέσια. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι είμαι σε μια από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να το αποδείξουμε».

Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ρενό): «Χωρίς αμφιβολία είναι ο σκληρότερος αγώνας της σαιζόν, όχι μόνο σωματικά, αλλά και ψυχολογικά. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η υγρασία κάνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα για οδηγούς και μονοθέσια. Εγώ έχω καλές αναμνήσεις από τη Σεπάνγκ, καθώς πέρυσι πήρα τη νίκη και είμαι απόλυτα προετοιμασμένος για το φετινό... μαραθώνιο».
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-04-2007, 19:32:   #115
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

ο Felipe Massa στην pole position


1 Felipe Massa Ferrari 1:35.340 1:34.454 1:35.043

2 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:34.942 1:34.057 1:35.310

3 Kimi Räikkönen Ferrari 1:35.138 1:34.687 1:35.479

4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:35.028 1:34.650 1:36.045

5 Nick Heidfeld BMW 1:35.617 1:35.203 1:36.543

6 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:35.755 1:35.380 1:36.829

7 Robert Kubica BMW 1:35.294 1:34.739 1:36.896

8 Jarno Trulli Toyota 1:35.666 1:35.255 1:36.902

9 Ralf Schumacher Toyota 1:35.736 1:35.595 1:37.078

10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:35.727 1:35.579 1:37.345

11 Heikki Kovalainen Renault 1:36.092 1:35.630

12 Giancarlo Fisichella Renault 1:35.879 1:35.706

13 David Coulthard Red Bull-Renault 1:35.730 1:35.766

14 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:36.430 1:35.945

15 Jenson Button Honda 1:35.913 1:36.088

16 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:36.140 1:36.145

17 Scott Speed STR-Ferrari 1:36.578

18 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:36.816

19 Rubens Barrichello Honda 1:36.827

20 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:37.326

21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:38.279

22 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:38.415
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-04-2007, 19:34:   #116
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Από την τελευταία θέση της εκκίνησης θα ξεκινήσουν τον αγώνα τους στο Grand Prix της Μαλαισίας οι Ρούμπενς Μπαρικέλο και Ντέιβιντ Κούλθαρντ, οι οποίοι τιμωρήθηκαν διότι στα σημερινά δοκιμαστικά διαπιστώθηκε ότι είχαν αλλάξει τους κινητήρες τους.

Η εξέταση των τεχνικών της FIA έδειξε πως στα μονοθέσια των Ντέιβιντ Κουλθαρντ (Red Bull-Renault) και Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) οι κινητήρες είχαν αλλάξει. Ο κανονισμός προβλέπει μηδενισμό και αυτόματη κατάταξη στις δύο τελευταίες θέσεις. Αξίζει να σημειώσουμε πάντως πως η συγκεκριμένη εξέλιξη, δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τον Βραζιλίανο πιλότο, ο οποίος κατείχε την 19η θέση στην εκκίνηση της Σεπάνγκ, ενώ στον αντίποδα ο Κούλθαρντ είχε κερδίσει την 13η θέση.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-04-2007, 19:36:   #117
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

O ακατανομαστος κερδισε....

Ο Φερνάντο Αλόνσο και η McLaren Mercedes ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι στο Grand Prix της Μαλαισίας. Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την πρώτη του νίκη με τη νέα του ομάδα τερματίζοντας μπροστά από τον ομόσταυλό του και μέχρι στιγμής μεγάλη αποκάλυψη του πρωταθλήματος της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της McLaren μετά τον Οκτώβριο του 2005 στην Ιαπωνία και πρώτο 1-2 μετά από επτά χρόνια και συγκεκριμένα μετά από το Grand Prix της Αυστρίας το 2000. Στους ηττημένους η Ferrari, αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν περιορίστηκε στην τρίτη θέση, ενώ ο Φελίπε Μάσα, αν και ξεκίνησε από την pole position τερμάτισε πέμπτος. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Νιικ Χάιντφελντ με Sauber, ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Renault), Γιάρνο Τρούλι (Toyota) και Χέικι Κοβαλάινεν (Renault).

Οι δύο McLaren, ξεκινώντας από τη δεύτερη και την τέταρτη θέση, κατάφεραν να «εξουδετερώσουν» από την αρχή της δύο Ferrari, που ξεκίνησαν από τις θέσεις «1» και «3». Ο Αλόνσο έκανε καλύτερο ξεκίνημα από τον Μάσα προσπερνώντας τον στην πρώτη στροφή, όπως και ο Χάμιλτον τον Ραϊκόνεν, ενώ ο 22χρονος πιλότος στη δεύτερη στροφή άφησε πίσω του και τον Μάσα, «σχηματίζοντας» από πολύ νωρίς το 1-2, που έμεινε ως το τέλος. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αύξανε προοδευτικά τη διαφορά του από τους διώκτες του (τελικός έφτασε τα 17,5 δευτερόλεπτα), ενώ ο ομόσταυλός του κατάφερε να αντέξει στην πίεση που του άσκησαν οι δύο Ferrari δείχνοντας αξιοθαύμαστη για νέο πιλότο ωριμότητα και ψυχραιμία και τερμάτισε 0,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ραϊκόνεν. Ο Μάσα απώλεσε και την τέταρτη θέση από τον Χάιντφελντ, ενώ ο Φιζικέλα εκμεταλλευόμενος την αποχώρηση του Νίκο Ρόζμπεργκ με υδραυλικό πρόβλημα 13 γύρους πριν το τέλος, τερμάτισε στην έκτη θέση. Η έτερη Renault, με τον Χέικι Κοβαλάινεν ήταν όγδοη, ενώ στην έβδομη θέση τερμάτισε η Toyota του Γιάρνο Τρούλι. Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, που ξεκίνησε από την τελευταία σειρά λόγω αλλαγής κινητήρα στα δοκιμαστικά, κατάφερε να σκαρφαλώσει ως την ενδέκατη θέση, ενώ ο Ραλφ Σουμάχερ περιορίστηκε στην 15η θέση.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-04-2007, 19:44:   #118
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

η καταξη

1. Φερνάντο Αλόνσο McLaren-Mercedes 1:32:14.930
2. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes +17.557
3. Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +18.339
4. Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber +33.777
5. Φελίπε Μάσα Ferrari +36.705
6. Τζιανκάρλο Φιζικέλα Renault +1:05.638
7. Γιάρνο Τρούλι Toyota +1:10.132
8. Χέικι Κοβαλάινεν Renault +1:12.015
9. Αλεξάντερ Βουρτς Williams-Toyota +1:29.924
10. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault +1:33.556
11. Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +1 γύρος
12. Τζάνσον Μπάτον Honda +1 γύρος
13. Τακούμα Σάτο Super Aguri-Honda +1 γύρος
14. Σκοτ Σπιντ Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
15. Ραλφ Σουμάχερ Toyota +1 γύρος
16. ¶ντονι Ντέιβιντσον Super Aguri-Honda +1 γύρος
17. Βιταντόνιο Λιούτσι Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
18. Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +1 γύρος


η βαθμολογια οδηγων

1. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren-Mercedes) 18
2. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 16
3. Λιούις Χάμιλτον (McLaren-Mercedes) 14
4. Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber) 10
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Renault) 7
6. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 7
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Williams-Toyota) 2
8. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 2
9. Ραλφ Σουμάχερ (Toyota) 1
10. Χέικι Κοβαλάινεν (Renault) 1


η βαθμολογια κατασκευαστων


1. McLaren-Mercedes 32
2. Ferrari 23
3. BMW Sauber 10
4. Renault 8
5. Toyota 3
6. Williams-Toyota 2[U]
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-04-2007, 23:25:   #119
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Τα τελευταία νέα των ομάδων


Μακ Λάρεν
Στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου θα αναλωθούν οι ελεύθερες δοκιμές για την ομάδα της Μακ Λάρεν και αυτό διότι έχουν προηγηθεί προγράμματα πριν την έναρξη της σεζόν σε αυτή την πίστα. Τα χιλιόμετρα που καλύφθηκαν, μάλιστα, ήταν 4280 και σίγουρα θα έχουν βοηθήσει τα μέγιστα. Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει αναδειχτεί νικητής τα δύο πρόσφατα χρόνια στο Μπαχρέιν, έχει μεγάλη εμπειρία και δεν αποκλείεται να κάνει το ίδιο και τώρα. Ο Λιούις Χάμιλτον που έχει βρεθεί στο βάθρο στους πρώτους αγώνες, δεν θα πρέπει να πάρουν τα μυαλά του αέρα αφού τότε θα τα χάσει όλα.

Φεράρι
Μόνο η νίκη είναι στο μυαλό στην αποστολή της Φεράρι προκειμένου να πάρει τη ρεβάνς από το δεύτερο αγώνα της σεζόν. Ο Κίμι Ραϊκόνεν έχει νέο κινητήρα και θα μπορέσει να πιέσει περισσότερο το αυτοκίνητό του ενώ ο Φελίπε Μάσα, αφού παραδέχτηκε το λάθος του, τόνισε ότι θα κάνει τα πάντα για να κερδίσει. Αξίζει να αναφερθεί πως ο Ραϊκόνεν έχει τερματίσει τρίτος στους δύο πρόσφατους αγώνες που έχουν γίνει εκεί ενώ ο Μίχαελ Σουμάχερ είναι αυτός που κατέχει το ρεκόρ πίστας.

ΒΜW
Η τρίτη της βαθμολογίας των κατασκευαστών, έχει δει τον Νικ Χάιτφιλντ να τερματίζει στην τέταρτη θέση στους δύο πρόσφατους αγώνες και αυτό γεμίζει με αισιοδοξία την αποστολή για ένα καλό αποτέλεσμα. Οι ιθύνοντες αποφάσισαν πως στις ελεύθερες δοκιμές δεν θα τρέξουν οι δοκιμαστές κάτι που σημαίνει πως ο Γερμανός μαζί με τον Ρόμπερτ Κιούμπιτσα θα έχουν τον πλήρη έλεγχο. Όσον αφορά στον Τίμο Γκλοκ, θα έχει τη χαρά και την τιμή να αγωνιστεί στο GP2 και στον αγώνα που γίνεται στο Μπαχρέιν.

Ρενό
Στη Ρενό έχουν καταλάβει πως υστερούν σε ρυθμό και ο στόχος τους σε αυτό το γκραν πρι είναι να μπορέσουν να μειώσουν την απόσταση από τις κορυφαίες ομάδες του γκριντ. Ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα γνωρίζει πως έχει δύσκολη αποστολή αλλά θα προσπαθήσει για το καλύτερο δυνατό ενώ όσον αφορά τον Χέικι Κοβαλάινεν, γνωρίζει ότι θα δυσκολευτεί, έχει καταλάβει, όμως, τι πρέπει να κάνει ώστε να τερματίσει στους βαθμούς.

Τογιότα
Αθόρυβα αλλά σταθερά, η Τογιότα έχει καταφέρει να κερδίσει τους πρώτους βαθμούς και σίγουρα ευελπιστεί σε κάτι καλύτερο στο Μπαχρέιν. Οι βελτιώσεις στα μονοθέσια έχουν γίνει σχετικά με τις δυσκολίες της πίστας αφού στις δοκιμές που έγιναν πριν την έναρξη της σεζόν, τα ιαπωνικά μονοθέσια ήταν τα χειρότερα. Το θετικό είναι πως το 2005, ο Γιάρνο Τρούλι είχε καταφέρει να βρεθεί στο βάθρο.

Γουίλιαμς
Αρκετά καλή απόδοση έχει πραγματοποιήσει η Γουίλιαμς η οποία ελπίζει να δει τα μονοθέσιά της στα πρώτα δέκα και κατά προτίμηση στους βαθμούς. Το νέο αεροδυναμικό πακέτο, θα είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά τη στιγμή που ο Νίκο Ρόσμπεργκ έχει χαλαρώσει καθώς τον επισκέφτηκαν οι γονείς του. Ο Γερμανός έχει αγωνιστεί σε αυτή την πίστα για το GP2 ενώ το 2006 ήταν από τους οδηγούς που είχαν κάνει τον ταχύτερο γύρο.

Χόντα

Η δυσάρεστη έκπληξη της φετινής σεζόν είναι η Χόντα. Η ομάδα δεν έχει καταφέρει να συλλέξει ούτε ένα βαθμό και αυτό σημαίνει πως οι αλλαγές θα είναι δραστικές και ήδη ο Νικ Φράι σκοπεύει να αλλάξει το μονοθέσιο σε πολλούς τομείς. Τόσο ο Τζένσον Μπάτον όσο και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, έχουν ως στόχο, να φέρουν τα μονοθέσια, στην πρώτη δεκάδα και στους βαθμούς.

Ρεντ Μπουλ

Οι πόντοι είναι ο απαραίτητος παράγοντας για τους "Ταύρους", προκειμένου να μπουν δυναμικά στη βαθμολογία καθώς μέχρι στιγμής, βρίσκονται στο απόλυτο μηδέν. Η ομάδα δεν έχει μπορέσει να αποδειχτεί ανταγωνιστική και δεν έχει καταφέρει να αξιοποιήσει τον κινητήρα της Ρενό. Έστω και ένας βαθμός, θα είναι ό,τι καλύτερο.

Σούπερ Αγκούρι

Η ομάδα του Αγκούρι Σουζούκι, έχει φροντίσει να εκπλήξει τους πάντες στο γκριντ με τα κατορθώματά της και με αθόρυβη δουλειά, έχει καταφέρει να αποσπάσει καλά αποτελέσματα, όχι και βαθμούς, όμως. Ο κινητήρας της Χόντα είναι αξιόπιστος αλλά ίσως τα ελαστικά να παίξουν μεγάλο ρόλο σε αυτό το γκραν πρι.

Τόρο Ρόσο
Η Τόρο Ρόσο δεν έχει καταφέρει να αξιοποιήσει στο μέγιστο τους κινητήρες της Φεράρι ενώ μετά την κατάσχεση μερικών εξαρτημάτων λόγω παραπόνων της Σπάικερ, ίσως να μην έχει βρει ακόμα τη λύση.

Σπάικερ
Αν οι ιθύνοντες είχαν ασχοληθεί περισσότερο με την ομάδα τους παρά με τις παρατυπίες των Σούπερ Αγκούρι και Τόρο Ρόσο, ίσως να είχαν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η ομάδα παρουσιάζει βελτίωση αλλά θέλει ακόμα δουλειά. Πληρώνει, θα έλεγε κανείς την επιλογή της να μην κάνει δοκιμές στη Σεπάνγκ.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-2007, 20:28:   #120
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

ο massa στην pole position

Απίστευτα σκληρή ήταν η μάχη για την κατάκτηση της πολ ποζίσιον του τρίτου αγώνα της σεζόν που θα γίνει στην πίστα του Μπαχρέιν. Γνωστός για τη δυναμικότητά του στις μικρές αποστάσεις, ο Φελίπε Μάσα κατάφερε να αναδειχτεί νικητής από τη μονομαχία του με τις Μακ Λάρεν και να κατακτήσει τη δεύτερη φετινή πολ ποζίσιον. Δεύτερος με διαφορά τριών περίπου δεκάτων του δευτερολέπτου, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον ενώ τις δύο επόμενες θέσεις, πλαισίωσαν οι Κίμι Ραϊκόνεν και Λιούις Χάμιλτον.

Ο Φελίπε Μάσα λοιπόν, είναι ο οδηγός που κατάφερε να εξασφαλίσει την πολ ποζίσιον αλλά αξίζει να αναφερθεί πως ο Χάμιλτον, τον δυσκόλεψε αφάνταστα, όπως έκανε άλλωστε στον Κίμι Ραϊκόνεν. Οι δυο τους έδειχναν να βρίσκονται μακριά από τον ανταγωνισμό αλλά από τη στιγμή που η Φεράρι κατέκτησε τις θέσεις 1-3 και η Μακ Λάρεν τις 2-4, τότε μπορεί να θεωρηθεί νικήτρια αφού ούτως ή άλλως έχει κατακτήσει και τις τρεις πολ ποζίσιον.

Στην πέμπτη και την έκτη θέση ακολούθησαν οι δύο BMW των Νικ Χάιτφιλντ και Ρόμπερτ Κιούμπιτσα ενώ έβδομος ήταν ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα με Ρενό. Δωδέκατος ήταν ο Χέικι Κοβαλάινεν ο οποίος δεν μπόρεσε να φανεί ανταγωνιστικός. Όγδοος ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ με Ρεντ Μπουλ ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Γιάρνο Τρούλι με Τογιότα και ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Γουίλιαμς.

Αξίζει να αναφερθεί, πάντως, πως παρουσιάστηκαν μερικοί καπνοί από τον κινητήρα του Χάμιλτον και ίσως αναγκαστεί να τον αλλάξει αν και δεν έχει αποκαλυφθεί κάτι τέτοιο από την ομάδα. Όσον αφορά τον Ντέιβιντ Κούλθαρτ, αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα, ούτως ή άλλως, όμως, θα ξεκινήσει από την 21η θέση.

Αναλυτικά η γραμμή εκκίνησης

1 F. Massa Ferrari 1:32.652
2 L. Hamilton McLaren 1:32.935
3 K. Raikkonen Ferrari 1:33.131
4 F. Alonso McLaren 1:33.192
5 N. Heidfeld BMW 1:33.404
6 R. Kubica BMW 1:33.710
7 G. Fisichella Renault 1:34.056
8 M. Webber Red Bull 1:34.106
9 J. Trulli Toyota 1:34.154
10 N. Rosberg Williams 1:34.399
11 A. Wurz Williams 1:32.915
12 H. Kovalainen Renault 1:32.935
13 A. Davidson Super Aguri 1:33.082
14 R. Schumacher Toyota 1:33.294
15 R. Barrichello Honda 1:33.624
16 J. Button Honda 1:33.731
17 T. Sato Super Aguri 1:33.984
18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:34.024
19 S. Speed Scuderia Toro Rosso 1:34.333
20 A. Sutil Spyker F1 1:35.280
21 D. Coulthard Red Bull 1:35.341
22 C. Albers Spyker F1 1:35.533
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 08:53:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam